While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
Company details
Information provided by various external sources
B & O-specialisten
Contact info
Lunddalvej 22, 7000, Fredericia, Denmark
- 40372698
- finnfjerring@hotmail.com
- www.b-o-specialisten.dk
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Det er direkte usandt hvad du skriver
Det er direkte usandt hvad du skriver. Bestillingsvarer er indeholdt i den danske købelov, og at det er bestilt hjem via udlandet er i min optik noget du også finder på. Mit råd til andre, hold jer langt væk fra at handle med Finn (B&o Specialisten) det er ikke været værd !!
Enkele jaren geleden de koptelefoon…
Enkele jaren geleden de koptelefoon Beoply H7 gekocht. Maakte snel en prima contact met de BEOvision Avant 55. Nu al zeer geruime tijd lukt dat maar mondjesmaat. B&O heeft dus iets gewijzigs in de software, waardoor de verbinding niet of pas na geruime tijd tot stand komt. Zeer hinderlijk!!
B&O antwoord in het Deens. Dat begrijp ik natuurlijk niet. Iemand heeft mij geholpen en ze zeggen dat ze niets met Trustpilot te maken hebben en vinden het vervelend voor mij. Maar een oplossing bieden ze niet.

Reply from B-O Specialisten
Sorte penge
Jeg købte for et par år siden et brugt beovison 10 til en pris på 26.500 hos b-o-specialisten, for nydelig kom der støj og uro på billedet, og det viste sig tuneren var stået af, jeg talte med Finn Fjerring om det han havde nogle forbindelser til B&o i Struer der ku ordne det for mig, og det ville koste 3000, han fik fjernsynet ned til sig og kørte til Struer med det, jeg ku ikke selv få lov at tale med dem det var kun Finn der stod for kontakten.
Fjernsynet kom tilbage med en regning på 5000 jeg kunne ikke få en kvittering, jeg ku heller ikke betale med mobil pay eller Dan kort det var kontanter afregnet i indkørslen hos Finn Fjerring. Kort tid efter var det galt med fjernsynet igen, jeg henvendte mig igen hos b-o- specialisten da jeg mente der var tale om en reklamation, det hele gentog sig fjernsynet blev sendt til Struer og kom tilbage dennegang med en regning på 2500, Finn sagde det var noget andet galt med, og det udgift kom som en overraskelse for mig, og jeg spurgte om jeg måtte betale den a 2 gange med en måneds mellemrum, jeg fik den besked at fjernsynet blev låsn inde til der var betalt. Jeg havde ikke anden mulighed hvis jeg ville ha mit fjernsyn igen, så det var nok engang kolde kontanter afregnet i indkørslen.
Jeg vil derfor advarer andre om at handle med dette firma eller denne mand.

Reply from B-O Specialisten
Dårlig oplevelse
Min gamle svigerfar købte et ubrugeligt analogt B&O fjernsyn til 8000 og da vi 2 dage senere ville have handlen til at gå tilbage fik vi 4000! Fjernsynet er produceret i 2007 og analogt (havde ekstra digital box) hvorfor man ikke kunne se top og bund af billedet. På DBA går det til max 2500.
Tilmed havde han taget min svigerfars eksisterende fuldt brugbare digitale TV med soundbar med tilbage. Dette havde han efter sigende "skrottet" (=solgt videre til en anden naiv pensionist).
Vil fraråde alle at købe noget som helst hos B-O Specialisten.

Reply from B-O Specialisten
Dårlig oplevelse
Dårlig oplevelse , han brugte gl ledninger som ikke virkede så han brugte så mange timer , sad ned halvdelen af tiden og kiggede men ville ha fuld timeløn. Der var ikke meget specialist over ham

Reply from B-O Specialisten
Jeg har haft en fantastisk oplevelse…
Jeg har haft en fantastisk oplevelse med B & O Specialisten Fredericia.
Mit Beovision 7-40 Mrk. 3 (købt fra ny hos B&O i Kolding) gik i stykker for 3 mdr. siden. Jeg henvendte mig til B&O som via en af deres forhandlere sendte en tekniker ud. Det blev konstateret at det var PIM modulet der var defekt. Til min store skuffelse fik jeg at vide at denne reservedel ikke længere kan skaffes og at der ikke var andet at gøre end at kassere mit TV.
Jeg kontaktede derfor Finn Fjerring for at høre om han kunne hjælpe og det lykkedes!!! Finn fandt via sin tekniker et PIM modul hos en tidligere B&O forhandler i Luxemborg og dette blev installeret til en absolut rimelig pris. Stor tak til Finn for at "redde" mit TV.
MVH
Erling Nørgård
FLOT INDSATS AF B&O SPECIALISTEN
FLOT INDSATS AF B&O SPECIALISTEN
Undertegnede Jørgen Hansen, Skærbæk ved Fredericia købte ultimo februar 2014 en nyere B&O fladskærm Beovision 11 - 55" med motordrejestand leveret og opsat af B&O Specialisten, Fredericia med dertil hørende 12 mdr. fabriksgaranti.
Efter 2 års brug begyndte TV'et at trække nogle tynde streger lodret ned over skærmen - tydeligst at se ved sporstudsendelser, og selv om garantien, forlængst var udløbet, henvendte vi os til B&O Specialisten, Fredericia, hvor vi havde købt det, med vores problem.
Allerede dagen efter blev TV'et afhentet på vores adresse og bragt til B&O i Struer til observation for fejlen, hvor det blev konstateret, at panelet var defekt, og skulle udskiftes med et nyt. Panelet er det samme som et billedrør i et gammelt TV og derfor meget dyrt at udskifte, og da garantien forlængst var udløbet, frygtede vi det værste.
Men til stor ros til indehaveren af B&O Specialisten, Finn Fjerring, lykkedes det ham at overtale og overbevise B&O om en kulanceerstatning her var på sin plads, så man kunne glæde og fastholde en trofast B&O kunde.
Allerede inden for samme uge havde vi vores "nye TV" tilbage i stuen, men i mellemtiden havde B&O Specialisten opstillet et låne-TV, for det skulle vi ikke undvære.
Men det bedste af det hele: Ingen faktura for afhentningen, låne TV'et, transporten til og fra B&O - Struer, tilbageleveringen af TV'et. En sjælden udsøgt service og hjælp
- derfor fem stjerner til indehaveren af B&O Specialisten, Fredericia.
Venligst
Jørgen Hansen
Thurøvænget 20
Skærbæk
7000 Fredericia
En rigtig Skidt handel
Det købte B&O 7-32 med drejefod og højtaler som var købt som 3 år gammelt, og som viste sig at være 5 år ( fjernsyn) og 7 år gammelt, har nu fået udskiftet højtaleren med en nyerere, efter 2 1/2 år og utallige rykkere, og håbede så at lyden blev til den kvalitet som B&O er kendt for, og som var grunden til købet, men er fortsat flad lyd uden dynamik.
Fjernsynet mener sælger fortsat ikke at der er hverken etiske eller andre grunde til at gøre noget ved.
På forunderlig vis ser Forbrugerklagenævnet heller ingen problemer med handlen, så nu er der kun byretten tilbage !!
Check type nr før køb
Vi havde aftalt et bytte med et beovision 7-40 mk 5. Da vi ser fjernsynet checker vi type nr bag på. Her står 9443 hvilket er en mk 4. I øvrigt stemmer farven heller ikke overens med billedet fra annoncen. Så vær obs - tv'et annonceres stadig forkert på hjemmesiden.
Super prof og personlig service
Jeg har handlet med Finn Fjerring flere gange og har kun fået en super professionel og personlig service. Alle stjerner fuldt fortjent. Får mine varmeste anbefalinger.
Är mycket nöjd med B-O Specialisten
Köpte en Beovision 10-46 av Finn, åkte 1200km från Sverige för att handla TV, var lite fundersam om beskrivningen stämde för enligt den skulle TVen vara 100% (Den var 110%) priset var rimligt och kvaliteten på BVen var mycket fin. Jag är 100% nöjd -:) kan varmt REKOMMENDERA/ ANBEFALE Finn på B-O Specialisten. Dessutom är ägaren mycket trevlig.
Så Kanon kanon
minimum af service
Jeg har købt et B&O 7-32 hos B-O specialisten v. Finn Fjerring
Jeg oplyste inden købet at TV'et skulle bruges i Tyskland og derfor skulle kunne fungere i forbindelse med tysk kabelTV
Dette var i flg. Finn Fjerring ikke noget problem. Han undersøgte det gennem sin tilknyttede tekniker.
TV'et skulle leveres inkl. DVB HD dekoder og med mulighed for tilslutning af Apple TV, derfor skulle TV-et forbi værkstedet inden levering.
TV'et kunne ved tilslutning ikke modtage signalet fra kabel TV leverandøren. Det skyldtes at TV'et var udstyret med et ældre DVB HD-modul som ikke er kompatibelt med krypteringskodningen i Tyskland. Moduet skal være version mrk III for at kunne fungere.
B-O specialisten tilbyder en reparation/ombytning i DK, Det er jeg som køber ikke hjulpet meget af, eftersom TV'et befinder sig i Tyskland.
B-O specialisten tilbyder at fremsende nyt modul i korrekt version, til indbygning af en lokal tekniker. B-O specialisten ville ikke afholde disse omkostninger. Jeg indvilger i at afholde montageomkostningerne for at få TV'et i brugbar stand.
I forbindelse med ombygningen kan det konstateres at TV'et er meget støvet indvendigt samt at det er indstillet til SD og ikke HD modtagelse. Disse forhold indikerer at TV'et ikke er efterset fornyligt.
Der mangler iøvrigt et kabel til HD modulet som jeg fremskaffer lokalt og som B-O specialisten afholder omkostningerne til.
Alt i alt må jeg sige at B-O specialisten har leveret et ikke klargjort TV som ikke kunne modtage signal i Tyskland som lovet. Serviceniveauet fra B-O specialisten har ikke været højere end hvad man som minimum kan forvente. Derfra og til en tilfreds kunde er der stadig et stykke vej.
Jeg kan ikke anbefale at man handler hos B-O specialisten, med mindre man selv har et indgående kendskab til produkterne fra B&O.

Reply from B-O Specialisten
Højtalere ældre end lovet og besvarer ikke klager.
Jeg har til min store fortrydelse købt et par dyre, brugte B&O højtalere hos B-O Specialisten v/ Finn Fjerring.
Indehaveren påstod at højtalerne var 2,5 år gamle, men jeg fandt efter levering ud af at højtalerne faktisk var 3,5-4 år gamle.
Jeg kontaktede forgæves Finn Fjerring pr. email for at gøre opmærksom på problemet. Først da jeg sendte et anbefalet brev blev jeg ringet op. Finn Fjerring mente ikke det var et problem at højtalerne var ældre end det oplyste, men mente i øvrigt ikke at det kunne passe.
Jeg kontaktede derfor B&O direkte og de oplyste skriftligt at højtalerne ganske rigtigt var 3,5-4 år gamle og ikke som oplyst. Jeg videresendte dette til B&O specialisten, men igen forblev dette ubesvaret.
Her ender sagen formentlig fordi B-O Specialisten blot ignorerer mine henvendelser. Det eneste jeg kan gøre er at advare andre mod at handle her.

Reply from B-O Specialisten
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.






