Printerpix UK Reviews 

47,316
•
TrustScore 3 out of 5

3.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 2,611 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers frequently appreciate the fast delivery times and the lovely print quality when ordering personalized items like photo books, posters, and calendars for special occasions. Many consumers find the online creation process smooth, straightforward, and easy to navigate when designing their custom projects. However, some reviewers were not happy with the customer support channels and prolonged communication delays. Several people frequently mentioned that items arrived damaged, bent, or creased due to extremely inadequate protective packaging. Others also experienced significant shipping delays, missing orders, and persistent difficulties obtaining a refund when problems finally arose.

What people talk about most

Product

Customers consistently note ambiguous experiences with product quality and delivery, with many reporting... See more

Quality

Reviewers express mixed feelings regarding product quality, with some consumers praising the nice materials... See more

Order

Clients share ambiguous opinions on order, with some reviewers highlighting smooth processes, prompt... See more

Customer service

Reviewers highlight deep frustration regarding customer service, frequently describing support as... See more

Delivery service

Users describe ambiguous interactions with delivery service, as experiences with shipping times vary... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

The creation of the wall calendar was simple and very user friendly. My product has arrived albeit I am disappointed that it is an A3 DOUBLE SIDED wall calendar. I obviously was not thorough enough i... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

The item arrived but I wasnt blown away by the quality. I also raised a complaint with Printerpix as I paid an extra fee to speed up the process and it still took 3 days to make so I’m unsure what I p... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

The print was great, however it was sent in a bubble pocket envelope with no do not bend sticker. As a result the print has creases in it. A piece of card in the envelope or sending in a tube would ha... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Delivery was good but the packaging for the Calendar was far to small so the calendar was all creased iv tried putting weights on it but that isn’t good !

Company replied


Company details

  1. Gift Shop

About Printerpix UK

Written by the company

Welcome to PrinterPix
Capture, create and print your most treasured memories with Printerpix. There is nothing comparable to holding a photograph, flipping through a photo book or displaying a beautiful canvas featuring a loved one.
Our team of highly qualified printing experts use only the latest and greatest equipment, so that your photographs look their best in the photo books, calendars and canvases you design.
Printerpix makes your memories last a lifetime.

Contact info

3.2

Average

TrustScore 3 out of 5

47K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.2

All reviews

(47,316)

2,435 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Right ive ordered

CO41F10232 Right ive ordered a costumised pillow and I received the pillow reversed even the text , tried contacting and everything but no one is replying which is a bit concerning tried to contact and send emails on multiple occasions asking for a refund

3 September 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Melissza,

We’re very sorry to hear that your customized pillow was received with the design and text reversed. We understand how disappointing this must be, especially after making several attempts to contact us regarding a refund.

We’ve noted your order details, and our Customer Support team will review your case and get in touch with you directly to assist with the issue and your refund request.

We sincerely apologize for the inconvenience and lack of communication.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

Ordered a cushion

Ordered a cushion . Photos not as per preview and cut people out of photo. Rubbish customer services done two online chats just tell me to wait for email which has not arrived . No solution. Please avoid.

20 August 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Sharon,

We’re sorry to hear about your disappointment with the cushion and understand your concerns regarding the images being cropped.

We have reviewed your order and verified that the cushion was printed exactly according to the project submitted. We can see that there was not enough space around the edges of the design. For cushions, the edges are used for the stitching area, so any images or text positioned too close to the edge may be affected during production.

We understand that this may not have been what you expected, and we’re sorry for the frustration caused. When creating a cushion design, it is important to leave sufficient space around the edges to ensure that important parts of the image or text are not affected by the stitching area.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service and delivery

Terrible customer service and delivery.

Original order was lost, agreed to a replacement that was sent, it was delayed by courier again, then eventually arrived bent, dented and creased. Contacted for refund but proceed without agreement to send another replacement. Will not be ordering again

9 September 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Emma,

We’re very sorry to hear about your experience with the delivery and the condition of the replacement when it arrived. We completely understand your frustration after experiencing repeated delays and then receiving a damaged item.

We also apologize for the inconvenience caused by the replacement being arranged without the resolution you were expecting. Our Customer Support team will review your case and get in touch with you directly to assist with your refund request.

We sincerely apologize for the disappointment and inconvenience caused.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

If I could give them no stars I would…

If I could give them no stars I would paid over £21 for a rush order. Was told it had been sent to evri. Evri then confirmed they haven’t received it. I’ve then spent 6 days trying to contact them getting generic replies. Then emails constantly asking for my order. No order, no refund and no real person to speak too. Complete scam. Do not use these scammers

30 August 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Jamie,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to have paid for a rush order, only to face delivery issues and difficulty receiving a clear response from our team.

We sincerely apologize for the lack of communication and the inconvenience caused. Our customer support team will review your case and get in touch with you directly to investigate the delivery issue and assist with an appropriate resolution.

We understand your frustration and are sorry we’ve let you down on this occasion.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 2 out of 5 stars

Annoying

Annoyingly, I noticed a few mistakes immediately after submitting my order. I asked if the order could be stopped and ammended, but i was advised this was not an option (I believe by a bot). I also found myself unable to edit it in 'my projects'. I wanted to correct the mistakes and understand how to transfer the exact contents to a cheaper softcover book. The emailed advice wasn't helpful and I found it impossible to speak to a human and get some support. I know these days poor, inaccessible and automated customer service is standard, but it still drives me mad!!!!

7 September 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Sarah,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to notice mistakes after placing your order and then have difficulty getting the support you needed.

As outlined in our Terms and Conditions, once an order has been placed, it cannot be stopped, cancelled, or modified, as it may be sent to production immediately. We provide a preview option before the product is added to the cart so customers can carefully review the design and content before completing the order.

We understand your concerns regarding the editing and product options, and we’re sorry that the information provided was not as helpful as expected.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

Nothing turned up no customer service

I ordered a frame for over £100 at the start of Aug, it never arrived, never even got to Evri, I have emailed and emailed, talked to the online chat and got absolutely nowhere. No response, just chat bot messages saying I’m sorry and they will raise a ticket. Will need to talk to my bank now.
Still going around in circles keep getting emails saying they are looking into it, or want me to confirm my address which I have done 3 times, do I want them to raise a ticket. Evri never received the item!

Update 23.09.26
emails stopped and never turned up, gave up, absolutely terrible

9 August 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Emma,

We’re very sorry to hear that your order has not arrived and that you have been unable to get the support you needed despite contacting us several times.

We understand how frustrating it must be to have waited since the start of August without receiving your order or a clear update. Our Customer Support team will review your case and get in touch with you directly to investigate the delivery issue and work towards an appropriate resolution.

We sincerely apologize for the lack of communication and inconvenience caused.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

It’s a scam.

Ordered about a week and half ago, Sent multiple emails and no reply and they had the audacity to say my parcels been shipped but when i Phoned EVRI they said the parcel is still with sender. It’s a scam Don’t ever buy anything from here.

31 August 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Milano,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to see your order marked as shipped while Evri has confirmed that they have not yet received the parcel.

We sincerely apologize for the lack of communication and the inconvenience caused. Our customer support team will review your order and get in touch with you directly to investigate the delivery status and assist with an appropriate resolution.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 2 out of 5 stars

I used this service in last August and…

I used this service in last August and some of the photos I requested to print were not done properly. Those photos were cut-short and I did inform customer care. I received an email that requested to send a photo of the effected photos,which I did till this day there was no update regarding that. I am a first time customer and really disappointed with the service

10 August 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Prasantha,

We’re very sorry to hear about your experience, especially as this was your first order with us. We understand how disappointing it must have been to receive photos that were cut short and then not receive an update after providing the requested photo proof.

Our Customer Support team will review your case and get in touch with you directly to investigate the issue and work towards an appropriate resolution.

We sincerely apologize for the lack of communication and inconvenience caused.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

Ordered 3 poster prints

Ordered 3 poster prints. It’s now 13 days later and no order. Have tried contacting printerpix but even with their email address you just get an AI response which is not helpful at all. Don’t use as you don’t get your order or any assistance

Update; thanks for your helpful reply printerpix. I have indeed sent an email to you with my order number twice (to the email adress listed below) and still just an AI generated response and no more feedback on where my order may be. Terrible service

30 August 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi,

We’re sorry to hear that your poster prints have not arrived and that you have been unable to get the assistance you expected from our Customer Support team.

Unfortunately, we have not been able to locate your order details from the information provided in this review. Please contact us at contactus@printerpix.com with your order number and the email address used to place the order. Our Customer Support team will review the delivery status and assist you further.

We sincerely apologize for the inconvenience and lack of communication.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

Going round in circles

Having received a reply from my trust pilot review company asked me to contact customer services Do they think I haven’t tried that they need to read the 6 emails sent

8 September 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Sharon ,

We’re sorry to hear about the frustration caused, especially after you have already contacted our Customer Support team several times.

We understand that being asked to contact us again after sending multiple emails can feel like you are going around in circles. Our Customer Support team will review your case and the previous correspondence and get in touch with you directly to assist with your concern.

We sincerely apologize for the repeated inconvenience and lack of resolution.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

A poor result

A poor result. Once the company agreed that it should be re-printed or refunded, I have had many conversations about receiving a refund. No money yet. This order was done 2 months ago – by now I would have thought this would’ve been resolved.

8 July 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Angela,

We’re very sorry to hear that your refund has still not been received, especially after waiting for two months and having multiple conversations with our team.

We understand how frustrating it must be to have this matter remain unresolved after being advised that a reprint or refund would be provided. Our customer support team will review your case and get in touch with you directly to assist with the refund and work towards resolving this as quickly as possible.

We sincerely apologize for the delay and inconvenience caused.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

Order never delivered

I have had a dreadful experience with this company. Ordered 3 photobooks in July, there was a problem with address and courier returned to printerpix. I have written countless emails, raised tickets chasing redelivery. Either get no response or automated email. Never get a response from a real person. So frustrating and upsetting as these books were gifts. Please someone look into this and deliver my order.

27 July 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hello Julie,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating and upsetting it must be, especially as these photobooks were intended as gifts.

We apologize for the lack of communication and the inconvenience caused. Our Customer Support team will review your case and get in touch with you directly to assist with the delivery of your order and work towards a resolution as quickly as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

Received another person's order.

Received another person's order.
It's impossible to get any contact with them ,the chat bot repeats same answers and says someone will get back to me, 3 weeks later and nothing.
Reporting faulty item always comes back with error code?
Do not recomend this company,poor customer services and expensive postage costs.

20 August 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi John,

We’re very sorry to hear that you received someone else’s order and have been unable to get the support you needed. We understand how frustrating it must be to wait weeks without a clear response.

Our customer support team will review your case and get in touch with you directly to assist with the incorrect order and the issue you experienced when reporting it.

We sincerely apologize for the inconvenience and lack of communication.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

Avoid if you value customer service

Wish I read these reviews before placing my order.

Ordered a photobook and went for lots of premium upgrade options so ended up costing me over £60 but was a special gift so happy to pay it. Book arrived damaged with pages stuck together which left ink transfer and creased pages. Have tried contacting customer services multiple times, initially asking for a replacement to be sent and eventually a refund as have ended up ordering elsewhere with it being a gift and running out of time. Still haven’t received any kind of response or even an acknowledgement from customer services at printerpix so looks like I’ll be going down the visa chargeback route. Absolutely disgusting. Avoid.

19 August 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Charlotte,

We’re very sorry to hear about the condition in which your photobook arrived and the lack of communication from our customer support team. We completely understand your frustration, especially as the book was intended as a special gift.

Unfortunately, we have not been able to locate your order details from the information provided in this review. Please contact us at contactus@printerpix.com with your order number and clear photos of the damaged pages. Our customer support team will review your case and assist you further.

We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment caused.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 5 out of 5 stars

Initial issue but great customer service

I had an issue with a canvas I ordered and initially thought they wouldn’t reply to my issue . I couldn’t have been more wrong . They went far beyond and replaced the picture . Great communication and very pleased . I can confirm you can buy with confidence .

14 August 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Allan,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration, especially after trying to contact us regarding your photo before production.

Unfortunately, we have not been able to locate your order details from the information provided in this review. Please contact us at contactus@printerpix.com with your order number and details of the issue. Our Customer Support team will review your case and assist you further.

We sincerely apologize for the lack of communication and inconvenience caused.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS! Items don’t arrive!

Ordered a canvas for my Nan’s 90th birthday (30th August) on the 24th August with rush delivery and website stated latest delivery would be 28th August, ensuring it would arrive to gift to my nan.

NOTHING HAS ARRIVED STILL! A beautiful birthday gift totally ruined and a very disappointed Nan!

EVRI tracking has stated ‘awaiting parcel from sender’ since 26th August and there’s been no movement! I’ve tried emailing the company everyday since 28th August and am being completely ignored.

Absolutely disgusting service considering the trust and money I put into this company for such an important gift.

I hope someone from Printerpix sees this and sorts this issue out asap. I expect a clear explanation and resolution asap.

UPDATE 11/09/26 - Despite the company’s response to this review 3 days ago stating someone would reach out to me, this never happened and the item unsurprisingly still hasn’t arrived. Horrendous service.

24 August 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Dannielle,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been, especially as the canvas was intended as a special 90th birthday gift for your Nan.

We sincerely apologize for the delay and the lack of communication from our team. Our customer support team will review your order and get in touch with you directly to assist with the delivery issue and work towards a resolution as quickly as possible.

We understand how important this order was to you and are sorry we let you down on this occasion.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 4 out of 5 stars

My replacement order finally arrived…

My replacement order finally arrived after the courier stole the last one the quality isnt as good as I hoped but at least I actually got something fir my money now I removed my previous negative review as the customer service weren't taking my word for it when my item was stolen by the driver I had cctv to prove nobody arrived when PayPal got involved it was all sorted

3 September 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Update!!!!

I have emailed the company everyday and now think I'm being ignored.
My order has not been sorted and feel that now they have my money they don't care.
I hope to get something sorted soon as this is just not acceptable.

3 September 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Sam,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to have followed up repeatedly without receiving the support you expected.

Unfortunately, we have not been able to locate your order details from the information provided in this review. Please contact us at contactus@printerpix.com with your order number and details of the issue. Our customer support team will review your case and assist you further.

We sincerely apologize for the lack of communication and inconvenience caused.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 1 out of 5 stars

Ordered a blanket in June

Ordered a blanket in June, wrote a review on trust pilot due to very poor customer service, printerpix replied on my review to apologise and requested I try again for a refund of damaged item, at least they were quicker to reply on a bad review as I am still waiting for a response and refund 3 months later! Shocking service

22 June 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi,

We’re sorry to hear about the frustration you’ve experienced regarding your damaged blanket and the delay with your refund.

Unfortunately, we have not been able to locate your order details from the information provided in this review. It would be helpful if you could share your order number and the email address used to place the order..

Once we have these details, our Customer Support team can locate your order and assist you with the refund request.

We sincerely apologize for the inconvenience and hope to resolve this for you as quickly as possible.

Kind regards,
Printerpix Support

Rated 5 out of 5 stars

Order number CO41E93497 canvas print…

I originally gave this company out of frustration 1star but today I have to admit it's 5 stars all the way they really have gone out of there way to make me happy that I used printerpix so a big thank you to all the team who went the extra yard for me. Order number CO41E93497 canvas print I ordered came with the edges cut off I immediately contacted there robot to be told that a replacement would be made since then I have not received any communication whatsoever I think as do many others on this site believe they are just hoping that we all get fed up and put it down to experience

2 September 2026
Unprompted review
Printerpix UK logo

Reply from Printerpix UK

Hi Lorraine,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to receive your canvas with the edges cut off and then not receive any further communication.

We’ve noted your order details, and our Customer Support team will review the case and get in touch with you directly to assist with the replacement.

We sincerely apologize for the lack of communication and appreciate your patience.

Kind regards,
Printerpix Support

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look