Jeg købte en kjole til min venindes datter. Den var desværre for lille og ikke helt hendes smag. Jeg sendte pakken retur med det samme 6/6 og kunne se på gls tracking at pakken blev leveret 9/6. Jeg... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Jeg købte den smukkeste kjole til vores sølvbryllupsfest. Sød og smilende kundebetjening af miss Diva, der hurtigt fangede, hvad det var jeg ønskede mig. Siden er min garderobe blevet udvidet mere... See more
Vi har oplevet en åbenbaring idag, intet mindre.😊 Tog en chance og lokkede vores barnebarn med ind i butikken for at kigge på konfirmations kjole, uden de store forhåbninger. Det var så inden vi... See more
Company replied
Nej nej nej!! 🫣 Bare et godt råd, køb ikke noget herfra. Brugte beskadigede varer modtages, og på trods af efterfølgende sendt billedokumentation, fremstilles kunden som utroværdig og den skyldige... See more
Company details
Information provided by various external sources
Vi er en lille virksomhed, som sælger feminint tøj til kvinder i alle størrelser. Vi har også herre tøj til mænd fra bla. Dickies og Rumble59. End stor del af vores tøj er vintage / 50'er inspireret, men vi har også hverdags tøj samt fest kjoler, smykker og diverse accessories. Vi forhandler bla. følgende mærker: Dickies Rumble59 Hell Bunny
Contact info
Industrivej 1, 4241, Vemmelev, Denmark
- +45 27 89 32 33
- Lili.marleen.dress@gmail.com
- www.lili-marleen.dk
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
Replied to 44% of negative reviews
Typically replies within 24 hours
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Desværre ingen god oplevelse
Desværre ingen god oplevelse og har endnu ikke fået pengene retur for en varer, som de modtog for 17 dage siden - hverken mail eller penge har jeg modtaget.
Bestilte et flot hårpynt, som skulle bruges til en fødselsdag. Den var desværre sendt i en alt for lille kasse, så både bånd og fjer var trykket.
Derfor sendte jeg en mail til butikken d. 29.5.26 med billeder og forklaring på min utilfredsstillelse.
Den hører jeg svar på d. 7.6.26, hvor jeg allerede har været inde og bestille en returlabel og sendt retur, da jeg ikke turde vente på svar, såfremt min fortrydelsesret udløb.
Så sendt retur d. 4.6. og jeg kan se på gls, at den er leveret med underskrift fra butikken d. 9.6.
Modtager en mail d. 7.6. at jeg blot kan sende den retur som reklamation, men den er på dette tidspunkt allerede sendt.
Da jeg hverken modtager mail eller pengene retur sender jeg en mail d. 17. og spørg til hvornår jeg kan forvente pengene retur. Intet svar. Skriver igen d. 25.6. og har ikke hørt noget.
Det drejer sig "kun" om 339,- men jeg synes det er super ærgerligt at miste penge på den måde.
Skulle nok have "lyttet" til anmeldelserne herind, men tog desværre chancen.
Fortsat ingen penge retur efter 3 uger :(
Jeg købte en kjole til min venindes datter. Den var desværre for lille og ikke helt hendes smag. Jeg sendte pakken retur med det samme 6/6 og kunne se på gls tracking at pakken blev leveret 9/6. Jeg afventede men fik ingen penge retur eller modtag bekræftigelse på modtagelse af kjolen. 17/6 havde jeg fortsat ikke fået bekræftigelse på de har modtaget den eller modtaget pengene retur. Jeg skrev derfor en mail med dokumentation af indleveret pakke og leveringstidspunkt. Stadig ingen svar. Jeg sendte en mail igen 22/6 med dokumentationen igen og en undren for at refunderingen ikke har fundet sted, fortsat i god tone som de så fint efterspørger. Jeg må sige jeg at rystet over at læse alle de dårlige anmeldelser på bagkant og rigtig ærgerlig over ikke at få svar eller penge retur her 3 uger efter returnering.. ØV! Nul stjerner herfra 😔
Update: ret skal være ret. Efter denne anmeldelse har jeg 23/6 fået 149kr retur. Kjolen inkl fragt udgjorde 308kr. Altså er det fortsat 159kr lige ud af vinduet til fragt og returlabel og jeg er nu blevet bekendt med at kjolen findes på SHEIN til 120kr som jeg kan se andre også har erfaret. Øv for en træls oplevelse 😔
Dårlig hjemmeside
Jeg vil egentlig bare gerne købe et hårbånd med sløjfe. Men det er jo åbenbart virkelig svært med den hjemmeside de har. Der står tingene er på lager, men man kan ikke få lov til at ligge dem i kurven… så der blev ikke købt noget fra mig af.
Den originale pris er pludselig steget med 50%
Jeg har købt en kjole da jeg skal til min venindes bryllup. Da jeg skal være brugepige og farven er bestemt, er det begrænset hvilke muligheder jeg har for køb af en kjole. Jeg fandt en kjole der matchede farve og str. Dog over forventede budget, men det måtte være sådan i mangel af andre muligheder. Da jeg skal prøve kjolen bemærker jeg, at der står lilla pris 1499,-. Jeg kan se der er et prismærke under, hvorfor jeg bliver nysgerrig. Det prismærke hedder 1199,- altså 300 kr mindre. Det undrer jeg mig over og sender en mail til kundeservice med min undring. Idag skal jeg prøve kjole til. Jeg bemærker, at der faktisk er endnu et prisskilt under de to andre. Herpå står der 999,-. Jeg har derfor igen sendt en mail og jeg er spændt på deres svar herpå. Jeg undres meget over at der påsættes nye klistermærke over gamle og at prisen er steget med 50% synes jeg virkelig også er voldsomt.
Update d. 23/-2026
Jeg har læst andre anmeldelser igennem og flere skriver at kjolerne er fra TEMU/SHEIN. Det blev jeg nysgerrig på, så jeg lavede en billedesøgning. Jeg fandt kjolen på SHEIN til 372 kr og jeg kan se, at den på jeres hjemmeside igen har fået en prisstigning, for nu koster den lige pludselig 1699,-.
At i ligefrem lader det oprindelige shein mærke sidde på og bruger billederne fra shein på jeres side, kan jeg undre mig over. Føler jeg mig snydt, ja det gør jeg faktisk for jeg har fulgt jer længe og troede faktisk at i var en mere seriøs butik.
Kære Lily-Marleen
Kære Lily-Marleen
Jeg har idag haft en fantastisk tur i jeres butik i roskilde
Jeg er kommet hjem med et fantastisk outfit som jeg glæder mig til at tage i brug
Tak for en super oplevelse i jeres selvskab
De største stjerne til jer
Jeg købte den smukkeste kjole til vores sølvbryllupsfest. Sød og smilende kundebetjening af miss Diva, der hurtigt fangede, hvad det var jeg ønskede mig.
Siden er min garderobe blevet udvidet mere flere skønne kjoler fra Lili-Marleen- og der kommer helt sikkert flere til.
Tak for en dejlig oplevelse i butikken og for at få mig til at føle mig super smuk, både til festen og de andre gange, jeg har købt kjoler.
De største stjerner herfra
Langmodig returnering
Kære Lili-Marleen.
Jeg har endelig fået mine penge retur. Tak.
Jeg er i tvivl om, hvorvidt disse penge var gået ind, hvis jeg ikke selv havde været meget ihærdig omkring at kontakte jer, men måske gør jeg jer uret.
Under alle omstændigheder har hele processen omkring køb og salg med jer været præget af en let uprofessionel stemning. Jeres respons på mails har været skrevet i en småfornærmet tone, og man fik en fornemmelse af, at i ikke rigtig har styr på jeres butik, siden i ikke bare skriver en beroligende mail om, at pengene er på vej, og cirka hvornår jeg kan forvente at modtage dem.
Jeg er ærgerlig over forløbet, jeg havde regnet med at kigge på kjoler og alt mulig andet hos jer, det har jeg selvfølgelig ikke lyst til nu. Men jeg formoder heller ikke, at i ønsker mig som kunde, så tror jeg I havde håndteret hele forløbet anderledes. Det er i hvert fald ikke den kunde håndtering som jeg er vant til fra køb på andre webshops end jeres.
I får tre stjerner, fordi jeg trods alt fik mine penge retur, og fordi de damer jeg talte i telefon med undervejs, trods alt talte pænt ordentligt til mig og gerne ville prøve at løse problemerne. .
Dårlig kundeservice.
Bestilte og betalte for øreclips via online i Roskilde. pakken skulle være til afh i Vejle d 26 ifølge Maria fra Roskilde. Kørte derind til åbning kl. 11.00 og ventede udenfor i 10 min , der blev ikke åbnet. Kontaktede Roskilde via mail. Blev senere ringet op og Maria sagde at de i Vejle sagde de havde åbnet kl. 10.30. Spurgt om jeg havde været det rigtige sted, hvilket jeg kunne fortælle det havde jeg. Har været ansat i skobutik for mange år siden i samme gade.
Aftalte med Maria at personale i Vejle skulle sende clipsene til mig. Mandag d 30 havde jeg ikke modtaget noget så bad om mine penge retur hvilket jeg fik d. 31 . Mit råd til andre hold jer langt væk fra Vejle afdelingen samt online køb hos denne butik. De kender ikke til det gode købmandsskab som jeg er opdraget med med min uddannelse indenfor handel.
Jeg var entelig lidt uren ved at købe…
Jeg var entelig lidt uren ved at købe ved jer, da jeg havde set nogle af de andre andmendelser, men jeg må godt nok sige at de virkelig har gevet en yderst god service.
De sko jeg havde bestilt var desværre ikke på lager, så en fra butikken ringede og hun var så sød og vi fandt et par andre sko, som jeg fik i stedet. De sendte dem nogenlunde med det samme og der var absolut intet ondt at sige. Hun beklagede meget over at de ikke var på lager, men vi fandt en løsning og det er det vigtigste! Virker til at være virkelig søde folk der er god til at hjælpe og give en god service ❤️
En udfordrende men god dag til trods🍀
Jeg havde brugt en rum tid på at kommunikere med en ansat i butikken, inden jeg kom da jeg har nogle udfordringer.
Det var noget af en udfordring at komme ud af døren. Det tager mig 40 min. I bil.
Da jeg kommer til butikken står jeg længe og kigger over på facaden. Til sidst tager jeg mod til mig, åbner døren og går ind. Alt bimlede og bamlede på mig og alt i mig sagde ...vend dig om og gå.
Marilyn kommer mig i møde. Jeg fornemmer hun intet ved og spørger ind til netop det. Hun ved intet.
Jeg er sekunder fra at vende mig om at gå, men Marilyn hun fanger mit blik og begynder at tale med hendes rolige og rare stemme.
Herefter kommer der fhv. Hurtigt ro på mig.
Hurtigt spørger Marilyn mig om ikke hun skal finde 2 kjoler til mig, for hun kan se at det er meget overvældende for mig.
Vi taler om prøve-rummende og hvor store de er. Jeg bliver glædeligt overrasket da jeg kommer ind i et prøverum.
Lang historie kort. Jeg blev rummet og mødt på allerbedste vis af Marilyn som gav sig god tid. Jeg var kommet en tirsdag da jeg fik af vide at mandag og tirsdag var de mest rolige dage.
Den rummelighed og empati var helt fantastisk at stå i når det var svært. Der var ingen stress men tilgengæld masser af ro og tid.
Hun forstod uden jeg sagde særligt meget og talte ind i det der var svært uden jeg som sådan havde sagt noget.
Jeg sagde til Marilyn at selvom hun havde rummet mig så fint, så lå det mig på sinde at en sådan viden blev delt mellem dem, så en anden person ikke stod på samme måde.
Marilyn fortalte at de allerede havde talt om ovenstående, hvilket gjorde mig glad.
Det ligger mig på sinde, at skulle der komme flere med udfordringer så skal man mødes med den viden der så modigt er blevet delt af kunden.
Tak for at anerkende når i kan se der skulle have været handlet anderledes.
Igen Tusinde tusinde tak for hjælpen Marilyn og tak for dit skønne og forstående væsen. 🙏♥️🙏
Jeg bestilte to ens tørklæder
Jeg bestilte to ens tørklæder.
Men de tørklæder, som jeg fik med posten, var ikke ens. Den ene var hele 15cm større end den anden.
Den lille havde også kanten klippet af.
Min oplevelse er, at man prøver gennem internet handel at gå af med de varer, som er behæftet med fejl og ikke kan sælges i butikken.
I øvrigt samme tørklæde sælges på TEMU, selv samme billeder bliver genbrugt.
Returnerer ikke mine penge
Jeg har efter deres anvisning sendt et par sko tilbage og efterfølgende rykket for returneringen - men der kommer intet svar eller penge retur på min konto.
Bruger dem ikke mere!!!!!!!
Meget spændende butik med mange muligheder
Vi har været hos dem i dag. Vi fik den bedste personlige betjening med humor og godt humør. Vi prøvede konfirmation kjoler i 2 timer uden hast.
Kan klart anbefale dem 🙂
Jeg elsker deres Passion <3
Jeg har flere gange været nede i butikken i Vejle og købt kjoler.. Jeg er ALTID gået derfra med et kæmpe smil på læben. Deres passion for Vintage tøj, er simpelthen den fedeste energi i butikken, man mærker den nærvær de har for deres kunder, og deres hurtige løsningsorientering for at få mig (I disse tilfælde) til at ligne en stjerne.
Jeg kan på det varmeste anbefale, at gå forbi butikken i enten Vejle eller Roskilde. De skal opleves, de lever og ånder for at hjælpe deres kunder.
Nej nej nej!
Nej nej nej!! 🫣
Bare et godt råd, køb ikke noget herfra.
Brugte beskadigede varer modtages, og på trods af efterfølgende sendt billedokumentation, fremstilles kunden som utroværdig og den skyldige! Regn heller ikke med at du får alle pengene retur, på trods af at butikken har fejlet! Nej, lad hellere bare være……
urimelig og utilbørlig kundebehandling
Efter en telefonopringning til butikken, mener jeg at butikken har en urimelig og utilbørlig kundebehandling
Min konen og jeg var i butikken og handle fredag og købte nogle jule kjole og en galla kjole.
Gallakjolen var markeret med Lilla prisgruppe som var sat til 1.699 kr.
Da vi kom hjem og kiggede på prismærket for at se den oprindelige pris blev vi noget overraskede over at se at den tidligere var solgt til 1.399 kr.
Ved henvendelse på telefonen under indtryk at der var sket en fejl blev jeg informeret at ”man” havde sat prisen op og det var en naturlig procedure.
Jeg vedholder at det er en utilbørlig og urimelig antagelse og behandling af kunder at sætte prisen op med over 20%, og stadig beholde den oprindelige prismærkning på varen
Kan vedlægge billede dokumentation for varemarkering og køb
Ringe kundeservice
Ringe kundeservice. Jeg har ellers før været glad for at handle her, men det nyeste køb bliver klart mit sidste.
Jeg bestilte et par glimmer sko til min datter i str. 28.
Jeg bliver ringet op 1-2dage efter ordren er lagt, her oplyses jeg om, at de sko jeg har bestilt ikke er på lager i den ønskede størrelse, men de kan tilbyde en sko magen til blot med andre sten i den ønskede størrelsen. Jeg siger her ja til alternativet på betingelse af at det KUN er stenene som er anderledes og at skoen er str. 28 da 29 bliver for stort. Dette forsikres jeg i er tilfældet med den alternative sko.
Jeg modtager få dage senere skoene, de kommer pakket kun i et stykke silkepapir og en postpose. Ingen yderligere beskyttelse i form at kasse eller andet. Derudover har jeg modtaget skoene i str. 29. Det betyder altså at jeg nu står både med den forkerte sko model (i forhold til oprindeligt ønsket) og forkerte størrelse.
- Jeg skriver til kundeservice og spørg hvad jeg stiller op med skoene i den forkerte str. da jeg ikke mener jeg skal betale noget som helst for en fejl de har begået.
- Jeg får et svar hurtigt, men får at vide at de har sendt en str. 29 fordi denne sko er mindre i størrelsen end den oprindeligt ønskede. Og at jeg burde være informeret om dette ved telefonopkaldet.
- jeg skriver tilbage at dette er jeg ikke blevet informeret om, tværtimod gjorde jeg meget ud af at understrege at skoene ikke måtte værre større end str. 28 og at skoen nu er 1,5cm større end det mit barn skal bruge.
- herefter bliver der stille fra kundeservice side.. jeg rykker dem derfor for svar.
- jeg får endelig svar og her skriver de at 1,5cm er det anbefalede vokse tillæg så det er helt perfekt.
- jeg skriver igen til dem og uddyber at uanset hvad anbefalingerne siger, så har jeg erfaret noget andet. Og at mit største problem er at de har taget en selvstændig beslutning om at sende mig en anden størrelse end ønsket og at de så ligeså godt kunne have sendt mig den først valgte sko når de alligevel ender med at sende den forkerte model i den forkerte størrelse.
- jeg får efterfølgende igen intet svar og sender yderligere en mail da jeg kan se jeg har skrevet forkert cm mål i første mail. Og uddyber at min datter bruger str. 28 MED voksetillæg så de 1,5 cm jeg tidligere nævner er altså oveni de i forvejen tillagt 1,5 cm det gør altså skoene 3 cm for store.
- herefter har jeg intet hørt og jeg har været nødsaget til at pakke dem ind nu, da det er en julegave og der kun er 14 dages returret…
Virkelig skuffet over den kundeservice de har leveret her

Reply from Lili Marleen
Lili Marleen i Roskilde
Besøgte butikken i Roskilde.
(Anmeldelse fra min mands konto)
Her skal du bestemt gå ind, hvis du er til fantastisk personale, grin, farver og masser af ærlighed og smil.
Der er alt fra skønne strutskørter, til de elegante kjoler samt boleroer, sjaler, hårbånd, sko og uendelig mange øreringe, armbånd mv.
Butikken er lille og der er mange ting tætpakket overalt, så giv dig tid og brug dine øjne og sanser.
Det er også en butik der rummer historie i alt fra prøverum til udklip på væggene.
Jeg skal helt sikkert tilbage til de dejlige damer igen.
D 1. November var min kæreste og jeg…
D 1. November var min kæreste og jeg forbi butikken i Vejle. Som altid blev vi mødt med åbne arme og den mest fantastiske kundeservice ☺️
Jeg har aldrig været god til at gå i tøjbutikker, da jeg ofte finder det svært at finde noget jeg synes ser godt ud og som sidder behageligt. Det har lili Marleen ændret. Hos dem finder jeg så meget smukt tøj og det sidder rart på mig. For engangs skyld føler jeg ikke at jeg ser gravid ud, selvom tøjet sidder tæt til kroppen.
Her får man råd og vejledning og inspiration til tøj man måske ikke selv havde tænkt, samt en god ærlighed i forhold til at de også ønsker at jeg bliver glad for tøjet på længere sigt. Samtidig er stemningen hyggelig og humoristisk og man kommer hurtigt til at bruge et par timer i butikken sammen med de skønne damer og både min kæreste og jeg glæder os til hvert eneste besøg hos dem☺️
Jeg gik derfra med en masse lækkert tøj og de bedste par støvler jeg nogensinde har haft ☺️ og jeg anbefaler lili Marleen til alle som ønsker en tøjbutik med god og personlig service.
Super service og god kvalitet altid…
Super service og god kvalitet altid hyggeligt at komme i butikken
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.







