While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 322 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Many customers are pleased with the products, finding them effective for pest control and stain removal. People appreciate the quality of the items, often highlighting their plant-based ingredients and lack of harsh chemicals, making them safe for use around pets and children. The user experience is generally positive, with many finding the products easy to use and apply. However, some people were dissatisfied with their order experience, citing issues with unexpected subscriptions and unauthorized charges. A few other people also felt that the products did not work as advertised for certain pests, such as bed bugs or mice, and expressed concerns about the accuracy of ingredient lists and product origin.

What people talk about most

Product

People report positive experiences with product, often praising its effectiveness and natural ingredients.... See more

Quality

Customers consistently note positive experiences with quality, praising products for being effective and... See more

Order

Clients share negative opinions regarding their orders. Many customers report unexpected charges for items,... See more

Price

Reviewers highlight ambiguous aspects of price. Many customers report being charged significantly more than... See more

User experience

Reviewers express satisfaction with the user experience, highlighting the ease of use and effectiveness of... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

I purchased bugmd with the concept that it would help us eliminate the bedbug problem, but it didn't do that. It only helps us locate where the nests are to try and remove eggs that might still be th... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Had a particularly nasty roach problem,,, in WYOMING, where there aren't supposed to be any! I suspect they were coming from the people that just moved in next door, Anyway, didn't want to use toxic... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

This product appealed to me because it is pet-friendly and does not use harsh chemicals. I have two young puppies, and we occasionally still have accidents inside the house. I use the odor eliminato... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

BugMD’s Essential Pest Control Fast Acting Family Kit is a total game changer! I love that it’s plant powered and chemical free, yet still incredibly effective. It wiped out ants and spiders around m... See more

Company replied


Company details

  1. Pest Control Service

Written by the company

BugMD creates pest control solutions that are better for you and the planet. At BugMD, our mission is to create the most effective solutions for household pest problems without using nasty ingredients. Each product is rigorously tested and quality-checked to meet our high standards before it ever reaches your doorstep. You can rest easy knowing our team of experts works tirelessly to deliver formulas backed by a potent mix of science and Mother Nature. We promise to never stop searching for new and innovative ways to carefully free your life of any "unwelcome guests."


Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

This product really works ever since I…

This product really works ever since I tried bugmd I have been satisfied works on all kinds of bugs I would recommend bugmd to anyone to try

22 January 2026
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for your kind words! We’re so glad to hear that BugMD is keeping your home bug-free and working well for you. Your recommendation means a lot to us, and we’re thrilled you’re satisfied with the results!

Rated 1 out of 5 stars

Unsatisfied consumer

It did not kill any roaches at all. We read all instructions then mixed the solution as instructed. Applied as instructed. No results. When I tried to get them to honor their money back guarantee, they told me apparently we didn't do it right. I'm a very unsatisfied consumer!!!!!!!

13 February 2026
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for your feedback.

Unfortunately, we’re unable to locate an order under the name listed on this review. We would truly appreciate the opportunity to look into this further.

Please visit www.bugmd.com and click on the Live Chat button during business hours (M-F 8AM-5PM PT). You may ask to speak directly with Watson, and she will personally review your situation and ensure you’re well taken care of.

Since our team would never intend to suggest that you are “not doing it right,” we’d very much like the chance to review the prior conversation associated to your account to better understand what occurred and make this right for you.

Rated 1 out of 5 stars

they said I joined a membership

they said I joined a membership, which i did not. received a package and $117 on my credit card. I called several times and emailed them, I threatened to call attorney general and they finally answered. i sent the package back, cost me $20 and they said they’ll pay me $107 back, not $117. very annoyed. stuff didn’t work anyway

5 February 2026
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for your feedback. We’re truly sorry you incurred these fees and understand how frustrating that can feel.

Please know we make every effort to proactively communicate any upcoming billing, including advance notifications and clear order confirmations, so there are no surprises.

According to our records, your initial order in December was placed under our “Subscribe & Save” pricing option. This was outlined in your order confirmation email, along with details regarding the recurring shipment schedule.

We also sent a 3-day pre-bill notification prior to processing your second in February. This advance notice is intended to give customers the opportunity to make any changes or cancellations before the order is processed.

Our policy includes a $9.95 restocking fee and this fee can be waived if you contact customer service within the 3-day pre-bill window. We show that your first communication regarding this order was received after the order had already been processed.

Rated 1 out of 5 stars

This is really a rip off

This is really a rip off. For 3 months I sent a e mail canceling them. When I finally got a hold of them they could not find my e mails. I told them I would send the Un use bottles back but that wouldnt work either. I could get a refund for 1 bottle as soon as I sent it back at my expense. There is a problem with this company losing emails. The were rude and unhelpful when I finally got ahold of them.

13 February 2026
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for your feedback. We're sorry this happened to you.

To ensure your message reaches the correct team, please send any emails directly to support@bugmd.com so our BugMD Customer Service team can properly receive and review your communication.

At this time, we have not been able to locate any prior correspondence under the name listed on this review. We would truly like the opportunity to assist you.

For immediate support Monday through Friday, 8AM–5PM PT, please visit www.bugmd.com and click on the LIVE CHAT button so we can address and resolve your concerns in real time.

Rated 4 out of 5 stars

It does deterred mice

It does deterred mice, but for 30 days. Imagine keep buying this product ongoing. Once they in the mice are in. You have to seal the holes to the entrance. This product is effective but it can get costly. I prefer working with an exterminator.

1 January 2026
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for sharing your experience. You’re absolutely right that sealing entry points is an important part of long-term rodent prevention.

Professional exterminators often charge hundreds of dollars per visit—and pests sometimes require multiple visits. However, with BugMD, you pay once for the product, you control ongoing use without repeat service fees and is great for people who want effective pest control without harsh chemicals.

Rated 1 out of 5 stars

You don’t know your subscribing when…

You don’t know your subscribing when you figure it out. You try to contact them and it’s almost . What a world we live in. I’ll be back in touch in a month or two when I can finally get this shit taken care of hopefully

29 January 2026
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

We apologize for any frustration around managing your subscription.
According to our records, our team made attempts to contact you via voicemail and live chat. Please know that your subscription was canceled on January 29, 2026, in accordance with your request.

Rated 1 out of 5 stars

Don't purchase. You will not get your money back, or a usable product.

I was looking online at the product and decided to order it. I put in my credit card information and then they added another product that looked good. This happened several times so I decided not to order their product. Low and behold they charged my credit card. They shipped their products without any directions or how to use it. A total scam for a product I could not order nor was there any address to return their product. I keep getting emails. They even call to gloat that they took your money. Stay away from this company.

18 December 2025
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

We’re very sorry to hear how upsetting this experience has been. We understand how concerning it is to see a charge go through after deciding not to complete an order, and we never want anyone to feel misled or pressured during checkout.

Our products are always shipped with usage instructions, and we do provide return information through our support team—but we’re sorry if that wasn’t clear or easy to find in your case. We also want to be clear that we do not call customers to “gloat,” and we take feedback like this seriously.

Our Director of Customer Service reached out to you today via email and also attempted to contact you by phone. Please reply directly to the email sent today so we can work with you to resolve your concerns.

Rated 1 out of 5 stars

Does not work and poor customer service

The product did not work. It was a lot of effort to get a refund, and even then they want to charge a service fee. I sent videos of the mice just walking past the Vamoose pouches and still got an argument. So disappointed not only in the product but in customer service.

1 January 2026
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

We’re really sorry to hear how disappointing this experience has been. We understand how frustrating it is to put in the effort to use the product, document the issue, and still feel challenged when asking for help—that’s not the experience we want for our customers.

We appreciate you taking the time to share detailed feedback, including the videos, and we’re sorry the product did not work as expected in your situation. Your comments about the refund process and service fee are heard and will be shared with our leadership team for review.

Please reach out to us directly and ask to have your message escalated to the Director of Customer Service so we can review your case more closely and work toward a fair resolution. We truly appreciate your feedback and the opportunity to improve.

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely worthless

Absolutely worthless, and they wouldn't give me back m money.
Don’t buy!!!

2 January 2026
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for your feedback, and we’re sorry that your experience was disappointing. We do offer all customers a 30-day satisfaction guarantee.

Our records indicate that order was placed on 10/26/25 and delivered on 11/01/25. Under our 30-day satisfaction guarantee, the warranty period for this order was valid through 12/01/25.

If you believe our records are incorrect, please reply to the email sent to you today by our Customer Support team so we can review your request further.

Rated 1 out of 5 stars

It's a scam

Oh, if I could rate this scam Company zero stars I would.
First their website. It constantly redirects you to other products to order instead of to your cart for checkout. Then, they literally change your order to what THEY want...a recurring monthly charge. So, for example I ordered, for 57.00 2 envelopes of 4 packets each as a one time order. But, they switched my order to a recurring 4 envelopes of 4 packets every month for 112.57. I immediately tried to cancel the order by sending them an email but ask they kept doing was to reply to my email and try to sell me more products. Their reply email said they are busy and would get back to me, but they never did. Eventually I called them and to my surprise I got a live customer service rep, all the was from India who I couldn't understand.
I eventually did find out how to return the product, but it cost me 20.10 in shipping, which they refuse to reimburse me.
Stay far, far away from this scam.

5 January 2026
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry that your experience did not meet your expectations, and we understand how frustrating this situation must feel.

We want to reassure you that we are not able to change an order from a one-time purchase to a recurring subscription on our end. That said, we recognize that the ordering process may have been confusing, and we appreciate you bringing this to our attention. We also understand that receiving both marketing and customer service emails can add to that confusion.

Regarding your call experience, we sincerely apologize if communication felt difficult at any point. We take pride in ensuring our agents speak fluent English and provide clear, respectful support.

We would genuinely like the opportunity to locate your account and review your interactions so we can better understand what happened and improve moving forward. Unfortunately, we’re unable to find an order associated with the name used in this review. If you’re willing, please reach out to us via live chat on our website and ask for the Director of Customer Service—she will be more than happy to personally assist and help resolve this for you.

For reference, our return policy and 30 day satisfaction guarantee details are available on our website at:
https://bugmd.com/policies/refund-policy

Thank you again for your feedback. We value the opportunity to learn from it and do better.

Rated 2 out of 5 stars

This is a classic scam

This is a classic scam. They offer empty promises and a hollow money-back guarantee, then invest the money you send them. The product is just bait—and you're the fish that took it.

5 December 2025
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for sharing your concerns. We understand that frustration can arise, and we’re sorry that your experience led you to feel this way. That said, we do stand behind our money-back guarantee and take action promptly when customers request cancellation or refunds within policy.

We’d like to clarify that your order was canceled and fully refunded on 12/24/25. The refund was processed back to your original payment method, and no funds were retained by our company.

If you have any questions about the refund or need further assistance, our customer service team remains available and willing to help.

Rated 1 out of 5 stars

I ended up with a subscription renewal…

I ended up with a subscription renewal I DIDN'T WANT or ORDER - cannot contact them - cannot sign into their site to cance - RIP OFF BULL SHIT - DOES NOT WORK - BETTER TO GET A CAT THAN DEAL WITH THIS CRAP

3 January 2026
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for your feedback. Unfortunately, we’re unable to locate an account using the name provided in this review.

You’re welcome to contact our Customer Service team Monday–Friday, 8:00 AM–5:00 PM, by phone at 949-502-0148, or reach us anytime via our 24/7 live chat on www.bugmd.com. You may also email us at support@bugmd.com. We stand ready to assist you in any way we can.

Rated 1 out of 5 stars

BugMD is a fraud

This company is a lying bunch of thieves
I ordered 1 bottle for $12.99 and they are sending me 6 for $128.00. They will not return calls. They offered me a 30% refund and I could keep all bottles. But their credibility is shot with me. DO NOT ORDER FROM THEM. You will regret it.
BugMD is a fraud.

29 December 2025
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

We’re very sorry for the frustration and confusion surrounding your order. We want to be clear that BugMD is not a fraud, and we take concerns like this very seriously.

Based on our records, the order placed was for a multi-bottle package, which can sometimes cause confusion during checkout. That said, we understand how upsetting this experience has been.

Our records show you've been in contact with our customer service team and that you opened a fraud claim with your bank and have been refunded in full.

We value our customers and we're very sorry for the confusion we caused during the ordering process. Thank you for bringing this to our attention.

Rated 1 out of 5 stars

Scam

Nothing but scammers who market to fools.

22 December 2025
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

We’re sorry to hear we made you feel this way. BugMD is a legitimate company, and we stand behind our products and our satisfaction guarantee.

We take all feedback seriously and would appreciate the opportunity to address any specific concerns you may have. If you’ve had an issue with an order or need assistance, please contact our customer support team directly so we can help resolve it.

Rated 1 out of 5 stars

I give it one star because you don't…

I give it one star because you don't have a zero star rating. I was investigating this product and put it in my cart, after looking further at the website which is very confusing, I emailed to cancel the order I sent several emails to cancel the order. The response I got from the company was I had items waiting in my car and in 24 hours if I did not place the order they would be returned to stock and given to somebody else. I did not place the order they placed it for me charging me $102.47. trying to get a refund from them is like trying to pull teeth from an elephant. They keep sending me emails telling me that they've sent instructions to return it but all they're sending me is instructions to receive a partial refund and a tough luck letter saying that I own it. Do not deal with these people their customer service is absolutely positively the worst they're not trustworthy they are a scam and I filed a fraud claim with my credit card company. Next I am going to go to the interstate commerce commission if I don't get satisfaction. They have the worst customer service of almost any company I ever dealt with

17 December 2025
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for bringing this to our attention, and we’re very sorry for your experience.

Our records show that detailed return instructions were emailed to you by our customer service team on 12/19/25—two days prior to this review. The instructions did not state “tough luck” or imply that you were left without options; however, we’re very sorry if the message was frustrating or came across that way, as that was not our intent.

As requested, we have canceled your subscription and issued a full refund for the three line items in your order. These will appear as three separate refunds on your bank statement.

Please don’t hesitate to reach out if you need any further assistance. We sincerely care about our customers and strive to provide the best service possible.

Rated 1 out of 5 stars

Have you used your product for almost 3…I have been using this product for almost 3 years and now I have an issue with fleas on my dog which is a service dog and now I hear him scratching and chewing

Have you used your product for almost 3 years now and the fleas are snorting it they have overcome my house but yet I depended on what you told me that you would be able to take care of it I have followed your instructions and get the fleas are still affecting my dog as well as me he is a certified service dog okay so I use this to help deal with the fleas rather than poisoning him through what everyone else offers but now I'm dealing with the fleas again and the roaches and I have used your product constantly and I will make it my mission if you can't help me discover an answer to put it out there that your product only works so long cuz it has not worked at my house and when I called for relief y'all told me to buy the upgraded version which means what you're selling isn't the truth okay so I will take the effort to put it out there through the emails that you have sent me that I have emails from you saying to do it this way I did it that way I'm still having an issue with fleas but yeah you tell me to upgrade to the next product so the first product didn't work that you all offer that is a very big letdown and a farce if you ask me how are you going to stand behind your product is what I'm asking you you can look me up Corey Vause I have bought your product for numerous years but yet after a couple now the fleas and the roaches don't care they are enjoying what you have sent then you tell me to upgrade to another product so is that you standing behind your guarantee I would just like to know when you provide a product please stand behind your warranty yes they told me I could do this that and the other but I believed on the product that you gave me with a handshake and now I'm still dealing with fleas and roaches so I just want to see if you are really about the people and if you are then you will help me with this issue just saying why should I spend more money for something that you already promised 850-274-4836 I would hope that someone would call me and talk to me as a customer and let me know how we can rectify the situation thank you for your time you have a wonderful evening and I hope a happy Merry Christmas

7 October 2025
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Hi Corey, thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry for the frustration this situation has caused, especially given how long you’ve been a customer and the importance of keeping your service dog safe.

We want to be very clear that we do stand behind our products and our guarantee. While many customers see great results, pest pressure can vary greatly depending on environment, infestation level, and ongoing exposure, which can sometimes require adjustments to a treatment approach. Our recommendation to consider an upgraded option was intended as an additional tool—not an indication that we don’t stand behind the product you originally purchased.

That said, we absolutely want to work with you directly to review your specific situation, usage history, and options under our guarantee to find a fair resolution. This is not something we want you to feel you’re facing alone.

A member of our management team will reach out to you directly to discuss next steps and see how we can best help resolve this for you. We appreciate your loyalty over the years and the opportunity to make this right.

Thank you again for bringing this to our attention, and we wish you a Merry Christmas as well.

Rated 1 out of 5 stars

Bad Business

I made a huge mistake of not reading the reviews before purchasing the item because after checking out some of the reviews, I had second thoughts of using it to eliminate the flea infestation I had at home. First of all, I wasn't able to cancel the order right after making the purchase and when trying to return the item, customer service lagged on giving me the RMA to start the process. This is just bad business all around in my opinion.

17 December 2025
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for your feedback, Vicky. We’re very sorry that we weren’t able to cancel your order.

As a reminder, we do offer a 30-day satisfaction guarantee on all orders. Our records show that you spoke with a customer service agent yesterday, and return (RMA) instructions were emailed to you today. Please feel free to reply to that email if there’s anything further we can assist with—we truly value our customers and appreciate your feedback as we continue to improve.

Rated 5 out of 5 stars

satisfactory resolution

After an initial problem I had with order, BugMD quickly responded and fixed my issue to my satisfaction

12 December 2025
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for your feedback. We apologize for any confusion around our upsell offers during your initial order. Our customer service leader has emailed you directly to resolve the issue. Please be sure to check your inbox and reply when it is convenient for you.

Rated 5 out of 5 stars

No Kill rodent pouches…

We purchased the Vamoose Rodent pouches to place in our for camper winter storage. If you are looking for a NO Kill option, this might be a good choice .

28 November 2025
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for sharing your experience! We’re glad to hear the Vamoose Rodent Pouches are a good fit for your camper’s winter storage and that you appreciate the no-kill option. We hope they help keep your camper rodent-free throughout the season!

Rated 5 out of 5 stars

Vamoose

The smell is pleasant and have no complaints. I have places these throughout my home and have been impressed. We live in the country side and the mice always find a way into my home when the weather changes. Will definitely purchase again!

1 December 2025
Unprompted review
BugMD logo

Reply from BugMD

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear that you’ve been impressed with the product and that the scent is pleasant. It’s great to know it’s helping keep mice at bay in your countryside home. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look