Legiano Reviews 

470
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

They don't pay. I'm waiting 11 days for my withdrawal. According to terms you have 3 business days. Everyday they are repeating same answer, copypast about finance department is processing and soon... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I've opened an account 10-15 days ago, got welcome bonus. I've made some money and unlocked bonus, made a withdrawal request. In their terms it says that it can take up to 72 hours. I've just did live... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Awaiting withdrawal. They have turned off my ability to contact live support and I am getting a bit skeptical about the possibility of seeing this money returned to me. Will get back to this and cha... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

This used to be a favourite casino! I loved the huge number of games, especially favourites like Elk gaming. But tonight I deposited and instead of having a couple of hours of enjoyment with 20 & 40... See more

Company replied


Contact info

You should know

2.5

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

470 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 76% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.5

All reviews

(470)

143 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

The signup process was easy

The signup process was easy, which enjoyed mainly for the convenience. Just basic info, email, password, and I was in. Love when the process doesn't feel like applying for a loan!

26 March 2025
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Barbara,

Thank you very much for the review you have provided and for taking your time.

Our Casino truly appreciates your feedback and is committed to providing the best possible experience for its customers!

Thanks again for taking the time and for the esteem you have shown us!

The Legiano Team

Rated 1 out of 5 stars

What a joke deposit 80$ than it kicked…

What a joke deposit 80$ than it kicked me off and not website can’t be reached

18 April 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The legiano.com team

Rated 1 out of 5 stars

Worst casino I've played at

Worst casino I've played at. Wasted hundreds here they gave me a bonus of $10 but then downgraded it to $5 what a joke. And after the first deposit all machines just fell off a cliff it's obviously been tampered with can tell straight away.

19 April 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The legiano.com team

Rated 1 out of 5 stars

Just a follow up on this scam website

Just a follow up on this scam website. Unable to find the responsible gambling section, even live chat couldn't help with finding it, just disconnected the chat instead. This site should be fined and removed. I advise everyone to stay clear

10 April 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The legiano.com team

Rated 5 out of 5 stars

Fast,friendly and helpful support from Jessie

I appreciated how quickly Jessie from support responded to my questions and how friendly she was.Great casino support!.

7 April 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you very much for the review you have provided . Our Casino truly appreciates your feedback and is committed to providing the best possible experience for its customers!

Thanks again for taking the time and for the esteem you have shown us!

The legiano.com team

Rated 1 out of 5 stars

they are for sure a scam casino!they…

they are for sure a scam casino!they say that the withdraw takes 3 days but in 5 th day now they say only fairy tales!don’t ever play to them!

4 April 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

We thank you for taking the time and appreciate the fact that through your review you have brought your disappointment to our attention.
We apologize for the inconvenience have been caused and we are sorry that your gaming experience on our platform has not been positive.

Reiterating our regret regarding your non-positive experience, we remind you that if you believe you need further assistance regarding your report, you can contact our Support Service via Live Chat (active 24 hours a day, 7 days on 7) providing all the details that you believe may be useful regarding the problem encountered.
We thank you for your cooperation and we take this opportunity to send you cordial greetings.

The Legiano.com team

Rated 5 out of 5 stars

The Customer support is what sets it…

The Customer support is what sets it apart for me personally, Liam from customer support is polite as well as helpfull, and that made Legiano a clear stand put compared to other casinos.

2 April 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you very much for the review you have provided and for taking your time.

Our Casino truly appreciates your feedback and is committed to providing the best possible experience for its customers!

Thanks again for taking the time and for the esteem you have shown us!

The Legiano Team

Rated 5 out of 5 stars

Legiano has been a great experience so…

Legiano has been a great experience so far.My $100 turned $800 in just an hour and my withdrawal was processed in just 24 hours! I spoke to Olivia from customer support, and she was very helpful. The whole process was seamless, and I’m very pleased with the speed and professionalism of the casino.

31 March 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you very much for the review you have provided . Our Casino truly appreciates your feedback and is committed to providing the best possible experience for its customers!

Thanks again for taking the time and for the esteem you have shown us!

The legiano.com team

Rated 5 out of 5 stars

At first i had some problems with the…

At first i had some problems with the the Withdraw system, but it worked fine after some days, The support is helping you 24/7,

The Support Agent Viki is really helpfull and kind :)

She took her time to help me with my problem, and answered my question nicely

30 March 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you very much for the review you have provided . Our Casino truly appreciates your feedback and is committed to providing the best possible experience for its customers!

Thanks again for taking the time and for the esteem you have shown us!

The legiano.com team

Rated 1 out of 5 stars

Doesnt answer emails i sent them about…

Doesnt answer emails i sent them about 4months ago

26 March 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The legiano.com team

Rated 1 out of 5 stars

SCAM CASINO.They do not give your…

SCAM CASINO.They do not give your winnings back.
They lie to you when you ask about withdrawals.
1 month I have been waiting till now.
Stay away not to be scammed!!!

27 February 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The legiano.com team

Rated 5 out of 5 stars

Jeff was a good helper

21 March 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you very much for the review you have provided . Our Casino truly appreciates your feedback and is committed to providing the best possible experience for its customers!

Thanks again for taking the time and for the esteem you have shown us!

The legiano.com team

Rated 4 out of 5 stars

Awaiting withdrawal

Awaiting withdrawal. They have turned off my ability to contact live support and I am getting a bit skeptical about the possibility of seeing this money returned to me. Will get back to this and change review if I receive my money.

Update: have been paid my withdrawal within the timeframe stated thankfully Ngl I definitely was worried 😩 but made it to the other side all good!

20 March 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you very much for the review you have provided . Our Casino truly appreciates your feedback and is committed to providing the best possible experience for its customers!

Thanks again for taking the time and for the esteem you have shown us!

The legiano.com team

Rated 1 out of 5 stars

SCAM THEY DONT SEND WITHDRAW

19 March 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The legiano.com team

Rated 3 out of 5 stars

withdrawal takes time

heaps of games ngl, easy to deposit, the only problems i have is the support on the website doesn’t give much information, the email they provide never really responds, i have requested to withdraw my winnings approximately 5 business days ago from when submitting this review, and they have been saying there r delays due to high volume, has this happened to anyone and has anyone still managed to get their money back after this? if so how long would it take

6 March 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The legiano.com team

Rated 5 out of 5 stars

Everything is perfect ....after 8 days…

Everything is perfect ....after 8 days I take my money!!!!

12 March 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you very much for the review you have provided . Our Casino truly appreciates your feedback and is committed to providing the best possible experience for its customers!

Thanks again for taking the time and for the esteem you have shown us!

The legiano.com team

Rated 1 out of 5 stars

Still waiting for a withdrawal for more…

Still waiting for a withdrawal for more than a week and their support is a joke! Keep away

8 March 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο που αφιερώσατε και εκτιμούμε το γεγονός ότι μέσω της κριτικής σας θέσατε εκφράσατε την απογοήτευσή σας.

Ζητούμε συγγνώμη την ταλαιπωρία που μπορεί να προκλήθηκε, αλλά θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι ο χρόνος που απαιτείται για την επεξεργασία των αιτημάτων ανάληψης είναι ενδεικτικός και μερικές φορές μπορεί να υποστεί καθυστερήσεις σε σχέση με τον αριθμό των ενεργών αιτημάτων και με περαιτέρω διαφορετικές συνθήκες.
Ως διεθνές καζίνο, τα αιτήματα ανάληψης ενδέχεται να υπόκεινται σε ελέγχους για επαλήθευση και ασφάλεια που μπορεί να προκαλέσουν περαιτέρω καθυστερήσεις σε σχέση με τους εκτιμώμενους χρόνους.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις που είναι διαθέσιμοι στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας, η Εταιρεία μπορεί να καθυστερήσει την επεξεργασία των αιτημάτων ανάληψης για τη διενέργεια ελέγχων σχετικά με την ταυτότητα του Πελάτη, το υπόλοιπο του λογαριασμού, την πηγή των κεφαλαίων και τη συμμόρφωση με τους Όρους.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αναβάλει την εκτέλεση οποιασδήποτε πληρωμής ή να παράσχει το ποσό των κερδών έως ότου ολοκληρωθούν με επιτυχία όλες οι διαδικασίες και οι έλεγχοι που αναφέρονται στους Όρους.

Σας ευχαριστούμε και πάλι που εκφράσατε την εμπειρία σας και με την ευκαιρία αυτή σας στέλνουμε τους καλύτερους χαιρετισμούς μας.

Η ομάδα Legiano

Rated 5 out of 5 stars

Artemis Very good

Artemis Very good

1 March 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Customer,

Thank you very much for the review you have provided and for taking your time. Our Casino truly appreciates your feedback and is committed to providing the best possible experience for its customers!

Thanks again for taking the time and for the esteem you have shown us!
The Legiano.com Team

Rated 1 out of 5 stars

According to terms and conditions…

According to terms and conditions withdrawals need 3 business days. Delays can occur only when kyc is pending. But note that i sent email with all my documents and legiano replied that they are not needed as of now. If we take into consideration all that its a breach of terms by legianos side. Today is business day number 4.

28 February 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο που αφιερώσατε και εκτιμούμε το γεγονός ότι μέσω της κριτικής σας θέσατε εκφράσατε την απογοήτευσή σας.

Ζητούμε συγγνώμη την ταλαιπωρία που μπορεί να προκλήθηκε, αλλά θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι ο χρόνος που απαιτείται για την επεξεργασία των αιτημάτων ανάληψης είναι ενδεικτικός και μερικές φορές μπορεί να υποστεί καθυστερήσεις σε σχέση με τον αριθμό των ενεργών αιτημάτων και με περαιτέρω διαφορετικές συνθήκες.

Ως διεθνές καζίνο, τα αιτήματα ανάληψης ενδέχεται να υπόκεινται σε ελέγχους για επαλήθευση και ασφάλεια που μπορεί να προκαλέσουν περαιτέρω καθυστερήσεις σε σχέση με τους εκτιμώμενους χρόνους.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις που είναι διαθέσιμοι στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας, η Εταιρεία μπορεί να καθυστερήσει την επεξεργασία των αιτημάτων ανάληψης για τη διενέργεια ελέγχων σχετικά με την ταυτότητα του Πελάτη, το υπόλοιπο του λογαριασμού, την πηγή των κεφαλαίων και τη συμμόρφωση με τους Όρους.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αναβάλει την εκτέλεση οποιασδήποτε πληρωμής ή να παράσχει το ποσό των κερδών έως ότου ολοκληρωθούν με επιτυχία όλες οι διαδικασίες και οι έλεγχοι που αναφέρονται στους Όρους.

Σας ευχαριστούμε και πάλι που εκφράσατε την εμπειρία σας και με την ευκαιρία αυτή σας στέλνουμε τους καλύτερους χαιρετισμούς μας.

Η ομάδα Legiano

Rated 1 out of 5 stars

Fake bonus, And bad support

I deposited 500 with a 200 FS bonus, but I didn’t receive any bonus. When I wanted to withdraw the money I deposited, they didn’t allow me to withdraw. When I contacted support, they made excuses about terms and conditions that aren’t even written there.

25 February 2025
Unprompted review
Legiano logo

Reply from Legiano

Dear Jan,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The Legiano Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look