Umulig at komme i kontakt med - afventer svar!
Min mor har først i maj fået taget en prøve og fik at vide, hun ville modtage svar i E-Boks inden 3 uger. Der er nu gået 5,5 uge og intet svar. De kan kun kontaktes på tlf. men er umulige at komme i kontakt med.
Ærgeligt, da lægen er kompetent!






