While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 53 reviews, most reviewers were let down by their experience overall. Many consumers frequently complained about extremely delayed food deliveries, missing items, and completely incorrect orders arriving at their homes. Buyers reported waiting hours for their meals while struggling to get any useful assistance or response from the online platform. Some reviewers were not happy with customer service agents abruptly ending live chats, showing unhelpful behavior, or refusing to process legitimate refunds. People also noted that delivery partners frequently ignored explicit instructions, leading to cold food and making the overall ordering process extremely frustrating and unreliable.

What people talk about most

Order

Reviewers highlight deep frustration regarding order management, frequently citing unannounced cancellations,... See more

Delivery service

Users describe negative interactions with delivery service, highlighting that orders always arrive late or... See more

Customer service

People report negative experiences with customer service due to unhelpful agents and repetitive automated... See more

Service

Consumers find service to be a major disappointment, expressing deep frustration over prolonged delays and a... See more

Refund

Clients share profound dissatisfaction on refund experiences, frequently reporting that support agents... See more

Reviews shaping this summary

Rated 1 out of 5 stars

Order was auto generated twice and the worst is the refund. There's 2 options, ... 1. Cancelation + small print 'no Refund' 2. Cancelation + small print 'Refund ' Who won't want their Refund? Yet... See more

Rated 1 out of 5 stars

First time I use Food Panda for food I paid abt $37 by credit card. I was waiting for the food I realised the app was not functioning well only later I received an email say the amount I paid is retur... See more

Rated 1 out of 5 stars

After more than 30 minutes after I ordered, my order was cancelled. Apparently, I didn't give an appropriate address. But I gave the address of the hotel both when I ordered and in the chat with the d... See more

Rated 1 out of 5 stars

Generally, worst food delivery platform one could ever have. So much of fighting for for them by the Govt during pandemic, yet up till now, nothing improved. Hooligans, uncivilised individuals often c... See more


Company details

  1. Online Food Ordering Service
  2. also in
  3. Caterer
  4. Take Away Service

Information provided by various external sources

Food delivery near you from a curated choice of local restaurants across Singapore ✔ Large variety of cuisines, diverse dishes ✔ Safe & easy payment options


Contact info

1.3

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

170 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.3

All reviews

(170)

51 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Wait too long

Wait too long. Need to wait for the rider to deliver 2 more people ahead of me. Foodpanda needs to give customer heads-up on this, for me to decide whether I can accept or not. My food travel around will not be hot and nice. I'm a PROpanda customer

7 June 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Refused to Reimburse A Wrong Delivery!

The support team had refused to reimburse/refund for an erroneous delivery that was $30+ below my actual food delivery costs,, despite submitting the necessary photos and trying to establish an understanding with the agent, whom I am still unsure if it was a live person or a BOT. Their reply was mechanical and appears they were in an extreme hurry to close the chat. No physical hotline numbers were available on their app either. I had been supporting them over Grab food all these while, and to get such a f"cked up support services really pissed me off to STOP using their services altogether. Unbelievably shitty platform!!

29 May 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Spoilt food and even worse customer service

Review sites please allow MINUS STARs cos this is one case that definitely warrants it.

I ordered some food and it arrived bad. I tried to get a refund and was told that Foodpanda conducts checks before sending the food out.

Justin
I am checking this for you. A little time is required.
I have noted your complaint for this on your behalf. We will take the necessary steps and actions on this, so you will not face such issues again.
01:28
I've looked into the details of your case. foodpanda requires that all orders undergo a standard safety check before being delivered to customers. Your order also followed the required processes, therefore, we're unable to process a refund this time.

Before I know it, he had disconnected the chat with total disrespect.

He must think I am really dumb to expect me to believe it.

Of course, there was no refund.

31 May 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Stay away

Stay away, any discount you get is not worth it! They are frequently delayed in delivering and you have no option to contact customer service for any issue. So only use if you enjoy paying for cold food and waiting for it 2h. Also, cancelling their pro subscription is not straightforward.

18 May 2025
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

great service

great service, however their panda pro feature has doubled the prices. Also the delivery rider was very rude and asked for a tip, but on the other hand their service is dependable and on time.

27 April 2025
Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service ever

Worst customer service ever.
I ordered a burrito, it came without the chicken. I claimed a $10 voucher from yuu and all they could do was partial refund me after the discount from the voucher. which is about $3?? I talked to the customer service team and they pushed me around their team and ended up not resolving my issues. I wanted them to give me a voucher back equivalent to the voucher ive used, but still ignored my questions and ended the chat. I would not recommend using this platform. As a long time customer, this is disappointing.

23 April 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

WORST experience ever

WORST experience ever. And happened two days in a row. Yesterday I made an order, and after waiting for 1.5 hours, my order was cancelled. Today I decided to give it a try again, and after 1.5 hours, the driver texted me and asked me if I could cancel because the app directed him to the wrong place? And the crappy app doesn’t allow for people to cancel the order. This is crazy, I’m deleting my foodpanda app.

16 April 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

COMPANY WITH ZERO HUMANITY

I HAVE DELETED THE APP FROM MY PHONE AND WILL UNSUBSCRIBE FROM ANYTHING FROM THEM. I DO NOT SUPPORT THIS HORRID COMPANY; I had just almost fully recovered from being sick for almost 2 weeks and when I started work again it was a half day. The day I started to work from 10.30am to 10pm happened to be the same day that I had to stop my PandaPro before being charged for a month. I got home at 11pm-midnight and needless to say I was exhausted and for some reason my calendar notification didn’t appear telling me to unsubscribe. Just the day after I spent my break during work needing to chat with Foodpanda’s “Help” centre and each agent gave me the same robotic reply — that they couldn’t cancel that subscription and give me back MY money that I desperately needed just so that I could take the bus home from work after being on my feet the WHOLE DAY. BEFORE THE DEDICTION FROM THEM I HAD EXACTLY THE AMOUNT OF MONEY THAT I NEEDED FOR TRANSPORT UNTIL MY NEXT PAY DAY. LITERALLY 4 BUS TRIPS FOR 4 night her a that they just so happen to NOT BE ABLE TO GIVE ME BACK MY MONEY and “THERE WAS NOTHING THEY COULD DO”. Absolute bullshit. ‘Duck this company. I DO NOT RECOMMEND THEM AND SUGGEST TO NOT ENCOURAGE COMPANIES THAT BEHAVE IN THIS WAY. 👎👎👎 OUTRAGEOUS

28 March 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Highly Unreliable Estimation in Wait Time

terrible delivery experience. the ultimate overpromise of delivery timing and under delivering of service. If i had known earlier, never will i ever use their service. have wrote in a complaint feedback to them and I hope they look into it seriously.

23 March 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

This is the worst delivery organization in Asia!

This is the worst delivery organization in Asia. It's not even owned by an Asian company (big surprise!). They repeatedly delay orders, fail to even refund, no customer support, no customer service, and they lie and steal. Do not use this service! They will steal your money.

22 March 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service and a waste of time.

I ordered a Pandamart delivery on 14 Mar 2025 using an address that was SAVED (frequently ordered using that same address) ; somehow their system glitched and made me order from Pandamart (CBD) instead of usual Pandamart (Bedok).

I didn't think too much of this and proceeded with payment and waited for my delivery until 1.5 hours later - I got a call from delivery guy that I am out of his delivery coverage. He then proceeded to cancel my order (mind you I already waited 1.5h for my delivery). System proceeded to mention they will refund for cancelled order. I checked my account today (21 Mar 2025) to notice that the refund was not made (they claim it is a wastage on their end).

Reached out to their customer service to clarify just to face frustrating template replies and insincere apologies that does not solve my issues. I ended up having to pay $26 for an order that 1) I never receive 2) wasted 1.5 hours to wait 3) bad customer service from Foodpanda team who is not customer first.

I had a few frustrating encounters with their CS team previously and they always say they are taking feedback to do better but the experience never improve and got from worse to worst! This is really the last straw and it is pathetic that the customer service can just go on and on with template replies to waste your time without giving you a concrete solutions.

I am done and will be deleting my Foodpanda account for good.

21 March 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

NO refunds for order cancelled within 3-5mins

I made an order and i press the back button to check again. I selected 6pm to 615pm but once i press backward key, its defaulted to 15-30mins. As such i quickly cancelled the order within 3mins of ordering. Whatever i wrote, FP deem that they are bigger than customers that they try to court and refused to refund me the $27 that was deducted and insists that its their policy. So much for being customer for so many years and making just this ONE mistake

I am not going back to FP except to utilize the 70cts balance on my pandapay. FP also wont refund to my credit card for any eligible refunds despite i didnt chose to get refunded to pandapay. They will default that and such that you will be forced to order food or whatever to use up the balance.

If FP felt that its ok to lose a long term customer, I feel the same that its ok to ask that EVERYBODY skip FP

10 March 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible service recovery attitude and lack of integrity to take up responsibility

I ordered 7 bubble tea drinks from Koi through the singapore foodpanda app. One of the drink cups arrived at my place broken and all its content spilled. My helper received the drinks and, not long after, told to me that delivery guy had thrown the broken cup, informed her of the spill and left. I decided to contact the helpline on the app and took a picture of the broken cup that was thrown into the bin which had a very obvious big crack from the bottom to the top of the cup. Within 2-3 minutes of contacting the helpline, my complaint was dismissed, stating evidence unclear, despite showing a photo, and so no refund for the broken drink was made. I am very disappointed with the way foodpanda handles the problem and their lack of integrity to serve their loyal customers.

1. There was a photo evidence of the broken cup.

2. Delivery guy took no responsibility and just left without contacting me to inform of the problem.

3. When calling the helpline, instead of getting any help to investigate it, the problem was just dismissed so quickly and swept under the carpet. The agent did not even bother to verify it with the delivery personnel for if she did, the case would not have been dismissed within less than 5 minutes.

I understand the possibility of foodpanda experiencing a lot of scam complaints, hence they are wary of it. However to make honest customers suffer because of it is not the way to go. After being a loyal customer for the past 5 years or more, with a good order track record, I can't help but think if I ever want to order from foodpanda ever again after this left a very bitter aftertaste. Foodpanda should really think if it is really worth it to lose a long-term customer who has been spending hundreds of dollars over a refund of less than $8. FYI, I have since deleted my account with foodpanda as I do not foresee myself ordering with them again after experiencing this.

16 February 2025
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Hate and Love it !

FoodPanda offers alot of discount codes yet the way the food is deliverd is just not logical at all .... First of all they send you a notificiation when the driver is on the way to the restaurant ! This is pointless just show a notification and tracker when the food is on its way to you it only makes people more stressed to know they have to wait longer .
The drivers are mostly friendly but some can be pretty agressive if you dont decide to tip them but this is obviously a personal fault not the app's mistake and or fault.

6 February 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

False advertising for a new user code…

False advertising for a new user code that doesn’t work (NEWPANDA - other newcomers beware!) despite meeting all the requirements and T+Cs. Contacted customer service for an explanation as to why it wouldn’t work and they could not provide me with an answer, nor were they willing to provide an acceptable solution or compensation for the difference I would have saved if I had been able to apply the voucher in the first place. Will be using one of their competitors from now on!

31 January 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I ordered pizza for my daughter’s…

I ordered pizza for my daughter’s surprise birthday party. Forget about not receiving part, when I go to restaurant personally to collect they say they never received the order on insisting they checked from mainline of domino and domino had cancelled it the minute they received as foodpanda never send them postal code.

Now obviously domino’s is not giving me money foodpanda is also not giving money saying as we never handle order as part of policy we can’t refund. What the heck is online businesses becoming a scam already . I will think 20 times after this incident and pain it inflicted upon me. Can government not take any action or establish a fair process where customers can go

19 January 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Overcharged without refund

I ordered through the pandabox popup, had the voucher applied, then AFTER I paid they charged my card the full amount without the voucher. Customer service refused to refund the difference. Fraudulent platform. I did not agree to pay this amount.

24 January 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Unethical practices by Foodpanda/pandago.

Two times in a row, pandago delivery guys did not deliver what they collected to the recipient. Despite photo proof, I was refused compensation for the second time they did not fulfill my order, I was refused compensation as they said they already gave me compensation for their first mistake. I find this very unethical and unfair for the consumer as I had to rebuy the items that they took from me. This is a warning to all customers of foodpanda and pandago. They can steal your items and there is no accountability by the company for this.

21 January 2025
Unprompted review

Is this your company?

Claim your profile to access Trustpilot’s free business tools and connect with customers.

Get free account

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look