Bocobay Reviews 

113
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 39 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the incredible location, noting that everything is just a short walk away, making it extremely convenient for exploring nearby beaches, vibrant local restaurants, and popular attractions. Guests also highlight the exceptionally welcoming staff and management team, who are always attentive, incredibly kind, and eager to offer personalized recommendations. Some people also felt that the wonderful outdoor pool areas, relaxing rooftop seating, and fully equipped kitchens added exceptional comfort to their daily routine. Visitors consistently describe the rental units as impeccably clean, spacious, comfortable, and beautifully decorated throughout.

What people talk about most

Location

Customers consistently note positive experiences with location, highlighting that it is very convenient,... See more

Staff

Reviewers mention positive feedback about staff, highlighting that hosts and team members are extremely... See more

Facilities

People report positive experiences with facilities, noting that the villas are new, very clean, and feature... See more

Service

Reviewers highlight high satisfaction with the service, noting that the team pays excellent attention and... See more

Quality

Customers expressed strong satisfaction, highlighting that the rentals were extremely clean, well-kept, and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

We had such a great stay! The space was extremely clean and well-kept, which made us feel right at home. The owners were very friendly and responsive, quickly answering any questions or concerns we ha... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Amazing team, very clean and comfortable units and complex . Lux villas provide everything you need with very quick response on any questions and requests. Great location, closed to Foods markets, bea... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

We had a wonderful stay at Villa Gianna in Aruba! We loved how easy and quick it was to exchange bath and beach towels when need. The Tommy Bahama chairs were a huge bonus, and the cooler was perfect... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I had a wonderful stay! The hosts were incredibly friendly and welcoming — they made sure I had everything I needed and offered great local recommendations. The space itself has such unique and charmi... See more

Company replied


Company details

  1. Vacation Rental
  2. also in
  3. Holiday Accommodation Service
  4. Holiday Apartment Rental
  5. Vacation Home Rental Agency

Written by the company

At Bocobay we provide beautifully designed vacation rental villas in the most desirable locations across the Caribbean.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

113 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(113)

36 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Bocobay is amazing!

We had a great experience with Bocobay! They are amazing with communication…they sent messages with all the information we needed and were so fast to respond to any questions. They had great suggestions on things to do in the area and made sure that the home we rented was perfect. I will definitely go through Bocabay the next time we visit Aruba.

2 June 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Thank you so much for this great review, Crissy! We loved hosting you! 🕶️🍹😃

Rated 1 out of 5 stars

Horrible Cancellation Policy

I booked one of their properties in Curacao through VRBO. Refund Policy was 100% cancelled within 48 hours and 50% if cancelled before 30 days. This was the policy they had on VRBO and what i read and agreed to.

I did the deposit of about $1,683 including fees. 50% was supposed to be refunded minus fees if cancelled before June 3, 2025. I cancelled on May 26, 2025, and they would not honor the refund policy. VRBO agreed with the policy and reached out to them several times. So now I'm out $1400+ (deposit minus fees) with nothing to show for it.
I even asked if we could get a partial credit, instead of refund, to stay with them in the future and they said NO.

26 May 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Hi Antwan, I've looked into your booking again but I'm afraid in this case everything was done correctly and in accordance with the cancellation policy on Vrbo.

You sent a cancellation request on 26th May 2025 (38 days before your check-in date: 3rd July 2025). The cancellation policy for this listing states that there is a 100% refund for cancellations at least 60 days before check-in, and a 50% refund for cancellations made at least 30 days before check-in (and no refunds thereafter). Since you contacted us wishing to cancel 38 days before check-in, a 50% refund was due - but importantly, the refund is calculated on the full value of the booking, not the pre-payment.

Since you had only made a 50% pre-payment up to that point, no further refund was due. The cancellation policy is stated clearly at the point of booking on Vrbo, and should also be visible in your Vrbo booking details on their site.

Unfortunately, as we manage homes on behalf of private homeowners and are contractually obliged to adhere to the cancellation policy they selected when signing up with us, we are unable to grant refund outside of this policy.

I am sorry that I cannot be of more help here. However, if we’re able to assist with any documentation you might need for a travel insurance claim, please do let us know.

Rated 5 out of 5 stars

The property was exactly what the…

The property was exactly what the images showed. The host was very great and their communication was top notch! They always checked in to help make our stay better than it already was. The property was in a great location, only 5 min drive from most famous beaches and activities. Would definitely be staying here again in the future, amazing service!

4 June 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Hi Shamor, so glad to hear you enjoyed your stay with us. All the best from Aruba!

Rated 5 out of 5 stars

Cleanliness, spacious, accommodating, friendly

Bocobay is a great place to stay in Aruba! Very accommodating, replies quick, friendly, and easy to get in touch with. I had a group of 10 guest and everyone slept comfortably. They had great recommendations for the island and we were even able to book a private chef. Highly recommend and would love to book with them again.

5 June 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Thanks for this great review, Kelly!

Rated 5 out of 5 stars

when they say luxury experience they meant it!!!!

when they say luxury experience, they meant it!!!! everything that I could possibly ask for was at my fingertips and was to me within a few hours of my stay on top of the villa that we stayed in was absolutely breathtaking. down to the pool house and the maintenance of the pool, even though that was done towards the end of our state it was still something that had didn’t taken care of during our stay I couldn’t ask for a better experience, even with them suggesting the private chef that we got on the day of my birthday for breakfast was just top-tier. I think this is what made my stay in Aruba the best. I even caught myself looking through their website on another island for my next vacation!! don’t miss out book with them. You won’t regret it.

2 June 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Wow, what a fantastic review! It's so great to hear this. Let us know when you're ready for your trip to Curaçao - we'll do our best to make it extra special for you!

Rated 5 out of 5 stars

Real Vacation!!!

They took us in on short notice and saved our vacation! The unit was as beautiful as described and clean. We will definitely be back.

1 June 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

I'm very happy that we were able to help out here, Christopher! Great that you were able to complete your holiday without further disruption! :)

Rated 5 out of 5 stars

We had a fantastic experience at this…AirB&B

We had a fantastic experience at this Airbnb in Aruba. The accommodations were extremely comfortable and spotless – everything was clean and well-maintained, which made it easy to relax and enjoy our stay. The property manager was incredibly responsive and helpful throughout, always quick to answer any questions or assist with anything we needed. I would absolutely recommend this place to anyone visiting Aruba. It was the perfect home base for an unforgettable trip!

27 May 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Thank you so much, Sherry! This is the stuff we love to hear!

Hopefully we'll get to welcome you again soon! ☀️🏝️

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful

Beautiful, ten out of ten, would stay again. The place is just like in the pictures! The host our very attentive always following up. I recommend this one hundred percent.

2 June 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

10 out of 10 guest Wendy! 🏖🕶️😃

Best wishes from sunny Aruba!

Rated 5 out of 5 stars

Highly Recommend

Stayed in the O Condo in Aruba this month. The service was impeccable and we'll definitely book again!

16 May 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Thanks so much for the great review! We're looking forward to welcoming you again one day! ☀️🏝️

Rated 5 out of 5 stars

Amazing!

Amazing! So peaceful!

Everything we needed for our family vacation! Plenty of space for 9 of us, super clean and all the amenities you can think of. Close to everything but far enough away to avoid the noise and crowds at the end of the day. A 3 minute walk to Tres Trapi, where we spent most mornings snorkelling and a 5 - 10 minute drive to the busier tourist areas.

The pool was perfect, the beds were comfortable and the shower pressure - the best!

Communicating with the host was easy, they sent plenty of recommendations leading up to our arrival and checking in was a breeze even though we were a bit early. They were extremely responsive when we needed more towels, arriving within the hour.

If we were to return with a large group we would definitely stay here again. We all loved it. Would highly recommend!!

17 May 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Hi Leah, thank you for your wonderful review! Boca Beach House is one of our most popular properties, and we're so glad to hear you enjoyed your time there. Best wishes from sunny Aruba! 🏖🕶️🍹

Rated 1 out of 5 stars

RUN--don't walk AWAY from this resort!

RUN--don't walk AWAY from this resort!! RUINED VACATION! Checked in 2/13/2025 for 5 days. Not met by anyone, just lock box on unit MV021. No explanation of amenities promised at booking. Was supposed to be 3 bedroom---Yes, but 3rd bedroom was LOCKED off by owner. Washer/dryer--yes--but Locked off by owner. Getting ready for dinner?--shower overflowed w 2" water throughout bedroom. Despite hours on the phone couldn't get help; wet towels picked up 2 days later. Finger pointing between Tierra del sol, unit owner and bocabay w/no one taking responsibility. Finally was told some adjustment would be made for rental cost--then cut off communication with me. No adjustment made. No one available to help with anything

13 February 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Hello,

I'm sorry about the issues you encountered during your stay at Mesa Vista 21. Unfortunately we encountered some problems initially when taking over the rental portfolio at Tierra del Sol, with the owner of this particular property deciding suddenly that they no longer wanted to rent out the 3rd bedroom of the property. The property listing was immediately adjusted to reflect this, but pre-existing reservations would of course have expected to have access to this room. Compensation or a free upgrade to another property should have been offered to you at the time to rectify this situation. Could you please contact us via info@bocobay.com so we can try and help?

Thanks,
Nick
Bocobay

Rated 1 out of 5 stars

Horrible cancellation policy

Horrible cancellation policy. Due to the illness in the family we have to cancel our trip. No refund were issued. No actual customer service.

11 January 2025
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Hi Toly,

We're sorry to hear that you had to cancel your trip due to a medical issue. We manage homes on behalf of private homeowners and are contractually obliged to adhere to the cancellation policy they selected when signing up with us. This means that if we were to refund trips that are no longer eligible for free cancellation, we would still owe the reservation funds to the property owner.

For this reason we always recommend that guests purchase a travel insurance policy, which would cover the cost of cancellation in such cases. We are always happy to help with providing any documentation needed in support of such claims.

Best wishes,
Nick
Bocobay

Rated 1 out of 5 stars

Wouldn’t trust them again….

Like another reviewer, we booked a luxury house through Boco Bay a year ahead of our trip. Yesterday, three days before we are to arrive in Aruba, we get notified that they were canceling our rental. They found us another property, which looks fine, but nowhere near the area we wanted to be in. The new area requires us to drive everywhere so we asked that they throw in the cost of a rental car, to which they gladly agreed. They quickly took it back, saying it wasn’t in their budget, and my numerous emails and calls have now been completely ignored. I guess they figure it’s not their problem anymore.

17 December 2024
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Hi LP,

I've checked and unfortunately cannot find a cancellation in our system that matches your description. Can you please contact us at info@bocobay.com so we can try and resolve this for you?

Generally our cancellation rate is extremely low (which is a requirement for upholding out Superhost status on Airbnb, our Preferred Partner status on Booking.com and our Premier Host status on Vrbo). But of course it can happen, for example in cases where there is an urgent need for maintenance at a property. In such cases we always try to upgrade guests to a better alternative at the same price, or at least an equivalent option in the same area.

Hope this helps!

Best wishes,
Nick
Bocobay

Rated 5 out of 5 stars

Our stay at Bocobay Gold Coast resort

We stayed from 16 september on behalve of 29 September at apartment Bocobay Gold Coast resort and we had everything what we wish for.

The chambers were to our wishes and we had nothing to complain about. We asked for 2 sleepingrooms and get what we requested so included 1 extra bathroom that was a pluspoint of our stay.

Almost every need was to request.
We didn't use all the amenities except for the pool. The pool was clean and tiny but enough for a group of people.

The customerservice of Bocobay was our highest priority to make sure that our travel went very smoothly.

Thanks to the customerservice of Bocobay we did know everything what we had to know.

Our time at Bocobay Gold Coast was a wonderfull experience. Our neighbors were nice and we had a goodly view.

Everytime we passed the security of Bocobay there was no more feeling that we are not save at our apartment.

We were very gratefull that we have booked the apartment by Lastminute.com for the Bocobay Gold Coast deal.

3 October 2024
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Thank you so much for this fantastic review, Kimberly! Hopefully we get to welcome you again some day!

Best wishes,
Nick
Bocobay

Rated 1 out of 5 stars

Guest experience comes last

We booked our 8 night/9 day family vacation, of 7 people, with Bocobay Rentals at O Condominium, unit #22. This unit is advertised as a *Brand new luxury 4 bedroom penthouse unit. All guests deserve standard and even basic needs, especially in a hot climate such as Aruba. On our second full day of stay, the hot water went out as did the air conditioner. The two issues were linked together and by the second day of this we contacted management. They were already familiar with the problem and had to shut off the hot water tank. This meant no hot showers for 7 people, no sanitary washing of dishes and pans, and no clean clothing. We were told the issue would get fixed and we waited. By our third day without a resolution and because Bocobay said they couldn’t reach the owners, we address an email to management and asked that they forward it to the owner. I didn’t see why the guest experience didn’t come first? Management next day said a part was being flown in and not to worry because they understood our issues and they would give us an adjustment to “take care of us.” Two more days went by and it was repaired at 5:00 PM the night before our departure. This issue claimed the majority of our stay. Lastly but not least, the ice maker was broken the entire time too. We ended up paying rack rate to be treated sub-par, where the guest experience was the last of their concerns.

4 July 2024
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Hi Bridget, I'm very sorry to hear of your negative experience at O Condominium. We always try our best to resolve any maintenance issues as fast as possible, but it looks like in your case a spare part was required which could not be found on the island. In response to your particular case we have now started keeping our own stock of certain AC spare parts, to ensure these are always in sufficient supply. While I understand this cannot rectify your own experience, it should help us prevent similar problems in future.

Best wishes,
Nick
Bocobay

Rated 1 out of 5 stars

Do not book here!

Do not book here!! I booked through expedia for 09/27, my husband is a paramedic and got covid and so did I. I called numerous times to try to get a refund but nobody answered. When I finally got a hold of the receptionist and explained, she said “sorry we can’t refund as per our policy.” I asked what the policy was, she paused and hung up!!

I wasted $1400 and they never refunded me, would have much rather I came contagious with covid and risked all other tourists there. Terrible service, DO NOT BOOK!

27 September 2023
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Hi Aleena,

We're sorry to hear that you had to cancel your trip due to a medical issue. We manage homes on behalf of private homeowners and are contractually obliged to adhere to the cancellation policy they selected when signing up with us. This means that if we were to refund trips that are no longer eligible for free cancellation, we would still owe the reservation funds to the property owner.

For this reason we always recommend that guests purchase a travel insurance policy, which would cover the cost of cancellation in such cases. We are always happy to help with providing any documentation needed in support of such claims.

Best wishes,
Nick
Bocobay

Rated 1 out of 5 stars

Book elsewhere!!!

Only gave one star because it is not possible to give zero or negative. Horrible experience after booking a property more than a month in advance of a family vacation and 72 hours before our flight I am notified of the reservation being cancelled and we're being "upgraded" (read you are being forced to stay in a substantially lower quality location in an undesirable area for the same cost even though you booked an entire house and will now be in an apartment). I had to scramble to avoid having no accommodations on our planned, too late to cancel without severe financial loss, trip.
Response: after 2 years of this review you are responding and trying to "make it right"!? What are you suggesting you would do for me at this stage? BTW there will be no record of me cancelling because I didn't, you did!

4 April 2023
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Hi Randy,

I've checked and unfortunately cannot find a cancellation in our system that matches your description. Can you please contact us at info@bocobay.com so we can try and resolve this for you?

Generally our cancellation rate is extremely low (which is a requirement for upholding out Superhost status on Airbnb, our Preferred Partner status on Booking.com and our Premier Host status on Vrbo). But of course it can happen, for example in cases where there is an urgent need for maintenance at a property. In such cases we always try to upgrade guests to a better alternative at the same price, or at least an equivalent option in the same area.

Hope this helps!

Best wishes,
Nick
Bocobay

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service.

Great customer service.

11 March 2023
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Thank you, Alex! Hopefully we'll get to welcome you again soon! :)

Best wishes,
Nick
Bocobay

Rated 1 out of 5 stars

We had a pretty villa in Aruba and the…

We had a pretty villa in Aruba and the booking was smooth. Our issues began on day one with our self catering villa having no working oven. We had a member of our group with severe allergies so prefer for health reasons to cook for ourselves. We therefore couldn't do this. We also had another room that leaked when it rained and ruined many items of clothing.
We informed the company of our issues when we were there. They were full of sympathy but no action. I put an honest claim in for monies We spent due to the challenges we faced. And we have been ignored completely. They tell me it is being dealt with but sadly I have had zero communication. It feels like our ruined holiday has not been taken seriously at all.

7 September 2022
Unprompted review
Bocobay logo

Reply from Bocobay

Hi Karen,

I'm very sorry about the issues you encountered staying at the Treetops villa in 2022. We have since removed this property from our portfolio and have adjusted our processes to achieve a faster turnaround time when maintenance issues occur.

Best wishes,
Nick
Bocobay

Show reviews in all languages. (113 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look