5 stjerner herfra
5 stjerner herfra
Hvis du overvejer at vælge Schmidts Køreskole, synes jeg helt klart, at du skal gøre det. Mit navn er Anton, jeg er 18 år, og jeg kom igennem både teoriprøve og køreprøven i første forsøg.
Jeg oplevede en frisk og god teoriundervisning, hvor man bliver godt klargjort til teoriprøven. Det er en køreskole, hvor der er styr på tingene i forhold til tider og steder for eksempel kravlegård, køreanlæg, køretimer og førstehjælp som de også tilbyder.
I mine køretimer fik jeg lov til at køre med Jakob som er behagelig at køre med. Men vigtigst af alt gør han dig klar til køreprøven.
Alt i alt er Schmidts Køreskole en god køreskole med dygtige undervisere/kørelærere til en fornuftig pris. Ud fra mine oplevelser kan jeg stærkt anbefale den.

Reply from Schmidts Køreskole







