loragal.com Reviews 

1,468
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 194 reviews, most reviewers were let down by their experience overall. Consumers frequently reported receiving poor quality clothing items made of cheap materials that looked completely different from the online pictures. Additionally, buyers faced extensive delivery delays and encountered significant difficulties when trying to communicate with support teams or secure proper refunds. Some reviewers were happy with the customer service and found that their purchased outfits fit very well for special events and arrived on time. A few other people also felt that certain products closely resembled the promotional pictures and expressed appreciation for the polite and helpful assistance received.

What people talk about most

Product

Customers had negative experiences with product, noting that the clothing received was completely different... See more

Order

Reviewers express profound disappointment with order experiences, frequently highlighting extremely delayed... See more

Refund

Consumers find refund to be a deeply frustrating experience, frequently facing prolonged delays of over a... See more

Quality

Customers consistently note negative experiences with quality, expressing deep disappointment over cheap... See more

Customer service

People report negative experiences with customer service, highlighting slow responses, poor communication,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 1 out of 5 stars

WHILE SHOPPING ONLINE AND PROCEEDING TO THE CHECKOUT I IMMEDIATELY NOTICED SOME NINJA ISH!!! WHO IN THE HEii ASK CUSTOMERS TO LEAVE A TIP FOR OLINE SHOPPING?!?! OMG! WHY WOULD WE LEAVE A TIP IF WE ARE... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Extremely disappointed with this clothing purchase. The material feels very cheap and poorly made, nothing like the pictures advertised online. The color, fit, and overall quality were completely diff... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order in October and STILL haven't received my package. I let customer service know my frustrations since my package didn't arrive in time for my event and they just told me they hope I ca... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I purchased an item several months ago. What I received was horrible. I've reached out to the company several times. Their solution was receive $30 of an order over worth $80. Their next solution was... See more

Company replied


Company details

  1. Women's Clothing Store

Written by the company

LORAGAL is a professional fashion online shop. We dedicated to helping customers enjoy shopping the excellent quality clothes with affordable price. LORAGAL offer the latest and most popular fashion gears. Ensuring that you can find any type of clothes for yourself with wholesale price but superior quality. Highly welcome you to choosing LORAGAL.com and enjoy shopping!


Contact info

1.4

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 98% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.4

All reviews

(1,468)

181 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

BUYER BEWARE…IT’S A SCAM

I am extremely disappointed with my experience with Loragal (LORAGAL.com) and would strongly caution others before ordering from this company.

My order (#LFG01482015) totaled $256.95, and the clothing I received was completely inconsistent with the sizing chart provided on their website. I carefully followed the measurements listed online, yet some items were far too large while others were too small. The sizing is wildly inaccurate and unreliable.

What has made this experience even worse is the terrible customer service and obvious stall tactics being used to avoid processing a proper return. I have been requesting the full return mailing address for well over a week and continue to receive delayed, unhelpful responses instead of a straightforward resolution.

What is especially frustrating is that Loragal’s own website states that customers may return items within 30 days for a full refund. Despite that stated policy, the company has not honored it in my case.

Instead of allowing me to complete a proper return, Loragal offered me only a partial refund of $128, which is roughly 50% of what I paid, while telling me to keep items that I cannot wear or use. That is completely unacceptable. Customers should not be expected to absorb over $100 in losses because a company refuses to stand behind its sizing or follow its own published return policy.

At this point, the entire process feels intentionally designed to frustrate customers into giving up on returning their purchases altogether.

I am now seriously considering filing a complaint with the Better Business Bureau regarding this experience, and I will absolutely be warning others I know not to order from this company.

Between the inaccurate sizing, lack of responsiveness, and refusal to properly resolve the issue, I would not recommend ordering from Loragal.

13 May 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Dear Tasha,
We sincerely apologize for the troublesome return process and delayed replies that have brought you such an unpleasant shopping experience.

Please rest assured that your valid return demand has never been ignored. Our customer team merely tried to present alternative settlement proposals for your reference. We have promptly urged them to respond to your email and send detailed return related information. Please kindly check your inbox including spam folder.

We will keep closely following up on your case throughout the whole process, and offer full assistance to help you complete the return and refund procedure as soon as possible.

Best regards,


Loragal Trustpilot Team
complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

Buyers Beware!

Once upon a time, when I ordered from Lorgal, I was genuinely happy with both the customer service and the quality of the items I received.

Not anymore.

The quality has drastically declined, and the return process is beyond frustrating — it’s an absolute joke. What should be a simple customer service experience has turned into endless back-and-forth with me demanding a full Refund. .

As a paying customer, I expected professionalism, transparency, and products that matched what was advertised online. Instead, I received poor-quality merchandise and a return process that feels intentionally difficult.

Lorgal has completely lost my trust as a customer.

17 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hi Yvonne,
We are truly sorry to hear you are disappointed with your recent purchase experience.

We value your sincere feedback and will strive to improve product quality and simplify return procedures. We will carefully process your full refund request as soon as possible. Please do not hesitate to reach out if you have any further concerns.

Best regards,

Loragal Trustpilot Team
complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

I'm waiting for my birthday dress and…

I'm waiting for my birthday dress and is over 2weeks now. I didn't read your review before ordering. Your review is really bad but I hope to receive my parcel before time. I don't even have a tracking number or your telephone number.

1 May 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Dear Helen,
We sincerely apologize for making you wait anxiously for such a long time.

We have located your order, which was shipped out on May 15. The tracking number was sent to your registered email on the same day. If you haven't received it, we suggest you check your spam/junk mail folder.

We have also sent you an updated email with estimated delivery time via email below. You may get in touch with us directly if you fail to receive our email. Feel free to reply to us whenever you have concerns.

Best regards,

Loragal Trustpilot Team
complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

I am responsible to my reply.Given…

I am responsible to my reply.Given regarding my refund yet again it shows the incompetency of the company as you have stated that i've had my refund by looking at my case. Correction, there were two separate orders.I have had one refund that i've been tracing us for over a month and I am still waiting for the other refund to take place.Both our orders that were cancelled no.Items were received.So the fact that this time scale has well overlapsed, and there has been no refunds for items.I never received and yet money was taken from my account.And yet still to be paid back. And this doesn't include the items that I have sent back, which I did receive clearly.I'm aware there is a process for this.And i'm sure I probably won't see that refund for a very long time! I strongly suggest you recheck your systems as you have your information wrong that you state as I am still waiting for of my refunds and have been waiting for over a month.Not acceptable..!!

7 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Isha,
We sincerely apologize for the prolonged waiting period and confusing refund progress causing you trouble.

The refund for unshipped items have been returned to your original payment account, please kindly check your account balance.

Regarding the items you returned, there has been no latest logistics delivery record, hence the refund was not processed earlier. We have now formally submitted your refund application, and the payment will be returned within two days. Please contact us anytime if you do not receive the refund as expected.

Best regards,

Loragal Trustpilot Team
complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

This Site Is A Scam…..Please Do Not…

This Site Is A Scam…..Please Do Not Waste Your Money . I Have Sent Them Over 10 Emails Over The Last 2 Weeks Since Receiving My Item's I Ordered From Them ! The Clothes Look Nothing Like The Pictures, They Look Very Cheap And The Material Is Garbage. They Sent Me 2 Are 3 Messages Back Offering Me A 40% Refund To Keep The Items So I Agreed because I felt like if I didn’t except the offer I wouldn’t get anything back so I accepted it but still have not received any of my money back are heard anything else from them ! Don’t Shop Here Scam Scam Scam Times Are To Hard !

24 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hi Kashondra,
We sincerely apologize that the items you received failed to meet your expectations, bringing you such a terrible shopping experience.

We would like to clarify that we have replied to most of your emails in a timely manner. Besides, we only sent you one single email offering a partial refund for you to keep the items as well as return option, instead of two or three relevant emails as you mentioned. After we sent this proposal, you replied that you agreed to accept this non-return solution. All the email records can be found and verified.
We sincerely apologize for our delayed reply in that email which resulted in the untimely processing of your refund.
We have applied for an urgent refund for you, and the refund will be returned to your original payment account very soon.

Please feel free to reply to our latest email directly if you have any further questions or concerns.
Best regards

Loragal Trustpilot Team
complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

HORRIBLE SERVICE

I read the reviews and still took a chance on ordering. I received my order but it was too big. I reached out to customer service to return for a refund. That was a joke. I was told I would have to pay to ship it back. That wasn’t the problem, I tried to get an address to send it back. They never provided the return address. Then I was offered $20 toward my next order. I told them I would never order from them again. I will donate the outfit to goodwill. Don’t waste your time ordering from here. It’s not worth the time to be disappointed. It takes them days to respond and they really don’t have a solution. Keep your money and buy from places that have better reviews and customer service. BEWARE DON’T ORDER!

15 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Bianca,
We sincerely apologize for the improper size of the item and all the inconvenience and unpleasant experience you encountered during the return process.

After checking our communication records, we found that our customer service team had explained the return shipping fee liability and offered you an alternative solution at the same time. If you needed to return the item, you could have informed us directly.
However, we did not receive any further reply from you confirming whether you wanted to proceed with the return, so we haven't send you the return address, which we have also explained to you in later email. We are truly sorry if this has caused any misunderstanding.

We have sent you the detailed return information via the email address below. Please follow the return instructions if you still wish to process the return.
Best regards,

Loragal Trustpilot Team
complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

I received an item that was of poor…

I received an item that was of poor quality. I asked for a refund and was offered only 30% back. I declined the offer and returned the merchandise in February 2026. I still have not received my refund. Each time I ask where’s my refund, I get a response back saying we have asked our refund department to expedite your refund. I believe these responses are AI generated. Stay away from this company.

6 February 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello CeeCee,

We sincerely apologize for any inconvenience you've encountered and want to assist you as quickly as possible.

To investigate thoroughly, we need your help to identify the correct order.Please reply to complaint@loragal.com with the full name of the person who received the order or the email address associated with the purchase.

Once we have these details, we will immediately look into the issue and work towards a resolution.

We appreciate your cooperation.

Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

Order # LG1474249 - "DO NOT WASTE YOUR MONEY ON THIS JOKE OF A STORE!

Order # LG1474249

I am beyond livid. I placed an order on April 18th—nearly a full month ago—and it is still sitting at 'awaiting shipping.' It is now May 9th and I have absolutely zero tracking info, zero shipping updates, and zero respect from this company.I bought this dress for an event on May 16th, thinking a month was more than enough time, but Loragal clearly doesn’t care about their customers. Their 'customer service' is a total ghost town. I have emailed them repeatedly demanding an update and a full refund, and I’ve gotten absolutely nothing back. Just total silence.I’ve ordered from overseas before, but I have never dealt with such pathetic delays or such a gutless lack of communication. This place is a scam. I will be leaving a negative review everywhere I possibly can to make sure no one else falls for this. Do yourself a favor and scroll right past them—it is not worth the massive headache and the stolen money!"

18 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello,

We sincerely apologize for the delay in your order. Please understand that your order is for a pre-sale product, and as clearly stated in the product title, the shipping time for pre-sale items is longer than usual. Unfortunately, this means we are unable to deliver your order by the date you specified, and we deeply regret any disappointment this may cause you.

If you no longer wish to wait, we can cancel your order before shipment .

Please know that we value every customer’s shopping experience.May we ask which email address you used to get in touch with us? According to the order details you provided, we have reviewed the associated email records and found no messages from you.For any further updates regarding your order, we will reach out to you via the email address linked to your order.Kindly check your inbox regularly.

Thank you for your understanding and patience.


Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

Yikes

So, here is the review I tried to write on their website. They wouldn’t let me submit it unless it was positive, so I tried again to see if it would accept a positive review. It let me submit a positive one, but not this review. That was quite shady, but just be careful if you shop there at your own discretion after reading this. I would not recommend buying anything from there ever.

There were quite a few issues; unfortunately, I didn’t get a tracking number. My items still have not been shipped. I tried to reach out for a refund, but haven’t received a response. There have been many problems, especially trying to find out when this package was arriving, and it didn’t inform us that items would be on the waitlist. It’s also difficult to navigate your website and contact customer service. I think it would be beneficial to make those processes a bit smoother. Unfortunately, if these issues aren’t fixed, I will not be purchasing from you again🙁.

Ps won't let u submit a review unless it's a good review 😭😭

25 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Condi Ainoo,

We take all customer feedback very seriously. We absolutely allow both positive and negative reviews on our store.

Every review, whether complimentary or critical, provides us with valuable insights that drive us to do better. If it's convenient for you, could you kindly let us know via email where exactly you saw or were told that negative reviews are not allowed? Alternatively, if you could send us a few screenshots, that would help us quickly verify the situation and address any misunderstanding.

We are also sorry that you weren't satisfied with your shopping experience.However, based on the information we have at this time, we are unable to locate your specific order in our system. To help us resolve this for you, we kindly suggest that send us the order information via email (e.g., order ID, receipt, or the email address used for the purchase). As soon as we receive your email, we will investigate promptly and provide you with all the necessary information .

We're always here to help!

Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

Sick To My Stomach

I'm asking you again you told me that your processing a really refund but the system might be a delay if y'all processing a refund why would it be a delay in the system that don't make no sense yeah either going to send me my product or give me my money back man come on got time for games Mother's Day is this week and I need my money we're my refund I'm about to sue ya if I don't get my money Ya lucky I used my cash app card if I used my debit card I would've called my bank got my money back How This Website Doesn't Send Delivery Date 📅 Or Anything Then You Claim You Process Refund Didn't Refund Shit Talking about delay in your system now I'm outta 123$ This peace of crap company now I Can't Rebuy my wife mom gift 🎁 for motherday

30 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Loso,

We are truly sorry for the delay in your refund.

Please be assured that your refund has now been processed in our system.You will receive a confirmation email from us shortly to notify you that the refund has been initiated.

The money should show up in your account within 1–7 working days — it really depends on your bank. Please keep an eye on your account. If you still don’t see it after that time, just contact us directly and we’ll look into it for you.

Thank you for your understanding.

Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

Why can't I see tge latest update on my…

Why can't I see the latest update on my dress that dress is not in pre order anymore

23 March 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Tamika,

We sincerely apologize for the delay in your order and any inconvenience this has caused you.

We have already followed up with the relevant department and urged them to expedite the dispatch process. Your order is now expected to be shipped within the coming week. We kindly ask for your patience a little longer, and please know that we are doing our best to get your order to you as soon as possible.

If you have any questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us — we are always here to support you.

Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

Poor quality materials

Poor quality materials, the dresses don't look like the pictures on their website. Feel like this website is a scam

2 May 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Mamie Mariette,

We sincerely apologize that you are not satisfied with the product quality.

Please know that we are a legitimate company and we offer a 30‑day return policy from the delivery date. If you have any issues, just contact us and we’ll be happy to help.

To help solve your problem faster, could you please send us your order information (e.g., the email used for the order or the recipient’s name) and some pictures showing the quality issue?

Once we receive these details, we will handle your case without delay. We truly appreciate your patience and look forward to your reply.

Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

The last I checked

Oder # LG01478583
The last I checked, my order was still not shipped. I am stuck having to purchase another dress for an event elsewhere as a result. An unnecessary expense. if this company would do better with shipping. Customer service has not responded to me since a couple of days ago, when I requested wanting a refund. And they tried to convince me otherwise with another offer. I am yet to receive a response to both emails from them. This was my first and will be my last purchase with them. I am yet to hear anything back concerning the dress or refund from their sorry customer service person or team.

26 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Flaming Hot,

We sincerely apologize for not meeting your delivery expectations.

We completely understand how disappointing and inconvenient this must have been for you. Please know that we will share your experience with the relevant departments and work hard to improve our shipping process moving forward.

Your order has been cancelled, and the refund is currently being processed. Once the refund is complete, you will receive an email notification.

Please rest assured that we take every customer seriously and are doing our best to respond promptly.

Thank you for your understanding.


Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

Shady Business

Shady Business...it has been over 2 months and I still haven't received my refund for an item I returned with my own money. So now I'm out of my purchase and the money I paid to send it back. The item did not look like the pictures and I sent it back in excellent condition. I have been emailing and emailing, only to keep receiving emails stating that they are processing it and have escalated my issue. These are shady people and a crooked company. Will never purchase again.

1 March 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Ky,

We sincerely value your feedback and would appreciate the opportunity to address the order concerns you have.

For efficient assistance, kindly email us at complaint@loragal.com with your order details including the recipient's name or registered email address.

Your prompt response will enable us to solve this problem efficiently for you.

Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

Return and refund Order No. LG01418674 almost 2…

I received my order after almost 2 months of ordering.
The dress were terrible quality so why they offered 50% discount I refused and asked for a return address ao I could get a full refund but no response from them.

Never again and hopefully others can read this review before attempting to order from Loragal.

What you get is not the same quality advertised.

I will ensure everywhere I see their advert that I put a bad comment if I don't get my refund back.

27 February 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello T,

We sincerely apologize for the issues you have encountered.

Please rest assured that we offer a return service within 30 days of the package delivery date.On April 27th, you asked us to provide return instructions so that you could send the item back to us. Our customer service team sent those instructions to you the same day. Unfortunately, it seems you never received that message.Please check your inbox (and spam folder) for our email. We then resent the instructions on May 2nd. After you send the return package, please provide us with the tracking number and any other required information.

Once we receive and verify the returned item, we will process your refund as soon as possible.

Thank you for your understanding. If you have any questions, please feel free to contact us at any time.

Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

Order number: LG01460517

Order number: LG01460517
Date of purchase: 7th April 2026
Absolute joke!!!! Be aware!!! I wish I had read the reviews before ordering!!!!
I ordered 2 Dresses and one leggings set on the 7th April 2026. On the 28th April I received only 1 dress and the leggings set. The other dress is nowhere to be seen!!!! I sent an email immediately on the 28th when I received the parcel asking them where is the rest of my order and I wish to return 1 of the items. The dress looks nothing like the picture and doesn't fit, so I want to return it. I have sent 3 emails to the email provided as it states NOT to return items without informing customer service first!!!!! THEY HAVE NOT RESPONDED!!! I AM FUMING.
Can you please tell me where to send back the dress and where is the other one as your not responding to my emails.

28 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello V.W,

We sincerely apologize for the unpleasant shopping experience you have encountered.

We understand how frustrating it can be when an order is delayed, and we regret to inform you that another product was delayed due to temporary inventory issues. As you kindly requested in your email, we have canceled the shipment of that product.Currently, the refund is being processed. Once the refund has been successfully completed, you will receive a confirmation email notification.

As for the product you were not satisfied with, we want to reassure you that we offer a return service within 30 days of receiving your package. Our customer service team has already responded to your email. For further steps, please keep an eye on our upcoming emails.

We also apologize for not responding to you promptly. Recently, our consultation volume has significantly increased. We are taking necessary measures to ensure that all customers receive timely responses.

Thank you very much for your patience and understanding.

Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

Order # LG01478553 tracking # that don't exist ZY2601036065302850

ZY2601036065302850 this is the supposed to be tracking number LORAGAL representative sent me for an order on April 22 2026 i have sent several emails concerning my confirmation on the paid i have email a copy of the order as well as my receipt how and when i paid for my item to the LORAGAL SUPPORT TEAM (they stated the matter will be escalated in 48hrs today is the 27th of April and yet NOTHING) full order i'am very disappointed and need this matter resolved in a professional manner ASAP... i have order in the past and never had this problem asking to please respond per my request thank you

21 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Vee,


Rest assured, we have received your order and it has been shipped out on April 22.The provided tracking number is also correct. Under normal operating procedures, you will receive an order confirmation email at the address associated with your order shortly after successful payment. Should that email not appear in your primary inbox, we advise you to check your spam or junk folder, as it may have been mistakenly filtered.

Moreover, our support team has provided you with a email that includes more detailed updates about your order. We kindly encourage you to review that email at your earliest convenience, as it contains additional information you may find useful.

If you have any questions, please contact us directly by email.


Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

If I could give half a star I would

If I could give half a star I would. This absolute worst experience with online shopping. Ordered (2) dresses, received one dress, it was cheaply made, looked nothing like the photograph, too small and itchy. The second dress is still awaiting shipment after a month.

25 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Raphaelle,

We are sorry to hear this.

To better understand the situation and take prompt action to improve our service, we are actively investigating this matter. However, we have been unable to locate the specific order you referred to based on the details provided so far.

Would you kindly share your order information with us via complaint@loragal.com? If you could provide either your full name or the email address associated with the order, or the complete order number ,it would greatly help us retrieve your details and address the issue as quickly as possible.

Thank you so much for your patience and understanding.

Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order on March 31 and

I placed an order on March 31 and, as of today, I still have not received it. There has been no clear communication or update regarding the status of my order, which is very disappointing.

Based on my experience, this is not a reliable website to order from. The lack of timely delivery and poor customer service makes it difficult to trust this company. I would not recommend ordering from this site.

22 April 2026
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Nicole,

We sincerely value your feedback and would appreciate the opportunity to address the order concerns you have.

If you could kindly provide us with more detailed information, such as order information , it would be immensely helpful for our investigation. You may send these information to our dedicated customer support email at complaint@loragal.com .

This will allow us to quickly locate your transaction and provide a timely update for you.

We value your satisfaction and are committed to resolving this matter for you as quickly and smoothly as possible.

Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

Rated 1 out of 5 stars

Birthday dress fail

I ordered a dress about 3 months in advance of my 40th birthday. Even ordered this dress in 2 sizes just to make sure I got a perfect fit for my milestone bday. The dress never came. Refund took so long but i eventually got my money back. I still dont know if this is a legit site. Has anyone ever gotten clothes?!

8 December 2025
Unprompted review
loragal.com logo

Reply from loragal.com

Hello Oshun's Beloved,

We are sorry to hear this.

To better understand the situation and take prompt action to improve our service, we are actively investigating this matter. However, we have been unable to locate the specific order you referred to based on the details provided so far.

Would you kindly share your order information with us via complaint@loragal.com? If you could provide either your full name or the email address associated with the order, or the complete order number ,it would greatly help us retrieve your details and address the issue as quickly as possible.

Thank you so much for your patience and understanding.

Loragal Trustpilot Team

complaint@loragal.com

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look