Quartzily Reviews 

135
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT ORDER FROM THIS STORE. THEY USE THE CHEAPEST COURIER SERVICE- PFL(Read their reviews. Shocking!) and once they say they have sent the item, they will handball you to a courier that doesn't resp... See more

Rated 1 out of 5 stars

Ordered baseball then hours later canceled. charged me 10% cancellation fee $2.98, absurd. how they nake their money. On top of that they billed some bogus International Service Assessment Fee .99... See more

Rated 1 out of 5 stars

I ordered music box for my wife and received email on December 3rd that order had shipped. Tracking number with USPA shows date of December 3rd with USPS waiting item. That was now nearly two weeks ag... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

The music box arrived with no visual damage to the packaging. I unwrapped and the wooden box was in excellent condition. I opened the box to immediately notice that the music box comb was damaged. Th... See more

Company replied

Company details

  1. Events & Entertainment

Information provided by various external sources

Embark on an exciting journey of gift hunting! Our engraved wooden quart is the perfect gifts for your friends and family.


Contact info

1.3

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

135 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.3

All reviews

(135)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT ORDER FROM THIS STORE

DO NOT ORDER FROM THIS STORE. THEY USE THE CHEAPEST COURIER SERVICE- PFL(Read their reviews. Shocking!) and once they say they have sent the item, they will handball you to a courier that doesn't respond to emails, you cannot speak to anyone other than contract workers who will give you no information and claim to ONLY RAISE TICKETS FROM 9-5 as part of their job, so expect to receive NO ASSISTANCE at all. You have been warned.

16 September 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I’ve order about two weeks ago I was…

I’ve order about two weeks ago I was supposed to get it in about two days but I haven’t received anything two weeks after. They keep on sending links to my email so I can track my order but when I click on the link it says something went wrong on that page. I will NOT recommend this place if you want to order from here. Please do not.

2 May 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

It takes over 30 days to ship

Please don't order from here unless you don't need it for at least two months. I ordered over a month ago and I still haven't received my order. I got my notification yesterday that it has been shipped but I checked the tracking today and it says that the label has been created but not yet sent to USPS. This is a horrible company who obviously do not care about their customer's needs. We obviously purchased these items for a reason and when your website states that it will take 1-2 days to process and shipping takes 10-15 days in the US. It's been over 30 days since I placed my order!!

20 April 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

They take your money and send nothing!

Ordered 4 wallets for my 4 sons for Christmas. My account was charged $159.00. It is now 4 days until Christmas and still have not received any shipping notification or product. I have sent multiple emails to Quartzily and no response from "Customer Service" extremely disappointing service and I'm afraid I've been taken for a ride!!! Do not do business with this company!!!

22 December 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I should have read these reviews before…

I should have read these reviews before I decided to order a music box from this company! So disappointed in the entire experience. I never received my music box and paid the extra "upgraded" shipping, which by the way has no insurance!! Lesson learned and hopefully the next sucker will read these reviews before ordering.

30 August 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

We are sorry for any inconvenience you might have had. We have checked and found that your order was successfully delivered a long time ago. Our agent would contact you ASAP for support.

Rated 1 out of 5 stars

No customer service #. Order still not received!!

I ordered a speaker over a month ago, the receipt says I could expect my product in 5-7 days, haven’t received it. Now my Father won’t have his gift for Father’s Day. There is no way to speak to anyone. Look at all the generic responses to these reviews. After reading the reviews I fear the speaker will be cheap and poor quality! Never ordering here again!

19 June 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Hi Tanise. We are sorry for any inconvenience you might have had. However, we do not sell speakers. Our agents have contacted you for further support. We also hope that you can double-check your order to make sure you are not contacting the wrong seller. Regards,

Rated 1 out of 5 stars

The worst experience of my life

The worst experience of my life. Items took 6 weeks to arrive. They came seperately. Both musical photo frames were plastic rubbish with silver paint on them. Some of the photos look a mess and have been just printed out on photo paper and added, which I could have done myself! Total cost? $72. Real cost?
About $10. Never again. Rose

16 June 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Dear fairmaiden64, we are truly sorry for all of the inconveniences you might have experienced. Our support agent will send you a private message to locate your order and we will especially escalate the case.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a music box for my wife

I ordered a music box for my wife, and it was not opened until Mother's Day. When opened, a piece of it was missing and you have to hold your finger down on it to even make it work. I e-mailed them and explained that the package had not been opened until Mother's Day. They had me send pics and a video, which shows the missing piece, yet they throw up the 30 day return policy. They are a ripoff and ship cheap, broken, and damaged product, then will not replace or refund, just say 30 day policy and then say here is a 50% off so you can order more of our junk. Do not order from these cheap, ripoff scammers!

13 June 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Dear Scott, we are sorry for your inconvenience. As we clearly stated, your order was back from August 2019, which is so long ago. We tried our best to support you and decided to bend the policy to send you the replacement, and you did agree with this. We hope you can reconsider this. Regards,

Rated 5 out of 5 stars

Gifted a printed wooden frame to my…

Gifted a printed wooden frame to my fiance that I had ordered from this website! She just loved the gift, since the beautiful message engraved on it made it more attractive & adorable.

22 April 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Hi Frank
We are ecstatically happy to receive your lovely feedback as we always want to do our best to serve our valued customers because your satisfaction is our success.
Please make sure to check your E-mail (all folders) for our discount code to your next order.
We are really looking forward to serving you again in the future.
Thanks!

Rated 2 out of 5 stars

I ordered something for my daughter mid…

I ordered something for my daughter mid Feb, still dont have it. All i can say is, i better get it and it better be in tip top condition, From the so called tracking, apparently its just left on a plane on march 17th, REALLY???

21 March 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Dear lynn, we are truly sorry for all of the inconveniences you might have experienced. Our support agent will send you a private message to locate your order and we will especially escalate the case.

Rated 1 out of 5 stars

So a few weeks ago I bought my son an…

So a few weeks ago I bought my son an engraved wallet for his birthday. there is no contact number to call you can only email them they don't email you back I never received the product I would not recommend this to anyone it's a scam you lose your money and don't get nothing.

20 March 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Dear Crissy, we are truly sorry for all of the inconveniences you might have experienced. Our support agent will send you a private message to locate your order and we will especially escalate the case.

Rated 1 out of 5 stars

I had a item shipped to me during the…

I had a item shipped to me during the time right now of the coronavirus situation. With the shipping going through China that I had no idea it was through them I thought it was an American based company but that's besides the point the point is of the situation of the coronavirus right now they're not willing to accommodate refunds for the item that was purchased I understand their policy on all of their rules of how their business works but when there's an outbreak and a virus in life it needs to change instantly for that situation they are more concerned about their money and not their well-being and Affairs of the people that buy it from them

13 March 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Dear Jason, we are truly sorry for all of the inconveniences you might have experienced. Our support agent will send you a private message to locate your order and we will especially escalate the case.

Rated 1 out of 5 stars

Defective merchandise - do not purchase

I purchased a music box for my daughter and it came defective.
I tried to return the item or exchange it but they never responded. When they finally did, they claimed that the 30 day return policy expired. How is that when my emails where within the 30-day window?
They still never responded to my request

11 March 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Dear Lsolhjo, we are truly sorry for all of the inconveniences you might have experienced. Our support agent will send you a private message to locate your order and we will especially escalate the case.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered 3 necklaces for my daughters…

I ordered 3 necklaces for my daughters for Christmas two were fine. The third was missing the pendent. I have reached out several times but now 3 months later nothing. I will not buy anything from this company again

4 March 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Dear Debi, we are truly sorry for all of the inconveniences you might have experienced. Our support agent will send you a private message to locate your order and we will especially escalate the case.

Rated 1 out of 5 stars

This company is a complete and utter…

This company is a complete and utter scam...DO NOT ORDER FROM THEM as you will not receive your item and they will fob you off with the most pathetic excuses. I ordered a jewellery box in October as a Christmas present for my daughter ...plenty of time for it to be delivered? So you would think. It is now almost march and a large number of emails have been passed and every single time its some pathetic excuse like lost in post or they had the wrong shipping address. The latest email is they are requiring MORE MONEY from me to send me the jewellery box after almost five months from when my order was placed. SCAM

26 February 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Dear Suzanne, we are truly sorry for all of the inconveniences you might have experienced. Our support agent will send you a private message to locate your order and we will especially escalate the case.

Rated 1 out of 5 stars

just thought i would write another…

just thought i would write another review it seems no one is paying any mind to reviews thought i might get my granddaughters gift today but no . i keep getting overs to buy one from this company with 3 day shipping good luck it's been a month and a half .so now i missed christmas and and her birthday .

4 February 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

I am sorry to hear that you order has not been delivered. Our agent would contact you ASAP for support.

Rated 1 out of 5 stars

I'm only giving 1 star because I have…

I'm only giving 1 star because I have too to write a review. I ordered a moon globe and a music box almost two weeks before Christmas 2019. When I first went on the site it said guaranteed delivery before Christmas, THAT DIDN'T HAPPEN!!! I received the moon globe a day or two after Christmas(my Wife was OK with that). Today is 01/30/2020 and I have still not received my music box!!! I have sent them NUMEROUS emails, some I have received a "generic automated response" but no other contact after that. There is no phone# to call anyone and the online chat it WORTHLESS(still waiting over 3 hours for a live person to respond.)

30 January 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Dear Kevin, we send our deep apology to your circumstances. We would appreciate if you give us the chance to fix it. The authorized agent would contact you ASAP for your problem.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered 3 items, received only 2 of them! What da fuq??

Bought a music box for my daughter, and wallets for both of my son's. Music box showed up on time, as did one of the wallets... the second wallet never showed up at my son's Coastguardsman post in Guam...
I've exchanged over a dozen email's with an AMANDA there at Quartzily, and I gave them the shipping & return addresses repeatedly, a month later, here I am..... STILL WAITING FOR SECOND WALLET TO SHIP!!!
They sent me an IMAGE showing "Press here to see tracking info".... IT IS ONLY A PICTURE OF THE LINK!!
As of 5 days ago, I sent my 5th request for the damn tracking number, and NOTHING! What the f``ck is going on with you guys?? Guess you won't be in business long after you run out of people to rip off!!

29 January 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Dear Rob, we are sorry to hear that you've had the kind of experience that our customers should not have. We are trying our best to improve our shipping method and services. A private message was sent regarding the order update, please help us check.

Rated 1 out of 5 stars

Don’t buy

Ordered in November and didn’t arrive until January 11th. Very poor quality and requested a refund. Was told I would receive 30% of next order. I won’t be ordering anything from this Company again. I would be embarrassed to give such a poorly crafted gift to my granddaughters. Buyer beware, stay away!!

12 January 2020
Unprompted review
Quartzily logo

Reply from Quartzily

Dear Andrea, we are truly sorry to know that you're not satisfied with the purchase. Our agent would contact you privately to provide a better support.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look