Sytner Group - Sytner Chery Bristol Reviews 

20
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

Bolingbroke Way, BS34 6FE Bristol, GB

•

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic service from Zhida and his team at Sytner Filton, Bristol. We were welcomed warmly and Dan gave us a great test drive route around Filton and Bradley Stoke for the Chery Tiggo 8 we ended... See more

Rated 5 out of 5 stars

A huge thank you to Zhida and the entire team for looking after us so well. From the moment we arrived, we were made to feel completely comfortable and at home. They went above and beyond for ou... See more

Rated 5 out of 5 stars

On visiting the showroom great welcome with light airy showroom with variety of models on display. Welcome by Robbie who assisted us and talked through the Chery brand. Impressed by brand knowledge an... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Whilst looking to buy a Tiggo 8 at Sytner Chery Bristol, Alex & Zhida were very helpful & knowledgeable about the car and able to clearly explain & demonstrate aspects of the car. The purchase process... See more

Company replied


Company details

  1. Car Dealer
  2. also in
  3. Used Car Dealer

Written by the company

In our state-of-the-art dealerships across the UK, Sytner Group represents the world's most prestigious car manufacturers. Our success has been built by every team member working together and contributing to our one team ethos. We strive to deliver an exceptional customer experience; our employees are highly trained, enthusiastic, knowledgeable and driven to deliver our fundamental commitment to our customers; of getting it right first time and making each and every interaction special. Our ultimate aim is to be considered the best company to work for in the industry and the best company to do business with.


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

20 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(20)

13,251 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Outstanding customer care from Mr. Zhida at Sytner Filton!

A huge thank you to Zhida and the entire team for looking after us so well. From the moment we arrived, we were made to feel completely comfortable and at home. They went above and beyond for our family—our young daughter was delightfully entertained with treats and toys, which made the whole trip stress-free for us.

We took a Chery Tiggo 8 out for a test drive through the Bradley Stoke and Filton areas, and we instantly fell in love with it. We ended up buying the vehicle in a gorgeous Super Grey finish, and we couldn't be happier with our new car!

Zhida was wonderfully professional, patient, and thoroughly explained each part of the buying process. Even when we left slightly after closing, the team warmly let us out through the back entrance without hesitation.

Top-tier hospitality and service from start to finish. Highly recommended!

20 October 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Fantastic service from Zhida and Team

Fantastic service from Zhida and his team at Sytner Filton, Bristol. We were welcomed warmly and Dan gave us a great test drive route around Filton and Bradley Stoke for the Chery Tiggo 8 we ended up buying. Zhida completed our purchase and guided us through every step, clear and professional throughout. Alex was also fantastic explaining the car settings and getting the car out for us.

My wife and daughter came with me, and our daughter was spoilt with snacks and toys. The branch is relaxing, with coffee and tea, and the reception staff were smiling and at ease.

An all-round five-star experience. Thank you, Zhida and team!

20 October 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Having selected a car Zhida assisted…

Having selected a car Zhida assisted and was very helpful with advice and sorted paperwork in a professional manner and was very helpful in assisting us when needed to purchase our new Chery Tiggo8. Also assisted us on handover day.

30 September 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Thank you, Andrew and Susan, for your wonderful review. We are delighted to hear that Zhida provided helpful advice and professionalism throughout your car purchase experience. It’s great to know that the paperwork and handover process were handled smoothly and met your expectations. We truly appreciate you choosing Sytner Chery Bristol for your new Tiggo8 and hope you enjoy every journey in your new vehicle. Your kind words mean a great deal to us all.

Rated 5 out of 5 stars

On visiting the showroom great welcome…

On visiting the showroom great welcome with light airy showroom with variety of models on display. Welcome by Robbie who assisted us and talked through the Chery brand. Impressed by brand knowledge and was quick to find out and if he didn’t know. We ended up buying a Chery Tiggo 8 which we are picking up today. Handover with Robbie was great.

30 September 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Dear Susan, Thank you very much for your wonderful 5-star review. We are delighted to hear that Robbie provided you with such excellent service and thorough brand knowledge during your visit. It’s fantastic that you found our showroom welcoming and enjoyed the variety of models on display. Congratulations on your new Chery Tiggo 8! We hope you have many enjoyable journeys ahead with your new vehicle. Your kind words are truly appreciated. Best wishes from the Sytner Chery Bristol team.

Rated 5 out of 5 stars

I have had a fantastic experience…

I have had a fantastic experience dealing with Sytner Chery Bristol. They were able to find exactly what I was looking for and arranged the vehicle to be delivered to me. Thanks so much to Tim Scott and Zhida Gu and the rest of the team for their brilliant service.

24 September 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Thank you very much for your kind words and for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that Tim, Zhida, and the team were able to assist you so effectively and find exactly what you were looking for. It’s wonderful to know the delivery process went smoothly and met your expectations. Your feedback is greatly appreciated and serves as encouragement for the whole team to continue providing brilliant service. We hope you enjoy your vehicle thoroughly.

Rated 5 out of 5 stars

Whilst looking to buy a Tiggo 8 at…

Whilst looking to buy a Tiggo 8 at Sytner Chery Bristol, Alex & Zhida were very helpful & knowledgeable about the car and able to clearly explain & demonstrate aspects of the car. The purchase process was smooth & communication was good. Would recommend this place.

19 September 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Dear Shelagh, thank you for your kind words and positive feedback. We’re delighted to hear that Alex and Zhida were able to provide helpful and knowledgeable assistance during your Tiggo 8 purchase. It’s wonderful to know that the process was smooth and that communication met your expectations. Your recommendation means a great deal to us. We truly appreciate you taking the time to share your experience and look forward to welcoming you back in the future. Many thanks once again.

Rated 5 out of 5 stars

​5 Stars

​5 Stars – Outstanding service from start to finish!
​I recently purchased my new car from Chery Bristol, and the experience was exceptional from start to finish.
​A huge thank you to Alex Millman and Alex Chivers for being absolutely amazing throughout the entire process. They made purchasing the car completely smooth, stress-free, and enjoyable. Their professionalism and communication were top-class every step of the way.
​I couldn't be happier with my new car and highly recommend Chery Bristol to anyone looking for fantastic customer service!

11 August 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Thank you so much for your wonderful review, BMOULD. We are delighted to hear that Alex Millman and Alex Chivers provided you with such a smooth and enjoyable experience throughout your purchase. Ensuring professionalism and excellent communication is very important to us, and it’s great to know this made a positive difference. We hope you enjoy your new car and truly appreciate your recommendation. It means a great deal to the whole team at Chery Bristol.

Rated 5 out of 5 stars

Wonderful service and communication

Wonderful service and communication. Coby (Bristol) was extremely helpful throughout the process of purchasing my new car. He understood my communication needs and downloaded the BIG app, which allowed us to communicate through typed or spoken words that were translated into text.
Although he does not know sign language, he made every effort to communicate with me. He spoke into the app and allowed me to read the messages directly. Even though my two sisters were with me and are often asked to interpret, Coby respected my independence and made sure to communicate with me directly. This made me feel empowered and independent.
He also took the time to ask about sign language, which made the entire car-buying experience even more enjoyable and empowering. Excellent service!

9 August 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Thank you, Kori, for your wonderful and thoughtful review. We are delighted to hear that Coby’s dedication to understanding your communication needs made your car-buying experience both empowering and enjoyable. It’s great to know that our team’s efforts to ensure clear and respectful communication helped you feel independent throughout the process. Your kind words truly mean a lot to us, and we’re pleased that we could support you in such a positive way. Wishing you many happy journeys in your new car!

Rated 1 out of 5 stars

Trying to get hold of anyone at Bristol…

Trying to get hold of anyone at Bristol is beyond a joke, Call no answer sends you a message to use Whatsapp no reply, FB no reply. Only way is to physicaly visit each time. No updates given on Car repair again without going into the store.. Did think about upgrading while there though but will look else where as service after is shocking...

3 months on and another problem and another delay, The last problem I had solved by an independent garage in the end, Lack of responses from the so say Tim Scott.

Again this ref the Dual Mass Flywheel part, Sytner replaced and yet the DMF has failed again, This as a guess is due to bad fittment or unresolved other problem at time of fitting, Yet radio silence from Tim, Have since started speaking to finance company and wow the emails start arriving, but to defend their postion rather than attempt to fix it.. They try to hide behind general legal terms yet they have not corrected the original problem so. Please Please be aware of Sytner Bristol. Oh and this was with a full 3 year extended warranty in place.. means nothing to them. Head office and Motor Ombudsman next.

Just read some other reviews, clearly if you want to buy a car Sytner staff are great, its the after sales that is the problem with a lot of people I see, so yes buy a car just hope you dont get a problem with it......

3 July 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Dear Wayne, we sincerely apologise for the difficulties you have experienced trying to contact us and for the lack of updates regarding your car repair. We understand how frustrating this must be and appreciate your feedback. We would like to invite you to contact our Head of Business, Timothy Scott, at timothyscott@sytner.co.uk to discuss your concerns further. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to address the issues you have raised.

Rated 1 out of 5 stars

Comedy of errors. When picking up new car

We went to pick up our new car from Sytner Chery, Bristol on 27th June, after more than a 2 1/2 hr wait they eventually brought out the car, only for us to notify them that it was the wrong one. No one accepted responsibility for the error and appeared to blame each other (it was the car washers fault, etc) At the end of a lot of toing and throing, we still don't have the car. They eventually admitted that they had registered the wrong car. Now need to wait for them to sort this out. Communication with them has ben near impossible, since we signed. As a first impression it does not look good. Still waiting for an update over 2 days later.

27 June 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Dear Ian, We sincerely apologise for the disappointing experience you have described. It is certainly not the standard we aim to uphold, and we understand your frustration regarding the delay and communication issues. We would like to invite you to contact our Head of Sales, Chris Stone, at chrisstone@sytner.co.uk, who will be happy to discuss your concerns further and assist in resolving the matter. Thank you for bringing this to our attention. Kind regards, Sytner Chery Bristol

Rated 1 out of 5 stars

Initially haphazard, later dishonest as well

Booked myself in for a test drive as I was interested in the Tiggo 7, everything was booked in and I went to the dealership. I was told to sit and make myself comfortable. Nobody came. After over half an hour of waiting I got up to leave only to find some poor sales person stood waiting for me, as my enquiry had been passed to him and nobody had told him I'd arrived.

The test drive was fine but I never heard anything more from the dealership and never received the promised free car washes. I sent Chery multiple messages which they actually read, but never responded to.

I'm just glad I found out that Chery are this disorganised before I actually went as far as buying a car from them.

Update - 12/3/26 - I got the following response from Chery:

"Feb 25, 2026
Dear Chris, We sincerely apologise for the disappointing experience you had at Sytner Chery Bristol back in November. It is certainly not the standard of service we aim to provide, and we regret the lack of communication and follow-up you encountered. We would like to invite you to contact our Head of Sales, Chris Stone, so we may better understand your concerns and address them directly. Thank you for bringing this to our attention. Kind regards, Sytner Chery Bristol Team"

And after being invited above to contact head office, I did...and heard absolutely nothing.

After chasing them they acknowledged I did the test drive but said that due to the fact the promotion had ended, they couldn't give me what I was owed, along with a basic, scripted apology. I took this further with Chery. They ignored me until I chased them; they spoke to the dealership who are now apparently claiming I never took the test drive and they can't find my details on the system! Either they are not telling the truth (spoiler, this is the one) or, despite scanning my driving licence on the day, they never entered my details on the system, in which case they took me out on an uninsured and illegal test drive. Either way, is this a company you want to trust with your next car purchase?

13 November 2025
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Dear Chris, we are truly sorry to hear about your disappointing experience at Sytner Chery Bristol. This is certainly not the level of service we strive to provide. We understand your frustration regarding the lack of communication and the issues surrounding your test drive. We would like to invite you to contact our Head of Sales, Chris Stone, at chrisstone@sytner.co.uk, so we may better understand your concerns and work towards a resolution. Kind regards, Sytner Chery Bristol Team

Rated 5 out of 5 stars

Great experience Sytner Bristol

Great experience buying at Sytner Bristol. Thanks to Alex and Freya.

10 June 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Thank you very much for your kind words, HJ. We are delighted to hear that you had a great experience buying at Sytner Bristol. Alex and Freya will be pleased to know their efforts were appreciated. It’s always our aim to provide excellent service and ensure our customers feel valued throughout their journey. We truly appreciate your feedback and hope you enjoy your new vehicle. Should you need any assistance in the future, please do not hesitate to get in touch.

Rated 1 out of 5 stars

Don’t buy a car from here

One star because I couldn’t leave 0 stars. Absolutely terrible customer service. Our lease car has been in service for 8 weeks and it’s still not fixed. We had a loan car for one week only out of the 8 week- we returned as were assured our car has been fixed when in fact it wasn’t fit to drive. Don’t ever lease a car from here. Also service team literally never answer the phone or respond to emails. The sales team answer the phone and try their best to be helpful but it isn’t their department and it doesn’t seem like they can do much.

16 May 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Dear Amy, We are truly sorry to hear about your disappointing experience with our service team. This is certainly not the standard we aim to provide, and we apologise for the inconvenience caused by the delay and lack of communication. After looking in to this matter it looks like you purchased your vehicle through Sytner Select Bristol and not Sytner Chery. We appreciate your feedback and would like to invite you to contact our service manager, Nicola Berryman who I believe you may have spoken to before at nicolaberryman@sytner.co.uk to discuss your concerns further. Your satisfaction is important to us, and we hope to resolve this matter. Kind regards, Sytner Chery Bristol

Rated 5 out of 5 stars

BRISTOL CHERY SYTNER

BRISTOL CHERY SYTNER

We came to your dealership to look at a Chery on 2/5/26 and were greeted by Rusty we must say what a lovely chap answered all our questions took us on a test drive very polite and professional so we decided to Buy a New Chery. We then had dealings with Jason again what a cracking chap very helpful and professional again answered all our question and very polite.

On 9/5/26 we came to collect our car unfortunately Rusty wasn't there but we went straight to Jason and again what a great chap all the paperwork sorted very very friendly and professional.

Jamie took over then in bringing the car out for us and talking / showing us the car making sure everything was ok with it and answered a few questions of ours again couldn't ask for more from him very professional and knowledgeable.

Jason , Rusty and Jamie are a credit to Sytner Bristol all was a great experience and we wouldn't hesitate to purchase again from you and recommend your dealership to others.

One final thing what a Lovely looking dealership you have there.

Thanks

9 May 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Dear Anthony, Thank you ever so much for your kind and detailed review. We are delighted to hear that Rusty, Jason, and Jamie provided such a professional and friendly service throughout your experience. It’s wonderful to know you felt well supported and valued during your visit and purchase. Your compliments about our dealership are greatly appreciated. We’re thrilled you’re happy with your new Chery and truly grateful for your recommendation. We look forward to welcoming you again in the future. Best wishes, The Sytner Chery Bristol Team

Rated 5 out of 5 stars

Friendly and inviting staff

Friendly and inviting staff, any problems they had sorted it. Good quality of cars as I am a returning customer.Would recommend

30 April 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Dear Jakub, Thank you very much for your kind words and for being a returning customer. We are delighted to hear that you found our staff friendly and inviting, and that any issues you encountered were promptly resolved. It’s wonderful to know you appreciate the quality of our cars. Your recommendation means a great deal to us. We look forward to welcoming you back to Sytner Chery Bristol in the future. Best wishes, The Sytner Chery Bristol Team

Rated 1 out of 5 stars

Not a good experience

Not a good experience. Would never use this company again. Was told a date I could collect the vehicle and then the goal posts kept changing. Due to being busy at work I arranged for it to be delivered. We arranged a morning delivery, on that morning they notified me to stay they forgot to get the chip in the windscreen repaired so would be an pm delivery. Upon delivery the car smelt very strong of cigarettes, obviously the driver had been smoking in the car!!
The car came with only one working key and now they want me to travel over an hour away to get another key. Still trying to resolve this matter but very slow at responding to emails
Very disappointed.

16 March 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Dear Helen, thank you for taking the time to share your feedback. Firstly, please accept our sincere apologies for any disappointment or frustration you have experienced. Having reviewed your comments, it appears that your dealings were with Sytner Select Bristol rather than Sytner Chery Bristol. However, we appreciate that this distinction does not lessen the concerns you have raised, and we are sorry that your experience has not met your expectations. We take all customer feedback seriously and would welcome the opportunity to discuss your concerns further. If you would like to do so, please feel free to contact Chris Stone, Head of Sales, directly at chrisstone@sytner.co.uk, who will be happy to review the matter with you. Thank you again for bringing this to our attention. Kind regards, Sytner Chery Bristol

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely terrible customer service…

Absolutely terrible customer service from the service department they say they will call you back to keep you updated and nothing, you can never get through to them I had a problem with not one but two cars that I got from them with gearbox issues. No interest in wanting to help at all . Never never buy a car or use them for services.

25 March 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Thank you for your feedback Andrea. We are sorry to read of your dissatisfaction with the service you have received. Having reviewed your comments, it appears that the vehicle was purchased through Sytner Select Bristol rather than Sytner Chery Bristol. It also appears that you have been in communication with Nicola, the Service Manager, regarding the concerns you have raised. We appreciate that issues with any vehicle can be frustrating, particularly where you feel communication has fallen short of your expectations. Whilst we understand your concerns, our records indicate that your case has been under review and that Nicola has been involved in discussions with you regarding the gearbox-related issues you have experienced. We take all customer feedback seriously and are disappointed to hear that you feel unsupported. Your comments regarding communication and responsiveness have been noted and will be shared with the relevant management team for review. Thank you for taking the time to bring your concerns to our attention.

Rated 5 out of 5 stars

I pop over tyo Sytner with no intention…

I pop over tyo Sytner with no intention of getting a new car, just wanted to test drive the New Tiggo 9. Having met with Alex Millman, Alex, was very informative and helpful. there was no pressure to purchase the vehicle just informative information on the vehicle his knowledge was fantastic. Once I started the drive the Tiggo 9. I must say I am not impressed easily, yet this vehicle has all the bells and whistle, is easy on the eye, very responsive, comfortable style in abundance.

I decided there and then that I may not have needed it, but my lease was coming to an end in July so what the hell, you only live once.

so in short I dealt with two people Alex Millman and Alex Chivers, both very professional, and very easy to deal with. two weeks later I am driving out of the show room, in my new car, which having had to drive to Torbay the same day. I am still very impressed with the car.

2 February 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Thank you, Steve, for your fantastic review. We’re delighted to hear that Alex Millman and Alex Chivers provided such a professional and pressure-free experience. It’s wonderful that the Tiggo 9 impressed you with its style, comfort, and responsiveness. We’re thrilled you’re enjoying your new car, especially after your trip to Torbay. Your kind words mean a lot to us, and we hope your new vehicle continues to bring you great satisfaction on every journey. Safe driving!

Rated 5 out of 5 stars

My review is in two parts

My review is in two parts. Raiya on reception dealt with my broken down car, emailing me and breaking the bad news that it couldn’t be repaired without a new engine, and, along with Joe, helped me move the incredible amount of belongings I had in it.
I needed another car. I have a disabled passenger and had to hire a car at first, but Azziz and Joe were great at working with me to get the car I wanted. They sorted out finance, Tax and allowed me space and coffees to organise the insurance.
The sympathy and help given by all the staff was good. Information clear and concise.
One thing was sure. Wet belts are bad news. Check if you have one and change it regularly, it’s worth the cost to have it done.

6 February 2026
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Dear Claire, Thank you very much for your thoughtful and detailed review. We are pleased to hear that Raiya, Joe, and Azziz were able to support you through a difficult situation and assist with finding the right car for your needs. It’s wonderful to know that our team’s sympathy and clear communication made a positive difference. Your advice about wet belts is very helpful and appreciated. We wish you all the best with your new vehicle and future journeys. Kind regards, Sytner Chery Bristol Team

Rated 1 out of 5 stars

Rung this company three times in a row…

Rung this company three times in a row each call 3min 40 seconds and then they cut you off. If you cant even answer the phone then where will you be if there is a problem to sort out. Some off the smart ones test out a dealership before they buy a brand new vehicle.

18 December 2025
Unprompted review
Sytner Group - Sytner Chery Bristol logo

Reply from Sytner Group - Sytner Chery Bristol

Dear David, We sincerely apologise for the frustrating experience you have had trying to reach us. We understand how important it is to receive prompt and reliable communication, especially when considering a new vehicle purchase. We would like to invite you to contact our Head of Business, Timothy Scott, at timothyscott@sytner.co.uk, who will be happy to discuss your concerns and assist you further. Thank you for bringing this to our attention. Kind regards, Sytner Chery Bristol

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look