myRobotcenter 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Super super fast delivery on my new Roomba. Ordered late on Monday (6th January) and delivered today (10th January). Still at work but my wife has it on at home and is over the moon with it. I u... See more

Rated 5 out of 5 stars

After reading the reviews on here I was very close to cancelling my order. However I decided to give it 2 weeks before I cancel. I was so happy when my robotic hoover arrived within 8 working days fro... See more

Rated 1 out of 5 stars

Make no mistake, the UK website and address mean nothing. The entire operation runs from Germany and Austria. While they offer remarkably low prices I found that support was non-existent for the Tesv... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

My new roborockS5 Max was delivered yesterday and i have failed after several attempts to connect it to my Wi fi, my Wifi supports not only my computer, ipad, mobile phone, new top of the range boiler... See more

Company replied

Company details

  1. Electronics Store

Information provided by various external sources

myRobotcenter offers innovative household robots from considerable producers. Order online and benefit!


Contact info

All reviews

(94)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

Excellent customer service. I have purchased two products from this company in the last two months. The first product arrived quickly and was exactly as expected. The second was unable to be dispatched due to problems with Covid/Brexit regulations. However, the customer service team were very quick to respond to my queries and always friendly and helpful. I eventually requested the order to be cancelled and a full refund was issued, I did have to request the refund twice, I think it got lost in the system the first time, but the refund was processed the same day the second time I asked for it. I have seen that many other people have said the customer service is bad, but this certainly was not my experience. I will definitely be using this company again.

4 February 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Despatch delay... still waiting

I ordered a robot vacuum weeks ago and having chased twice I still am waiting delivery. Tried to cancel order and have now received a 5 year guarantee email for a product I haven’t received. Avoid this company!

1 February 2021
myRobotcenter logo

Reply from myRobotcenter

Dear Sally,

Thank you for the review and your comment. We would like to provide the following feedback regarding this.

We have informed you about the delayed delivery of your order. In response to your wish, we have cancelled the order. This was confirmed by our customer service on Feb, 3rd 2021.

We are very sorry that the product was not delivered in a timely manner. However, we apologise for the Inconvenience and would be very pleased if we may offer you an alternative model. Our customer service will be happy to advise you on choosing a similar model.

Best regards, myRobotcenter

Rated 1 out of 5 stars

Never received item

ordered a robot cleaner was dispatched same day. item was effectively lost at depot as tracking stopped there. I chased 4 times and all I got was "we have to wait for DHL to investigate". I asked them to send another and redirect original item back to them once DHL found it. They would not. I messaged through Paypal resolution centre and they just sent me original tracking number again so in the end Paypal refunded me and robotcenter did not even reply to Paypal. absolutely shocking customer service. back to amazon then!!!!!!!!!!!!!!!

11 January 2021
myRobotcenter logo

Reply from myRobotcenter

Dear Robert,
thanks for your review and your comment. We contacted you by TrustPilot to prepare us more details. Please update your order ID - the number starts with WS-. We need this details from your side, to identify the order. With your username we have no clear identification.

Please note that if a parcel is lost in transit, there is a defined procedure for reporting and clarifying the matter. This procedure is set by the parcel service provider and not by us.

If a tracking is already in progress, you should be informed about the status of the parcel as well as about the further process in general. In order for us to be able to help you with your specific order, we ask you for the order number - then we will be happy to give you further details.

Overall, we understand your situation - and that this is very inconvenient and disappointing. We would very much like to help you.

Sincerely, myRobotcenter

Rated 5 out of 5 stars

Very polished and professional online retailer.

See my review for the myRobotCenter parent company. I ordered a robot mower through the UK website, and had an excellent experience. I had no issues with the price I paid, which was extremely competitive. The package was missing the required pegs to hold down the boundary cable, but they promptly sent some through. I did have a technical issue with the charging unit, but this was swiftly resolved and a new charger unit was sent. Now the product is working perfectly. They showed great professionalism throughout; my contact spoke excellent English and I was always kept aware of the situation. I would absolutely buy from these guys again.

20 November 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Failure to deliver

I placed an order with this company on 12/09/2020 for a product to be delivered on the 19/10/2020 , I have contacted the company 3 times, each time they inform me the product will be dispatched the following week , they have now informed me that my product will not be dispatched until at least the 24/11/20.
I have now requested to cancel my order

12 November 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Appalling customer service and don't be fooled by apparently competitive prices

I ordered from this company as their prices seem competitive - however the advertised prices do not include the 20pc tax which is added so they are not at all competitive.
One of the 2 robots I ordered took over 3 weeks to arrive. Communication from MyRobotCenter was appalling. I was repeatedly fobbed off and emails at times bordered on rude. I refused the delivery and have requested a refund only to be told that they will not issue a refund until the robot has been received back at their warehouse. Repeated requests for telephone calls have been ignored. Avoid at all costs.

18 June 2020
myRobotcenter logo

Reply from myRobotcenter

Dear Rachel,

thanks for your review and comment. I'm very sorry to read, that you posted two negative reviews for us. As you mentioned - you ordered 2 robots - one robot was returned to us (Vacuum robot) and we already did the refund. The robot mop has not been returned until now. So we e-mailed you today. Please let us know if you will keep it. We would be very happy about that.
Please note that we have supported you via email as well as social media. Unfortunately there were shipping complications for many orders, for which we would like to apologize here.

Best regards, myRobotcenter

Rated 4 out of 5 stars

A good product offered

I have looked at getting a robot hoover as I suffer from chronic back pain and it’s a job I struggle to do. I need to see if they are as effective as a standard hoover for the money. A good website where items are easy to find and a long guarantee offered!

20 April 2020
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

pool cleaner

Bought a pool cleaning machine as a Christmas present but unfortunately my Father had already purchased one unbeknown to us. We returned the machine under there 30 policy and the communication has been excellent.
Stephanie in customer service has been nothing but helpful and I really Cannot recommend this company highly enough.

17 January 2020
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Super Fast Delivery

Super super fast delivery on my new Roomba. Ordered late on Monday (6th January) and delivered today (10th January).

Still at work but my wife has it on at home and is over the moon with it.

I understand negative comments but as is normal with us humans, we normally only post reviews to complain. I can say only positive things about MyRobotcentre.

10 January 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Avoid like the plague

Guaranteed delivery before Christmas, with an order placed well in advance and I am still waiting. No replies to countless messages left on the voicemail, no e-mails answered and an Xmas present not given in time.

Thankfully PayPal was a payment option and resolution claim will be submitted - avoid this lot as ignorant so and so's.

A technology based company that can't use the basics of a PC or phone to communicate.

Disgraceful service

3 January 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

A very disappointing company

A very disappointing company. I purchased a robot lawnmower in June 2016, the WORX Landroid WG756E @ £549.0

It is good when it works, but has gone faulty yet again, for the third time. It has been impossible to get a meaningful response from the so called repair centre.

I am so fed up with them I have written to their London address saying if I do not get a response within 7 days I will take legal action in the county court to get my money back.

I contacted WORX UK explaining my situation, and they were not interested, saying I have to contact the original supplier. Thats impossible.

Avoid using this company. Every time it needs a repair it has to be shipped back to Austria.

It came with a supposed 5 year guarantee, not worth the paper its written on.

If I replace with another WORX, I will get from Amazon because they have an excellent warranty policy.

I wonder if WORX know, or even care, how much damage this company is doing to their brand. Appears not.

26 August 2017
Unprompted review
Show reviews in all languages. (94 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look