While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 246 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers generally find the products to be of good quality and appreciate the variety available. Many people are pleased with the pricing, finding it affordable for the amount received, and some highlight the fast delivery and discreet packaging. Reviewers also mention that the edibles are consistent and well-labeled, providing a reliable experience. However, a significant number of people have expressed dissatisfaction with customer service and response times. Some customers report issues with payments, orders being canceled without explanation, and instances where products were not received after payment. There are also concerns about a lack of communication, with many reviewers stating they received no replies to emails or chat inquiries, especially when problems arose.

What people talk about most

Order

Reviewers highlight ambiguous aspects of order experiences. While some customers report positive experiences,... See more

Product

Reviewers mention ambiguous feedback about product. Many customers praise the quality, noting strong, potent,... See more

Response time

Users describe widespread dissatisfaction with response times, frequently reporting that emails go... See more

Customer service

Clients share negative opinions on customer service, with many reviewers expressing frustration over... See more

Payment

Customers had negative experiences with payment. Many reviewers report issues such as money being taken... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

First time ordering and honestly surprised how cheap it was for the amount I got. Quality wasn’t top-shelf but way better than expected at that price.

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Ive ordered a couple times now and the grade is good for what you pay for sure. Definitely worth the money imo anyway, and Ive smoked for over 20 yrs now. Had an issues 1 time with payment but it all... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

i received a lower quality order on Aug. 15. . So i returned it to Bulk Buddy at my expense . UPDATE : Sept / 03 / 2025. I contacted BulkBuddy and they have shipped me a replacement order .... See more

Company replied


Company details

  1. Cannabis store

Written by the company

Welcome to Bulk Buddy, your premier online cannabis dispensary in Canada. We excel in providing an exceptional shopping experience, allowing you to effortlessly buy cannabis online from the comfort of your home. Our extensive range features everything from premium cannabis flowers and potent concentrates to delicious edibles, soothing topicals, and high-quality CBD products. Each item is carefully chosen to ensure maximum quality and potency, meeting the highest industry standards. As a leading Canadian online dispensary, we're committed to delivering exceptional customer service and superior cannabis products to our clients nationwide. Whether you're a seasoned cannabis user or new to the world of cannabis, Bulk Buddy is here to help you discover the perfect products to suit your needs and tastes. Explore our wide selection today and experience the convenience of buying cannabis online with Bulk Buddy.


Contact info

3.3

Average

TrustScore 3.5 out of 5

458 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 90% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Big Shoutout to BB Team

Thanks very much to Bulk Buddy BC Team. I had an issue with BB BC which they solved it very nicely & granted me with store credit so i will definetly shop back from Bulk Buddy

So if anyone out-there has any issue simply email them & they will be glad to help you
Thank you once again BBTeam
Apreciated ♥️

30 July 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Thank you for trusting BB! ❤️ If you need anything, feel free to reach out.


Rated 5 out of 5 stars

You will get your order, just be patient.

The customer support is great when they reply but it can be very slow.. but.. they will eventually reply.

My last order was sent monday and got it today. fast delivery, weights are correct, one strain had about 7g of shake to it, not a fan of shakes or bottom bags but overall i am happy with the product.

Order before that was very slow Due to Canada post Strike but arrived. Bulkbuddy reassured me that it was packaged and on the way!

Despite the few issues with shipping, slow reply, or "ignoring missing loyalty points", i always got my order ,reassured to be reimbursed if anything was to happen to package & im sure they are doing their best with replying so.. the company deserves 5 stars! :)

Thanks BulkBuddy!

24 July 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Thank you for trusting BB! ❤️ If you need anything, feel free to reach out.

Rated 5 out of 5 stars

Bulk Buddy

Good quality for the price ive been ordering and i am generally satisfied.

21 July 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Thank you for trusting BB! ❤️ If you need anything, feel free to reach out.

Rated 1 out of 5 stars

I still haven't received my tracking…

I still haven't received my tracking number. My package has been in the shipping process for 3 days. Can you send me my tracking number or simply reply to me please?

Answer : No response from Customer Service, they are holding $250 and my order remains in process, no tracking number can you answer my emails or send me my package? I will then remove my trust pilot review. You can reach me. I am waiting impatiently. I was defrauded with cheepweed I hope you are honest

I have written to you several times and have received no response from you. Can you give me an email address so that someone can take care of my shipping please, as it has been paid for 3 days. Thank you for your understanding.

21 July 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Hi there, can you please send us an email regarding your concern so we can resolve the issue? We do apologize for the inconvenience you experience.

Rated 5 out of 5 stars

I’ve been ordering from this website…

I’ve been ordering from this website for awhile now and I live other of the coast no problems having them in no time, there’s a little mistake here and there no biggie those are always solved very quickly awesome service very good quality too

21 July 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Thank you for trusting BB! ❤️ If you need anything, feel free to reach out.

Rated 1 out of 5 stars

There is no customer service

There is no customer service. Order at your own risk. I placed an order immediately paid for it and now it's been sitting on hold for almost a whole week. Nobody from the company has responded to my messages. I feel like I've just been ripped off for over $300. I paid with Bitcoin so I can't even get the money back. Buyers beware these guys are total scam artists.

17 July 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Hi there, can you please send us an email regarding your concern so we can resolve the issue? We do apologize for the inconvenience you experience.

Rated 2 out of 5 stars

I have ordered from Bulkbuddy in the…

I have ordered from Bulkbuddy in the past with good success. Unfortunately on my previous order they did not have the product in stock even though it showed there was lots when I ordered. They cancelled half of the order and converted my $400 into 40000 of there points. On my current order I spent $500 including attempting to use my 40000 points.
This time the order has been cancelled outright.
I have been trying to contact them now for four days asking what is going on with my order.
No RESPONSE yet - nothing!
The customer response is horrendous.

26 May 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Hi there, can you please send us an email regarding your concern so we can resolve the issue? We do apologize for the inconvenience you experience.

Rated 1 out of 5 stars

Frustrating experience. Wouldn’t order again

Horrible customer service and follow up. I’ve been trying to get in touch with customer service about a delivery issue—zero response. Funny enough, they do reply quickly if you have a question about purchasing something. I was forced to pay $25 for express shipping after the site said “add $5.76 more for free shipping.” So I did. Then at checkout, express was the only option available. I paid for 1–4 day shipping, but they didn’t even create the label for three days—and when it finally shipped, it went regular mail. No refund. No credit. No explanation. Just silence. But sure, ask about a product before buying? Replies instantly. After the sale? Good luck.

25 June 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Hi there, can you please send us an email regarding your concern so we can resolve the issue? We do apologize for the inconvenience you experience.

Rated 1 out of 5 stars

First order good, second order shorted and they dont care.

Second shipment short. Contacted customer support. They replied fast and said sorry can you take a picture for us. I took a picture and sent to them and heard nothing back.

22 June 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Hi there, can you please send us an email regarding your concern so we can resolve the issue? We do apologize for the inconvenience you experience

Rated 5 out of 5 stars

Problem solver

Had a shipping problem but team BB took care of it ( a bit of delay ) got my stuff and got some extra points for further orders ! Good job !

5 June 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Thank you for trusting BB! ❤️ If you need anything, feel free to reach out.

Rated 1 out of 5 stars

Fixed it and burned me the very next time. Scammer!

I’ve ordered from them for about 9 months. Always on time and good price and quality. That is until this time. They have taken my money and ghosted me. The chat line is useless and nobody returns emails. Absolutely terrible customer service. They have no phone number so I’m basically SOL
Don’t buy from these scammers. You will get burned eventually
Well after 10 days they decided to rectify the situation. Sent my products with a small upgrade and all seemed back to normal ……well
Update on June 27
My very next order, they get it lost by Purolator. They send me an email 2 days later to say it’s lost but the good news is we will give you a credit. 4 days later they don’t answer, my credit order is on hold and I’m still without answers and its a long weekend. These guys are scam artists. They should have just sent out another order but apparently it’s not what they do. They give you a credit that you can’t seem to use and then ignore your inquiries and emails. Use other reliable sources people. Tried to work with them again but the customer service is the worst!!!!!

24 May 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Hi there, can you please send us an email regarding your concern so we can resolve the issue? We do apologize for the inconvenience you experience.

Rated 1 out of 5 stars

Has anyone been able to get these guys…

Has anyone been able to get these guys to respond to a message? I’ve been messaging them for weeks now. Trying to get the limit released so I can pay.

29 May 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Hi there, can you please send us an email regarding your concern so we can resolve the issue? We do apologize for the inconvenience you experience.

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order for $750 that I never…

I placed an order for $750 that I never received. I sent several emails without ever receiving a response, so I simply lost $750. I do not recommend you at all.

20 March 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Hi there, can you please send us an email regarding your concern so we can resolve the issue? We do apologize for the inconvenience you experience.

Rated 5 out of 5 stars

I've never been let down..

I've never been let down..
Perhaps the complaints are from other weed stores because they can't compete with $12 ounces?

24 May 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Thank you for trusting BB! ❤️ If you need anything, feel free to reach out.

Rated 5 out of 5 stars

Things were looking grim

Things were looking grim with my previous supplier so I was looking for a new one and someone recommended me this site. Put my first order in, got it 72 hours later and it is 10% extra in weight. So no complaints!

6 May 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Thank you for trusting BB! ❤️ If you need anything, feel free to reach out.

Rated 5 out of 5 stars

I did 2 separate orders

I did 2 separate orders, both arrived on the same day. The price was good I think, have got similar quality from other places just paid way more. Thanks I guess...

7 May 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Thank you for trusting BB! ❤️ If you need anything, feel free to reach out.

Rated 5 out of 5 stars

Always been ordering from them

This was the first place from where I ordered and I have been with them all through these years. The service has only gotten better over time and the product has improved. I understand that it can be seasonal but I still think their strains are much stronger now.

5 May 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Thank you for trusting BB! ❤️ If you need anything, feel free to reach out.

Rated 5 out of 5 stars

I just wanted to test them..

I just wanted to test them... this was 2 years ago and I've been with Bulkbuddy all the way after the very first order. Good security, they know how to pack and ship. Thank you

28 April 2025
Unprompted review
Bulkbuddy logo

Reply from Bulkbuddy

Thank you for trusting BB! ❤️ If you need anything, feel free to reach out.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look