Sähköpostiini vastattiin viimein
Sähköpostiini vastattiin viimein kun lähetin sen toistamiseen. Pyydettiin kuvia ja ne lähetin. Sain vastaukseksi että kenellekään muulle ei ole käynyt näin ja ostamisesta on kulunut liian paljon aikaa. Siis mitä toinen takki kesti muutaman talvi kuukauden ja toinen repesi heti ensimmäisellä käyttö kerralla. Takit maksoivat 180e ja nyt tarjosivat 20e alennus kuponkia kauppaan. Millä rahalla korjautan takit? En missään nimessä suosittele.







