This company is aweful! It’s been almost a month and I haven’t received my order. But the thing that frustrates me even more is that it’s impossible to cancel the subscription. They state that it’s ju... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Placed order beginning of June, received an email of shipping June 7, as of July 11 still nothing. Their tracking link says page not found but when putting into USPS website, states they created a lab... See more
Do not order from them I ordered the snoring rings 5/26/2024 it’s June 22 2024 still have received. I’ve sent several emails they keep telling me it’s on its way check tracking number. Tracking is sho... See more
The Hyrolabs posture corrector sizes are deceptive. I'm 5'6" and weigh 130 pounds and ordered a large to be safe, but it did not fit properly and was very uncomfortable. I was afraid it would cause... See more
doesn't even deserve 1 star..
doesn't even deserve 1 star... I agree with the other bad reviews - way too small... I think their customer service replies are from computers - it's a money making scam that DOES NOT WORK. I'm going back and forth with their "customer service" rep. Jeff trying to return what I bought and get my $$ back. their "satisfaction guaranteed" promise is a lie. this is a genuine experience - still stressed out by it
Everything everyone has said so far is true
Everything everyone has said so far is true. I ordered and XL and received an L, which wouldn't even fit a large child. Emailed them and it bounced back. I wish I had done further research into this scam. Too bad they're still allowed to advertise on social media. A one-star review is too good for them. ZERO stars!
This company does not even deserve 1the light of day.
This company does not even deserve 1the Light of Day
I ordered this posture fix for 42.33 and it does not fit, I am a70 year old man and wear a size xxl, so I ordered an xxl, thinking that this would fit, wrong! it is equivalent to a 5-foot woman weighing 120 lbs. very poor customer service, I requested a full refund 3 times, I finally received a message that they will not honor a refund, due to sending me the correct size! horrible, customer service!!
I agree with all of the other people responding about this Scam artists. I am also reporting them to Pintrist and BBB
I spent 40.00 on this brace it's too…
I spent 40.00 on this brace it's too small and they refuse to exchange it. I believe this business scams their customers.
This company dies not even deserve 1…
This company dies not even deserve 1 star! I ordered this posture fix for 42.33 and it does not fit, I am a 56 year old women and wear a size xl, so I ordered an xxl, thinking that this would fit, wrong! it is equalivent to a child large. very poor customer service, I requested a full refund 3 times, I finally received a message that they will not honor a refund, due to sending me the correct size! horrible, customer service!!
I wish I had seen Trustpilot reviews…
I wish I had seen Trustpilot reviews before ordering but my husband had seen the posturefix and thought it would help his back.
So - I ordered the XXL size which took several weeks to arrive from China. When it did, he tried it on and the XXL was many sizes too small. He wears large to xtra large shirts but the XXL posture fix wouldn't fit. I'm a womens size 10 and it barely fit me.
I sent an email (actually 2 times within 5 days of receiving. The response just (now) came back and they said "we regret to inform you that we are unable to accept the return. Our records confirm that we shipped the correct size as per your order."
They apologized for any inconvenience this may have caused. With this company - not fitting is not a reason for return.
If you are a large with a 'tummy' do not order this product as it will not fit. You will not be able to return it as per their 30 day guarantee and out the $40.00+ dollars for product and shipping.
This is the first sad product review that I have written. I have an ecommerce business as well and we honor when the customer is not happy or the product doesn't work for them.
BUYER BEWARE
BUYER BEWARE: I purchased the back brace and it was too small (child size). I requested a return and another size. After 8 emails and 2 pictures (why?) I am left with a company that will not provide me: (1) a return label and (2) any further communication (ghosting).
Unfortunately it is a huge SCAM
Unfortunately it is a huge SCAM. Im usually good at recognizing real from fake, but they got me this time. I should have known when I could not view the reviews (that weren’t the 5-star ones provided for you). Clearly they don’t LET you review the products On the website.
I did in-fact receive my orders yesterday (from beginning of August) - Today is August 21st. But the products were not what was advertised. It was a completely different product all together. And the package looked like someone crammed the product into the smallest plastic bag that would fit it. I clearly couldn’t believe it was the product in the first place, since I ordered the huge orthopedic pillow… and the package fit in my hands. The outside package looked suspicious at the least. Didn’t even know what it was until I opened it. It was not sent from the company of “hyrolabs” - which is what probably saves them in some sort of legal loophole. Nonetheless I knew it was them from the product sent.
I read the other reviews on here about trying to get refunds with no responses or them asking you to send the product back for the refund. But at this point I’m not sending the product that they gave me, Back to them, on my own dime, just to Not receive a refund for it. (Because ironically - even with the 30 day guarantee - the item cant be opened or used, must be in its original packaging, and can’t have been a sale item.) None of that would have been possible and/or makes sense with the 30day guarantee… so just Dont Buy Their Scam.
I will contact them nonetheless about their services. And spread the word that they are not a real company selling the products advertised.
Everything others have said in their…
Everything others have said in their reviews are true, from fit to customer service. They kept playing this game where they asked for the order number in every single email even though it was in the email chain already. They then wanted pictures of the product. Sent pictures literally more than a dozen times. Days and days between emails, or sometimes they were just radio silent until I contacted them again.
Then this morning they denied the claim stating that by purchasing, I had agreed to their refund policy which allegedly states that only damaged products may be returned. That is not actually what the return policy on the website is.
I will be reporting to state and federal authorities.
This place is a rip off do not order…
This place is a rip off do not order from them. I ordered some thing July 24 still have not yet received it. There has been no movement with tracking for five days. I keep emailing them which is the only way to contact them and they never answer my problems, all I want is a refund they will not do that. Do not buy for these people. It is a scam.
Horrible scam company
Horrible scam company. Over 2 months since I ordered. No product received. Sent emails. They're reply is automated. Wish I could give 0 stars.
Total Scam
The "back brace" I received would hardly fit a child, yet is marked "L" on the tag.
My request for help was denied: "After a thorough review, we regret to inform you that we are unable to accept the return. Our policy only permits returns for damaged items upon receipt."
What about a totally incorrect item?
What about an item that does not match the photo as advertised?
Now I see I was scammed just like everyone else. Please, shut this company down.
HyroLabs is a fraud
If I could give them less than one star I would. They are a total scam. Their email is fraudulent and they just take your money and send you nothing. Hopefully the authorities will catch up with them.
Don't do it!
I came to see if others had similar problems... with a 96% negative rating lmao I can confirm this company is a scam. I learned about this company through an IG ad so it makes me wonder how many fraudulent companies are allowed to advertise and scam customers via IG. Long story less long I ordered the snore rings, they never came, I followed up a couple of times only for them to keep telling me it's on the way - it's been over a month. My card company has already refunded my money.
Total SCAM
This is such a scam the back/posture brace I received after a month is so small it's impossible to put on around my middle and I'm a size 6 I reached out to return the item but was told they only accept returns if the item is damaged and since I bought it "on sale" returns or refunds are not accepted
Beware buyers and save your money
SCAM
Placed order beginning of June, received an email of shipping June 7, as of July 11 still nothing. Their tracking link says page not found but when putting into USPS website, states they created a label but not yet in system!! Credit card company refunded me! SCAM!
This back brace is total crap
This back brace is total crap. The Velcro does not stick. The company will not issue a refund. The quality is super poor. I am thoroughly disgusted with this product and with the company do not under any circumstances by this product. The craftsmanship is extremely poor. I cannot even believe they have this thing on the market. Shame on me for buying it now I can’t get a refund.
DO NOT BUY from this company
DO NOT BUY from this company! We ordered an XXL, which according to the size chart would fit my husband. It DID NOT even come close. They wanted a picture of what we were sent and denied the return. I had a picture of the or package and the back support. They claimed because I ordered the size that was delivered, it did not warrant a return.This is nothing but a SCAM. It was cheap and didn’t remotely fit. I am reporting them to the BBB but, be aware this is appears to be a Chinese company.
I would give this a zero if that were…
I would give this a zero if that were available. I ordered the back brace and after waiting weeks and weeks and them assuring me it was on its way. It finally arrived and having ordered a large this would not fit a two-year-old. I see that someone else has had the same problem And all the emails to them don’t go through. There’s no way to call them. I haven’t been able to get a hold of anybody to accept the return. I have called my bank and they will be doing an investigation and have put the charge on hold. Buyer beware this is a scam!
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.








