Koop aub niets meer op pinterest allemaal besodemieterij comfie veratrust allemaal 1 pot nat uit China.als je het tenminste al ontvangt.nog steeds niets binnen als ik eerst reviews had gelezen had ik... See more
Trustvera
Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Bedrog wat prijs betreft. Alles komt uit China. Na 3 weken krijgt je beticht van Bpost dat je invoerrechten en Douane kosten moet betalen wat betrekent 50% meer prijs is dan op website trustvera.nl st... See more
Ik heb op 19 november 2021 een bestelling geplaatst én betaald. Tot op vandaag: 05 februari 2022 NOG STEEDS NIET GELEVERD ... wél: 23 mails heen en terug, ze houden me bezig en willen nu nog een... See more
Zelfs die 1 ster is teveel. Zo’n bedrog hebben wij nog niet meegemaakt!! Daarvoor 30€ betaald. Binnen en buitenkant niet afgewerkt. Heb foto gemaakt van hetgeen wij thuisgekregen hebben…dat versch... See more
Company details
Contact info
People also looked at
Koop aub niets meer op pinterest…
Koop aub niets meer op pinterest allemaal besodemieterij comfie veratrust allemaal 1 pot nat uit China.als je het tenminste al ontvangt.nog steeds niets binnen als ik eerst reviews had gelezen had ik zeker niets besteld nou toch thuisgestuurd maar was een kindertool
Geen geld terug na retour zending
Betaald (19 augstus '21) en geretourneerd 04 oktober 2021) en daarna nooit meer iets gehoord. BAR SLECHT !!
ik heb 3 polo's besteld die komen niet…
ik heb 3 polo's besteld die komen niet toe nooit meer bestellen wees gewaarschuwd
PUUR BEDROG !!!!! Ik heb op 19 november 2021 een…
Ik heb op 19 november 2021 een bestelling geplaatst én betaald. Tot op vandaag: 05 februari 2022 NOG STEEDS NIET GELEVERD ...
wél: 23 mails heen en terug, ze houden me bezig en willen nu nog eens dezelfde som ontvangen om dan zogenaamd het dubbele te leveren.
Trustvera.nl is PURE AFZETTERIJ !!!!!
Trustvera.nl is PURE DIEFSTAL !!!!!
IK VIND NERGENS EEN ADRES ???
POLITIE DOET OOK NIETS !!!
Rudolf Marchand Oostende +32 488 560 430
ZEER SLECHT BEDRIJF
ZEER SLECHT BEDRIJF, HEB EEN HOUTEN HART BESTELD (EEUWIGE LIEFDE) EN KREEG AL SNEL BERICHT DAT HET WAT LANGER ZOU DUREN DAN NORMAAL, PAAR X GEVRAAGD OF HET AL ONDERWEG IS, KRIJG DAN EEN AUTOMATISCHE MAIL IN HET ENGELS, EN NU INMIDDELS 3 MAANDEN VERDER NOG NIKS, OOK GEEN REACTIES MEER GEKREGEN.
IK KEEK TE LAAT NAAR DE REVIEWS, ANDERS HAD IK HET SOWIESO DAAR NIET BESTELD.
MENSEN BESTEL HIER NIKS, OF JE MOET JE GELD WILLEN WEGGOOIEN.
bedriegerij koop hier nooit cadau voor…
bedriegerij koop hier nooit cadau voor mijn verjaardag van mijn vrouw nooit gezien verjaardag al laaaaaaaaaaaang voorbij.
Hele slechte service
Hele slechte service, levertermijn wordt overschreden.
Zeer slechte afhandelingsservice. Ondanks retourneren wordt toch geëist om te betalen. Sturen zelfs incasso op je dak ondanks dat je kunt aantonen dat het terug gestuurd is. Zeggen hebben het niet ontvangen terwijl het retouradres op het pakket stond. Ook bij Klarna heb ik mijn vraagtekens, gezien de klantgerichtheid.
Let goed op bij deze webwinkel..
Ik had gelukkig via Klarna besteld
Ik had gelukkig via Klarna besteld, dus achteraf betalen, dus dat scheelt weer. Ik heb het artikel in huis, maar niet betaald. Had vorig jaar ook een probleem met een chinees, kleding ontvangen en al betaald. Moest retour en dan begint het gedonder. Dan mom je erachter, dat je met Chinezen te maken hebt. Uiteindelijk na veel heen en weer gemail is het in orde gekomen en is alles terugbetaald. €173. Was een groot bedrag. Maar ik bleef ze lastigvallen en kreeg alles terugbetaald ,maar wat schetst mijn verbazing, ik kreeg twee weken het hele pakket weer retour uit China. Ze zijn failliet of gewoon weg. Dus ik laat het hier maar een tijdje liggen en dan naar de Kringloop, als ze het überhaupt willen hebben.. dus .. altijd, als het mogelijk is achteraf betalen als het kan.
Pure oplichterij!
Ik moet een ster geven maar liever helemaal geen ster! Al aantal keren gemaild dat ik het geld terug wil voor het product, wat van zeer slechte kwaliteit is, krijg een Engelse mail terug. En het lukt me nu ook niet meer om op de website te kijken. Lijkt wel of het zelfs niet meer bestaat. Hopelijk zijn deze oplichters niet verder gegaan onder een andere naam. Echt pure oplichterij!!!
Aangezien het een nederlandse domein is…
Aangezien het een nederlandse domein is kan verwacht worden met een nationaal bedrijf zaken te doen.
Pas na de bestelling wordt een bestelbevestiging gestuurd dat het pakket rechtstreeks uit China verstuurd wordt.
Pakket wordt geleverd zonder retourinstructies
Kosten voor retourneren zijn meestal hoger dan pakket behouden.
Absolute afrader
Retourneren
Retourneren, geld terugkrijgen, mail beantwoorden: vergeet het maar. Niets kopen dus!!
Een ster is nog teveel!!
EENS MAAR NOOIT MEER
zeer slechte klantenservice en men houd zich niet aan het Nederlandse recht om binnen 14 dagen te annuleren ik had in samenwerking met consumentenbond een mail gestuurd om te annuleren en deze werd doodleuk beantwoord dat ik niet kon annuleren . verder was de communicatie alleen in het engels , en je kan je product tegen zeer hoge eigen kosten terugsturen NAAR China en dan maar afwachten of en hoe het zoek raakt??? NOOIT MEER DUS
Zeer slechte klantenservice!!
Zeer slechte klantenservice!!! Geen pakket binnen gehad en er wordt doodleuk gezegd ga maar bij de buren kijken. Natuurijk allang al gedaan. Dus hoe geëindigd?? Geen pakket waar ik wel voor moest betalen!! Naaiers daar!!!
Super slechte service
Super slechte service. Al maanden geleden een aankoop gedaan en nog geen levering. Antwoord van Trust Vera in Chinees ontvangen. Weg geld?
Geen afspraken nakomen
Geen afspraken nakomen! Ik zou mensen afraden om hier absoluut niet te bestellen.
verdiend eens geen STER!..
Een ster is nog te veel!!!!!!!
Een ster is nog te veel!!!!!!!
Een stijltang besteld en deze is niet naar verwachting. Zelfde dag een mail gestuurd voor een retouradres, want er zat geen pakbon in de doos. Mail gestuurd in het Nederlands maar krijg een Engels antwoordt terug. Duidelijk een standaard mail, maar geen retouradres te vinden de mail. 2 dagen later contact opgenomen met Klarna om betalingsverzoek stop te zetten. vraag gesteld of zij een telefoonnummer van de webwinkel en die kreeg ik. Webwinkel gebeld en dan krijg je een computer aan de lijn en die gooi je steeds ervan af. Weer contact opgenomen met Klarna en zij hebben een notie hiervan gemaakt. Een week later krijg mail van trust Vera of ik tevreden ben met het product en de betaling wil voldoen. Mail beantwoordt dat ik het product terug wil sturen, want het is niet naar verwachting. ik wacht nog steeds op antwoordt. ik ben nu blij dat ik achteraf wilde betalen. Ik ga contact opnemen met de geschillencommissie over deze oplichterij en valse praktijken. Vreselijk dat zulke mensen bestaan om die misbruik wil maken van anderen.
Minder dan 1 ster toekennen is…
Minder dan 1 ster toekennen is blijkbaar niet mogelijk helaas. Duidelijk oplichterij van het ergste soort.
Wat een slechte winkel
Wat een slechte winkel. De ontvangen ringen lijken enigszins op de foto maar zijn van erg slechte kwaliteit. Denk aan niveau van een kauwgomballen automaat of een kermis. Misschien denk je beetje naïef echter voor dat geld mag je echt veel beter verwachten. Op de site alles lekker in het Nederlands echter retour sturen mag op eigen kosten naar China en dan krijg je ook niet het volledige aanschaf bedrag terug, slechts 80%. Kortom voorkom jezelf een teleurstelling.
Wat een vreselijke teleurstelling!
Wat een vreselijke teleurstelling!! Het houten hart is echt niet zo zoals het op de afbeelding staat!!!!
Een goedkoop stukje hout
St een printje erop. Ik voel me vreselijk besodemieterd. Daar moet je €30 voor betalen en terug sturen is ook geen optie, kost ook €30!!
Wat erg dat, dat zulke bedrijven bestaan!!!!!!!
Dit bedrijf is een stelletje…oplichters
Dit bedrijf is een stelletje oplichters. Ze waarschuwen je dat ze slechts 80% terugbetalen, maar nu weet ik niet zeker of ze überhaupt geld terug zouden krijgen. Ze ruilen geen goederen, zoals elk normaal bedrijf zou moeten doen. ze maken het moeilijk om goederen terug te sturen. Eerst zeiden ze "neem contact met ons op als je wilt terugkeren". Toen ik dat deed, wilden ze me niet eens het retouradres geven. Toen ze het eindelijk deden - het was in... China! Ik kwam erachter dat het meer zou kosten om terug te keren dan ik zou terugkrijgen. Yuo kan dezelfde lage kwaliteit goederen krijgen voor een fractie van een prijs op Ali Express.
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.



