MentorShow Reviews 

3,523
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 211 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the professional and supportive staff, highlighting how accessible, kind, and friendly the team is throughout their entire learning journey. Reviewers also emphasize that the platform offers a very flexible user experience, allowing individuals to easily follow masterclasses and access helpful materials at their own pace. However, some customers also noted unexpected charges regarding annual subscription renewals, expressing frustration about a lack of transparent communication prior to billing. A few other people also felt that customer service representatives offered little flexibility when attempting to resolve payment issues.

What people talk about most

Subscription

Reviewers highlight ambiguous aspects of subscription terms, noting that many consumers believed they were... See more

Staff

Customers had positive experiences with staff, frequently highlighting the compassionate support, helpful... See more

Customer service

Clients share ambiguous opinions on customer service, with some reviewers praising the team for being very... See more

User experience

Consumers find user experience to be positive, highlighting that the application is easy to navigate,... See more

Service

People report ambiguous experiences with service, as some reviewers express deep frustration over unexpected... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Coaches are great. Really appreciate Sarah White zlthough not my first preference. Replays to allow to catch up. Love Daniel Mate's style and way of coaching. I am learning so much, gaining confidence... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

This is the topic that's very difficult for me. So I find it difficult to write something that you have difficulty doing. Therefore I think it is best for me just to say that I enjoyed the session but... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Absolute crooks. I signed up on an annual membership of $598 PA yet am being charged $147 per month, yes, $1764 per year, more than 3 times what I signed up for. Their website as atrocious with no w... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Gabor Mate & his trained coaches are exactly what I need at this point in my life. I have a very dysfunctional family & the weekly coaching calls & community are one of my only safe spaces. Ty for thi... See more

Company replied


Company details

  1. Class
  2. also in
  3. Adult Education School
  4. Wellness Program

Written by the company

La première plateforme de masterclass et coaching en France. MentorShow est une plateforme de streaming en ligne qui vous propose des masterclass animées par les plus grands mentors. Notre objectif est de rendre le savoir accessible à moindre coût, où et quand vous le souhaitez, dans des domaines variés comme le bien-être, le développement personnel, le leadership, l’entrepreneuriat, la cuisine, la photographie, le sport, et bien d’autres encore. En rejoignant MentorShow, vous bénéficiez de nombreux avantages : Accès illimité à toutes les masterclass : Explorez un contenu riche et diversifié pour transformer votre quotidien. Des nouvelles masterclass chaque mois : Restez inspiré grâce à des ajouts réguliers de contenus frais et pertinents. Connexions illimitées pendant un an : Apprenez à votre rythme, sans limites. Garantie satisfait ou remboursé 14 jours : Essayez la plateforme sans risque. Si vous changez d’avis, un simple e-mail suffit pour être remboursé. Accès multi-support : Regardez vos masterclass sur votre ordinateur, tablette ou smartphone. Support PDF de chaque masterclass : Complétez votre apprentissage avec des outils écrits. Accès à la communauté MentorShow : Échangez et partagez avec une communauté engagée et passionnée. Rejoignez MentorShow et découvrez comment des experts de renommée mondiale peuvent vous aider à atteindre vos objectifs et transformer votre vie.

Satisfait ou Remboursé

Garantie Satisfaction 14 jours

Vous disposez de 14 jours pour découvrir et explorer notre plateforme en toute sérénité. Si vous changez d’avis à tout moment durant cette période, nous procéderons à votre remboursement, sans poser de questions.

Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

4K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(3,523)

406 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

HEAL and VanderKolk programs

The information has been insightful, informative, and helpful. I would recommend Mate’s HEAL program and VanDerKolk’s program. I have also enjoyed a number of coaching seminars. Thanks.

20 May 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello,

I wanted to thank you from the bottom of my heart for your kind words.

Reading that Gabor Maté and Bessel van der Kolk's programs have been so insightful and beneficial for you, and that you found real value in our coaching seminars… this is exactly why MentorShow exists.

Thank you for your trust and for your recommendation. It truly means the world to us.

We wish you all the best on your journey, and we remain by your side.

With all our gratitude,
Carla from MentorShow

Rated 1 out of 5 stars

AVOID - NON-TRASPARENT Automatic Renewal, No Refund

I, too, signed up for MentorShow after seeing the offer last year for Gabor Maté's course. The course itself was wonderful, and I enjoyed using the platform over the past year.

Unfortunately, I was unaware of the automatic renewal, and within minutes of receiving the notification that the money had been taken out of my bank account, I contacted customer support and requested a refund.

Despite honestly and openly expressing my regret to have to be in a position to request a refund, due to me enjoying the courses offered but, more pressingly, having had my hours reduced at work and genuinely not being able to afford to continue, I was told "Unfortunately, any cancellation request received after the renewal of the current subscription can only be applied to the next billing cycle [...] If you’d like to avoid this kind of situation next year, you can cancel your subscription directly from your personal account."

Not only did this feel like a canned response, but also a bit cold, adding unnecessary "If you'd like to avoid this kind of situation next year [...]".

It was my impression that, given that they HIGHLY publicized the "money back guarantee within 14 days after subscription" tagline on their socials, website, etc., this refund policy would, therefore, apply to a subscription (even a renewal).

Upon reading the fine print (which, of course, you should always do), I realized this was NOT the case, and I am now in a dire position with zero desire to even utilize the program if I am not able to receive a refund.

This is an absolute and complete shame, having not just hooked new users into an unforgivable agreement after WIDELY publicizing the "14-day back money guarantee", it is unacceptable that their answer be, literally, within minutes of being notified of the charge, that there is nothing to be done.

Companies are obligated to obtain clear and affirmative consent prior to auto-renewal terms BEFORE charging your card, and almost all companies now (at least in the UK and EU) offer "cooling-off" periods that allow a customer to cancel or receive a full or partial refund, even after an AUTOMATIC renewal.

Furthermore, I did not receive any renewal reminder email, which is more or less common courtesy nowadays, if not a general requirement.

In fact, in France (where the company is registered), the Chatel law requires that ANY automatic renewals be notified one to three months before a subscription renews.

When I brought the fact that I had not received an email reminder to the MentorShow team, I was sent a "screenshot" of only a line that said 'email sent to contact - operation successful - 8 april 2026 18:00 CEST" (in French).

My email address is not visible in this screenshot, nor is the email content, so I cannot verify that this is even an email sent to me. I have written back and asked for further proof that the email had been sent by forwarding me the original email.

Absolutely stunned by their response, not only because this goes beyond the general courtesy of almost every company in 2026, but also because the company promotes itself on wellness & mental health curriculum, which, frankly, doesn't align well with a cold-canned response to someone struggling financially, who reaches out immediately upon an unexpected charge, and is told "better luck next time".

18 May 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello Julianna,

Thank you for taking the time to write all this. I'm genuinely sorry to hear how stressful and upsetting this situation has been for you, especially with the financial difficulties you mentioned.

I get why you're concerned about the automatic renewal, the refund policy, the renewal reminder, and the communication you received from us. And I completely understand how disappointing this must feel, particularly after you had been enjoying the content on our platform.

Please know that I take your feedback very seriously. I want to personally look into your case, including the renewal communications, your subscription terms, and the exchanges you had with our support team, so I can really understand what happened and see what we can do.

You can reach me directly at carla@mentorshow.com or simply reply to the information request sent via Trustpilot. I'll make sure your case is handled as a priority.

Thank you again for letting us know. I'm here to help.

Kind regards,
Carla from MentorShow

Rated 1 out of 5 stars

RIP OFF

RIP OFF – Avoid This Company

I almost never leave negative reviews, but this experience crossed the line.

I was charged nearly $600 USD for an automatic subscription renewal that was not clearly visible or communicated to me. By the time I discovered the charge, customer support told me I had missed the cancellation deadline by just 6 days — and therefore they would keep the entire amount.

I immediately explained that this is a huge amount of money for me and that I never intended to continue the membership. The response from Patricia was essentially: “too late, nothing we can do.”

Let’s be honest: they absolutely could refund it if they wanted to. This is not a technical impossibility, it’s a DECISION. A company that truly cared about students and education would show at least some flexibility or basic human understanding in situations like this.

Instead, they hide behind policy while taking hundreds of dollars from people who may not even realize they are enrolled in recurring payments until it’s too late.

Extremely disappointing experience!

18 May 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello Teodora,

Thank you for taking the time to share your experience. I am truly sorry to read how upsetting and disappointing this situation has been for you.

I understand your frustration regarding the renewal, the cancellation timeframe, and the feeling that the subscription terms and recurring payment were not sufficiently clear or visible. I also regret the stress and disappointment caused by this unexpected charge.

Your feedback is taken very seriously, and I would like to personally review your case in detail, including the renewal communications and your exchanges with our support team, so I can better understand what happened and see what may be possible.

I will contact you directly from my email address: carla@mentorshow.com so I can handle your case as a priority and assist you personally.

Thank you again for bringing this to our attention. I remain fully available to help.

Kind regards,
Carla from MentorShow

Rated 5 out of 5 stars

MentorShow- An Assessment

The MentorShow has clearly put in the work to offer a very comprehensive program for personal growth as well as a compass heading for professionals in this space.
The program contains a broad scope of topics and will address the many complexities and challenges of being human.
Nothing is perfect and I did run into some navigation problems. Their response came within 24 hours and was caring, clear and helpful.
If you're in doubt I would encourage you to take the risk, it will be worth while.

3 May 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello Jeffrey,

Thank you so much for taking the time to share such a thoughtful review.

We’re truly happy to hear that you found the program comprehensive and meaningful, both for personal growth and professional reflection. It means a lot to know that the diversity of topics and teachings resonated with you.

We also appreciate your feedback regarding the navigation issues, and we’re glad our team was able to support you quickly and clearly.

Thank you again for your trust and encouragement .

Warm regards,
Carla from MentorShow

Rated 1 out of 5 stars

MentorShow is incredibly misleading

MentorShow is incredibly misleading. When you think you are signing up for a particular class you are actually signing up for a yearly subscription. I was charged $500 for an automatic renewal. I immediately reached out. They advised to cancel my subscription. I did and then I was told they will not refund any money. Please beware what you are signing up for. Horrible customer service.

14 May 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello Daneil,

Thank you for your feedback. I am truly sorry for your experience and understand your frustration regarding the subscription and renewal.

Your situation is being taken very seriously, and I would like to personally review your case to better understand what happened and see what may be possible.

Please feel free to contact me directly at carla@mentorshow.com
or reply to the information request sent via Trustpilot so I can handle your case as a priority.

Kind regards,
Carla from MentorShow

Rated 3 out of 5 stars

My experience with mentorshow

My experience of the courses (I took the Gabor Mate Trauma masterclass), was positive. Unfortunately there was an issue alot of other people experienced where there was very little transparency that myself (and others), were given the impression that we were paying a one off fee for the course, but it turned out to be an automatic annual subscription. Meaning one year later we recieved an unexpected fee of $598. Now I have recieved a full refund and apology, and appreciate that matter closed for myself. Hopefully now they are very clear on the issue they will make changes so that this does not happen to other people. Unfortunately the customer services were all automated and I had to come to trustpilot to get some real correspondence by leaving a bad review. I have now updated that review based on the fact they have resolved my personal issue.

13 May 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hi Felix,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

Your feedback has helped us better understand what we need to improve. We genuinely tried to make things right, but I realise that some points may still be unclear and need further explanation. Please know that our team is actively working on this.

Thank you for your honesty and transparency.

We wish you nothing but the best for the next chapter of your life.

Warm regards,

Carla

Rated 1 out of 5 stars

Watch they set you up for autoenroll

Joined a year ago at a 50% reduction to do the Gabor Mate course. Didn’t learn anything that is not already in his books

A year later they take £450 from my account and you are not entitled to a refund.
Beware they set up autoenroll and take the full payment.

12 May 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello,

Thank you for sharing your experience. I am truly sorry to read your concerns and understand how frustrating this situation must feel.

Our subscriptions are indeed automatically renewed, with a reminder email sent in advance before the renewal date. However, I understand that this may not have been sufficiently clear or expected in your case, and I regret the frustration this may have caused.

I would like to personally review your situation in detail, including the terms of your subscription and the renewal-related communications, in order to better understand what happened and see what may be possible. I invite you to contact me directly at carla@mentorshow.com
or respond to the information request sent via Trustpilot, so I can handle your request as a priority.

Thank you again for your feedback. I remain fully available to assist you.

Kind regards,
Carla from MentorShow

Rated 5 out of 5 stars

Prompt response and issue resolved…

Prompt response and issue resolved quickly. Excellent customer service.

2 May 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello,

Thank you so much for your kind feedback! 💛
We’re delighted to hear that your issue was resolved quickly and that you had a positive experience with our customer service.

Your support and trust mean a lot to us!

Warm regards,
Carla from MentorShow

Rated 3 out of 5 stars

Automatic Renewal Charge – Eventually Resolved

The subscription renewal experience was stressful and initially my refund request was refused, which led me to escalate the matter through several channels.

Following further communication, MentorShow ultimately issued a full refund and resolved the case.

I appreciate Carla from MentorShow for staying engaged and helping bring the matter to a resolution.

20 April 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience. I am truly sorry to learn of your concerns, and I fully understand the frustration this situation may have caused.

Your observation regarding the transparency of our subscription offer and its renewal terms is being reviewed with the utmost attention. We constantly strive to be as clear as possible, and I am sorry that this did not match your perception.

I would like to personally review your file, including the subscription process and the information provided to you at the time of purchase. I will message you directly from my email address carla@mentorshow.com in order to handle your request as a priority.

Thank you again for bringing this to our attention. I remain entirely at your disposal.

Sincerely,
Carla from MentorShow

Rated 4 out of 5 stars

Check your invoices

Absolute crooks. I signed up on an annual membership of $598 PA yet am being charged $147 per month, yes, $1764 per year, more than 3 times what I signed up for. Their website as atrocious with no way of accessing your account in order to cancel, and as others have mentioned their forms are in French. Please be very very careful before signing up. Yes their content is good but the company is dishonest and disgraceful

Update: they have offered me an explanation and an apology, and asked me to amend my review which I agreed to do. As I said, I can't fault the content, they just need to improve the admin sitting behind it

1 May 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello,

Thank you for sharing your experience. I am truly sorry to read your message and understand how concerning and frustrating this situation must feel.

Your feedback regarding billing, account access, and language barriers is taken very seriously. This does not reflect the experience we aim to provide.

I would like to review your case in detail to better understand what happened and clarify the charges. Please feel free to contact me directly at carla@mentorshow.com or reply to the information request we sent via Trustpilot, so I can handle your case as a priority and assist you.

Thank you again for bringing this to our attention. I remain fully available to help.

Kind regards,
Carla from MentorShow

Rated 1 out of 5 stars

Company engages in very misleading…

Company engages in very misleading subscription based model which only gives you limited time access, to workbooks etc and automatically your subscription and twice the introductionary offer. Essentially 700 USD for 12 months access to a handful of videos. Terrible model and feels like a scam.

28 April 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello Brian,

Thank you for taking the time to share your experience. I am truly sorry to read your concerns and fully understand your frustration.

Your feedback regarding the clarity of subscriptions and pricing is taken very seriously, and I regret that the offer may not have been perceived as sufficiently clear in your case.

I would like to review your case in detail to better understand the situation and see what can be done. Please feel free to contact me directly at carla@mentorshow.com
or reply to the information request we sent via Trustpilot. I will personally ensure that your situation is carefully reviewed and that an appropriate solution is proposed.

Thank you again for your message. I remain fully available to assist you.

Kind regards,
Carla

Rated 5 out of 5 stars

Finally jumped in to Dr Gabor Mate's…

Finally jumped in to Dr Gabor Mate's Masterclass on Trauma -'The H.E.A.L' Method. Really interesting so far.

26 April 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello Donna,

Thank you for sharing! 😊
We’re really glad to hear that you’ve started Dr. Gabor Maté’s Masterclass on trauma and that you’re finding it interesting so far.

Wishing you a rich and insightful journey through the H.E.A.L. method ✨

Warm regards,
Carla from MentorShow

Rated 1 out of 5 stars

VERY DISAPPOINTED WITH MENTORSHOW

I was very excited to purchase this masterclass with Gabor Mate and all the masters who wrote modern psychology and gaining understanding of ourselves through it. I had recently been 'fired by the company where my therapist worked.' I was reeling because I did nothing wrong but lost the best therapist I had to date.

I decided that with the background of these masters and my continuous trauma-filled life, I should be able to get through what I didn't yet know about myself with this program.

Due to time constraints, I chose to enroll in Gabor Mate's son's coaching session first-- with Daniel Mate coaching.

That coaching session turned me off to the entire program. I was first to raise my hand with a question. I was told to consider my response 'a trauma response' "in a very dismissive way without further conversation." I was truly baffled but listened to the next gentlemen describe his situation and 'pain.'

The gentleman described that he was truly suicidal and Daniel spent a lot of time with him ... as he should have. I still question why I was dismissed so soon.

I really didn't care what else Mentorshow had to offer after that. I wasted $399 and a lot of hope and tears on this program. I feel like Daniel Mate as a 'mental chiropractor' should be eliminated from the program altogether. His name is catchy because he is the son of Gabor, not because he is a great component of the Mentorshow/masterclass in my opinion.

Mentorshow was supposed to call me this week to prevent my review. I will continue to post reviews and update this one as I need to or care to with details about my experience if I am not at least refunded the $399 I wasted on this program.

I have since completed my journey without using a bit of Mentorshow ... it truly is a matter of becoming curious about yourself and things and finding the way that works for you. In my case it did not involve a human therapist to complete -- only AI to answer the rest of the questions I had about myself and my life of 67 years.

Save yourself money.... skip Mentorshow. Look at Daniel Mate's bio -- do you think he should be part of Mentorshow's class featuring the greats? What other 'showboating' type ingredients are used in this $399 class that I purchased in the nick of time because the price was increasing to $1,000????

A VERY UNHAPPY PURCHASES OF MENTORSHOW

30 September 2025
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello Patti,

Thank you for sharing your experience in detail. I am truly sorry for the disappointment you felt.

I understand your reaction regarding the coaching session and the way your intervention was handled. This does not reflect the experience we aim to provide.

I will prioritise reviewing your case and contact you directly at carla@mentorshow.com
to discuss this with you.

Kind regards,
Carla

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely beautiful! ❤️

I am not quite finished with the first week of the trauma program and it has been absolutely incredible!! So much compassion pours out of Dr. Mate as he teaches us. It's like he is embracing each one of us as he teaches. So much love there. The whole team is amazing and they go deep right from the start in a simple beautiful way. Their passion for truly wanting us healed. The exercises transform everything in me each time I do one. And I find myself naturally doing them throughout my days and nights. It's really amazing! Cycles and patterns are being broken each time and with repetition I know it will continue to bring greater freedom. It's true what they say, "When the student is ready, the teacher will appear." I signed up for the heal program and I can't wait to get started. I am passionate to find greater freedom and healing in my life. God connected me to this team and these programs. It's a gift! Thank you!

25 April 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello Linda,

Thank you so much for this touching message ❤️
We’re grateful to hear how much the Trauma program is supporting and guiding you.

It’s inspiring to know the practices are already creating shifts in your experience.

Wishing you a deep and meaningful continuation with HEAL.

Warm regards,
Carla from MentorShow

Rated 3 out of 5 stars

Updated review: Still beware of T &Cs. Thankful now for a successful resolution.

Last year I enrolled in the Gabor Mate's Masterclass and found it helpful.
Unfortunately MentorShow took my payment twice, which I discovered after checking my account. They were apologetic and helpful and returned the second amount. This year an automatic payment of $598 was taken from my account, for a yearly subscription which I did not know I had agreed to. They said an email reminder was sent, but I had not received it. These terms and conditions that companies use so often, are so unscrupulous. I have received a full refund now, finally, which they were very reluctant to provide. So now,consequently I am not a fan at all.
Update: Mentorshow has responded kindly and honestly to my complaints. So I am updating my star score to 3 stars.

24 April 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello Cathy,

Thank you for taking the time to share your experience. I’m truly sorry for the confusion and frustration you encountered, particularly regarding the renewal and communications.

I’m glad we were ultimately able to process your refund, though I regret that the experience did not meet your expectations. Your feedback is important and helps us improve the clarity of our subscriptions and emails.

If there’s anything further I can assist you with, please feel free to reach out.

Kind regards,
Carla

Rated 1 out of 5 stars

This company is unscrupulous

I paid for what I believed was a one-off service. At no point did I clearly understand that this was a recurring subscription.

I was later charged $598 in subscription fees without knowingly agreeing to ongoing billing. I did not sign a contract or knowingly consent to a subscription.
I contacted the company and was told a refund would be provided if I closed my PayPal case. After doing so, no refund was issued.

I raised this with PayPal, who ultimately sided with the seller.

I am now seeking a full refund of these charges. Based on my experience, I would advise others to be very careful and to fully check the billing terms before making any payment.

13 April 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello,

Thank you for sharing your experience. I am truly sorry to read how difficult this situation has been, and I understand your concerns regarding the subscription and the refund.

I would like to personally review your case in detail, including the subscription process, the charges, your previous exchanges with our team, as well as the information related to PayPal.

Please feel free to contact me directly at carla@mentorshow.com
or reply to the information request we sent via Trustpilot so I can investigate this as a priority and work toward a fair resolution.

Thank you for bringing this to our attention. I remain fully available to support you.

Kind regards,
Carla from MentorShow

Rated 5 out of 5 stars

Excellent support from the team

Excellent support from the team. They were very understanding and responded quickly to my issue.
I think it would help if there was more clarity around annual subscriptions but I appreciate that the team took on board my comments and resolved my issue.

14 April 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello,

Thank you very much for your feedback!
We’re really glad to hear that our team was able to support you quickly and with understanding.

We also appreciate your comment regarding the clarity of annual subscriptions — this is very valuable, and we take it into account as we continue to improve.

Wishing you a great experience on MentorShow.

Warm regards,
Carla from MentorShow

Rated 5 out of 5 stars

I been taking the master classes I am…

I been taking the master classes I am learning and applying the knowledge. The way the classes are presented are easy to understand. I have the opportunity to learn from great Masters Teachers, and this is priceless for what they charge for the subscription. A great opportunity of lifetime to be in the presence and learn from these great beings. I highly recommended. About costumer service they help me when i need it and also received a phone call for them.

17 April 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello,

Thank you so much for your wonderful feedback!
We’re truly happy to hear that you’re enjoying the masterclasses and that the content is helping you learn and apply new knowledge in a meaningful way.

It’s also great to know that you feel supported by our customer service team — we always aim to be available and helpful whenever needed.

Your recommendation means a lot to us 😊
Wishing you a continued enriching journey on MentorShow!

Warm regards,
Carla from MentorShow

Rated 1 out of 5 stars

Masterclasses are mostly in French

Today I paid for an annual subscription of the Mentor show as I had watched a free Gabor Mate webinar on Trauma and I was looking for a platform that could help me and his webinar was amazing. . So I signed up.
Since then I was notified by my Councellor who had read the reviews, that most masterclasses are in French which was not advertised. I don’t speak French. I also have read reviews and people are sharing about the added fees they are incurring and that they can’t cancel their renewal easily and therefore get charged and customer service is different to get answers for. For this reason I’m not trusting the company or the process of getting people to sign up. And I’m doubting if this site is another scam to get people to sign up under false pretended. So let’s see if I get a response as I’d like to cancel and get a refund.

20 April 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello,

Thank you for your message and for sharing your concerns so openly. I completely understand that this situation may create doubt and uncertainty, especially right after signing up.

I am sorry if certain elements, such as the language of some masterclasses or the subscription terms, were not sufficiently clear at the time of your registration. Your feedback is very valuable and helps us improve our transparency.

I would like to personally review your request and clarify the full situation with you, including your subscription and the content available to you.

Please feel free to contact me directly at carla@mentorshow.com
with the email linked to your account, or reply to the message sent via Trustpilot if that is more convenient for you. I will prioritise your request and do my best to support you toward a fair solution.

Thank you again for reaching out. I remain fully available to assist you.

Kind regards,
Carla from MentorShow

Rated 1 out of 5 stars

Subscription deceptive and unethical

This was eventually resolved in a satisfactory way by ‘Carla’ and her team: Similar to dozens of reports on here around annual renewals without transparency I too found this model of renewal both deceptive and unethical. Using dark patterns, this business renews at a substantially higher price (i.e., jumping from $299 to $598) and overloads the customer's email with excessive promotional emails to ensure that the customer misses the 'renewal email'. Additionally, I signed up originally through 'Master Class' with specific interest in Gabor Mate's class, but following emails came from Mentorshow - ensuring that the customer is confused/needs to decipher what subscription is which. After a few months of first purchasing a year of access, I received a PHONE CALL from Gabor Mate's marketing team asking if I wanted to receive more classes, further training, etc, and I said 'NO'; that it was beyond my means and capacity.

$598 USD, is over $800 CAD, which I cannot afford as a single mother of four kids. This is simply unreasonable and have asked for a refund - so far, customer service has been completely non receptive to my request. Do NOT sign up with this company!

18 April 2026
Unprompted review
MentorShow logo

Reply from MentorShow

Hello Sarah,

Thank you for taking the time to share your experience in such detail. I am truly sorry to hear how difficult this situation has been for you, especially given your personal circumstances.

I understand your concerns regarding the clarity of the subscription, the renewal, and the communications you received. Your feedback is taken very seriously, and I regret that your experience did not meet your expectations.

I would like to personally review your case in full, including the subscription process, pricing, emails sent, and your previous exchanges with our team.

I will contact you directly from my email address: carla@mentorshow.com
to prioritise your request and carefully assess possible solutions in order to provide a fair and appropriate outcome.

Thank you again for your message. I remain fully available to support you.

Kind regards,
Carla from MentorShow

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look