H2O Hot Tubs Reviews 

1,018
•
TrustScore 5 out of 5

4.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 276 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the friendly staff and the exceptionally smooth delivery process, noting how professional, polite, and helpful the installation teams are when positioning heavy hot tubs in gardens. People consistently mention that team members go above and beyond to ensure everything is set up correctly and safely from the very beginning. Consumers also deeply appreciate the prompt communication, supportive sales assistance, and detailed guidance provided for effectively maintaining their new hot tubs. Reviewers note that the showroom experience and overall purchase journey are completely seamless, making the entire investment stress-free and enjoyable.

What people talk about most

Staff

People report positive experiences with staff, highlighting that team members are consistently polite,... See more

Service

Reviewers mention positive feedback about service, noting that technicians are very punctual, efficient, and... See more

Delivery service

Customers consistently note positive experiences with delivery service, highlighting prompt arrivals and... See more

Customer service

Clients share positive opinions on customer service, frequently highlighting that representatives are... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

From beginning to end H20 Hot Tubs were 1st Class . From Molly & Katie helping us choose the best Tub for us, and answering any questions we threw at them they promptly got back to us. Delivery went s... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Hayden, the service engineer from H20 is an asset to the company. Arrived on time, actually slightly early, has a friendly and helpful manner and a pleasant personality. He did a great job in ser... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Had the tub installed today by Tony and Leighton who did an excellent job and explained everything to me about how to maintain the chemical balance etc. I’m looking forward to tomorrow when I can star... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Hayden has just completed our first annual service on the hot tub. He was punctual, polite and efficient and has made the tub look like new again. Excellent service again from H2O and from Hayden in p... See more

Company replied


Company details

  1. Hot Tub Store

Written by the company

One of the UK's best loved hot tub retailers, offering affordable hot tubs, delivered nationwide, starting from just £2999. Spread the cost with our competitive finance packages and have total peace of mind thanks to our comprehensive warranty. Browse our range of quality spas online or give us a call for a chat to discuss how we can give you the hot tub of your dreams. Over a decade of experience in the industry means we know hot tubs inside & out, and have carefully curated a beautiful collection of spas that have desirable features, powerful pumps and reliable control systems that are economical and built to last. We also have a showroom based in Nottingham, where you can come and view the products for yourself.


Contact info

4.9

Excellent

TrustScore 5 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.9

All reviews

(1,018)

272 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Do not recommend

I want to make others aware of my experience with this company so they know what to expect. When my hot tub was moved, only two men were sent, even though more men had moved it previously with no damage at all. One of the men became injured during the move, and after that he refused to move the tub properly. Because of this, the job wasn’t completed safely and it caused significant damage to my hot tub.

I later discovered damage on the other side of the tub when the wrap was removed on 29th August. The men never mentioned this, even though it is clearly visible in the photos. I reported it immediately.

The company told me they would send replacement panels, but I still haven’t received anything. I was originally told the panels were £70 each, and now they are claiming they are £25, which is unrealistic and not consistent with what their own staff said.

My advice to anyone using this company is to request their insurance details before any work is carried out, and make sure everything is documented. Based on my experience, I would not recommend them.

I originally left this review because my £180 deposit for a Move Your Spa relocation was taken directly by H2O Spa Limited t/a H2O Hot Tubs. At no point was I told the companies were separate, and all communication about the move and the damage came through Move Your Spa. The move caused damage to my hot tub, I was promised replacement panels, and nothing ever arrived. I spent months trying to resolve this and received no outcome. I have now been asked to remove my review, but given that H2O took the payment for the service and the issue was never resolved, I feel it is fair to keep this review in place to make others aware of my experience.

13 April 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thank you for your review. We are sorry to read your comments, although we feel some important context is missing.

Firstly, the relocation service referred to in this review was carried out by Move Your Spa, our sister business, rather than H2O Hot Tubs, which is our hot tub retail business. Move Your Spa has its own separate Google Business profile. While your deposit was processed through H2O, the relocation itself was arranged and carried out by Move Your Spa. As the same matter has also been reviewed against that business, we have asked Google to consider whether this duplicate review is relevant to the H2O Hot Tubs profile.

Regarding the relocation itself, a two-person team was sent to complete the move. This is entirely normal for Move Your Spa, which successfully carries out more than 1,000 hot tub moves each year across the UK using two-person teams.

Unfortunately, during your move one member of the team sustained an injury. This was an unforeseen accident and, regrettably, some cosmetic damage to the exterior panels of the hot tub also occurred.

We have never sought to ignore that damage. We contacted the retailer from whom the hot tub was originally purchased in an attempt to source replacement panels, but despite our efforts we were unable to obtain what was required from them.

We subsequently identified that panels used on some of our own hot tubs may potentially be compatible. These can be sourced by us at a lower cost than the approximately £70 retail price previously discussed. This difference in cost is simply the difference between sourcing a manufacturer's panel at retail price and potentially using a compatible panel available directly to us.

Importantly, we offered to replace all of the exterior panels, not simply the damaged panels, so the finish would match throughout.

To confirm whether our panels would fit, we asked for photographs showing the rear of the existing panels and their fixing points.

We also offered to return and assist with moving the hot tub again. Our Managing Director subsequently contacted you personally in an effort to resolve matters, but we did not receive a response.

We are genuinely sorry that the original move did not go as planned. Accidents can happen, but what matters afterwards is making every reasonable effort to put things right. We believe we have repeatedly tried to do that and remain willing to reach a sensible resolution.

We would therefore welcome the opportunity to continue the conversation directly and bring the matter to a conclusion.

Rated 5 out of 5 stars

Amazing service amazing people amazing…

Amazing service amazing people amazing hot tub or more. Can you say no problems from the moment? I made an enquiry from then to be shown the varieties to suit my needs which beat my local suppliers thank you so much H20 Molly and Katie Stephen and Tony.

31 July 2026
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for choosing us!

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointing experience

Very disappointing experience

I paid £180 when booking a hot tub relocation. On the day, the move was not completed.

The driver then spoke to the office and agreed that I could pay a further £105 cash, bringing the total paid to £285. I paid this believing the matter had been agreed and dealt with.

I then got home to an email from the Managing Director demanding another £120 and stating that if I did not pay it, they would pursue the full £670 booking price, despite the hot tub not having been moved at all.

I eventually paid the extra £120 simply to draw a line under the matter, meaning I paid £405 in total for an unsuccessful relocation.

Their terms state that if there are access problems or preparation issues, the full relocation fee can still be payable, so I would strongly advise anyone booking to be very clear on this beforehand — you could potentially end up paying the full amount even though the move is not completed.

I was also surprised by the amount of cash payment involved and would recommend getting every price and agreement confirmed clearly in writing before the day.

The HIAB that attended also appeared considerably smaller than the HIAB the seller showed me had originally been used to place the hot tub at the property. I am not a lifting specialist, so I cannot say whether it was technically unsuitable, but it certainly left me lacking confidence in proceeding with them again.

Overall, very poor customer service in my experience. I chose them because they were local and had good reviews, but I would not use them again or recommend them for a hot tub relocation.
Email correspondence from H2O hot tubs managing director.

1 September 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

This is a review of Move Your Spa - our sister company. Although they are linked, this is not a review of an experience with H2O Hot Tubs.

In response to your review, we are sorry that you were disappointed with your experience, although we feel some important context is necessary.

The original £285 quotation was for a standard manual relocation. After photographs of the access were reviewed, it was established that a HIAB would be required and a revised relocation price of £670 was agreed.

Before attendance, we advised that the conifers at the collection property needed to be cut back to provide the clearance required for the HIAB lift. Unfortunately, when our team arrived, this preparation had not been completed. Our team attempted to assess an alternative lifting position, but there was insufficient safe reach and clearance for the lift to proceed.

For the booking, we had allocated our HIAB vehicle, two relocation engineers and a separately travelling qualified HIAB operator. Our booking terms provide that where a relocation cannot proceed because agreed access or site preparation requirements have not been completed, the relocation charge may remain payable.

We would also like to clarify the payments mentioned in the review. £180 had initially been paid, followed by a further £105 on site. Once this £105 payment had been confirmed, we acknowledged in writing that £285 had been received.

Rather than seek the full £670 booking charge, we proposed settling the failed attendance at £405 in total, a goodwill discount of £265.

Before making that final payment, you confirmed to us in writing that you were prepared to pay the further £120 to bring the total paid to £405 and settle the matter. We then confirmed that this would constitute full and final settlement, with no further balance pursued.

We do accept that the communication surrounding the payments on the day could have been clearer, and we apologise for the confusion this caused.

Regarding your comments about the HIAB itself, you talk about the vehicle previously used by another company to install the hot tub - this is unrelated to this event and that company is unrelated to Move Your Spa.

Our HIAB is regularly used for hot tub relocations involving lifts over fences, walls and hedges. Our team's assessment on this occasion was that the issue preventing the planned lift was the lack of the agreed clearance around the conifers.

We are sorry that the relocation could not ultimately be completed and that you were dissatisfied with the experience. We wish you the best with your future arrangements.

Rated 5 out of 5 stars

Thank you very much Tony and Stephen

Thank you very much Tony and Stephen. Amazing job on the day you already went above and beyond to help It the hot tub being installed and it was a success. It wasn’t an easy one as you probably anticipated when you rocked up and certainly after having to go through multiple fences, I really appreciate that thank you. Would definitely recommend your service much appreciated.

28 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for choosing us and for the great review!

Rated 5 out of 5 stars

Even after a very long day for the…

Even after a very long day for the installation team, they were very pleasant, friendly and professional.
The installation went smoothly. There was an unhurried approach to the chemical explanation ( which was very thorough).
All in all a very good experience.
Thank you Ty & Neal, would recommend.

28 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for choosing us and for the great review!

Rated 5 out of 5 stars

Received my just for 2 hot tub on…

Received my just for 2 hot tub on 28.8.26,
The 2 engineers where very helpful and informative,
They put the hot tub where I wanted it,
They explained how to use the chemicals,
Also the controls how to use them. I recommend the company excellent service

28 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

Great Service

Great service as always

25 August 2026
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Hi Andy - we're so sorry to read that one of the bottles of aromatherapy crystals were damaged in transit. We've popped you an email to try and make this right!

Rated 5 out of 5 stars

Above and beyond service!

Aaron went above and beyond to complete the annual service for our hit tub - staying late to make sure it was all completed fully - highly recommend H20 for hot tubs.

25 July 2026
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely brilliant pair of lads…

Absolutely brilliant pair of lads delivered my hot tub today fully installed and explelained everything to a t, top guys, top job by Leighton and hayden thanks again guys

27 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

H20 Hot Tubs 100% Recommend

From beginning to end H20 Hot Tubs were 1st Class . From Molly & Katie helping us choose the best Tub for us, and answering any questions we threw at them they promptly got back to us. Delivery went smoothly and would highly recommend paying extra for Tony & Stephen to set it up , they were fantastic, even though it was pouring with Rain. The whole Team were very knowledgable and extremely friendly . Would definitely recommend H20 100%.

27 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

Great service

From the initial enquiry the service was great, prompt responses and able to answer our questions.
The delivery guys were professional and very knowledgable about the hot tub and spent time positioning it and setting up ready for use.
Would recommend H2O hot tubs

24 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

Ty & Neal did a brilliant job…

Ty & Neal did a brilliant job installing our hot tub today.

Fitted, installed and all checked.

Thanks boys

21 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

We purchased this hot tub online

We purchased this hot tub online. Everything done through WhatsApp and email. What a smooth service it was. I’m not going to lie, when they asked for payment 7 days before delivery it crossed my mind it was a scam. I would highly recommend the company. The two men who delivered were great, Ty and leighton were brilliant. Went through everything nice and slow do we understood. A thumbs up from us.

11 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

What brilliant lads happy guys very…

What brilliant lads happy guys very pleasant . Installed hot tub nothing was to much trouble answered any questions that I wasn’t sure of very clear at explaining.made sure everything was okay before leaving. Fully recommend these guys Tony & grant thankyou well done ..Mr &Mrs Bright ..

21 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

Dan did a fantastic service on my hot…

Dan did a fantastic service on my hot tub. Dan was professional, knowledgeable and very helpful with tips on keeping my hot tub gleaming. Can’t rate Dan and the service high enough. A+++

21 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

Amazing tub, amazing service

From start to finish, this was a great experience.

Molly was our initial contact when making enquires and she couldn’t have been more helpful.

Then Katie took over with the logistics. I sent a video of the delivery route from my drive through to the place the tub would end up. Katie provided useful and accurate advice which saved a lot of hassle on delivery day ( our tub is in a tight cosy spot )

Then Tony & Neal delivered the tub, Those guys are fantastic, they even remembered I had just come off a night shift, so rang my fiancé to tell her they had arrived, rather than knocking on the door and potentially waking me. I was already up, but this was a nice touch and proves they care about their customers.

They then put the tub in place and went through a detailed presentation, fitted the addition insulation, and wired it up. Very approachable guys that know their stuff.

The hot tub is stunning, the build quality is brilliant and the jets are very powerful and adjustable, the lighting is amazing as well.

To clarify, this is for a pure bliss with the gold package, but without the full installation, as we are experienced tub owners and water setup and balance is nothing new for us and building the basket carrier was straight forward for me.

The pure bliss was the only tub we could find that would fit in our space ( 180x180 )
As we built our pergola around our previous inflatable tub.

Highly recommend these guys!! I’d give 10 stars if I could.

All the best guys

From Matt & Karen ( Carlisle )

19 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

Well what breathe of fresh air this…

Well what breathe of fresh air this company is from walking in to the showroom right through to the fitting of the hot tub was absolutely pleasant and straight forward experience no pushy sales we were left to look around and choose the one for us but the excellent advice was on hand when we needed it excellent communication with Katie prior to delivery and excellent del and installation from Tony and Leighton great lads left me with great advice on how to use the tub excellent company 100% recommend.

20 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

Lee and Simon d were fantastic really…

Lee and Simon d were fantastic really helpful delivered out hot tub on time and with care very informative and really lovely blokes thanks guys 😊

18 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

Rated 5 out of 5 stars

From start to finish fantastic team

From start to finish fantastic team
Pauline always there to answer many of my questions lol
Katie also the same fab service
The two delivery installation guys ty and Leighton brilliant took time demonstrating answer questions installing etc etc
Lovely to talk meet you all
Can’t wait to get in it tomorrow
Hot tub ember pro in grey looks great
Also Pauline stated need help with anything don’t hesitate
100% best people
Thankyou so much

19 August 2026
Unprompted review
H2O Hot Tubs logo

Reply from H2O Hot Tubs

Thanks so much for the amazing review and for choosing H2O Hot Tubs!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look