Sukhi Reviews 

155
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I don't recommend the suhki shop at all. Ordered in January rug was not delivered within expected max 12 weeks time. In the meantime there is no information about status of the order, delivery delays... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Easy to use and international website. Smooth ordening process. The beautiful, hand-made carpets arrived in about 6 weeks (straight from Nepal). Six out of ten coasters were missing, but were shipped... See more

Rated 5 out of 5 stars

I love my Ayush woolen loop rug. The custom size means it fits my specification perfectly. I like the fact that it's obviously handmade. It catches the light beautifully. I love knowing that my rug wa... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

We ordered a multi-colour felt ball rug 2 weeks ago and we already received the rug today. We got a personal message from an employee of Feltballrug.com with the tracking information, which was nice.... See more

Company details

  1. Interior Designer
  2. also in
  3. Furniture Store
  4. Living Room Furniture Store

Information provided by various external sources

At Sukhi, our goal is pretty simple. We want to provide you with very high quality handmade rugs. In Nepali, Sukhi means happy. People always tell us that our rugs make them happy. People buy our rugs knowing that they’ll get a great handmade rug and that they are buying directly from the person who created it.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

155 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(155)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

The best carpet ever!

It was really lovely to see hand writing signature on beautiful carpet. I’m really in love with the texture and colors. Thank you!

14 February 2018
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Wonderful experience all around

Wonderful experience all around - excellent customer service; received the rug in around five weeks; the rug is beautiful; it's soft and luxurious and feels so good that my feet are pulled to walk on it.
Thank you, Sheam of Customer Service.
And thank you, Menana - the maker of my fabulous rug.

10 February 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

WORST COMPANY IN THE HISTORY OF COMPANIES

I PLACED MY ORDER AT THE BEGINNING OF AUGUST 2017. IT IS NOW JANUARY 2018 (5 MONTHS LATER) AND THE RUG IS NOT HERE. I HAVE CONTACTED THEM EVERY TWO WEEKS OR SO AFTER MY DELIVERY DATE CAME AND WENT BUT THEY HAVE NO IDEA WHERE MY ORDER IS. THE FIRST FEW TIMES THEY RESPONDED AND SAID THEY WERE SORRY THAT THE RUG WAS NEVER MADE. THEN THEY SAID THEY WOULD GET ME TRACKING INFORMATION AT SOME POINT (WITHOUT A TIMELINE OR ESTIMATE). NOW THEY HAVE STOPPED RESPONDING AND WHEN I CONTACT THEM ON CHAT THEY IGNORE ME AND THEY USE AN AUTOMATIC REPLY SAYING TO CONTACT THEM BY EMAIL. SO INCOMPETENT I CAN'T BELIEVE THEY ARE IN BUSINESS. SHOULD BE INVESTIGATED FOR FRAUD.

BEWARE AND DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. AWFUL CUSTOMER SERVICE. NO CONTROL OVER ORDERS AND NO IDEA WHAT IS GOING ON. I NEVER RECEIVED MY ORDER.

15 January 2018
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Totally wonderful experience

Totally wonderful experience. At the beginning, I changed my order and the change was honored immediately, and executed perfectly. It even delivered sooner than expected. I loved learning how the company and its products works and feeling a direct connection to the woman who made it. Excellent price. I've already been recommending the company and my daughter and a friend have ordered from you.
Thank you.

18 July 2017
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Disappointing

Disappointing - I ordered a lovely rug (aud $1200) and 14 weeks later I have no word on its arrival date.

Customer help is noncommittal and vague with the last response being that the ceo is getting married and he'll get in touch once his honeymoon is over. I'm really disappointed and think this is very unprofessional and not acceptable.

24 June 2017
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Still waiting for delivery after 18 1/2weeks - where is my rug?!

I am extremely disappointed with the service I have had on my second Sukhi order. I paid €1000 18 1/2 weeks ago, and have no confirmation as to when I should receive my order. Delivery was supposed to be within about 6 weeks, and I get fobbed off each week being told it will despatch "next week". I am very upset and cannot get a reasonable answer from anyone in Sukhi.

15 April 2017
Unprompted review
Sukhi logo

Reply from Sukhi

Dear Sarah,

Thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the negative experience you've had.

You paid for your order with wire transfer, but the payment reference was not correct. Therefore, we didn't receive the payment and didn't know that you had, successfully, ordered a rug.

We only found out that you did complete the payment many weeks after you placed the order. We then immediately asked our payment service provider (the company that processes the wire transfers) to find the payment you made and we started making your rug, which was delivered to you by Fedex early May.

Furthermore, we included a free extra rug given the long delay.

Again our apologies,


Wouter
co-founder Sukhi

Rated 3 out of 5 stars

My honest experience

Communication could be better...received no confirmation of my payment and order and it took a while before they had send it to me. After that all went well.

21 February 2017
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Product overpriced

The good: my friend received the item we ordered for her in good shape.
The bad: We paid 20 Euro for what was essentially a pot holder (not a rug): very overpriced.
Overall: good product but not worth the money.

26 January 2017
Unprompted review
Sukhi logo

Reply from Sukhi

Dear Catz,

Thank you for your feedback.

You ordered a small sample from us for only 20 euros. This is indeed not a rug.

Normally people order samples from us to see the colours and high quality of our materials before ordering an actual rug.

Our apologies if this wasn't clear somehow.

Kind regards,


Wouter
co-founder Sukhi

Rated 5 out of 5 stars

Great quality

The rug is just as I expected it to be, soft and just beautiful.

It looks amazing in my living room!

23 January 2017
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Beautiful!

I absolutely love my rug. It was delivered speedily and I'm very satisfied with the quality of the product. Thank you!

21 January 2017
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Sukhi

The transaction was successful. I recommend the Sukhi

20 January 2017
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

pleased

I had a good experience with this company. Customer service was friendly and prompt, not pushy. My rug was exactly as pictured and, and i love the design. Delivery time was exactly as indicated (maybe less). The wool sheds quite a bit, not sure if this is a quality issue or having to do with the natural fiber. Overall I am pleased.

20 January 2017
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great service, great quality

We received delivery of our personalised rug within about 6 weeks from order and love it! It is great quality, and the design is just as we wanted. We ordered a second rug as soon as the first one was delivered but can't comment on that one as yet as we're still waiting for delivery

20 January 2017
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Fantastic rug and a great company

I ordered a custom made felt ball rug and the team couldn't have been more helpful - sending colour samples, and the finished product was well worth waiting for. It's beautiful, the colours are very intense and exactly what I wanted. Everyone who sees it loves it.

20 January 2017
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look