MyChargeBack 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

thank heavens that the FBI have finally shut this company down, I wasted AU$1700 on a piece of paper that all of the police in Australia told me was a scam, and now the FBI agrees. Dodgy company, dod... See more

Rated 4 out of 5 stars

Customer service and case manager are great. Still awaiting outcome after 6 months of investigation. I am wondering why I have seen no reviews where customers have reclaimed all or part of the mone... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

After losing my life savings which was $70,000 worth of VeChain from my Atomic Desktop wallet to a scammer posing as a fake Geek Squad agent, I reached out to MyChargeBack. After lying to me and convi... See more

Rated 5 out of 5 stars

The only honest crypto scam recovery firm I found who was legit and which I came to trust after several calls and several days. I carried out due diligence. Their parent company is Cactil LLC. Directo... See more

Company details

  1. Non-Bank Financial Service
  2. also in
  3. Alternative Financial Service
  4. Financial Consultant

Written by the company

MyChargeBack firmly believes that an open, free platform allowing consumers to share their experiences with service providers is a vital asset for any business. For us, it provides access to feedback that we might otherwise not receive. And we genuinely appreciate all legitimate comments that have been posted here, both positive and negative, because they have allowed us to resolve outstanding issues, improve our products and services and better serve our clients. Unfortunately, however, Trustpilot is a thoroughly unreliable platform for consumers who wish to determine the reliability of a merchant. The algorithms developed by its anonymous and unresponsive "Content Integrity Team" are poorly designed and, as a result, regularly delete legitimate 5-star reviews submitted by real consumers who have had genuine service-related experiences. For example, in 2023 alone, Trustpilot removed approximately 30 such 5-star reviews from our page. MyChargeBack would be pleased to provide copies of those deleted but legitimate reviews to anyone who asks. In addition, due to certain ambiguities in Trustpilot rules, many fake reviews posted by spammers, scammers, hackers, and competitors remain online, even though its so-called "Content Integrity Team" does claim it attempts to interdict them. As of August 30, 2022, Trustpilot had removed 551 fake reviews that were on this page, a full 70% more than those that remained. We are not the only ones who have noted Trustpilot's erratic policies. Indeed, similar observations have been posted on Trustpilot’s own Trustpilot page. Unfortunately, we have to conclude that the wide gaps in Trustpilot’s platform create an opportunity for those with ulterior motives to mislead potential and current clients. Instead of assisting consumers in making an educated decision whether to use our services, they may be left confused. Trustpilot is a discredited source. The constant monitoring and attempt at managing fake reviews, of course, requires a substantial commitment of time and manpower. Trustpilot's institutional negligence forces us to undertake that commitment in order to ensure as much as possible that the comments posted are legitimate. If you are a consumer who does seek informed advice about MyChargeBack, we have former clients worldwide who would be happy to share their real experience with you. If you would like to schedule a meeting or follow-up with someone on our team, please register directly on our website. Whether you chose to work with MyChargeBack or not, we wish you much success. And if you, like us, are a vendor, you are best advised to beware Trustpilot and opt to cooperate with one of its more dependable competitors instead.


Contact info

All reviews

(378)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

Not responding at the end,and dont…

Not responding at the end,and dont solve my problems..

8 June 2023
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Michelle: We were quite surprised to see this review. You inquired with us about your case on May 31 and our agent provided you with a free consultation. We wish we were able to address every case brought to our attention. But we are honest. When we cannot assist a potential client we tell them the truth. We would have thought that we deserve 5 stars for our honesty.

Rated 5 out of 5 stars

TRUTH ONLY!EXCELLENT AND SUPPORTIVE

First of all whenever I want the truth on a company I only go to the only truthful place- trust pilot.
This company immediately dove into my situation. They actually found a loophole in the law and were successful in serving the defendant. Time will tell as I was advised that it may take 1 year to 1.5.

3 May 2023
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Thank you Alex for your vote of confidence. The crypto recovery process is indeed complicated and, because it usually involves lawyers it can extend for a lengthy period of time. But please be assured that MyChargeBack will accompany you for the distance.

Rated 5 out of 5 stars

Mychargeback.com is realy commited to their customers to help them the best way possible and do all what is needed.

Hi All
I want to say many thanks to Evan and his team for all those years of supporting me in trying to get some money back from a scam happening to me in 2018/19. Dispite that we didn't get the guilty people and the lost money back, they still stay continuing their attention and work on my case and they will not stop to find a way and create a positive outcome even after so many years.
I am very greatfull for their way of supporting me.

22 April 2023
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

When we at MyChargeBack accept a case we promise to invest 100% of our effort on behalf of our client. And that's indeed what we did with you too Willems. We are grateful to you for confirming that.

Rated 2 out of 5 stars

Please don’t fall for any service that offers to…

Please don’t fall for any service to retrieve money from a scam. It is impossible to recover. Most of the scammers are in another country and even IF you were to contact your local police, they have no authority to extradite or charge these people who always take false identities.
Edit: the response from MyChargeBack below has caused me to add to this…I have tried to get them to respond to my case several times, asking if they will continue to pursue getting some of my money back. But they have never responded. We hit wall after wall of furthering my case after my local police tried to get information on some identities but the crypto exchange companies will not give out that information. MyChargeBack has since just dropped my case and essentially gave up without even telling me. And now they won’t respond to my inquiries about it. So I just gave up. After giving MyChargeBack a good amount of money upfront.

31 October 2022
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Jodi: As we notified you by email on February 20, your case remains open on our side and is still being pursued. Your local police either do not know how to communicate with other law enforcement agencies abroad or they think its too much work, which it isn't. Their response is why this case has to be appealed. It is worth noting that we have made progress in similar cases as yours where the police close the case prematurely. We will update you on the progress of the appeal as soon as we have any updates from our legal team.

Rated 1 out of 5 stars

A complete waste of money after already being defrauded

I was defrauded of approximately 50,000 USD by a so called regulated broker Multibank. I was contacted by an account manager of Multibank named James Watts. This Multibank account manager persuaded me to invest in a fund Multibank were managing. I did this and for 3 months returns were good. On the begining on Month 3 the entire account was wiped out. I was contacted by MyChargeback on several occasions by South African sounding staff who endlessly explained how they would have likelyhood of getting my funds back. As soon as I paid a 2,000USD amount they would get right on it. Well as soon as they had the money they did as little as possible to attempt to get the money back and in fact the case owner assigned to my case was so bad (Minzelle Van Wyk) as to suggest I complain to the wrong Organisation on multiple occasions and never followed up once. I therefore lost my 50k and then 2k I paid to this useless organisation. Please avoid at all costs and feel free to contact me if you want proof or specific details relating to this fraudulent organisation.

29 March 2022
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

MyChargeBack would be pleased to review this client's case if we knew who he really is. We therefore asked him to identify himself, but he declined to do so, which means we cannot post online an informed response. Nonetheless, his review was not removed by Trustpilot because its internal processes are broken and cannot be relied upon to provide the public with accurate and unbiased information for consumers.

Rated 1 out of 5 stars

Stay away from this company!

Update 19/4/21
I have called the Federal Police now!! In the last 2 days I have received 4 emails from
Elijah Jackson from MyChargeBack!! You depraved keep promising to leave me alone, yet continue to harrass me with UNSOLICITED emails!! YOU promised to stop, yet you SICK DEPRAVED morons continue to send me emails!!

I'm happy to provide proof and will to the relevant authorities!

THESE PEOPLE ARE PURE EVIL and don't respect your privacy or requests to leave you alone!!

Elijah Jackson, George and the other clowns are the REAL crooks.

I'm going to post reviews on other platforms now warning everyone to stay away and not connect with these EVIL people!!

GO AWAY AND LEAVE ME ALONE!!

Update 13/4/23
Oh wow I'm a spy now! 😂
You people are truly delusional and full of self-importance.
Read other reviews on this and other platforms. I encourage anyone to look at other feedback platforms about these clowns. Again they feel the need to attack me personally, but don't take any ownership or responsibility for their behaviour.
What great woke customer service to discredit anyone who gives an honest review.
You are only hurting your own useless reputation. But that speaks volumes about how you conduct your business.
AVOID them at ALL COSTS. Literally.

Update 11/4/23
After promising below to never write to me again these people again feel the need to justify their existence! Another update from them below, which I can no longer ignore after their second reply. Again proving my point that you should STAY AWAY from them and not engage with them! Thank you the messages of support I've received. My review is honest based on personal experience, which clearly other people have unfortunately experienced too.

Update: In response to them not knowing who I am. George knows very well who I am. He called and emailed me again yesterday. If I could upload screen shots I would!
I'm not giving my personal name in public. And don't lie again you have my Australian mobile number. It on my jamesbond gmail address. You know the one you have been spamming me on.

Hopefully you'll hear from the police soon!

For the last time. Leave me alone!!

Stay away from this company! They won't leave you alone, even when you explicitly tell them to!

George is the worst of the lot. Quoted me $10,000 USD first, then said he was willing to neg when I said the figure was too high.

When I made it clear I wasn't interested on email several times. He still kept calling and trying to solicit money from me.

I have contacted and reporting him and this company to my local law enforcement for harassment!

I just want these people to leave me alone and not contact me again!!

I will leave more negative reviews on social media platforms if they contact me again.

21 March 2023
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Wow, "James Bond" received four emails after he, on his own volition, contacted us to inquire about our services. If anyone is harassing anyone, then "James Bond" is harassing us. He clearly has emotional problems. We sincerely urge him to seek the type of counseling that he needs.

Obviously, however, "James Bond" is not his real name. He may think he works for MI6, but in reality his real name is Perry and he lives in Melbourne, Australia, where he works part-time -- believe it or not -- as a "life and wellness coach," in addition to a full-time job as, get this, a "Senior Culture and People Business Partner" at a government legal services agency. He never provided us with his last name, and he only abbreviates it with a K on LinkedIn, but we found it anyway. It's coincidentally the name of a town in Cyprus. Nice place actually.

But we have to give Perry credit. He has a great imagination.

This is yet another example of Trustpilot's utter incompetence in filtering out blatant attempts by unprincipled individuals to mislead consumers. Trustpilot's processes are broken, which is why they have deleted 30 of our 5-star reviews this year alone while letting spurious fake reviews like this one to remain online. And its unresponsive employees don't care. Further proof why consumers cannot depend on it to provide accurate information.

Rated 1 out of 5 stars

SCAM - BEWARE!

They charged me with the guarantee they had worked with my local police before and they could help. For the better part of a year, my emails were ignored, simple directions not followed and over a year later - I am out more money and presently - no one is providing updates. I lost a lot of money and they don't care - after all they got a piece of the pie as well.
I hate to be the warning but these people can't and won't help you. They lie and simply do nothing to resolve your issues.
If I could give "0" stars, I would

Update Feb 13:
The 48 emails mentioned in your response was your team trying to get a hold of one officer despite my direction to speak to the unit as a file number was provided. From May 2022 until I contacted the fraud unit myself in December - your team did nothing. Benjamin’s last email to me states “ I wished I could be more helpful, but I don't have the information you are complaining about”
How helpful is that? He knew to take my money though, right? When I complained about the length of time this process was taking - Benjamin admit it was not right. Now you want to blame unanswered email from 2 weeks ago? What about the year wasted?
Mychargeback is a waste. I have all the emails to prove my point.
BUYER BEWARE

Update Feb 14:
You have a police file number and any entire unit. Why your team insists on speaking to one person they have trouble getting a hold of is beyond me.
Initially when Benjamin and I spoke, he assured me he has worked with the Canadian Police before and was successful. Guil

30 January 2023
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Michelle: We were surprised to see your comments, considering that our records indicate that we have sent 48 different updates about your case by email to you and/or the police officer who is handling it. We regret that the police have not been more pro-active in pursuing your case. That's their job. Nonetheless, we will continue to offer them whatever further assistance we can on your behalf.

In the meanwhile, due to issues of client confidentiality, we are limited in what we can state about your case on this public forum.

Rated 2 out of 5 stars

Be careful before you sign a contract …

Hello . I contracted your services in December 2021 and until now your work is summarized in a few letters and an incomplete trace report. Not great progress for 50% of the demanded fees. Once your only answer to my emails is to say to pay the rest of the fees, maybe your company can read this and answer my questions and suggestions. Let’s see if you are a reputable company as you say so. Looking to hear news from you.
PS: To all the new costumers of this type of questions, please be extremely careful with the services and timelines provided. At the beginning everything is easy until you pay the fees requested … but after all the problems and obstacles are disclosed… Just warning everyone to be cautious….

31 January 2022
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

João: You know, of course, that you are withholding from readers one critical fact: You broke your contract. Your case was put on hold and then closed because you failed to fulfill your contractual obligation to make your second payment, after which you stopped communicating with us. A contract is not a one-way street.

Rated 1 out of 5 stars

Don't get your hopes up

Wow what a joke ! Go through all their hoops and file police reports etc. Then they try to pawn the problem on them and ignore the fact that you paid them thousands of dollars !! Then they are done, nothing more nada ! Scamed again

26 December 2022
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Bruce: Our records indicate that the services you contracted from us were provided in full. Your CryptoTrace report was delivered on October 27, 2021, on which date legal demand letters were sent to the three crypto exchanges we identified as hosting the wallets that received your cryptocurrency. The next day we sent you instructions how to file a complaint with your local police. Unfortunately, we never received any update from you since then. We remain willing to assist in the event the police are uncooperative.

Rated 1 out of 5 stars

Another scam company that tries to…

Another scam company that tries to steal your money. I signed a contract with them and gave them $600.00 dollars to investigate my case. Under the contract they would be entitled to 10% of my recovery funds. After completing the investigation they informed me to report my case to the local police department for investigation-like they're really were going to do something. Then out of nowhere, I received a email from Diego Sanchez, from Blockchain.com, saying that they have my funds and that in order to get my funds, I would have to send $5,000.00 to blockchain address for a "hard reset "-whatever that means. I contracted customer support at blockchain.com, who said this person doesn't exist. I also received a email from cashapp, saying that i needed to send a statement from my checking account with my account number and routing number, to unlock my cashapp account. I contracted cashapp support and they told me that this person does not exist. DO NOT TRUST THIS COMPANY!!! THEY ARE A TOTAL SCAM!!!!

18 December 2022
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Dennis: We are surprised by your review, which seems to reflect some significant confusion on your part. If you check your email you will see that we inquired twice over the past two weeks asking you to update us if you were able to report your case to the police. Unfortunately, you didn't respond. But on December 1 you did send an email to our Crypto Team thanking them for having warned you about the "follow up scam" you refer to and responded "Ok Thank you!" It is not uncommon for scammers to attempt to entrap their victims in a "follow-up scam" to prevent any possibility of recovery, which is why we alerted you. Since then, however, we haven't heard from you. We remain willing to continue to accompany you through the process of a police investigation and urge you to contact us directly so that we will be able to do just that.

Rated 1 out of 5 stars

Worst than scammers

You are scammers who scam people who have been scammed. You deserve prison, it's a shame.
You've been "handling" my case since October 2020. 1200 euros paid, 129 emails exchanged and still no update since 6 months.
You're worth that the one you claim to fight.

7 December 2022
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Antoine: We understand your disappointment with the outcome, but, considering the amount of time and effort we and our legal team invested in your case, we are no less disappointed with the tone and content of this review. To remind you, we provided you with a Bank Wire Investigative Report documenting that the beneficiary of your transaction was aiding the merchant to bypass the bank’s fraud detection screening for embezzlement of your funds and launder illegal proceeds. We then arranged for a legal demand letter to be sent the beneficiary bank. Unfortunately, your bank refused to cooperate and refund you your payment in a response it sent almost a year-and-a-half later. We therefore, lodged an appeal with the Hong Kong Monetary Authority, the local regulator, which relayed the information we uncovered to its Financial Crime Investigation Team for review and follow up. But the HKMA noted that since your "funds were already credited into the beneficiary's account, consent from the beneficiary would be required before returning the funds," and it is, therefore, unable to act in the absence of proper legal basis (such as a Hong Kong court order). All of this information was previously provided to you. We remain willing, however, to consult again with our legal team to determine if any additional steps can be taken on your behalf.

Rated 1 out of 5 stars

Oplichters en het kost nog veel geld…

Oplichters en het kost nog veel geld ook.
Wegblijven bij deze gasten!

Gezien het antwoord geeft al aan dat ze totaal niet geinteresseerd zijn in hun klanten;
I made payments to MyCB, to the so called lawyer firm Yoram Fay, had contact with a certain Saul, Evan, David, Nate, Andrew, Stevan and many others, or are these all ONE person?
I have sent an Apostille to the so called lawyers firm and so on.
I just do not understand that there are satisfied "clients". Maybe because they solve problems randomly.
So far, to me, it's an other, money costing, scam company! Shame on you.

3 February 2022
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

"Peter Wong" is an alias. Due to the need to protect client confidentiality we cannot post certain critical details of his case online. What we can say is that his case was seriously compromised because the merchant denied he was ever a customer. This was explained to him.

"Peter Wong" is een alias. Vanwege de noodzaak om de vertrouwelijkheid van de klant te beschermen kunnen we bepaalde kritische details van zijn zaak niet online zetten. Wat we wel kunnen zeggen is dat zijn zaak ernstig in het gedrang kwam omdat de handelaar ontkende dat hij ooit klant was geweest. Dit werd hem uitgelegd.

Rated 1 out of 5 stars

Prove that you are not scammer.

I trusted you all and paid $1000 since September 2021 . There is no progress and no report about my case even I ask weekly. If you are not scammer , reply my mail and take your responsibility. I sent email to my chargeback team and my in charge person,Nick Amir every Saturday . But they didn’t reply to me. How about my case ? Is there any progress? What are you doing for one year?

2022.11.4 edited
I’d already reply to you. After I got contract with lawyer first time , there is no progress. When I asked , You told me to wait for contract because lawyer is changed . If Nick doesn’t work on Saturday,he can reply me on his workday. Right?
Send me mail and reply me if you are doing my case .

Here is the last mail from your team on 2022 Sep 22.
Hello LaeLae,

The lawyer is still preparing the legal letters.

I hope they will be ready soon and they will be sent to you for approval.

Regards,
Nick

Update : Nov, 7
Nick contacted me on weekdays? He didn’t contact me since September 23.You reply here very quickly but Why don’t reply me by direct mail?Explain about my case progress! Although It’s already taken for over one year, you don’t finish at least legal contract.

Update: Feb6,2023
I swear with my life this is scammer.
Don’t trust my chargeback team. You will lose your money two times and also you can get many stress related with this team.
This is my last comment.

31 October 2022
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Lae Lee: Thank you for confirming your name. Without it, of course, we had no way of knowing who you are and could not review your case file. Nick called you as you requested. Keep in mind that our offices are closed on weekends, including Saturdays.

Update, November 7, 2022: Yes, Nick has confirmed that he contacted you on a workday. As he explained, the resolution of your case was complicated by the relative lack of information you were able to provide about the the merchant and/or your contact. Therefore, we have sought external legal assistance on your behalf.

Update, February 6, 2023: As Nick has explained to you, even though your case has been sub-assigned to a law firm in Bulgaria, it is very difficult to move forward with your case since you have not been able to provide sufficient information about the merchant or your contact.

Rated 1 out of 5 stars

These people are nothing but scammers

These people are nothing but scammers. I paid an upfront fee of $1000 and after months of getting nothing done. I contact my credit card company disputing the charges. That's when I got their attention. Evan S. said they traced my funds and before they can move forward he said I must cancel the dispute. So I cancel the dispute and after that Evan stopped responding to my emails claiming the dispute has not been canceled even though my credit card company canceled and took back the $1000 credit. They were smart because once I cancel I coudn't dispute it again.

8 September 2022
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Peter: Unfortunately your review is missing a few key details.

Indeed, you applied with your bank for a chargeback. But as you know, your bank found that we were indeed providing all the services for you that we were obliged to do according to our contract, which meant that you had no basis to expect a refund.

Of course, filing for a chargeback from your bank was your right. But, in response to the action you freely took, we also had a right to put your case on hold. We remind you again that Evan explained that this would happen when he spoke with you last November 12.

During Evan's conversation with you, however, you asked us to continue to pursue your case, and we agreed. We were working on it when you posted your first negative review, and, in response, your case once again went on hold, where it remains. Had you chosen to cooperate with us instead we would have been able to complete work on your case long ago. We regret that you chose otherwise, but the decision was yours.

Rated 5 out of 5 stars

I am currently work with them regarding…

I am currently work with them regarding a significant crypto mining scam I was swept up into. It has been only a short time, but everything they said they would do has been done. I will report back and let you know if I have a recovery or not.

30 August 2022
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Thank you Ted. We look forward to continuing to work with you on your case.

Rated 5 out of 5 stars

Trustworthy scam recovery firm.

The only honest crypto scam recovery firm I found who was legit and which I came to trust after several calls and several days. I carried out due diligence. Their parent company is Cactil LLC. Directors and agents listed on LinkedIn. It will take time to recover my funds, it it’s possible, but at least I have an experienced firm acting for me. I couldn’t do this on my own. I’ll update as and when.

30 August 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I hired mychargeback and lost my money..…

I hired mychargeback to see what they can do about stolen crypto and they said they had advance databases used just like the ones used by the FBI. But that was not the case and the last rep i spoke with said they can't even look into the Binance network which is the network I gave them. Now they will not return any emails or calls to return my money. They are not sophisticated enough in the world of crypto and you need to save your time and money. Do not use them.

7 August 2022
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Edward: Our records indicate that our Director of Cryptocurrency Investigations spoke with you on May 22. At that time he explained to you that your case was complicated due to a hack, a conversion from one token to another and a cash out at Tornado Cash (a virtual currency mixer that, according to the U.S. Department of the Treasury, has been used to launder more than $7 billion worth of virtual currency since its creation in 2019 and is now under sanctions). While we can never know what obstacles may ensure before we begin to trace a cryptocurrency transaction, it is precisely because we are committed to investing 100% of our effort on behalf of every client that we are exploring alternatives to complete the trace and, of course, will update you at the earliest opportunity.

Rated 1 out of 5 stars

9082

good morning
Maybe the misunderstanding was due to the language barrier. When you tell me you asked for more information what do you mean? I sent you everything I had. There is nothing I have that I did not send.

19 July 2022
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Mr. Karaoulas:

We have now reviewed recordings of all four telephone conversations you had with our onboarding agent before you signed your contract with us and at no time did he promise that we guarantee a recovery. Unfortunately, we assume this misunderstanding was due to the language barrier.

Permit us to correct a misimpression you have. MyChargeBack provides a series of services that are designed to maximize our clients' chances in disputing their complex transactions. But since the ultimate decision whether to grant a chargeback or bank wire recall is made by the banks involved, we cannot promise precise results in advance. Cryptocurrency cases, likewise, require the intervention of law enforcement agencies and, sometimes, the courts. Therefore, if a potential client asks us to assist with a case that does not meet the necessary conditions, we refuse to accept it. What we can promise is that we invest 100% of our effort on behalf of our clients, and that is exactly what we did with respect to your cases as well, because you did meet all of the conditions to receive a chargeback. Nonetheless, the banks refused.

That, of course, brings us to your second misimpression, namely that all we did was to provide two letters. In fact, we provided you with much more. Apart from preparing the chargeback request that you submitted to your bank, we provided you with a Bank Wire Intelligence Report as well as the legal letters that required the engagement of an attorney. We also initiated on your behalf a Cryptocurrency Blockchain Analysis, which we have not yet completed because you have not yet provided us with all of the necessary documents. Moreover, after your bank declined your chargeback, we filed an appeal with the relevant financial regulator at no cost you you, even though your contract did not require us to do so. This is a scam? If so we are lousy scammers, since the costs we have absorbed in processing your case up to this point exceed the upfront fee that you paid us.

As we previously noted, we are continuing our work on your behalf and sent you an update on July 27, notifying you that a new attorney has been allocated to your case and that you should allow two-to-four weeks for him to review it and then two more weeks to draft a legal demand letter addressed to the payment processor. A copy of the letter will be sent to you for your records.


Rated 4 out of 5 stars

Good

I got rapports and tracking documents. Always get an answer when I contact them by mail. I have also had a contact with a lawyer.
They have been doing all that they can for me, I understand that they cant do the real policework, and it is there it stops. The police is not interested to work on these cases.

15 July 2022
Unprompted review
MyChargeBack logo

Reply from MyChargeBack

Lena: While we have not yet been officially informed by your local police that they have declined to pursue your case, their hesitation is untypical because complaints like yours are indeed accepted by law enforcement agencies in other countries. We will inquire with them again.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look