JD Gyms - Bradford Reviews 

466
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

Manningham Lane, BD1 3AH Bradford, Yorkshire, GB

•

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Shabz has been absolutely brilliant! She’s been covering another coach’s classes, circuit and JD Burn🔥 over the past few days, and every class I’ve attended has been amazing. You can genuinely se... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

JD gyms has been my go to gym for a while absolutely love going in and Fatima is always on hand to help and ready to make you feel welcome!

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

The gym, is just unorganised random machines in random places, you do legs in one place then move to other side of gym to do another. Which isn't the worst of things but makes more sense for... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

JD Gym in Bradford is a great place to get your workout on, seriously! The equipment is always clean and there's plenty of space, even during peak hours. l've been going for a while now and I'm really... See more

Company replied


Company details

  1. Gym

About JD Gyms - Bradford

Written by the company

Membership Help

Find a Gym

Membership Help

Looking for a gym with incredible energy, state-of-the-art gym equipment and everything you need to achieve your fitness goals? At JD Gyms, our premium facilities are designed to help you train harder, feel better, and achieve more.

From expansive free-weights areas, industry-leading cardio machines, and dedicated functional fitness zones to luxury changing rooms, saunas and loads of fitness classes running every month*, we're here to help you get the most out of your workouts. Whether you're focused on weight loss, strength training, muscle building or overall fitness, our gyms have got you covered.

We've been raising the bar since 2014, redefining what people should expect from a gym membership, combining premium facilities with affordable prices to deliver an experience that stands out from the crowd. With over 100 gyms across the UK, we're one of the fastest-growing fitness brands, helping thousands of members stay motivated, build confidence and reach their goals every day.

It's time to stop settling for average gyms and workouts. Join a welcoming community of like-minded members at a gym near you, and enjoy access to top-tier equipment, unlimited fitness classes and flexible gym memberships.

You can find us by visiting www.jdgyms.co.uk *Facilities vary by club, see individual gym pages on our website for details.

Contact info

  • Manningham Lane, BD1 3AH, Bradford, Yorkshire, United Kingdom

  • 1274987128

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

466 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.6

All reviews

(466)

4,415 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Open 24 hours

Clean, fully equipped, all in one environment open 24 hours. Great place to exercise at your own pace. Steamroom shower all in working conditions. Overall great place values every penny.

5 August 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hi - Thank you for leaving a review! It's great to hear you’re enjoying using the facilities at our Bradford gym!
Best wishes, The JD Gyms Team 💚

Rated 1 out of 5 stars

Twice this is happened did not allow me…

Twice this is happened did not allow me and my friend to enter when we talk to staff she said no staff available after 10pm so it's mean if QR code clicked wrong nobody there to help so no point to 24 hours gym

16 July 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hi - Thanks for taking the time to leave this review, we always appreciate and take on board member feedback.
The JD Gyms Team 💚 

Rated 1 out of 5 stars

This staff member in particular was…

This staff member in particular was very rude and behaved in a manner where she showed she had authority and that I was under her she was in charge. I’ve been a member for years and have never been spoken to like that ever.
I don’t know her name she did everything in her power to give me a warning and have me removed for the gym. She attacks only females and is overly friendly with the males at the gym.

7 July 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hi - Thank you for your review. We're sorry to hear about the interaction you had with a staff member. If you’d like to discuss this further, please feel free to email the gym directly or alternatively, raise a query via the contact form on our website.
Thanks, The JD Gyms Team 💚

Rated 4 out of 5 stars

Equipments are good and the gym is…

Equipments are good and the gym is really spacious but the toilets are not really clean, apart from that the gym is nice.

7 July 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hi – Thank you for taking the time to leave us a review. If you have any concerns about the cleanliness in the gym, please notify staff on site as soon as you can.
The JD Gyms Team 💚

Rated 3 out of 5 stars

Cleanliness is appaling and closing…

Cleanliness is appaling and closing spin room… this should have been made clear when allowing people to sign up

25 June 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hi Safya - Thanks for taking the time to leave this review, we always appreciate and take on board member feedback.
The JD Gyms Team 💚 

Rated 1 out of 5 stars

Too busy all benches taken no space to…

Too busy all benches taken no space to move

10 June 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hello - Thanks for taking the time to leave this review. Our gyms are very popular and can become busy especially at peak times, but this does fluctuate at different times of the day and night. To make the most of the space where possible, though, we are always looking to improve our facilities.
Best wishes, The JD Gyms Team 💚

Rated 1 out of 5 stars

Removal of spin classes/ poor equipment and always busy

I’ve been a loyal member of JD Gyms Bradford for a while now, and I used to love the variety of classes, especially the spin sessions.

However, JD Gyms has recently decided to cancel spin classes without consulting members—something that feels completely unfair, given how many of us relied on them.

Instead of prioritising the experience and satisfaction of current members, JD Gyms seems more focused on increasing membership numbers and maximising profit.

Bradford’s JD gym is already the busiest in the area, yet the company continues to pack in new members while cutting back on important services. It’s frustrating to see a gym that once provided great value for money now prioritising quantity over quality.

If you’re looking for a gym that listens to its members and values their feedback, I’d think twice before joining JD Gyms.

4 June 2025
Unprompted review
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hello - Thank you for leaving a review. As part of our ongoing commitment to giving members the best workout experience, we’ll shortly be starting work to extend the current women-only area to create a large new space full of great kit!
Thanks, The JD Gyms Team 💚

Rated 3 out of 5 stars

Some machines have been out of order…

Some machines have been out of order for some time, toilets can be cleaned more often.

17 May 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hello – Thank you for leaving a review. Sorry if we do have some equipment out of order at the moment in our Bradford gym, we’re working to get that back in action as quickly as possible!
The JD Gyms Team 💚

Rated 1 out of 5 stars

Rude staff members.

Rude staff members.

9 May 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hi Muhammad - Thanks for taking the time to leave us some feedback. It's not good to hear that you didn't feel particularly welcomed by our team, if you wish to discuss this further, please email the manager at bradford@jdgyms.co.uk
The JD Gyms Team 💚

Rated 1 out of 5 stars

Got a £60 Parking Fine – What a Joke!

Got a £60 Parking Fine – What a Joke!
I got slapped with a £60 parking ticket – that’s basically three months’ worth of JD Gym membership down the drain. Absolute daylight robbery. Feels like they’re just nicking money for nothing. It’s frustrating when you’re trying to live your life, stay active, and then get stung like this. Total scammy vibes.

30 April 2025
Unprompted review
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hello - Thank you for your review. Information regarding parking at any of our gyms is available on the JD Gyms website. There is also signage in the gym, to make members aware of the parking procedures in place. The car park at our Bradford gym is not owned or run by us therefore, if a fine is received we would suggest emailing the gym directly at bradford@jdgyms.co.uk for further assistance.
Thanks, The JD Gyms Team 💚

Rated 5 out of 5 stars

Highly recommend

Great classes and instructors.

28 April 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hi Jennifer - Thanks for the 5star review! It's great to hear your enjoying the classes at our Bradford gym. Keep up the great work👍
The JD Gyms Team 💚  

Rated 2 out of 5 stars

There arent enough workout equipment in…

There arent enough workout equipment in the women area not even dumbells

27 April 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hello - Thank you for taking some time to leave us a review today! We're always keen to find out what our members think, so if you'd like to tell us what equipment you'd like to see at our Bradford gym, please send an email to the Manager on braadford@jdgyms.co.uk
The JD Gyms Team 💚

Rated 1 out of 5 stars

I only had my membership for around 1…

I only had my membership for around 1 weel and cancelled it due to health and expected a redund from yourselfs

23 April 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hello Mohammad - So long as you've submitted your cancellation request using our contact form, someone will process that and confirm via email for you. That's all you need to do:
https://www.jdgyms.co.uk/contact-form/
The JD Gyms Team 💚

Rated 5 out of 5 stars

Great

Great, large and lot of equipment.

21 April 2025
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hi there - Thank you for leaving us a review, we are thrilled to see the 5 stars ⭐
The JD Gyms Team 💚

Rated 1 out of 5 stars

I have been there customer before for a…

I have been there customer before for a year and I rejoined this month again. I go to gym late night, there is no one available on the desk as they don’t prioritise night members. My Qr code doesn’t work and there is no contact number active for the gym, so basically no one is there to help except the cleaning guy who don’t have access to anything.
They said the Qr with work but it didn’t, such an embarrassment while going there. And they took the monthly fees on the first day, I couldn’t able to go in the gym even after a week of paying fee. Ridiculous! The query you send online they take 14 days to reply, you need to wait 14 days to access the gym but have to pay upfront.

18 April 2025
Unprompted review
JD Gyms - Bradford logo

Reply from JD Gyms - Bradford

Hello - We understand your frustration with the recent experience at the gym. It's disappointing to hear about the difficulties you encountered with the QR code. Our Contact Centre Team are working to respond to all queries raised, as soon as possible. We value your feedback and will use it to improve our services.
The JD Gyms Team 💚

Rated 2 out of 5 stars

Jds Bradford

Hi

The ladies toilets are disgusting. I have never seen anyone cleaning them. Also no sprays available for wiping down the machines or any paper!!!

8 April 2025

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look