Dealproffsen.se Reviews 

13,190
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

Snygg kökshylla, jättenöjd. This was the second time we ordered because PostNord were unable to deliver the first time round. Glad we persisted. They changed to Bring and the goods arrived virtually t... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Year before, they were ok, customer support worked, deliveries almost on schedule. Now, its a chaos, no customer support, telephone support for Norway is offline, deliveries are not on schedule, when... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I ordered bookshelf and didn’t get confirmation email not in the payment day, not the next day. Decided to check reviews here on trustpilot and started to think that it is a scam. I wrote them that I... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great product, fast delivery and trouble free shopping . All in all a very pleasant experience buying from this site .

Company replied

Company details

  1. Kitchen Furniture Store
  2. Bedroom Furniture Store
  3. Furniture Store
  4. Home Improvement Store
  5. Office Furniture Store
  6. Outdoor Furniture Store

Written by the company

Dealproffsen AB är ett svenskt företag baserad i Helsingborg, Vi säljer allt du behöver i hemmet - från möbler och trädgård till husdjur och kontor. Vi är stolta över att erbjuda ett brett sortiment av produkter som passar alla behov. Låt oss vara din guide till en vackrare och mer funktionell livsmiljö. Utforska vårt sortiment och låt Dealproffsen bli ditt val för kvalitetsprodukter till ditt hem!

Dealproffsen AB

Written by the company

Deals för alla

Express leverans, snabb support

1-2 dagar frakt.

1-2 dagar frakt.
✓ 30 dagars öppet köp ✓ Snabbleverans ✓ Fri frakt över 800 kr ✓ Lågprisgaranti

Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

13K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 93% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.5

All reviews

(13,190)

2,758 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Varied experience

I bought twice from Dealproffsen.se.
First time I bought a Hexagonala Hantlar 2 x 15 kg set. Where my experience was less than optimal, and had me a bit worried. It took them a entire week for the product to leave their warehouse.
A few days after the first product arrived, I bought a Hexagonala Hantlar 2 x 8 kg set. Here the product left their warehouse immediately and I got it the very day after I ordered.

But I choose to give them 4 stars out of 5 because they were a lot cheaper than their competitions for similar "hantlar" and the product was of high quality. I also felt safe because they offer Klarna Payment, where the money first get withdrawn after they have shipped your product.

So if you don't mind waiting a little bit for your product. Then I think they are a good choice.

29 August 2025
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Marc,
Thank you so much for sharing your detailed feedback and for choosing to shop with us twice. We are happy to hear that you are satisfied with the quality and price of the products, as well as the security of Klarna payments.

We also want to apologize for the slower handling time during your first order – it’s definitely something we work on improving to make the experience more consistent. Great to hear that your second order arrived much faster.

We really appreciate your balanced review and your 4-star rating – your feedback helps us to become better.

Kind regards,
Emma, Dealproffsen

Rated 5 out of 5 stars

Great products and smooth delivery

The chairs were exactly as appeared in website, the purchase and delivery was quick and smooth. Extremely pleased with the overall transaction, will recommend and defintely buy again.

15 September 2025
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Vinay,
Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that the chairs met your expectations and that both the purchase and delivery went smoothly. It’s great to know you’re pleased with the whole experience, and we truly appreciate your recommendation. We look forward to welcoming you back again!

Best regards,
Anna, Dealproffsen

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a "Folding bamboo breakfast…

I ordered a "Folding bamboo breakfast table" that was described as below. However, the table was very unstable, the legs were wobbly, and there was no way it could hold a laptop or anything of similar weight. In addition, the tray part (not legs) was made of plywood, which was shellacked, so not at all bamboo for the tray part.

I communicated with Dealproffsen, and they said that as it was only substandard and not defective, I would have to pay to return. Then they offered me a replacement, but nothing was sent. I will never ever order anything from them and highly advise buyers not to trust the descriptions of their products.

Description on website:
Stable and reliable design: The table is designed with sturdy bamboo legs and a durable bamboo finish, providing maximum stability and preventing wobbling during use. NOT AT ALL STABLE NOR RELIABLE

High-quality material: Made of organic and food-safe bamboo that is resistant to damage, bacteria and moisture. The table is both durable and environmentally friendly, ensuring a long service life. NOT ORGANIC FOOD SAFE BAMBOO - actually was shellacked!

Easy cleaning: The smooth bamboo surface does not absorb odors and is very easy to clean - just wipe with a damp cloth and it's ready to use. NOT BAMBOO SURFACE

High load capacity: With a maximum load of 5 kg, the table can handle both meals and laptops without the risk of tipping over. THIS IS COMPLETELY A JOKE, EVEN WITHOUT A LOAD IT WAS TIPPING OVER

4 August 2025
Unprompted review
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Judy,
I can see that my colleague has already offered you a completely new replacement item for the table you ordered. We truly regret that the original product did not meet the description or your expectations, and we understand your frustration.

Please get back to us if you would like to proceed with the replacement, so we can ensure you receive a product that matches what was promised.

Best regards,
Jan
Dealproffsen

Rated 1 out of 5 stars

Bad customer service

The product was okay, you get what you pay for.

But be careful with their customer support, not helpful at all and it costed me almost 1000kr extra if I didn’t do my own research.

4 August 2025
Unprompted review
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hej Paul!
Tack för att du delar din upplevelse. Jag beklagar att vår kundservice inte levde upp till dina förväntningar och att du upplevde extra kostnader i samband med ditt ärende. Vi tar till oss av din feedback och kommer att se över hur vi kan förbättra både vår kommunikation och våra rutiner för att ge mer hjälpsamma och tydliga svar framöver.

Vänliga hälsningar
Hanna
Dealproffsen

Rated 1 out of 5 stars

This was a very disappointing shopping…

This was a very disappointing shopping experience ,two productsare overs 26kg,I chose home delivery, and whilethey were send to service point,when open first parcel.it was missing parts, so I started assembling the second product, and it still had broken parts. I contacted customer service and they gave me a solution. When I replied to ask for further processing, no one responded to me. I don’t know what I can do now to ask them to reissue the missing parts and replace the damaged parts.The order number 371636

4 August 2025
Unprompted review
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hello,

Please send us your order number so we can review your case and assist you further.

Best regards,
Sara
Dealproffsen

Rated 1 out of 5 stars

Finance department is LACKING

I bought a chair for my boyfriend on June 2. We waited weeks, reached out, and guess what? The chair is out of stock so they have to refund me. That was probably late June, and he has sent multiple emails to them. They said they'd send the refund and that they'd do it in order from obviously oldest to newest, but a whole month for a refund is absolutely insane. I have already bought another chair for my boyfriend and it arrived in 3 days... shocker.

6 August 2025
Unprompted review
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Noctturnal,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly understand your frustration regarding the delay in the refund process.

Unfortunately, we recently experienced a technical issue that impacted our refund system, causing a backlog in processing returns and reimbursements. The issue has now been resolved, and we are currently handling all refund cases in the order they were received. This is the reason there may still be some delay before the amount is returned to your account.

We sincerely apologize for the inconvenience this has caused and truly appreciate your patience. Please rest assured that your case is being processed and the refund will be issued as soon as possible.

Kind regards,
Sara
Dealproffsen

Rated 1 out of 5 stars

Another week has passed and still no…

Another week has passed and still no response regarding my refund that was approved by Customer Service on June 4th. To my surprise I realize I never received the refund to my bank account without any context. Many follow ups led me to my situation being referred to the Finance department in the beginning of July. More follow ups and there is still no update. I have asked several times for proof of transferring the funds which they can't provide because they haven't actually tried to refund me. As an EU customer, the full refund should have been provided weeks ago.

4 June 2025
Unprompted review
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Gisel,

We sincerely apologize for the prolonged delay and the lack of updates regarding your refund. We fully understand how frustrating this experience has been, especially after the refund was initially approved and no further action seemed to take place.

Unfortunately, we encountered a technical issue within our refund processing system that caused delays across multiple refund cases. The issue has now been resolved, and we are working through all pending refunds in the order they were received.

I’ve followed up with our Finance Department again and flagged your case for urgent handling. You will receive your refund as soon as possible. We deeply regret the inconvenience caused and appreciate your continued patience.

Best regards,
Robin
Dealproffsen

Rated 1 out of 5 stars

Extremely poor customer service and no refund after two months

I placed an order on May 10 and never received the items. After repeated follow-ups, I was told the package had been lost and a replacement would be sent—which never arrived either. I eventually asked to cancel the order and was promised a refund.

It is now two months later, and despite being told multiple times that my refund is being processed, I have still not received it. To make matters worse, the phone number they provide is not in service, making it impossible to speak to anyone directly.

I’ve contacted customer service repeatedly with no resolution. This level of service is unacceptable. I would not recommend this company to anyone based on my experience.

29/7 UPDATE: I still have not received my refund and have not been able to get in contact with anyone to help.

16 July 2025
Unprompted review
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Erin,

Thank you for your message, and we truly apologize for the frustrating experience you've had.

Due to a technical issue that affected our refund processing system, there has unfortunately been a delay in handling refund cases. This has impacted many cases, including yours, and we sincerely regret the inconvenience this has caused.

We want to assure you that we are now working through all pending cases in the order they were received, and your refund will be processed as soon as possible. We completely understand your disappointment and frustration, and we are doing everything we can to resolve the backlog.

Thank you for your patience, and again, we’re very sorry for the trouble this situation has caused.

Kind regards,
Emma
Dealproffsen

Rated 5 out of 5 stars

EXCELLENT THANKS

EXCELLENT THANKS

14 July 2025
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Peter,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you're happy with your experience.

Best regards,
Emma
Dealproffsen

Rated 1 out of 5 stars

Scam.

Scam.

Just like others write, they will delay the delivery with various excuses and investigations until you get fed up and request a refund. Then they hand it over to the "finance department" for handling and continue to delay. Then they blame technical problems. You will never see either your item or your money again.

What's worse is that Klarna actively contributes to this by also delaying the investigation and refund for months on end.

2 June 2025
Unprompted review
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Mattias,

Thank you for sharing your experience — we truly regret that this has been your impression of us. We understand how frustrating it is to wait for both a product and a refund, and we sincerely apologize for the delays and lack of clear communication.

We want to clarify that we’ve recently experienced a technical issue that affected our entire refund process, which unfortunately caused significant delays in handling several cases, including yours. We are now processing all refunds in chronological order and doing our best to resolve each case as quickly as possible.

Best regards,
Anna
Dealproffsen

Rated 4 out of 5 stars

The motorcycle we received is very…

The motorcycle we received is very good, and the charge lasts for a good deal of time. Although, the speed is slightly less than what i was expecting but its still very good for small kids.

7 July 2025
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Abdul,

Thank you so much for your kind feedback! We're glad to hear that you're happy with the motorcycle and that the battery life meets your expectations.

We appreciate your comment about the speed — it's designed with safety in mind for younger children, but we’re happy to hear it’s still bringing joy!

You're always welcome back at Dealproffsen!

Best regards,
Hanna
Dealproffsen

Rated 5 out of 5 stars

Good quality

Good quality. Delivery took little bit longer, but I got what I ordered.

7 July 2025
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Fredrik,

Thank you for your feedback! We're glad to hear you're happy with the quality of the product. We apologize for the slight delay in delivery, but we're pleased that your order arrived safely.

You're always welcome back to shop with us again!

Best regards,
Anna
Dealproffsen

Rated 5 out of 5 stars

Toppen!!!!!!!!!!

29 June 2025
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hej Jan,

Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden!

Vänliga hälsningar,
Robin
Dealproffsen

Rated 5 out of 5 stars

Fast shipping and Good quality

Fast shipping and Good quality

15 June 2025
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Ali,

Thank you for your feedback! We're happy to hear that you were satisfied with both the fast shipping and the quality of the product.

Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again in the future!

Best regards,
Sara
Dealproffsen

Rated 5 out of 5 stars

Value for money product and reliable…

Value for money product and reliable service.

15 June 2025
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Abhinay,

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found the product to be great value for money and that you experienced reliable service.

Thank you for choosing us, and we look forward to assisting you again in the future!

Best regards,
Anna
Dealproffsen

Rated 5 out of 5 stars

Great product and quick delivery.

Great product and quick delivery.

15 June 2025
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Louise,

Thank you for your feedback! We're happy to hear that you're pleased with the product and the quick delivery.

Thank you for choosing us, and we look forward to assisting you again in the future!

Best regards,
Sara
Dealproffsen

Rated 3 out of 5 stars

The wheels started to become noisy…

The wheels started to become noisy after I used it the first time

8 June 2025
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Rehaid,

Thank you for sharing your experience. We are sorry to hear that the wheels became noisy after the first use. This is certainly not the quality we strive for, and we understand your frustration.

If you'd like, please contact our customer service, and we'll be happy to assist you in resolving the issue.

Thank you for your feedback, and we hope to make this right for you.

Best regards,
Emma
Dealproffsen

Rated 1 out of 5 stars

2 products order 11-May-2025, one lost, the other not good

2 products ordered 11-May-2025, one lost, the other not good
On 11-May-2025, I ordered an office chair and an electric desk. My credit card was charged on 13-May-2025. The chair was only received on 26-May-2025 (despite 5 business days of delivery being announced), and one of the parts was wrong, which prevented the chair from assembling. The correct part was received on 04-Jun-2025, and the chair was assembled, but it is not good and can't be used for working, as the high back and head support are too far from the ergonomic position.
The electric desk was never delivered. Various emails to Customer Service were sent, and on 02-Jun-2025, I was finally informed that the shipment was lost in the postal handling and the item ran out of stock, so Dealproffsen couldn't even provide me with another item.
After so much trouble and communication exchange with Dealproffsen, I only want to be refunded and forget this company.
Let's see how long it will take them to process and make the refund! That is the next chapter of my battle with them.
I've lost one month of my time and stress, which I deeply regret.

9 June 2025
Unprompted review
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hi Flávia,

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologize for the difficulties you've encountered. We understand your frustration, especially with the delays, the incorrect part, and the lost shipment. This is not the level of service we aim to provide, and we deeply regret the inconvenience this has caused you.

We want to assure you that we are actively working to resolve your refund. Your case is being handled by our team, and we will ensure that the process is expedited.

We truly appreciate your patience and understanding, and we are committed to improving our processes based on your feedback. Again, we apologize for the stress and time you've spent on this issue, and we hope to make it right as soon as possible.

Kind regards,
Sara
Dealproffsen

Rated 1 out of 5 stars

Not Trustworthy company

I did buy from this company massage recliner. I did pay for product and Express delivery. They promised to deliver 3-6 working days.But this product has not reached me.Also I haven’t get back my money 7589.-NOK
I have been contacted the customer support over the 1,5 months every week but that hasn’t helped me.Their customer service is completely useless.I have been trying to find out from them why I haven't been refunded my money or when it will be refunded to me?I haven't succeeded yet.To be honest, I feel like I'm talking to a robot.Their interest in resolving this is 0. They have repeatedly promised to notify me, but it has never happened.
This is my worst experience buying online, 1.5 months of headaches and a waste of time.
I wouldn't even give this company 1 star.
People stay away from this company!!!
Don’t buy from them!!!
I know they will respond and they try to show that they care and they so sorry but that is fake
My order nr is no 281285 refund my money!

24 April 2025
Unprompted review
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hej Kristjan,

Tack för att du delar med dig av din erfarenhet, och vi beklagar verkligen den frustration du har haft. Det är helt oacceptabelt att du inte har fått vare sig produkten eller återbetalningen som du förväntade dig, och vi förstår din frustration.

Jag har tagit upp ditt ärende med vår finansavdelning och ser till att återbetalningsprocessen skyndas på. Vi kommer att göra vårt bästa för att få detta löst så snabbt som möjligt.

Vi ber om ursäkt för den upplevelse du har haft och för den bristande kommunikationen från vår sida. Tack för ditt tålamod, och vi arbetar på att rätta till detta.

Vänliga hälsningar,
Sara
Dealproffsen

Rated 1 out of 5 stars

Avoid at all costs – scam-like behavior

I placed an order for an office chair on April 11, 2025 (Order #127429) and paid via Klarna. After more than two months, I have received nothing. No product, no reply to emails, no sign of life.

The company completely ignores all messages. I even sent a final demand – no response. Klarna is currently reviewing the case. I have also reported Dealproffsen to Swedish consumer authorities for fraud-like behavior.

Avoid this company. They should not be allowed to continue operating.

5 June 2025
Unprompted review
Dealproffsen.se logo

Reply from Dealproffsen.se

Hej Albatros,

Tack för att du delar med dig av din upplevelse, och vi beklagar verkligen de problem du har haft med både produkten och vår kundtjänst. Vi förstår helt din frustration, särskilt när du inte fått någon kommunikation eller leverans efter så lång tid.

Vi kan bekräfta att din återbetalning nu har behandlats i enlighet med våra nuvarande villkor, och vi hoppas att detta löser problemet för dig. Vi ber om ursäkt för den dåliga servicen och de problem du har upplevt, och vi tar din feedback på största allvar.

Vi tackar för att du har kontaktat oss och hoppas att din situation nu är löst.

Vänliga hälsningar,
Sara
Dealproffsen

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look