JJ's House Reviews 11,078

TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 845 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers are really happy with the products, often highlighting the beautiful and high-quality items, including dresses and accessories. Many appreciate the excellent craftsmanship and the accurate sizing, especially with custom orders, which often fit perfectly without alterations. People also find the prices reasonable for the quality received. However, some customers experienced issues with their orders and the delivery service. There were instances where orders arrived incomplete, with incorrect items, or were significantly delayed. A few people also noted that some products did not match the website's images in terms of fit or color, and some received items with visible imperfections or poor packaging.

What people talk about most

Product

Users describe positive interactions with product, often praising the quality, fit, and selection of dresses.... See more

Quality

People report positive experiences with quality. Many customers praise the high quality of the dresses,... See more

Order

Consumers find order experiences to be ambiguous, with some reporting positive interactions and others... See more

Delivery service

Reviewers mention ambiguous feedback about delivery service. While some customers praise fast delivery, with... See more

Price

Customers consistently note ambiguous experiences with price. While some reviewers found prices reasonable,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

It was simple to order and although delivery came in patches it was ok. It would have been more helpful to send things together as the dress and the shoes are an outfit, and the return only allows you... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The outfit took quite a while to arrive (over a month, with lots of updates emailed), but was really nice. Unfortunately the top didn't fit me - looked fab but I couldn't move, but maybe I should hav... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I’ve had a really positive experience using the JJ’s House app. It’s easy to navigate, and I like how simple it is to browse different styles and filter exactly what I’m looking for. The photos and... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The dresses (I ordered 4 try-on) were very well made and the shipping/return is simple and seamless. It’s the PERFECT way to see if you like! Their customer service answered a question within minutes... See more

Company replied


Company details

  1. Dress Store
  2. Clothing Store
  3. Wedding Store

About JJ's House

Written by the company

Founded in 2010, JJ's House is a leading global online retailer for wedding-related, prom, party, and occasion wear dresses. With over 2,000 different types of dresses in regular, petite, and plus sizes, we’ve got you wrapped up in silhouettes and styles to make you feel beautiful and make your big moments lasting memories. We offer various services to make your dress search easy: Color & Fabric Swatch for a small fee, Try-Before-You-Buy service, Custom Size option and Global Shipping services. In addition, JJ's House has been selected as the winner of 2021, 2024 and 2025 The Knot Best of Weddings, 2022, 2023, 2024 and 2025 Wedding Wire Couples' Choice Awards !

Contact info

  • 50 Raffles Place, #30-00 Singapore Land Tower, Singapore, Singapore

  • jjshouse.com

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

11K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

The company justified that the amount…

The company justified that the amount they did not reimburse me was from the return shipment of $20.97, which is absurdly expensive. But they lied when they didn't inform us that we are obliged to pay a customs fee of $32.03. This should not be the responsibility of the customer but of the company that is exporting, they are passing on to the customer a cost that is theirs. A total fraud, I feel cheated, I lost $53.00 and I don't have any product. Dresses that have no quality at all. One of them looked more like a sweater than a dress.Don’t buy in this store NEVER

23 March 2026
Unprompted review
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for reaching out to us.

We appreciate your feedback and are sorry to hear that you're unsatisfied with your refund. Please understand that by using the discount, you didn't pay for the full price of the dresses and that's why the discount value will be deducted from the refund of the full item's value for return. As for the shipping fee, as per our policy, the shipping fee back and forth paid to the shipping company is not included in the refund.

For more details, please refer to the policy we stated on our website: https://www.jjshouse.com/help/returns-refund#faq_title_6

Your understanding will be appreciated. Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

Was nervous about ordering from this…

Was nervous about ordering from this site as its Chinese. However, the dress came & looked exactly like the pic on the website. Really good quality, heavy, beaded, finished well.

Note* order at least 2 sizes up from your usual size though. Thankfully we did that expecting the sizes to run small & were planning on it needing to be taken in but when it came it fit perfectly.

Would definitely use again.

25 March 2026
Unprompted review
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our dresses. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

Amazing first experience

Got a sample quickly that my daughter loved but wanted the same type of top but different bottom so took the chance and ordered in the color she chose and her measurements for custom sizing which was amazingly low cost btw
Got the dress before they said we would. It's beautiful and fits her perfectly.
We also got a bra which fit perfectly as well as a handbag, earrings, necklace,
All were great and a great price

25 March 2026
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our products. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 1 out of 5 stars

AVOID-extremely disappointing experience

I had a terrible experience from start to finish. First, my standard-size dresses took 23 days to arrive, shipped from Shanghai. During that time, I reached out multiple times via chat because the arrival date kept changing and was told they had “run out of lace,” which was incredibly frustrating given the lack of proactive communication (only 3 of 6 items were lace).

The return process was even worse. I attempted The ‘Happy Returns’ service numerous times over several days and it kept saying- “sorry, connection to Happy Returns service failed. Please try again later or try other shipping methods” which ultimately cost me $90 out of pocket to ship 4 items. According to the return policy, if you ship it yourself, the Happy Returns shipping fee should not be deducted—but it still was. And what’s worse two of the items the JJSHouse RMA return code listed an address that was in NJ and two items listed an address in KS. When I reached out *again* regarding the refund I was told the NJ address is not their address and I would not get refunded- literally from the Return Form PDF they generated in my ticket for these two items- unreal!

It took multiple chats, tickets, and emails just to receive a return code (not even a label), and I felt pressured to send everything back quickly to avoid missing the return window on nearly $800 worth of items. In the end, I didn’t even receive a full refund.

When I add up the cost of the dress I did keep, original shipping, return shipping, and the unexpected deductions and lack of refund, I ended up paying much more than I would have for a beautiful dress from a local New York boutique I had tried on.

Overall, this was a stressful and disappointing experience—especially as a bride. I would not recommend ordering from here. AVOID- if you plan to return anything!!! Additionally I tried to post this review on their site and they filtered it out- wouldn’t trust them or their responses.

In response to Jjshouse reply below-
Thank you for suggesting to- ‘contact our customer service on time if our customers have any problems with their orders or services. Please use the relevant channels on our website to resolve your concern.’ After my order in mid January I did contact customer service through your relevant channels on the website, we corresponded on 1/22, 2/5, 2/6, 2/7, 2/23, 2/24, 3/4, 3/5, 3/6, 3/7, and 3/8. There’s no need for you to verify my experience or try to do service recovery now that I’ve shared my honest experience.

My aim in writing my review is for others to avoid having to go through the disastrous experience I encountered, one that is similar to others’ experiences which are expressed here on Trustpilot. I also find it misleading that my 1 star review of items I purchased was left off your website and questions the authenticity of the reviews.

Again- AVOID Jjshouse if you think you may return things or don’t have 3 weeks to wait for the item to come in. Once you total the extra costs and customer service frustration-it’s just not worth the hassle!

25 March 2026
Unprompted review
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for taking the time to leave us a review and suggestions.

Unfortunately, we were unable to identify your order information. We suggest you contact our customer service on time if our customers have any problems with their orders or services.

Please use the relevant channels on our website to resolve your concern. We thank you for your understanding in this matter.

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful quality dresses

Beautiful quality dresses, fast shipping!

26 March 2026
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our Try-on service. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

My first order was lost in transit

My first order was lost in transit. AJJs house customer service was AMAZING! They sent a second dress expedited and it arrived and exceeded my expectations! The quality of every dress I have ever ordered from JJs house has never disappointed!

25 March 2026
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your kind review.

Your affirmation is our greatest encouragement, and we will strive to make our service and quality better. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 4 out of 5 stars

Mixed felling

Mixed felling. The clothes can be better - the materials usually let them down and the sizing isn't accurate. Too expensive for the materials used.

3 July 2025
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with your shopping experience with us. However, we noticed that the order you provided was an order placed in 2016. Could you please confirm it is the correct order number?

Thank you for your time. Hope to hear from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

Terrible company

One of the worst experiences I’ve ever had with ordering try on dresses. Ordered 4 try on dresses and returned all of them the next day. I bought the size and style that I needed on the same day that I returned the 4 try on dresses. Once returned they sent an email saying that I only returned 3 dresses when I in fact returned all of them. They charged me for a dress because they failed to actually look at the order and count each dress in each package. The order form was placed in the return package as directed and because one of the dresses didn’t have a tag on them, they didn’t scan it in. There wasn’t a tag on the dress when we tried it on, we had to look at the inside tag to verify the size. Beware of ordering from this company, they will charge you due to their own employee negligence. On top of this, their customer service is terrible and we will never buy from this company again!

10 March 2026
Unprompted review
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for taking the time to leave us a review and suggestions.

Unfortunately, we were unable to identify your order information. We suggest you contact our customer service on time if our customers have any problems with their orders or services.

Please use the relevant channels on our website to resolve your concern. We thank you for your understanding in this matter.

Rated 5 out of 5 stars

Great delivery and dresses are amazing

Great delivery and dresses are amazing! I used the try on service for 6 dresses and they arrived as described.

13 March 2026
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our Try-on service. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

LOVED the try on before you buy aspect

LOVED the try on before you buy aspect! I didn't guess my size & fit correctly (even though I DID measure before my first order), so I was grateful to easily return the first dress (and, BOY was it easy!) and order my second try on dress (two sizes smaller) and make sure I had the right fit before ordering. (Plus, then it was cheaper to purchase 😉)

Great program for shopping! Thanx, JJ's House! I love my new dress!!

23 March 2026
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our Try-on service. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

The dresses arrived quickly and they…

The dresses arrived quickly and they were all very nice quality. Checkout was relatively easy and having the return label in the package made returning the try-on dresses I was not keeping easy!!! When the need arrives, I will shop JJ’s again!! For now, I have the perfect Mother of the Groom dress for my son’s wedding in June!!!

23 March 2026
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our Try-on service. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 1 out of 5 stars

Keeps postponing the dispatch day

Customer service keeps postponing the dispatch day so our daughter is unlikely to receive the flower girl dress before the wedding. They keep saying "have a nice day" in each message but not responding to my questions or concerns. Useless.

22 March 2026
Unprompted review
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Dear customer,

Hope you have a nice day. We received your complaint and we are sorry to bring you all the unhappy experience. Please be assured that we will solve the issue properly. Please check your email and if you have any further questions, please feel free to contact us again.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 5 out of 5 stars

Great selection of dresses

Great selection of dresses - very easy to order and try on at home. Far less stress than going to a high street shop. Excellent service would highly recommend.

19 March 2026
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our Try-on service. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

The dresses were beautiful!

The dresses were beautiful!

18 March 2026
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our Try-on service. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

Great service and product, very happy

Ordered to my measurements and is a perfect fit. Great quality fabric. Communication with tracking and actually arrived early. Overall great service and product.

20 March 2026
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your kind review.

Your affirmation is our greatest encouragement, and we will strive to make our service and quality better. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 1 out of 5 stars

Scam company - give me my money back

Scam company - tried a bridesmaid dress on in the London store, got sized up by them, ordered the exact dress in the same size from their email following the appointment which was the same style & size I tried on, and the measurements on the dress that's arrived are completely different. Disgusting customer services team who sent incredibly rude and aggressive messages when I asked how to initiate a refund - I wish I could post the screenshots of how they spoke to me! I also have been given to refund despite something obviously going wrong their end in the sizing between their sample sizes and what they are sending out for a delivery!

**Edit** following JJ's House's reply of their 14 day policy, which shows their disregard for UK law:

"How long do you have to return a faulty product?
The Consumer Rights Act gives you the legal right to either get a refund for goods that are of unsatisfactory quality, unfit for purpose or not as described, or get it repaired - depending on how long you've owned it:

0-30 days: You can claim a full refund for goods that are of unsatisfactory quality, unfit for purpose or not as described.
30 days-six months: You must give the retailer one opportunity to repair or replace it before you can claim a refund."

I have contacted you within an appropriate timeframe, unfortunately it doesn't matter than this is outside of your own company policy as your company policy falls outside the UK Consumer Rights Act.

I will be pursuing further action based on the above law.

And when you have 5 bridesmaids who you managed to get together on the same date for the first time to get measured at a PAID appointment with you in December, you would think that would mean we would receive the same size dresses from you that they have been sized up for, as unfortunately distributing 5 dresses across the country within 14 days to get the girls to try them on again to check JJs House hadn't scammed us wasn't possible. Hence why my bridesmaids have only just been able to get their dresses from me to try on.

Once again terrible customer relations, no acknowledgement in their of the different sizing by them or the actions of their rude customer service team! Avoid avoid avoid!!

19 March 2026
Unprompted review
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Dear customer,

Hope you have a nice day. We received your complaint and we are sorry to bring you all the unhappy experience.

We checked that your order was delivered on January 13th but you never contacted us until March. We are wondering if there is anything suspended you as normally our customer are encouraged to contact our service on time (within 14 days of delivery) if they have any problems with their orders or services.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

You’ll never see your dress

I used the try before you buy service to try two styles I liked. They said shipping would take 3 to 5 days. On day five I got a notification that my package was damaged and had to be repackaged. That was 10 days ago and my package still has not moved since that day customer Support refused point blank to help me all they did was repeatedly say we are pre-sales help we are pre-sales help we are pre-sales help. When I contacted after sales it takes them two days to reply to every email every single time all they said was I have to wait for the ship I asked multiple times for them to re-ship the items because I needed them if I was to decide on which one was going to be my wedding dress. They refused to re-ship the samples after a week of constant fighting every single day. They finally agreed to give me a refund. The dresses are gone, there is no way I’m going to order the actual dress I wanted in the colour and custom size that I wanted, if they can’t even ship a sample dress without messing it up.

19 March 2026
Unprompted review
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Dear customer,

Hope you have a nice day. We received your complaint and we are sorry to bring you all the unhappy experience. 、

We checked and confirmed that your order has been delivered on March 20th. Please check your email and if you have any further questions, please feel free to contact us again.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

Rated 5 out of 5 stars

The materials are good and shoes are…

The materials are good and shoes are comfy. It is the true size snd the products came in earlier than expected.

16 March 2026
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our products. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 5 out of 5 stars

Loved the try on option

Loved the try on option. Shipment was fast and the dresses were beautiful. Only suggestion is to maybe have more sizes/dresses available for try on. There were several dresses that my daughter was interested in but unfortunately were not available for try on.

17 March 2026
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for your review.

We are honored to hear your compliment on our Try-on service. Your satisfaction is utmost importance to us and this is our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day!

Rated 1 out of 5 stars

AVOID! What a scam of a return policy

Brought 3 ties that didn't suit description, paid £45 for the 3 ties yet if I want to return them I will only get £22 back, what an absolute scam, they get their stock back and I lose out on over half of the original cost! Was going to buy other things for our wedding but after this I absolutely will not be using them again, terrible policy, if anyone is thinking about purchasing don't bother trying to return anything as you'll lose out on over 50% of what you paid!

18 March 2026
Unprompted review
JJ's House logo

Reply from JJ's House

Thank you for taking the time to leave us a review and suggestions.

We appreciate your feedback and are sorry to hear that you're unsatisfied with your refund. Please understand that, as per our policy, the shipping fee paid to the shipping company is not included in the refund.

For more details, please refer to the policy we stated on our website: https://www.jjshouse.com/help/returns-refund#faq_title_6

We checked that you still haven't returned the items to us. Please understand that if you need a refund, you will need to return the items on time.

We thank you for your understanding in this matter.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look