Centerty Reviews 

84
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 65 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers frequently appreciate the cute items and fun products, finding them very enjoyable to use in various creative projects. Many people note that the online ordering process is quick and straightforward, with packages arriving nicely. However, some customers also noted that shipping frequently took a very long time and items were much smaller than advertised. Reviewers additionally experienced significant difficulties with obtaining proper refunds and faced poor communication when attempting to resolve problems. Consumers frequently stated receiving incorrect items or experiencing missing deliveries without adequate support from the team.

What people talk about most

Product

Reviewers mention ambiguous feedback about product satisfaction, as some consumers praise the items as lovely... See more

Order

People report ambiguous experiences with order, noting that while initial purchasing was quick and... See more

Delivery service

Customers had negative experiences with delivery service, frequently reporting that shipments took a long... See more

Quality

Clients share ambiguous opinions on quality, with many reviewers praising beautiful items and good material... See more

Refund

Users describe negative interactions with refund requests, noting that consumers frequently receive denied... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

Whilst I liked the idea of the product, I was disappointed in two things. Firstly, the very slow speed of post and lack of communication on when it would arrive. Secondly, the size of the product whic... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Love the product, but it took so long to get here that I was not able to use it for the project in which it was intended. I will put it in my stash and come up with some other way to use it in another... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

There were no measurements for the calendar on line so it was a bit of a guessing game. It also seemed to take a long time to get here. I suppose we’re all used to instant gratification these days….... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

The experience was neutral. It was what was expected and in these times that makes if fine. I love the product!


Company details


Contact info

2.7

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

84 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 25% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.7

All reviews

(84)

75 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

The product was exactly as described…

The product was exactly as described and it's fun using it as a stencil. As with many FB offerings, they tried to add on a 'tax' after I completed my purchase and agreed to a specific total. They were very good about refunding that 'tax' after I complained about it. I appreciate how quickly they did it and I paid only what I agreed to pay at checkout.

25 August 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Received the wrong package

Received the wrong package. Outside of book looks like the 75 soft challenge which is supposed to be with regards to physical fitness, reading, drinking water. Inside of this book had cleaning organization. And only 72 pages

17 August 2026
Unprompted review
Centerty logo

Reply from Centerty

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment and frustration.
To ensure that we can handle your order quickly and accurately, please contact us through the following channel:
Email: support@centerty.com
Please provide:
- Your order number
- The email address used when placing the order
We promise to do our utmost to resolve the issue for you until you are completely satisfied. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Rated 3 out of 5 stars

Total cost £27.36

If I realised would not have bought on your site…Total cost £27.36 could have bought on Amazon for £10.00 to £12.00 with free postage

8 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

This site provides high priced junk…

This site provides high priced junk....eventually.
Waited ages for delivery. When I finally received the item it was not as advertised, poor quality and worth pence not pounds.
It's a pity we can't award less than one star, which is where this company would stand.

11 August 2026
Unprompted review
Centerty logo

Reply from Centerty

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment and frustration.
To ensure that we can handle your order quickly and accurately, please contact us through the following channel:
Email: support@centerty.com
Please provide:
- Your order number
- The email address used when placing the order
We promise to do our utmost to resolve the issue for you until you are completely satisfied. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Rated 1 out of 5 stars

Don't

Don't! Keep your money and do not give it to these unethical, scammers, fraudsters and criminals. One month ago I placed an order, coming from Portugal. Asked for a refund, new package coming from China. ZERO STARS!!!!!

3 August 2026
Unprompted review
Centerty logo

Reply from Centerty

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment and frustration.
To ensure that we can handle your order quickly and accurately, please contact us through the following channel:
Email: support@centerty.com
Please provide:
- Your order number
- The email address used when placing the order
We promise to do our utmost to resolve the issue for you until you are completely satisfied. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Rated 1 out of 5 stars

Would give ZERO stars if I could

Would give ZERO stars if I could. Placed an order and requested a cancellation and refund within 5 minutes. This company has refused to provide me with a cancellation and refund and now are claiming that they sent out the order which there is no evidence of this. I have submitted a charge back through my bank. Also please note the majority of their photos and products are stolen from authentic businesses this company are Asian SCAMMERS

17 July 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

What is wrong with you

The package was insured, yet it still hasn't arrived. The tracking number indicates that it is in Munich (Germany)—so, theoretically, it is almost there. This status has remained unchanged for a month. When I inquired, I was initially told that logistics can sometimes take time. Later, the shop claimed they were no longer responsible, alleging that the package had been delivered in America with a delivery date in late May. They continue to stonewall further inquiries and refuse to help.
The waiting period has now reached two months.

9 July 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I would give them less than 1 star if I…

I would give them less than 1 star if I could. I ordered decals for graduation. When I inquired on status of order, I received two different tracking numbers with different ship dates. I was told my order was delivered over two months after ordering and told to reach out to USPS. I did not receive the items and USPS said they cannot use their tracking number to confirm delivery. DO NOT BUY from this company, total scam!

22 April 2026
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

No presentation box

The bracelet is beautiful but it didn’t come in the lovely presentation box it was shown with so the bracelet is meaningless because the explanation isn’t there

19 June 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look