SportsBreaks Reviews 

123
•
TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Recently returned from our first ever F1 where we went to Hungary. James our hotel rep was awesome, all staff were spot on. We couldn't fault anything, organisation and communication was spot on from... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Always a great experience with Sportsbreaks. Good weather and beating Yorkshire made it even better. Great view and great food, as always thanks to James and the team.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Used sports breaks three times so far for hotel and match day tickets and haven’t been disappointed once in the service or product

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Extremely inflexible cancellation policy which means even if a fixture moves months ahead of the game the company will keep a large proportion of your money if you can no longer attend. They did very... See more

Company details

  1. Sport Tour Agency
  2. Tour Operator
  3. Travel Agency

Written by the company

SportsBreaks specialises in delivering unforgettable sports travel experiences to many of the world's most exciting sporting events including domestic and international football match breaks, premier league football, international and domestic cricket, formula 1, rugby, nfl and many more.


Contact info

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

123 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.2

All reviews

(123)

24 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Deeply disappointed in approach and communication

I booked a package for the 2025 Italian Grand Prix with SportsBreaks as a honeymoon gift. The booking process was great — friendly, efficient, and I felt confident choosing Grandstand 21C/D, which was confirmed multiple times.

However, just before the trip, I was sent tickets for a different grandstand (21E) without any explanation or chance to approve the change. I discovered it only when the tickets arrived. I raised the issue immediately and sent multiple follow-ups for over six weeks before receiving any response.

It took 1.5 months and an ABTA complaint before anyone acknowledged the mistake (they missed the 28 day ABTA deadline). While a partial refund was eventually issued (far less than I felt matched the change and approach), the lack of communication, accountability, and empathy throughout was incredibly disappointing, especially for what was meant to be a once-in-a-lifetime trip.

Even in finally giving up on what I felt the refund should be, they weren't responding again. Then it turned out before I'd agreed to the refund they'd transferred the lower amount over.

It took 2 months and 18 emails from my side it is done thankfully with the longest time of lack of response (sent to multiple departments) on the email thread being 6 weeks and 1 day with 9 emails sent in that time from my side chasing.

5 September 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Thank you for your feedback, were really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. This isn't the standard we aim for, Please feel free to contact us to make things right.

Rated 5 out of 5 stars

EVERTON V SPURS

Booked Everton V spurs and a 2 night stay in the Raddison Red liverpool. i was a bit sceptical as most people will be, i was worried i turned up to the hotel and it wasnt booked or my tickets wouldnt work when i went to the game. all went smooth and the hotel was really nice.

26 October 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Hi Paul,

Thank you for your feedback and kind words.

We're pleased to say we are an Official Partner of Everton, SportsBreaks offer ticket and hotel breaks for all fixtures held at Hill Dickinson Stadium.

We hope you had a great time,
SportsBreaks

Rated 1 out of 5 stars

Tried for three days to add to a ticket…

Tried for three days to add a ticket to a friends booking without success. NOT AWARD WINNING CUSTOMER SERVICE! What a joke!!

25 September 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Hi Ian,

Thanks for your feedback.

We're sorry to see you've left us a 1* rating. Please can you email us with your feedback so we can review your query further?

Customer.Feedback@sportsbreaks.com

Many thanks,
Chelsea

Rated 5 out of 5 stars

Used for the first time for the Spurs…

Used for the first time for the Spurs Doncaster game and absolutely amazing service from start to finish. Great communication throughout and great seats!

24 September 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Good Morning Billy,

Thank you for taking the time out to leave us a review.

We're ecstatic you had a great time at Spurs!

Many thanks,
SportsBreaks

Rated 5 out of 5 stars

10/10

We’re not long back from monza, had an amazing time and was all down to these guys, James and Natasha were with us along the way which made our experience stress free.
All pick ups and arrangements were on time and the reps were fantastic. Hotel was lovely. I’m not F1 follower but got this trip for my husband’s 60th birthday and sportsbreak staff made me feel comfortable and confident with the whole experience.

5 September 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Good Morning Deirdre,

Many thanks for your feedback and kind words.

James and Natasha are a credit to the brand.

We hope to see you again soon,
SportsBreaks

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely blinding!!

Absolutely blinding!!! Went to old Trafford to watch United through sports breaks, with an over night stay, all very easy, no issues at all with hotel booking or getting the tickets from United, will definitely use again!!

30 August 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Good Morning Dick,

Thanks for your feedback.

We're delighted you had a great experience.

Many thanks,
SportsBreaks

Rated 1 out of 5 stars

Epic fail

Tried to use sportsbreaks.com yesterday on the day of the Premiership schedule announcement, had tickets in my basket for the game I wanted and your website went down. Called you and was promised help which never materialised. When your website came back up that game was sold out. Very disappointing service.

18 June 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Hi Paul,

I'm sorry to hear about the difficulties you experienced during the checkout process on Wednesday. We encountered several system outages that day, which took some time for our tech team to investigate and resolve. I'm pleased to confirm that all issues were fully resolved by 4 PM.

Our systems are now running smoothly, and the booking journey should be seamless moving forward.

Please keep an eye on our website for updated availability. If we receive any cancellations, the stock will automatically refresh and appear on our live availability page.

Alternatively, feel free to contact our Customer Service team at hello@sportsbreaks.com or call us on 0333 230 9115. One of our team members will be happy to assist you if more stock becomes available.

Thanks again for your patience and understanding.

Best regards,
Chelsea

Rated 1 out of 5 stars

Think TWICE before using sportsbreak.com

I contacted sportsbreak.com via a link from the Chelsea website, who stated that they were their “official travel partner”. I was looking to go to Wroclaw for the Europa Conference Cup final, and although it was more expensive than scheduled flights at that time, I liked the idea of being escorted to and back from the stadium by CFC officials, so I enquired. The only proviso was that I had to get a ticket via the club, which was no problem.
Later that day (15 days prior to the final) I received an email from Sportsbreak, stating that “YOU ARE GOING TO Wroclaw”. I received nothing else thereafter, until 5 days prior to the final.
In the meantime I booked two nights at a hotel near Luton airport, as it was an early flight on the day of the game, returning in the early hours of the next day plus I was travelling from Cornwall!
On Friday May 23rd I received another email from them saying that my application for the trip had been denied due to “first come first served” and So I had to make my own way, they did tell me that there were still plenty of flights, and hotel rooms available, but in the ten days I waited for my updated details (or so I thought) the prices for both the flights and hotels had nigh on tripled!
I contacted them to complain but they were not really interested, doubling down on their “decision” to deny me a seat on the flights.
I will be contacting the Club soon to inform them of my experience, with their preferred travel partner, not to mention the £700 extra it cost me to travel and stay in Wroclaw because of their ineptitude.
Please think TWICE before booking any trips with this totally unprofessional outfit!
Paul

23 May 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Good afternoon Paul,

Thank you for reaching out and sharing your concerns about the application process for the UECL Final Day Trip in Wroclaw. We're genuinely sorry to hear that you were disappointed.

We want to clarify that we work closely with the club throughout the application process, and approvals are based on specific criteria set by the club. That said, we understand how frustrating it can be when expectations aren’t met, and we truly value your feedback.

Please rest assured that we are reviewing both our internal procedures and how we collaborate with the club to ensure the process is as fair and transparent as possible. We're also taking steps to improve the clarity of information on our website, so that all applicants have a clear understanding of the criteria and what to expect at each stage.

Your feedback is important to us, and it helps us improve the experience for all supporters in the future.

Kind regards,
Chelsea

Rated 1 out of 5 stars

Booked an in out flight to Bilbao for…

Booked an in out flight to Bilbao for the Europa league final, started with a 3 hour flight delay and ended with a 3 hour wait for a coach pick up, this was the most disorganised event I’ve ever experienced. No one had any idea what they were supposed to do and staff kept regurgitating it was eufa who were to blame. It cost £899 and if I had paid £8.99 it would have been poor value for money

21 May 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Good Morning John,

Thank you for your feedback. I'm sorry to hear you are unhappy and unsatisfied with your recent trip to Bilbao for the UEFA Europa League Final.

We're sorry that you feel this way and should you wish to raise a formal complaint please write to our team using customer.feedback@sportsbreaks.com. Our dedicated team will review your complaint and aim to respond within the ABTA guidelines timeframe.

Many thanks,
Chelsea

Rated 1 out of 5 stars

AVOID AT ALL COSTS

Cancelled a last minute trip we had booked. Now unsure if we can make it due to the low options available to us. Avoid at all costs.

20 May 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Good Afternoon Patrick,

Thank you for your feedback. I'm sorry to hear you are unhappy and unsatisfied with our customer service and cancellation policy.

We're sorry that this is not what you wish to hear and if you would like to make a formal complaint please write to our team using customer.feedback@sportsbreaks.com. Our dedicated team will review your complaint and aim to respond within the ABTA guidelines timeframe.

Many thanks,
Chelsea

Rated 1 out of 5 stars

Awful customer service, lost £899, changed airport, I suggest you do not use SportsBreaks they're incompetent & nasty.

I booked a flight to Bilbao for the Europa League Final. Due to a family illness, I tried to reassign the flight to another Spurs fan (he has a ticket via the UEFA app), but they wouldn't; there was no explanation other than their terms allowed them not to assist. They don't care about customers and seem to delight in my frustration. The flight has changed from Southend to Stansted! I'm not surprised at all by the negative feedback.
Regarding the FB at 14.30, I just wanted to reassign the flight. There's no point in complaining when a firm has no ethics. I suspect they've sold my seat again; I wonder if the flight will change from Southend to Stansted to Luton.

19 May 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Good Afternoon Keith,

Thank you for your feedback. I'm sorry to hear you are unhappy and unsatisfied with our customer service and cancellation policy.

Once a booking has been confirmed to travel for supporter away trips, all bookings are non-refundable. We work and liaise with the club on all requests, and on this occasion we cannot change our decision.

We're sorry that this is not what you wish to hear and if you would like to make a formal complaint please write to our team using customer.feedback@sportsbreaks.com. Our dedicated team will review your complaint and aim to respond within the ABTA guidelines timeframe.

Many thanks,
Chelsea

Rated 1 out of 5 stars

Cancelled my booking at very short…

Cancelled my booking at very short notice and for a very vague reason. I won’t ever book with them again.

15 May 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Good Morning Fee,

Thank you for your review and I'm sorry to see you scored us 1* out of 5*.

I'm sorry to hear your booking was cancelled, but if you can provide us with more information we will be able to look into this further and help provide explanation.

Please send us an email to Customer.Feedback@sportsbreaks.com and one of the team will look into this for you.

Many thanks,
Chelsea

Rated 1 out of 5 stars

Stressful

We made a booking back in December for the Man Utd v West Ham game.
Nightmare trying to get the tickets!
We actually managed to get them about an hour before kick off!
Wasted loads of time trying to sort things out! Very stressful experience!

11 May 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Good Morning Paul,

Thank you for taking the time to leave us a review, I'm sorry to hear you feel this way.

So our team can look into this further, please send us an email using Customer.Feedback@sportsbreaks.com and they will investigate your complaint.

Many thanks,
Chelsea

Rated 1 out of 5 stars

Incredible poor customer service

We booked a Liverpool game which was rearranged, I only received one email regarding this asking me if I wanted to change the dates of my hotel. Yet I have received several emails regarding my payments. I contacted them for support sorting my hotel booking but got sorry can't help that's out policy. Incredibly poor customer service and I will certainly not be booking again with you.

26 April 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Good Morning Ross,

Thank you for taking the time to leave us a review, I'm sorry to hear you feel this way.

So our team can look into this further, please send us an email using Customer.Feedback@sportsbreaks.com and they will investigate your complaint.

Many thanks,
Chelsea

Rated 5 out of 5 stars

Nice and easy to use

Nice and easy to use, enjoyed my experience purchased and staff always friendly and helpful.

1 April 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Thank you for your review, your comments mean a lot to everyone here at SportsBreaks.

Many thanks,
Chelsea

Rated 5 out of 5 stars

First time using this company

First time using this company and definitely will again. Booked tickets for Premier League darts in Brighton. Great hotel, great table seats together and all effortless on my side. Brilliant service.

6 March 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Thank you for your review, your comments mean a lot to everyone here at SportsBreaks.

Many thanks,
Chelsea

Rated 2 out of 5 stars

This guys suck a lot

This guys suck a lot. They’ve literally robbed me when i was forced to cancel my journey because they take 20% if trip is cancelled. That’s a lot. I will try to avoid them next time i need to attend a sports event in UK.

28 December 2024
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Hi Mu Qani,

Thank you for your feedback, and sorry to hear you left us a 2* review.

Our terms and conditions do outline the cancellation fees, and we do make all customers aware of these throughout the booking journey.

For more information, please visit https://www.sportsbreaks.com/Terms-and-Conditions/Terms-and-Conditions--Bookings-from-04042024-onwards

Thanks
Chelsea

Rated 5 out of 5 stars

Great trip

Great trip. Had an issue with my ticket being recalled. Got onto the emergency helpline and they sorted it out straight away. Amazing seats and seated together. 5 stars.

16 February 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Thank you for your review, your comments mean a lot to everyone here at SportsBreaks.

Many thanks,
Chelsea

Rated 5 out of 5 stars

Great service and a really good value…

Great service and a really good value package to see Spurs v Elsfborg. All communications were as expected and tje customer service call was helpful and reassuring.

30 January 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Thank you for your review, your comments mean a lot to everyone here at SportsBreaks.

Many thanks,
Chelsea

Rated 1 out of 5 stars

Would never ever recommend this…

Would never ever recommend this company, customer services is non existent. My son booked a Hospitality Package for the ManUtd vs Crystal Palace match staying at a hotel in Manchester for 2 nights pkg costing £1,200 not cheap. Sportbreaks failed absimally regarding the issuing of the tickets the match is on Sunday, as of 2pm today (Thursday) despite numerous emails/phone calls still awaiting the electronic tickets. In the end I had to contact ManUtd directly to find out what was going on. They couldn’t do enough for me and within 5 minutes on the phone my tickets arrived electronically. Why on earth didn’t Sportbreaks do this for me, after all my contract was with Sportbreaks not ManUtd. DISGRACEFUL service!!

30 January 2025
Unprompted review
SportsBreaks logo

Reply from SportsBreaks

Hi Frankie,

Thank you for your feedback.

I'm very concerned about your feedback here, and would like to reach out to you directly. Please could you send me an email using Chelsea.Hurst@sportsbreaks.com , so I can handle your complaint further and understand what's gone wrong.

Match tickets are issued 3-5 days before the game, and our Fulfilment Team issued these on Friday 24th January before 12 noon. All match ticket re-issue requests were sent to the club on Wednesday 29th January, so I'm keen to know why you didn't receive your match tickets.

I'll look into this for you further if you could please drop me an email.

Many thanks,
Chelsea Hurst
Head of Customer Experience

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look