THE MASIE Reviews 

21,504
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

This is my 3th order from TheMasie, And again I’m very happy with the quality of the products and design. Nothing to compare with commercial furniture. But unfortunately the delivery time and cust... See more

Rated 2 out of 5 stars

We hope that we will receive a response here. Our order was delivered damaged on August 31, and we requested a return and replacement with an undamaged product. Our request has been under review... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Dear Masie team, I am writing here with the hope of finally getting in contact with someone who can process the return of my order (FNKAPHHEL). The dining chairs arrived in the wrong colour, damaged (... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I love every piece I’ve ordered from THE MAISE. The shipping is fast, all items are safe when delivered, and the customer service of the delivery personnel has been OUTSTANDING. I keep ordering while... See more

Company details

  1. Furniture Store
  2. also in
  3. Lighting Store
  4. Living Room Furniture Store

Written by the company

Welcome to The Masie! Your site of reference for contemporary furniture and designer furniture. Share your style with our design lovers community with #MyTheMasie.

THE MASIE Lifestyle & interior design

Written by the company

WE ARE THE MASIE
Hi! We are The Masie, an extrovert, sociable, communicative and committed furniture company with a premise: to transmit happiness in all the spaces we decorate. Discover a space where you will find inspiration, modern decoration trends and exclusive furniture designs.
DESIGN & BEYOND
We bring technology, knowledge and design together to create a catalogue with more than 1200 references. Visit our website to discover chairs, tables, sofas, lamps, stools and decoration in the best styles and trends.
A UNIQUE EXPERIENCE
We offer a much more satisfying and committed shopping experience to our customers, providing them specialised support from our experts and accompaniment throughout all purchasing process.

Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

22K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.6

All reviews

(21,504)

5,110 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Months of waiting and trying to track down my order and NOTHING.

Months of waiting and trying to track down my order and NOTHING. I can’t get customer service to respond. I can’t get an update. I don’t have my table, desk chair, or any of the other items from my order. I can’t get a refund. This business is straight up stealing from their “customers.” 100% do not recommend.

28 July 2026
Unprompted review
THE MASIE logo

Reply from THE MASIE

30/07

Hello.

We have reviewed your order and verified that several modifications were made with the aim of speeding up the shipment as much as possible, since some of the selected products were not available at that time.

The difference corresponding to these changes was refunded on 07/16. Unless there is an error or confusion, the order you are referring to was not placed several months ago.

Currently, all items in your order are available and the shipment is scheduled to be made in the coming days.

We apologize for the inconvenience caused and appreciate your patience and understanding.

If you have any questions, please contact us through the available channels on the website and we will be happy to assist you.

Best regards.
The Masie Team.

Rated 1 out of 5 stars

Wrong item delivered — no collection or solution for weeks

UPDATE 03.08
After I posted this review, I was finally contacted by the transport company. They called me once on Saturday, arranged the collection, and the incorrectly delivered chair was collected this morning.
However, The Masie’s customer service has since sent me another message claiming that the transport company had tried to contact me several times by both email and phone, and that the collection could not be completed because I was supposedly unreachable.
This is simply not true.
I received no emails and no repeated phone calls. I received one phone call on Saturday, answered it, arranged the collection, and handed over the item as agreed this morning.
It is concerning that, instead of acknowledging the delay and their own lack of coordination, customer service is providing inaccurate information and attempting to shift responsibility onto me.
The item has now been returned, but I am still waiting for confirmation of the full refund. I will update this review again once the refund has actually been completed.

-----------------

I placed my order on 26 June 2026, but The Masie delivered the wrong item on 3 July. I reported the issue immediately on the same day.

On 9 July, I was informed that a transport company would contact me to arrange collection. After receiving no contact, I followed up again. On 22 July, The Masie told me that they had contacted the transport company again and that I would be contacted “within the next few days”.

As of 27 July, nobody has contacted me. There is still no collection date, no refund and no actual solution. It has been more than a month since my order.

The incorrectly delivered chair has been properly packed and ready for collection for weeks. It is unacceptable that a customer should be repeatedly delayed and inconvenienced because of the company’s own delivery error.

I no longer want a replacement and have now requested a full refund. I will update this review if and when The Masie finally resolves the matter.

27 July 2026
Unprompted review
THE MASIE logo

Reply from THE MASIE

30/07

Hallo.

zunächst möchten wir uns für das, was mit Ihrer Bestellung passiert ist, entschuldigen.

Wir möchten Sie informieren, dass wir aktiv daran arbeiten, solche Vorfälle zu vermeiden.

Bezüglich der Abholung haben wir das Transportunternehmen gebeten, Sie umgehend zu kontaktieren, um die Abwicklung zu koordinieren.

Wir werden Sie so schnell wie möglich über den Fortschritt Ihres Falls informieren.

Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen.
Das Team von The Masie.

Rated 1 out of 5 stars

worst customer service ever

ordered a table and 6 chairs. 3 chairs were broken upon arrival. day after delivery immediately let TheMasie know about this. We were asked 5 days after our initial contact to supply video and photographic evidence which we immediately did. It has been quiet ever since (delivery was now 3 weeks ago) we have mailed numerous times via every known address, approached them through social media where they are very active. unfortunately we have not received any feedback about the broken chairs. it is all very frustrating but according to the many many complaints that can be found online, they simply don't care. we are now forced to try alternative means to get our money back and never ever order through them anymore. worst experience ever.

4 July 2026
Unprompted review
THE MASIE logo

Reply from THE MASIE

27/07

Hello.

Thank you for contacting us.

We have reviewed your case and confirmed that a solution has already been provided.

We have sent you an email with all the information related to your case.

We remain at your disposal.
The Masie Team.

Rated 1 out of 5 stars

Damaged and missing parts and no customer service to contact

Item came in less time than expected by it arrived damaged and with a missing part and customer service simply does not exist! There is no email or phone number and you can only complete an online form that asks for a dropdown (select damaged) but there is literally no where to explain what the damage was. This was over a month ago and I’ve not heard anything back.

Follow up -
They have replied below and the response is a pure lie. I submitted two online forms the same day as the order was delivered using my order number as requested so if it is not showing up on the account it’s only further evidence that the process to make complaints does not work or simply does not exist. It’s frankly hilarious that in two months this is the first reply I have had!

Heaven forbid you placed an order and a whole item was broken or missing as there is literally no way whatsoever you would be able to get the item replaced! Honestly it’s outrageous this company can continue to operate!!!!!!!

Order if you’re keen to take a punt on an affordable Hay palisade dupe, but accept the risk it arriving broken or with only half the bits you expected.

14 July 2026
THE MASIE logo

Reply from THE MASIE

Hello,

We are sorry about what happened.

We have reviewed your order and are not aware of any incident that you have communicated to us through any of our channels.

We remind you that as indicated in our After-Sales Conditions, the customer has a period of 14 days from delivery to notify us of any incident in the order.

We are at your disposal.

Greetings,
The Masie

Rated 5 out of 5 stars

Ordered a sofa

Ordered a sofa. Incredible design, the materials are super super good, my cat isn’t destroying the fabric when she scratches and it’s easy to clean so far. Very easy to assemble and light weight despite the solid wood and metal!

14 July 2026
Rated 1 out of 5 stars

I still waiting for my order from…

I still waiting for my order from February. Now is end of July . 200 euros iš still somewhere.

14 July 2026
THE MASIE logo

Reply from THE MASIE

Hello,

We feel your dissatisfaction with us.

We have reviewed your order and it appears as delivered since last 19/06 in conformity without any incident.

If this is not the case, you must open an incident from your customer area so that we can claim what happened.

We are at your disposal.

Greetings,
The Masie

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful

Beautiful, fast shipping and I was impressed by the quality of the product AND of the packing !

14 July 2026
Rated 5 out of 5 stars

Great Product

Great product. I can’t say much more except that they really need better, more responsive customer service, they never get back to you.

14 July 2026
Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service

I am writing this review after nearly one month of trying to resolve a delivery issue with this company.
I ordered several furniture items, including a marble table. The delivery company arrived at my address but informed me that the marble table could not be carried to my apartment because of the staircase and the equipment they were using. Since all items were treated as a single order, none of the products were delivered, even though the problem only concerned the table.
Since then, I have spent almost a month trying to find a solution.
The most frustrating part of this experience has been the customer service. The company does not provide a phone number for customer support, leaving email as the only communication channel. Responses often took around a week, and many of the replies did not address the questions I had actually asked.
On several occasions, I explained that I wanted the marble table removed from the order and refunded while the remaining items were delivered. Despite explaining this repeatedly, I received responses that suggested my previous messages had not been properly reviewed.
I was also instructed to open a return claim through the website. However, the return process was clearly designed for customers who had already received their products. The system asked for photos of the items and packaging, even though the products were never delivered to me. At one point, I was even informed that the return period had expired, despite the fact that I had never received the order in the first place.
Nearly one month later, I still have neither the furniture I paid for nor a completed refund. At this point, I simply want the order to be cancelled and my money returned.
My experience has been that resolving even a straightforward issue is extremely difficult. If everything goes perfectly, you may never need customer service. However, if you encounter a delivery problem or any unexpected complication, be prepared for a very slow process with limited communication and little progress toward a solution.
Unfortunately, based on my experience, I cannot recommend this company.

24 June 2026
Unprompted review
THE MASIE logo

Reply from THE MASIE

Hello,

We are sorry about what happened.

Please note that the deliveries are completed, so we see that your order is being returned.

When we receive the material, we will contact you to indicate the solution you want.

We are at your disposal.

Greetings,
The Masie

Rated 1 out of 5 stars

Poor customer service

I ordered an outdoor dining set over a month ago. Delivery was meant to be this week. I have repeatedly emailed customer service without a response and the table has not arrived. I am extremely disappointed in the service and have no idea if my table and chairs will arrive. Order number MQSOSRSSG

17 July 2026
Unprompted review
THE MASIE logo

Reply from THE MASIE

Hello Andie,

We feel your displeasure.

We will forward your order to our sales department so they can inform you of the situation.

We see that it is in preparation and will be issued shortly.
We are at your disposal.

Greetings,
The Masie

Rated 1 out of 5 stars

Can't deliver to UK

Can't deliver to UK. You can order on this site from the UK, money will be deducted from your account but the product will not arrive. And getting a refund will prove impossible. Avoid.

17 July 2026
Unprompted review
THE MASIE logo

Reply from THE MASIE

Hello,

We feel your displeasure.

We see that from the commercial department they are reviewing what happened and provide you with a response and solution as soon as possible.

We are at your disposal.

Greetings,
The Masie

Rated 1 out of 5 stars

Lovely looking umbrella but not good in…

Lovely looking umbrella but not good in windy conditions!
Even when pole is secured in the middle of the garden table, it spins in the wind amd even flew right off the other day.
Not impressed..
Quite flimsy locking mecanism too.

14 July 2026
THE MASIE logo

Reply from THE MASIE

Hello,

We regret that your experience has not been fully satisfactory.

We remind you that the customer has a period of 14 days from the delivery of the order to request a return if a product does not meet their expectations.

We are at your disposal.

Greetings,
The Masie

Rated 4 out of 5 stars

Thought this website was a scam AFTER…

Thought this website was a scam AFTER purchasing and reading the reviews but my hairs did eventually come with not the best shipping updates and they are beautiful and heavy and expensive looking. The travertine lamp is also beautiful. Would be a 5 star if the customer service/contact was better

14 July 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look