BBOX LP Reviews 

496
•
TrustScore 5 out of 5

4.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 90 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the exceptionally fast international delivery service and note that the team provides clear, constant, and reliable communication at every single step of the entire shipping process. Many consumers also deeply appreciate being able to purchase specialized medications and healthcare products that are completely unavailable locally, proudly noting the great overall product quality and secure, careful packaging. Some reviewers were not happy with minor logistical details, specifically mentioning that shipping updates could occasionally be more accurate, packages experienced slight unexpected delays, or shipping boxes were unnecessarily large for small items.

What people talk about most

Delivery service

People report positive experiences with delivery service, frequently highlighting very fast shipping times... See more

Product

Clients share positive opinions on product quality, frequently praising the excellent selection and... See more

Order

Reviewers highlight positive aspects of order processes, noting that it is easy to order, payments are... See more

Service

Reviewers mention positive feedback about service, expressing deep satisfaction with the overall experience.... See more

Quality

Consumers find quality to be positive, frequently highlighting excellent items and efficient delivery.... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Very professional. Fast delivery, sent information of every step. The only issue was that I ordered 10 packets of my medicine but the regulation only allowed 6. So the order had to be changed in ret... See more

Rated 5 out of 5 stars

Getting nicotine patches that they removed from local market because they were the only thing that helped was a blessing. Currently fifth day off the cancer sticks. Thank you Mainphar!

Rated 5 out of 5 stars

Products are great, shipping was fast and went well! Shipping updates could have worked a bit more accurately but parcel arrived just fine.

Rated 5 out of 5 stars

Ultra professional online experience. From the moment of purchase to the arrival of the package they follow up on everything via email status. And they deliver fast!


Company details

  1. Health and Beauty Shop

Written by the company

Medicines from Germany. Delivery DHL Standard.


Contact info

4.8

Excellent

TrustScore 5 out of 5

496 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.8

All reviews

(496)

195 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great

I am satisfied with everything I bought and I am always happy to return

16 September 2024
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

I ordered nizoral cream but still waiting

I ordered nizoral cream, paid everything, but for almost 7 days, the status of the order says that the goods are being collected but not yet been sent to me.
I would like to know when the goods will be sent to me since I paid everything fairly?

I just want fair answer.
My order number is 37968.

Update: One day after this review, they canceled my order, now I'm waiting for my money back.
I hope it goes smoothly and I don't have to wait long.
Update 2:
the money was returned to me after 3 days and everything went smoothly.
Tnx

27 August 2024
Unprompted review
BBOX LP logo

Reply from BBOX LP

Dear, Marko Teskera.

Your order was immediately cancelled after the store manager raised the issue with the management.

We write the assembly conditions and the time for order assembly when placing the order.

The store manager communicated with you and explained this.

Based on the above, we have decided to cancel your order. We also do not process orders from customers who agree to the terms and conditions and then demand changes.

With wishes for Health
Team MAINPHAR.COM
Medicines from Germany

Rated 5 out of 5 stars

Great experience

Ordering process was easy and everything from their side was done professionally. I receive updates as my product changed destinations and they even offer to help if my product got stuck somewhere.

22 August 2024
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

I have ordered a Nizoral creme

I have ordered a Nizoral creme, already paided 38 euros , ID of my product is 33715. It's been 9 days since I ordered it and still I didn't receive any messages about my product. I have sent them mails, and nobody answered it. I have been buying from many different sites and never had even similar experience like with this site. I'm sure now they are scam and cheaters. Somebody should pursue and charge them. Be careful guys don't order here, my mistake was that I haven't come here to read reviews before I paided product there.

I will repeat again, I never had experience with fake site like this but I have been buying from many.

UPDATE: They have contacted me and refunded my money back to my bank account

UPDATE2: You have contacted me after i criticized you on Trustpilot. Since that i didnt get any notification about my product condition 9 days since my order.

18 July 2024
Unprompted review
BBOX LP logo

Reply from BBOX LP

Dear Mihajlo Mitric,

Remember your order number 33715.

We appreciate and respect each of our customers and want to do our best that depends on us.

You have written to us only yesterday for the first time at 21:36. And the second letter from you has arrived today. We cannot respond to you immediately, but in the order of priority. Mind working hours 9-18.

If you google what scam means you will read: ' A scam is a deceptive scheme or trick used to cheat someone out of something, especially money. Scam is also a verb meaning to cheat someone in such a way. Example: Banks will never call you asking for your credit card number or social security number over the phone.'

According to the governing law we have the right to answer every one of our clients within 7 days. You haven't even waited 24 hours.

When you placed your order, we gave you a warning about the assembly times on working days.

Please read the terms and conditions of receiving the order and the terms of assembly.

Unfortunately we cannot change working days for banks and DHL. Please note that banks and couriers do not work on Saturday and Sunday.

The next step for you is to require a refund via the Bank if you suppose that we will not ship your parcel. Have you requested for the refund by writing us an email as written on our site or via your Bank? You have not done it.

We hope this information helps you correctly.

With wishes for Health
Team MAINPHAR.COM
Medicines from Germany

TO UPDATE: So when we email you, it's not the contact you've had before?
TO UPDATE2: Do you know how to use email? Search for the word mainphar or the spam folder.

Rated 1 out of 5 stars

Possible scam

Terrible. Could be a scam.

Ordered a basic product that was in stock on 24 June. As of 5 July, it is 'in assembly.'

The company just says sorry and they'll send it soon, but no dates, no commitment, nothing.

Might have to speak to my bank today to get my money back if they can't give me any answers.

EDIT: You say something is 'IN STOCK AND AVAILABLE' on your website, but it is NOT. The only way to get a refund is to write a negative review here.

You are liars and scammers.

25 June 2024
Unprompted review
BBOX LP logo

Reply from BBOX LP

Dear Noname,

What's the order number? Or at least a name?

1) Terrible is when you only write, not read. Look carefully at the time frame in the shipping title.
2) Do you know what working days are?

Do you read emails from us at all? Any of them?

With wishes for Health
Team MAINPHAR.COM
Medicines from Germany

Dear Alexander Chapman,

We appreciate each of our customers and want to do our best that depends on us.

We are always open to all types of communication (gmail, Tidio).

We agree that we may not answer you immediately, but in the order of priority.

If you would ask us via gmail to refund you - we would do it the next day as to all our clients.

But you decided to call us liars and scammers instead of simple communication with us.

We wish you a good day.

With wishes for Health
Team MAINPHAR.COM
Medicines from Germany

Rated 1 out of 5 stars

Dear

Dear
I make an order from your website on 19/06/2024 with order number 31239 i didnt receive it yet and i sent many emails without answering

27 June 2024
Unprompted review
BBOX LP logo

Reply from BBOX LP

Dear Rawa!

We apologise for your misunderstanding. The fact is that we have answered all your questions. Please check your spam folder, or just look for emails from us. We have responded everywhere.

Your order has been fully Refunded. Expect your bank's funds to arrive within 1-3 business days.

Regards.

Rated 1 out of 5 stars

This is the worst I made an order it’s…

This is the worst I made an order it’s been a week not even shipped or nothing. The website don’t work and when you contact them trough mail and chat they don’t respond.

19 June 2024
Unprompted review
BBOX LP logo

Reply from BBOX LP

Hej kære kunde!

Webstedet er oversat til dit sprog, så skriv ikke kun til chatten, hvor manageren besvarer generelle spørgsmål, men svar på e-mailen med ordrenummeret.

Vi kan se, at du skrev til os i den generelle chat 3 dage efter bestillingen.

Du har fået pengene tilbage lige nu. Forvent 1-3 bankdage fra din bank til at refundere din betaling.

Og hvis der er noget, du ikke kan lide, så forklar, hvad det præcist er, og brug gerne fakta og argumenter.

Med venlig hilsen.

Rated 1 out of 5 stars

I have purchased vitamins for the…

I have purchased vitamins for the amount of almost 170€ it’s been 2 weeks, they did not even ship it yet! Not possible to call them, the chat does not work. Total scam, avoid it by all means !!!

4 June 2024
Unprompted review
BBOX LP logo

Reply from BBOX LP

Dear Yulia,

We issued you a refund after 4 hours after your feedback on Trustpilot.

According to the rules, we have up to several banking days to process the refund.

Please read the terms and conditions of receiving the order and the terms of assembly. Just because you have as much as 167.99 euros to place an order does not mean you are an expert on scams. By the way, we can not diagnose either.

Read also the email from us. Dialogue is when you have not only learned to write, but also to read.

We have also added you to the blacklist of the payment system. Since we do not want such customers to have other stores.

With wishes for health.

Rated 1 out of 5 stars

I want my money back

I placed an order on Saturday, March 2, the total amount I paid was 73.81, so today, Wednesday, March 6, I just saw that another 73.81 was being debited to my account. You guys should read my email instead of stealing my money. Give me money back. Why suddenly write off twice and then I have to write back the other 73.81. The only thing I want is my money back so can you fix it for me don’t scam me. Give me my 73,81 back in my bank account.

6 March 2024
Unprompted review
BBOX LP logo

Reply from BBOX LP

Dear Younes!

Thank you for your order, please make an effort to open the tracking email we sent you 06/03/2024

https://www.dhl.de/en/privatkunden/pakete-empfangen/verfolgen.html?piececode=CO983961480DE

Thank you for your 5 nevrny letters to us today. How much chamomile tea do you need to send you to accept our apology and change your feedback?

Dear Younes!

Thank you for your order, please make an effort to open the tracking email we sent you 06/03/2024

https://www.dhl.de/en/privatkunden/pakete-empfangen/verfolgen.html?piececode=CO983961480DE

Thank you for your 5 nevrny letters to us today. How much chamomile tea do you need to send you to accept our apology and change your feedback?

And how much time do we have by law to respond to you, our most valued customer?

With wishes for Health
Team MAINPHAR.COM
Medicines from Germany

Rated 1 out of 5 stars

I made an order and it is stuck in Germany and they are not responding when I ask for help.

I made an order and it is stuck in Germany at shipping company. I tried every way possible to contact the company for help since my phone plan will not call Germany. I tried on their website, I sent emails, etc. I got absolutely no response. My purchase was almost $500. It has been almost 2 weeks since purchase. If you are not in that country, dont buy. I cannot speak for if you are in the country. I see your response. I would still love help solving the problem. I got the email on the 26th to urgently call DHL due to issues with delivery or they would not deliver. I did, many times. They insisted I needed a 9 digit tracking -they said the tracking # I have was only recognized in Germany and they insisted I call Germany DHL for any assistance, which I cannot with my phone plan. I reached out to Mainpar for help as soon as possible as DHL indicated it was urgent. I would have loved help problem solving and still would in order to get the product and revise review.

11 February 2024
Unprompted review
BBOX LP logo

Reply from BBOX LP

Dear Christina Beach,

Thank you for your order and that you know how to count to 1 even. There's still 5 digits to go, hopefully we'll get it sorted out.

Please read, we will explain a little bit your title if you allow, "it is stuck in Germany" - we will even explain in American English. The point is that if you open the tracking number link on the website that we gave you after TWO days of payment, it is not stuck in Germany, your order in our parcel is back to you as you dear customer did not pick it up. We alerted your by email on the 26th that you need to pick up urgently. Even alerted by tracking system. We only have to buy a ticket from Germany to the USA and play a quest game called "find your address", because the courier service in the USA can not find it.

Please apologize for your 6 emails that we did not reply to you in the time you want. But we already have a CEO who will allocate time not only to you but also to our other lovely customers. According to our little German laws we have a working week to answer you. We have customers who not only know how to count to 1, but also how to read and write down an address correctly.

Here is the tracking
https://www.dhl.de/en/privatkunden/pakete-empfangen/verfolgen.html?piececode=CO983955419DE

And we gave you a refund within 1 minute of getting to your email. We refused to give you a refund? Which one of us is the scammer? We will pay another 30-40 euros for return shipping to Germany at our expense.

Thank you once again for your order and feedback.

With wishes for Health
Team MAINPHAR.COM
Medicines from Germany

Rated 2 out of 5 stars

Order shipped to wrong country by…

Order shipped to wrong country by mistake, order canceled in the end

9 February 2024
Unprompted review
BBOX LP logo

Reply from BBOX LP

Dear Mateja,

Thank you for your order.
1) We apologized, it happens. We're all human.
2) We responded within 1 business day, and refunded your money on Saturday
3) We made you a full Refund for order 40 euros
4) We gave you a 10 euro discount on the reorder.

Should we cancel the discount? We don't know how else to satisfy you.....

Thank you!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look