Storebælt sinatur hotel. Nydelig beliggenhet og fine rom. Men best av alt er betjeningen! De strekker seg virkelig det lille ekstra for sine gjester. Datteren vår fikk is når vi tok et glass vin i b... See more
Company replied
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
Storebælt sinatur hotel. Nydelig beliggenhet og fine rom. Men best av alt er betjeningen! De strekker seg virkelig det lille ekstra for sine gjester. Datteren vår fikk is når vi tok et glass vin i b... See more
Company replied
Lækkert hotel med en bedste beliggenhed. Desværre ikke noget tryk på vandet, hvilket gør det umuligt for kvinder med langt hår. Desværre ingen rengøring, rene håndklæder mellem overnatningerne.... See more
Besøgte Sinatur Storebælt på forlænget weekend for anden gang. Beliggenheden er i top, hvis man kan lide vand. Sidste år var vi dybt imponerede over restaurantens formåen og et skønt vinkort; men desv... See more
Advarsel: Restauranten på Sinatur Storebælt i Nyborg er ikke i stand til at håndtere allergener. Jeg var på kursus i september, hvor de serverede en kage specifikt til mig, hvorefter jeg fik et allerg... See more
Company replied
I Sinatur har vi skovbryn, åer og ådale, sund, bælt og strand som nærmeste naboer og udsigter, der veksler mellem det idylliske og det storslåede. Vi driver hoteller på naturens præmisser og har stort fokus på at være en ansvarlig virksomhed. Vi er mere end stolte af, at vi er den første danske hotelkæde med et GHG-verificeret klimaregnskab og tilmed den første B Corp certificerede hotelkæde i hele Norden.
Denmark
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
Replied to 100% of negative reviews
Typically replies within 1 month
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Har været på weekendophold hos Sinatur Hotel Storebælt fra 20/6 til 21/6. Værelset var Ok, pænt rent og med det allermest nødvendige uden det på nogen måde var luksus. Aftensmaden var en katastrofe, i forbindelse med opholdet havde vi bestilt en 2 retters menu, som hotellet kunne bestille indholdet af. Vi forventede derfor en god aftensmad der ifølge hotellets menukort skulle koste 365 kroner per person. Første ret var rent vegansk og bestod af halvvejs tilberedte råvarer, hvor det væsentligste var et stykke råt glaskål der skulle forestille at være en kammusling. Det smagte mildest talt forfærdeligt.
Hovedretten hed et eller andet i retning af kyllingegillotine, om det havde noget at gøre med, hvordan kyllingen var blevet aflivet eller hvad vides ikke. Man kunne jo så forvente at retten bestod af noget fornuftigt kyllingekød med nogen af de gode råvarer af grønt hotellet bryster sig med. Det viste sig at kyllingekødet bestod af helt tynde strimler kyllingekød på maksimalt 5 mm (millimeter) i tykkelsen og med en samlet mængde på nok 3-4 cm3, altså på almindeligt dansk næsten ingenting. De helt tynde kyllingestrimler var totalt indbagt i noget pulveriseret/findelt grønsagsmateriale af ubestemmelig herkomst og i en meget sej konsistens. Der blev serveret nye små kartofler til, noget man normalt rigtigt ville glæde sig over på dette tidspunkt af året, men de var hverken ordentligt vaskede eller pillede inden tilberedningen, så den uappetitlige skræl gabede rundt om de små kartofler. Også her var porren stort set rå, næsten umulig at skære over og helt uspiselig.
Betjeningen var venlig og gav en god betjening i det omfang hun var tilstede under måltidet i restauranten ( Vi var der fra klokken 18.15), men når man havde brug for hende f.eks. for at få lidt betjening måtte man vente længe inden man kunne få fat i hende.
Det positive ved måltidet var at der i begyndelsen blev serveret noget udmærket og velsmagende brød samt noget godt smør dertil. Desuden var det nok også positivt at der var nogle små nye kartofler derfor, det kunne have været godt, hvis de havde været ordentligt tilberedt. Vi var 2 personer og den ene lod hele tallerkenen med hovedretten gå urørt tilbage. Hovedindtrykket var at maden kunne have været anvendt som fabrikation af hønsefoder, men var uegnet til menneskeføde. Betjeningen blev selvfølgeret orienteret om de positive og negative aspekter ved måltidet, men havde ikke nogen kommentarer hertil. I vort ophold skulle vi også have været tilbudt kaffe efter middagen, men det skete ikke!
Morgenmaden næste morgen var virkeligt god og omfattende og med lækre detaljer, men det opvejer ikke det elendige aftensmåltid vi var udsat for. Veganske retter er normalt rigtigt velsmagende, men menuen her virkede som lavet af en børnehaveklasse der havde leget godt.

Reply from Sinatur
På Frederiksdal hotel nød vi en fantastisk julefrokost i de smukke omgivelser ved Mølleåen. Bæredygtighed, økologi og service var i højsædet. Madens kvalitet var over al forventning. Omgivelserne var indbydende og hyggelige. Der var tænkt på det hele - selv bål i de mørke timer.

Reply from Sinatur
Advarsel: Restauranten på Sinatur Storebælt i Nyborg er ikke i stand til at håndtere allergener. Jeg var på kursus i september, hvor de serverede en kage specifikt til mig, hvorefter jeg fik et allergisk anfald. Her i november er jeg igen på kursus og de serverer en dessert med hvede, som jeg selv sender retur til køkkenet. Jeg kan risikere at gå i anafylaktisk chok og jeg føler mig ikke længere tryg på stedet. Personalet i restauranten virker lidt ligeglade, men endelig var der en i receptionen, som tog mig alvorligt. Utrygt.

Reply from Sinatur
Vi havde et skønt ophold i starten af oktober på Storebælt Sinatur Hotel & Konference – en gave fra min kæreste – og blev positivt overrasket.
Tjeneren Jeppe fortjener en særlig tak for sin imødekommende og opmærksomme service, som gjorde vores ophold ekstra hyggeligt. Personalet var generelt meget venlige og hjælpsomme, og beliggenheden direkte ved vandet med den smukke udsigt over Storebælt gjorde oplevelsen helt perfekt. Morgenmaden var lækker og med et godt udvalg. Alt i alt et rigtig dejligt ophold, som vi varmt kan anbefale!

Reply from Sinatur
Har ikke sovet hele natten grundet manglende varme på værelse 111
Mine medkursister klager over samme problem
Jeg mener ikke ledelsen er i stand til at drive hotel og mit kursus idag er ødelagt grundet manglende søvn og varme

Reply from Sinatur
var på besøg i Restaurant Åsyn. Virkelig kedelig oplevelse. Besøgt under Diningweek.
Vi havde købt en deal så menuen var allerede sat. Vi ankom og fikhurtigt bestilt drikkevarer og fik efter 5 minutter en appetizer. Derefter ventede vi 40 minutter på at vores forret kom. En forret der var på størrelse med en appetizer. Og vi fik ikke engang brødet der hørte til før 5 min efter forretten blev serveret.
Eneste lyspunkt på aftenen var hovedretten (vildt) som var virkelig skøn og udsøgt. Men den blev også lidt ødelagt af at der var smørknive til at skære kødet ud. Man burde overveje steakknive eller sørge for at kødet var mere mørt hvis man ikke vil skifte knivene ud.
Desserten var pocheret pære. En dejlig dessert hvor vi dog kun havde skeer til at spise med, så vi sad og var bange for at få det hele i skødet. Samme frygt sad de andre kunder ved de andre borde og talte om.
Og selvom det var en dessert, blev vi ikke tilbudt at købe kaffe eller andet til denne ?
Og igen efter desserten sad vi i 45 minutter med vores tomme tallerkener. Så bordet ved siden af nåede både at få forret og hovedret serveret og spist, men tjeneren tog ikke vores tomme tallerkener med ud. Og først da jeg meget insisterende fik fat på en tjener og bad om regningen, fik vi lov at betale.
Vi gav IKKE drikkepenge og da tjeneren tog dankortmaskinen til sig sagde han intet. Spurgte ikke engang om vi havde haft en god aften. Vi prøvede men var glade for ikke at have betalt fuld pris for oplevelsen. Tænk hvis det havde været en normal aften hvor der var forskellig bestillinger på alle borde. Nu havde de muligheden for at vise hvad de kunne og de fejlede gevaldigt

Reply from Sinatur
Overnatning på Hotel Sinatur
i Nyborg i forbindelse med et firmaarrangement.
Indtjek eftermiddag gik nemt og hurtigt - og personalet var søde og professionelle, selvom vi var mange.
Fine rene værelser, dejlig rolig atmosfære og lækker morgenbuffet.
Personalet var super servicemindede, og hjalp med alt fra vejvisning til isterninger - også midt om natten.

Reply from Sinatur
Fantastisk ophold hos sinatur hotel frederiksdal
De reneste og smukkeste værelser samt det skønneste og mest hjælpsomme personale. Derudover lækre faciliteter og omgivelser

Reply from Sinatur
Netop overnattet i Frederiksdal som et stop på ferien. Lækre omgivelser, lækre værelser, lækker udsigt, alt var NÆSTEN perfekt, bortset fra håndværkerne… er sommerferien ikke højsæson? Hvorfor så ikke renovere i lavsæson? Bevares, jeg spurgte i lobbyen om der var tid på håndværkerne, og fik at vide de ikke larmede igen før 9 næste dag - min søn er autist og lydfølsom, og var virkelig ked af betonhammeren… men så begyndte de da bare at banke med en hammer i stedet kl lidt i 7. Første del ferien var ikke det værd.
Har tidligere overnattet på Skarrildhus - virkelig perfekt, kan varmt anbefales. Tror også frederiksdal kunne ha været perfekt, hvis man havde koordineret renoveringen, eller oplyst os ved booking, eventuelt givet os værelser væk fra renoveringen, istedet for værelser lige overfor håndværkerne.

Reply from Sinatur
Vi har lige haft en overnatning på Hotel Sinatur
i Nyborg fra den 05-072025 her i weekenden.
Blev modtaget med et smil og velkommen af det altid søde personale. Rigtig godt morgenbuffet med alt hvad hjertet begære, vi har været her før og det er med sikkerhed ikke sidste gang vi kommer. Pæne rene værelser altid en fornøjelse

Reply from Sinatur
Storebælt sinatur hotel.
Nydelig beliggenhet og fine rom. Men best av alt er betjeningen! De strekker seg virkelig det lille ekstra for sine gjester. Datteren vår fikk is når vi tok et glass vin i baren. Og etter utsjekk fikk vi låne håndkle for å ta et bad i sjøen. Tusen takk for et nydelig opphold.

Reply from Sinatur
Havde en SÅ fin oplevelse i Middelfart, hvor vi forsøgte at booke bord lørdag aften, hvor vi tilfældigt kom forbi.
Alt var desværre optaget, men den utrolig søde pige i receptionen hjalp os videre til en anden restaurant, hvor hun fik bord og endda den menu, vi var ude efter.
Den slags service fortjener 5 stjerner.
Vi glæder os til at komme og spise på Sinatur i Middelfart.
Næste gang bestiller vi i forvejen.

Reply from Sinatur
Gl.Avernæs Hotel & konferencecenter . Et fantastisk sted, god betjening og dejlig naturområde. Vi kommer helt bestemt tilbage dertil.

Reply from Sinatur
Har flere gange overnattet på signatur hotel i Nyborg.
Jeg har mellem 60 og 90 hotel overnatninger om året og dette hotel ligger absolut som nr. 1.
Venligt personale der er ganske naturlige og ikke optræder kunstigt venlige som på mange andre hoteller.
Da vi på den seneste overnatning skulle tidligt afsted og ikke kunne nå morgenmaden, hørte receptionisten det og spurgte om de ikke skulle anrette en lille morgenplatte til os. Den var stor lækker og mættende. Værelse er top med gode senge og dyner og i øvrigt hovedpuder nok.
Stor anbefaling - og tak til et fantastisk personale i Nyborg - vi kommer snart igen.

Reply from Sinatur
Gl. Avernæs levede virkelig op til mine forventninger og mere til. Hotellet lå i nogle virkelig smukke omgivelser. Personalet var venlig og imødekommende. Maden var virkelig lækker! Det var virkelig smukt og velholdt.
Jeg kommer helt sikkert igen.

Reply from Sinatur
Gl.Avernæs er et besøg værd! Vi kommer i hvert fald igen. Helhedsindtrykket var så gennemført. Alt ude og inde var holdt og pænt og rent. Maden i restauranten var simpelthen helt fantastisk. Personalet var seviceminded, imødekommende og velinformeret. Det klima-venlige-aftryk er tydeligt og helt i top. Kvalitet frem for kvantitet. En hel igennem gennemført og god oplevelse - alle pengene værd (og mere til).

Reply from Sinatur
Sixtus er et hotel man har lyst til at vende tilbage til. Vi havde 3 udsøgte dage, hvor vi fik lov at bruge hotellets skønne faciliteter. Vi tjekkede ind på det flotteste værelse, rent, ryddeligt og med en fantastisk behagelig seng. Vi blev forkælet i restauranten med inspirerende mad og det mest servicemindet personale. Man skal huske at låne hotellet armbånd og badekåber til den nærliggende vinterbadeklub, og få den oplevelse med. Den største overraskelse er hotellets imødekommende personale, som har personlig service i højsæde. Som gæster på hotellet føler man sig taget virkelig godt af. Hele personalet ved hvem man er og var til for vores skyld. Fantastisk oplevelse!

Reply from Sinatur
Hotel Sinatur Storebælt i Nyborg.
Fantastisk udsigt, fantastisk mad og yderst venligt og imødekommende personale. Intet at komme efter her👌🏼
Rengøringen og vedligehold på værelset er derimod ikke godt nok. Gardinet hænger og er delvist revet af i den ene side. Der gror rød svamp nederst på badeforhænget og væggene og hjørner i brusekabine er helt kalket til. Toilet med store brune løberander nede i. Glashylde over vask hænger og er på vej ud af væggen så ens ting lander i vasken. Løse fuger med huller og delvist revet op på hylde over toilet. Generelt trænger værelset til en hovedrengøring i krogene/på kanter/udsugning i loft, og få repareret de ting som er defekt. Derudover kradser toiletpapiret som tydeligt er det billigste man har kunnet skaffe. Lidt ærgerligt. Held og lykke til dem som måtte få tynd mave.
Det sidste som gjorde afsættet til anmeldelsen her var, at jeg rykkede på topmadrassen på sengen og kom til at rive det vandtætte underlag delvist af. Her ventede et gulligt plettet betræk med gammel blodplet på. Et betræk som ville kunne have været lynet af og renset. I stedet har man klasket et vandtæt underlag ovenpå. Det er simpelthen en ommer og er under den forventede standard for et hotel som dette. Synd når de ellers på andre parametre gør meget ud af det.
Vi bookede et ophold på Sixtus, der tidligere har været et fremragende sted at komme, men denne gang levede det desværre langt fra op til forventningerne.
Vi fik et værelse i villa Louise, der viste sig, at være lige ved siden af en indkørsel, benyttet af fragtmænd og lastbiler, i de tidlige morgentimer. Det betød, at vi måtte stå op med hønsene begge morgener, idet hotellet ikke har aircondition og vi derfor var tvunget til at have vinduerne åbne, pga. sommervarmen. Selve værelset trænger til en makeover og sengene står placeret lige under en skråvæg, så man må kravle i seng om aftenen.
Sengetøjet er varmt og puder/dyner er ikke behagelige, at ligge på/i.
Vi havde booket opholdet med aftensmad i restauranten, og det skal siges, at min mand havde glemt at nævne, at jeg ikke spiser fisk, da opholdet blev booket. Det blev derfor, nævnt, da vi kom ned i restauranten og de tilbød derfor, at lave menuen om (den bestod af tre retter, hvoraf de første to retter indeholdt fisk). Jeg takkede nej til tilbuddet med begrundelsen, at det var vores egen fejl og fik arrangeret med det venlige personale, at jeg aftenen efter, kunne undgå fiskeretterne.
Så langt, så godt. Aftenen efter, var personalet skiftet ud og da tjeneren præsenterer aftenens menu, der nu består af kylling, forklarer vi, at det kun er den ene af os, der ikke spiser fisk og at det skulle være noteret af personalet, fra den foregående aften.
Tjeneren sørger for, at give besked om dette til køkkenet og vi får herefter de ønskede menuer, men med nøjagtigt samme slags tilbehør, som vi havde fået aftenen forinden.
Godt nok er vi glade for spidskål, men man kan godt blive lidt træt af at spise det samme, to aftener i træk. Når man booker et ophold på et hotel, vil man også gerne ha’ at maden er en fin oplevelse og vi var ret skuffede over den manglende variation i tilbehøret. Vi kan sagtens spise det samme to dage i træk, når vi er herhjemme, men når vi er ude, vil vi gerne have forskellige smagsoplevelser.
Personalet var søde og venlige -og specielt den første aften, kunne vi mærke, at personalet gik meget op i deres arbejde, hvilket var en fornøjelse for os som gæster.
Jeg vil gerne give personalet langt flere stjerner, men opholdet alt i alt trækker desværre ned, så vi ender på to.
Vi er lige kommet hjem efter en uges supergodt ophold. Alt var rent, pænt og ryddeligt. Vores superior værelse havde en smuk udsigt, gode senge og der var hvad vi skulle bruge. Som gæster på hotellet havde vi virkelig følelsen af at personale var til for os og gjorde deres ypperste for at vi skulle føle vi var velkomne. Min mand var på et tidspunkt meget tidligt oppe for at se solen stå op over vandet og ude på terrassen blev han mødt af en tjener der lige tilbød en god kop kaffe til ham, selvom morgenmaden slet ikke var klar endnu. Sikke en luxus. Morgen og aften buffet havde alt hvad hjertet kunne begære og der er en formidabel udsigt fra restauranten. Dejligt at i bruger lokale fødevarer. Fantastisk naturkoncept i har fået skabt med de vilde blomster og frugthaven.
Det bliver ikke sidste gang vi kommer og nyder et ophold.
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.