Ignition Casino Reviews 

1,358
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I would like to shout out the ignition discord , been apart of it since March and its like my degenerate family. IGN RUFFALO AND IGN CALLAHAN the ones the run it are awsome, very helpful and generous... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Do you notice how many positive reviewers only have a few reviews? For some, Ignition is their only review. This is because they're Ignition shills. Ignition Poker is very clearly a scam. There... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I deposited crypto at the given address and my balance hasn't updated in over an hour. When I checked the status, it was already confirmed on the blockchain. This isn't the first time I had exp... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Gotta love playing at ignition casino hands down one of the best online casino you can trust from great verity of games to quick payouts I deposited 60 aye hours later with drew 1500 !! Thanks again i... See more

Company replied

Company details

  1. Online Casino or Bookmaker

Written by the company

Ignition Casino is the go-to online casino for real money payouts across 300+ slots, table games and big money poker tournaments. Get ready for the best live casino and poker experience online, score big payouts with Hot Drop Jackpots and more. Deposit and withdraw with credit card, Bitcoin or other cryptocurrencies at an online casino known for fast and secure payouts. Play blackjack, roulette and baccarat with live dealers and enjoy top casino games any time at your fingertips. Claim weekly promotions, a huge Welcome Bonus and the best recurring promos and perks.


Contact info

You should know

3.3

Average

TrustScore 3.5 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.3

All reviews

(1,358)

527 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

This casino is by far the best…Best in the business.

This casino is by far the best experience i have had at any casino.If you have a problem,There agents will fix it no matter what.I play alot and for real I win most of the time.

1 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for the fantastic review!

We appreciate your support and thank you for choosing us. Wishing you continued luck and plenty of great moments ahead!

Rated 5 out of 5 stars

Ignition has great giveaways on their…

Ignition has great giveaways on their social platforms. They are very friendly , been with them for years. Never truely had a big issue with them. Trustworthy site

19 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for your kind review!

Building a trustworthy and enjoyable experience for our players is always our goal, so it's wonderful to know we've met your expectations.

We appreciate your continued support and look forward to bringing you more exciting promotions and great experiences in the future!

Rated 1 out of 5 stars

This is the absolute worst online…

This is the absolute worst online casino, I had a dealer his blackjack 4 times in a row and it’s just rigged and isn’t trusted and when you try to withdraw more than 500 dollars it give you so many issues, it mad me wait 3 weeks to get 600 dollars back.

19 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand how frustrating it can be when a series of unfavorable outcomes occurs during gameplay, especially in games such as blackjack where short-term results can feel discouraging.

We want to assure you that we stand on integrity and fairness. Our games operate using certified systems designed to ensure that outcomes are random and unbiased, and we do not manipulate game results.

We also apologize for the delay you experienced with your withdrawal. While some withdrawals may require additional review or processing steps for security and compliance purposes, we understand that waiting several weeks for funds is not the experience we strive to provide.

We value your feedback and would welcome the opportunity to review your account and withdrawal experience in more detail. Our goal is to provide a fair, transparent, and enjoyable experience for all players, and we appreciate you taking the time to share your concerns.

Rated 5 out of 5 stars

by far my favorite

by far my favorite

18 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you so much for your kind words!

We're honored to be your favourite and truly appreciate your support. Our team works hard to provide the best possible experience, and it's always rewarding to hear positive feedback from valued customers like you.

We look forward to continuing to serve you and making your experience even better. Thanks again for being part of our community!

Rated 3 out of 5 stars

I like the fact that I actually won and…

I like the fact that I actually won and was able to cash out my winnings. But it seems like after a small payout the slots dry up and stop paying. I’ve been playing for a while now and I’ve had that 1 win while playing this app

11 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for sharing your experience, and we're happy to know you've had successful cash-outs.

At Ignition Casino, game outcomes are determined independently and are not influenced by previous wins, losses, or withdrawal activity. Our slot games operate using independently tested random number generators, which means each spin is random and has the same chance of producing a winning outcome regardless of past results.

Thank you for being part of our community and we wish you continued success on your gameplay.

Rated 5 out of 5 stars

Finally paid off!

I won a decent amount of money and was able to pay a few bills I was behind on. Things were not looking so going well for me before my big win and now I can relax and not worry about my electric getting shut off. I will tell all of my friends they are wasting their time going to the casino when they can win money in the comfort of their own home!

15 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for sharing your experience!

We’re thrilled to hear that your win came at such an important time and helped relieve some financial stress. There’s nothing better than knowing our platform provided both entertainment and a rewarding experience for you.

Congratulations on your big win, and we truly appreciate your recommendation to friends and family. We wish you continued success and look forward to being part of your future winning moments. Thank you for playing with us!

Rated 5 out of 5 stars

Less then 30minutes to.cashhout on 1st withdrawl.

Managed a cashout off of one of there nondeposit bonuses requested the withdrawl at 655pm had it in my acct by 715 the same night on a weekend to boot pretty amazing as most online sites take days to process a cashout. Thanks Ignition top notch!

14 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Really great to hear; thanks for sharing your experience!

We’re glad your first withdrawal went through quickly and smoothly, especially on a weekend. Fast, reliable cashouts are exactly what we aim to deliver, so it’s always good to know when we get it right.

We appreciate you choosing to play with us and hope you continue to enjoy more great sessions ahead.

Rated 1 out of 5 stars

The Games Are 100% RIGGED

The Games Are 100% RIGGED. I Have been playing several months and it started out ok.. win a little not much really, a few thousand here and there.. Now, when playing I Have Noticed MANY MANY Glitches and A Lagging Whenever a big win should happen (and yes, you can tell when it's set up correctly and you hit the perfect spin it's a winner) Which prevents you from hitting a big bonus etc.. The Site use to be somewhat fair (as fair as online casinos can be) but Now, it's honestly the worst site Overall I have Ever Played.. and I have played them ALL!!AND THE CUSTOMER SERVICE HAS BECOME A JOKE!! I HONESTLY BELIEVE THEY TAKE NAPS MID WAY THROUGH EACH CHAT AND TRULY TRY TO PISS CUSTOMERS OFF

17 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

We're sorry to hear that you've had a frustrating experience and feel this way.

We operate with integrity and transparency. While we understand that recent losses can be disappointing, it's important to clarify that we do not have the ability to manipulate game outcomes, just as we do not control when wins occur for our players. All game results are determined independently by the game's underlying systems, and neither the site or our team can influence those outcomes.

Regarding the gameplay issues you've described, we certainly never want technical concerns to impact your experience. If you've encountered glitches or lag, we encourage you to report them to our support team so they can be properly investigated.

As for customer support, we sincerely apologize if our response times have felt longer than expected. Our agents often assist multiple players simultaneously, and while that can occasionally lead to delays, it's never our intention to leave anyone feeling ignored. We work hard to ensure every customer's concerns are addressed thoroughly, and we continuously invest in training and development to deliver the highest level of service possible.

We appreciate your feedback and understand your frustration. We remain committed to providing a fair, secure, and enjoyable environment for all players.

Rated 5 out of 5 stars

100/100 #1 IN MY BOOK!!!! Leaving yet another review to…

100/100 Leaving yet another review to say out of all the online slots IGNITION IS WHERE TO PLAY!!! IVE CASHED IN SEVERAL THOUSAND OVER 4 BIG (1K+) WITHDRAWALS OVER LAST 6 WEEKS. I PLAY ELSEWHERE FOR CHANGE BUT ALWAYS COME BACK....HAD A TECHNICAL ISSUE TODAY AND THEY CREDITED MY ACCOUNT $30...MY LAST 3400 WIN W THEM WAS OFF OF FREE MONEY FROM MY MILES I CASHED IN....100/100 !!!! THANKS IGNITION!!!

12 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for taking the time to share such an enthusiastic review!

We're delighted to know that you've had such a positive experience with us, including your withdrawals, rewards, and the support you received.

We appreciate your continued support and are happy you've chosen to play with us!

Rated 5 out of 5 stars

Site is legit

Site is legit. I've won a few thousands more than once and payout is fast about 15 minutes at most using bitcoin.

4 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for taking the time to share your experience!

We're delighted to hear that you've enjoyed multiple big wins and that your Bitcoin withdrawals have been processed quickly and smoothly. Providing a reliable platform and efficient payout experience is something we work hard to deliver for our members every day.

We truly appreciate your trust and support, and we're grateful that you've chosen to be part of our community. Congratulations on your success, and we wish you many more exciting moments ahead!

Rated 2 out of 5 stars

I think games are rigged

I think games are rigged. Right before late registration closes several hundred entrants appear. The late joining entrants play as bingo players attempting to bet large amounts. If you win, the next few days of playing will gradually exhaust any winnings.

1 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

We understand your concerns, however we would like to clarify how our games operate.

Outcomes are determined by certified RNG (Random Number Generator) systems, which ensure that every result is completely random and cannot be predicted or influenced by timing of entry, bet size, or prior outcomes. Because of this, it is not possible for results to be manipulated based on when players join or how they choose to play.

We also want to address the concern regarding winnings being “gradually exhausted.” Game results are independent of one another, meaning each spin, hand, or round is unrelated to any previous outcome. There is no mechanism that adjusts results based on player balance or prior wins.

We respect that outcomes may not always feel favorable, especially during losing streaks, however randomness can naturally lead to varied results over time. Our platform operates under strict fairness and compliance standards to ensure a fair experience for all players.

Rated 1 out of 5 stars

Free speech isn’t a thing anymore in America

I’ve changed my review because there is no such thing as free speech anymore in America. All the weirdos are in charge. These people are……. As soon as you use your personal cards they attempt to steal money without consent. I’ve had to cancel 3 cards. Not worth it. Also cheat you of bonuses when you play. Games refresh conveniently on bonuses Also when you try to withdraw you’ll keep getting error messages so you then refresh page and suddenly it’s on the deposit page. so instead of withdrawing you deposit with no errors. On top of that now they have a thing called no laundering so you can’t withdraw the money you deposited by mistake. You first have to wager that in order to withdraw. Which means play or deposit another amount equal to that which you want to withdraw.

6 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

We're sorry to hear about your experience and the concerns you've raised.

We want to clarify that we do not have the ability to access or withdraw funds directly from a customer's bank account. All deposits require authorization through the payment method used, and we take the security of customer accounts and financial transactions very seriously.

Regarding bonuses, promotional offers are subject to specific terms and eligibility requirements. If you believe a bonus was applied incorrectly or a transaction occurred that you do not recognize, we encourage you to contact our support team with your account details so the matter can be reviewed thoroughly.

We appreciate your feedback and would welcome the opportunity to investigate any specific concerns.

Rated 3 out of 5 stars

Been playing in this site for years

Update
Was given bonus and a 25$ credit upon talking via phone to them. Appreciate them making it right still a lot of hassle for a perk

Been playing in this site for years, reached Titanium level member (1,000,000 + award points) they didn’t give me a birthday bonus as listed in my tiers perk list, then customer service requested a bunch of personal information about my ips and stuff if I wanted my bonus. Absolutely ridiculous to hold promised tier perks hostage. Done playing here, better sites with solid reward perks, and better payouts on the slots.

I’ve already had my account disabled there is nothing more you can do for me

Edit

I’m not posting my email publicly, I messaged your twitter team and email team this morning if you guys cared enough you’d figure it out

3 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

***UPDATE***

Thank you for your patience and understanding while we worked to resolve this. Since your review was posted, a member of our team was able to connect with you directly by phone to discuss the situation and work toward a resolution. We're pleased that we were able to reach you and provide further assistance.

We value the loyalty you've shown over the years and regret that this experience did not meet your expectations. Feedback like yours helps us identify opportunities to improve both our processes and the overall player experience.

Should you wish to share any additional thoughts about how your concerns were handled, we welcome your feedback. We appreciate the time you've spent with us and wish you all the best moving forward.

---------------------------------------------------------------------------------------
***UPDATE***

We understand that, with your account now disabled, you may feel the matter is closed. While we respect your decision, we're genuinely sorry that your experience left you feeling disappointed after years of play. Feedback from long-time players carries significant weight, and we're disappointed we didn't meet your expectations.

If you would like us to take another look at your concerns, please let us know and we'll be happy to review the matter again.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

We would like the opportunity to review your situation further. Please reply with your email address so we can review the matter and provide clarification regarding your account and any eligible rewards.

We appreciate the time you've spent with us and hope to have the chance to address your concerns.

Rated 3 out of 5 stars

I deposited alot and get Nothing in…

I deposited alot and get Nothing in return. They need more free bonuses for the loyal ones.

5 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for your feedback and ongoing support.

While bonuses are designed to enhance your gameplay experience, they are not guaranteed at all times. However, you can still enjoy lots of opportunities to win bonus prizes through our regular giveaways and contests across Instagram, Facebook, X, and our Discord channel.

Our goal is to provide a rewarding experience for all our players, and your input helps us identify ways to improve our rewards and offerings.

We wish you good luck on your gameplay and remain available to assist with anything else.

Rated 1 out of 5 stars

Bonus Taken Away (Diamond VIP Level)

On June 2, 2026, I received an offer for 1,000,000 Rewards Points with a minimum deposit requirement of $50. It seemed simple enough: make a qualifying deposit and receive the advertised bonus.

I deposited $80 using an eligible payment method and had no issues with the deposit itself. However, the bonus never activated. I contacted live chat support to find out what happened, and the experience quickly became frustrating.

The agent informed me that the bonus had been added to my account by mistake and that the company would not honor it. Instead, they offered me only $50 as compensation. Considering the advertised value of 1,000,000 Rewards Points was approximately $1,000, I found that offer completely unacceptable.

I asked to escalate the matter, but I was told that management refused to speak with me and that the decision was final. When I requested alternative ways to contact someone higher up, I was told that only live chat and email support were available and that there was no longer a customer service phone number.

After ending the chat, I searched through old emails and found a customer service number myself. Ironically, when I called, I was connected to a representative who was far more helpful than the live chat agents. He agreed that the matter should be escalated and also applied the $50 credit while the issue was being reviewed. He told me I would receive a response within 24–48 hours.

After waiting 48 hours without hearing anything, I contacted live chat again. I was then told that the matter did not warrant a response from anyone further up the chain. That was incredibly disappointing and gave me the impression that customer concerns simply do not matter.

For context, I have deposited nearly $60,000 over the last 30 days and am down close to $50,000 year-to-date on this site. Over the years, I have repeatedly expressed concerns about the rewards program, and for a brief moment I thought the company was finally making meaningful improvements. Instead, I feel I was encouraged to deposit based on an offer that was later dismissed as a mistake.

I have accumulated over 11,500,000 lifetime rewards miles on this platform, and in my experience the rewards and treatment only get worse as your loyalty increases. New players often receive attention and promotions, but long-term customers seem to be met with empty promises and suggestions to deposit even more money in hopes of receiving future offers.

Based on my experience, I cannot recommend this site or any of its sister sites. Long-term loyalty does not appear to be rewarded, and customer service has shown little willingness to take responsibility when promotional offers are mishandled.

2 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for taking the time to share your experience, Corbin. We apologize for the frustration and disappointment this situation caused.

After reviewing the circumstances, the 1,000,000 Ignition Miles promotion you referenced was intended for players meeting a minimum deposit requirement of $5,000 via cryptocurrency. Due to a display error, the offer incorrectly appeared with a $50 minimum deposit requirement on your account. We recognize how this understandably created confusion and set expectations that were not met.

The $50 compensation that was applied was not intended to replace the value of the promotion, but rather to acknowledge the inconvenience caused by the error and our inability to provide the offer as displayed. We understand that this did not align with your expectations, especially given your history with our platform.

We also regret that your interactions with support left you feeling unheard. Our goal is always to provide clear communication and appropriate escalation when concerns arise, and we're sorry that your experience fell short of that standard.

We genuinely appreciate your loyalty over the years and the time you've spent providing feedback regarding our rewards program. While we understand that this experience has damaged your confidence in us, we do value your patronage and your candid feedback, which has been shared with the appropriate teams for review.

Thank you again for bringing your concerns to our attention.

Rated 5 out of 5 stars

Great service and good lobby for poker

4 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for your review!

Creating a smooth, enjoyable experience for our players is always our goal, so it's great to know we're hitting the mark for you.

We appreciate your support and wish you best of luck on the tables!

Rated 1 out of 5 stars

Don't spend your money on this site it…

Don't spend your money on this site it use to be good I just spend over 500 dollars over a week and did not win anything I know it is a chance but at least keep me playing for a while I was betting low and still would not hit nothing and I am a vip player they will not get any more money from me

2 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re sorry to hear about your recent experience.

We understand how disappointing it can be when results don’t meet expectations, especially after a period of continued play and as a valued VIP player. While outcomes in our games are determined by chance and each session is independent, we recognize that this experience has left you feeling disappointed.

We appreciate your loyalty and would like to assure you that your comments have been noted and shared with the relevant team for review. Player feedback is important to us as we continuously work to improve the overall experience for our community.

Thank you again for your time and for being part of our platform.

Rated 3 out of 5 stars

Loyalty

I love ignition casino! I've been playing there for 3 years now ok with that being said i am diamond vip with twice as many miles needed to do so. They have no respect for loyalty, i very rarely get free spins or chips and the deposit 50 bucks get daily scratcher, well all i get are 1000 miles! I just think someone who has played as much here as i have they would some more appreciation!! I'm just about done playing there if nothing changes! Update I'm done i will start playing elsewhere!!

31 May 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for taking the time to share your feedback and, most importantly, for being a loyal player with us for the past three years. We truly appreciate your continued support and your achievement of Diamond VIP status.

We understand your sentiments regarding the rewards, promotions, and recognition you've received as a long-term player. Our goal is always to provide a rewarding experience for all of our players, and we're sorry to hear that you feel your loyalty has not been adequately recognized.

Your feedback regarding VIP benefits, free spins, bonus chips, and promotional rewards such as the Daily Scratcher is valuable to us. We understand how important it is for our most dedicated players to feel appreciated, and we will ensure your concerns are shared with the appropriate teams for review.

While promotional offers can vary based on several factors, we never want our valued players to feel overlooked. We appreciate your honesty and would welcome the opportunity to review your sharepoints.

Rated 1 out of 5 stars

WHY YOU LIE WHY YOU SO SNEAKY

I have spent a LOT of money with ignition. So much money that they made me a “Diamond Level VIP” the highest possible.

One day, I was using a promotion that I loved called “Daily Scratch and Win”

As the promotion states:
“HOW TO PLAY

Make a single deposit of $50 or more, then wager a total of $50 on your favourite casino games. You’ll then gain access to the Daily Scratch & Win every day for the next 4 days from the day of your last deposit that met the wagering requirements.”

I noticed the promotion wasn’t available to me although I made the required deposit. (Like I have so many times in the past.)

So, I reached out to support and they responded with this reasoning…because I have been moved to Diamond Level VIPs my NEW requirement was a deposit of $100 for 10 days…

I was VERY upset because I WAS NEVER INFORMED of this change. NOR IS IT POSTED ANYWHERE ON THEIR ENTIRE WEBSITE.
Go look… it’s literally NO WHERE. I only know because I reached out to chat support. They did nothing to resolve this and sent me on my merry way.

I got over it after some time, and started making the *new* required deposit of $100. Time passes, all is well until TODAY…

I go to use my daily scratch and win and it’s not there. So reach out to support and you will not believe what they told me…

PER OUR TERMS AND SERVICE YOU GET 4 DAYS WITH A $50 DEPOSIT. (I had used 4 of my 10 days)

So they literally changed it without my knowledge, then when I decided to suck it up and go with their *special* rules for me….

THEY CITED THE ORIGINAL TERMS

Keep in mind there is NO EVIDENCE ANYWHERE that I was under their *special* $100/10 day rule.

But I have all the screenshots to prove it.

1 June 2026
Unprompted review
Ignition Casino logo

Reply from Ignition Casino

Thank you for sharing your concerns. We are sorry to learn of your experience regarding the Daily Scratch & Win promotion.

We would like to assure you that whenever changes are made to the terms or eligibility requirements of a promotion, our Marketing Team takes extensive measures to notify affected members, including our VIP players. Communications regarding promotional updates are typically sent through multiple channels and may include promotional launch emails, reminder emails, reactivation campaigns, account messages, and website pop-up banners to help ensure members are informed of any changes.

As a Diamond Level VIP member, you would have been included in the audience targeted for these communications. We strive to maintain transparency and provide advance notice whenever promotional terms are updated.

To further investigate your specific situation, we have requested additional details and will review the matter thoroughly. While our records indicate that VIP members are included in promotional communications, we want to ensure that all relevant information pertaining to your account has been properly reviewed.

We value your loyalty and the support you have shown over the years, and we will continue to examine the details of your case to ensure all communications and promotional eligibility requirements were shared.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look