trieste service na verkoop
Vijf maanden geleden kocht ik hier een tweedehandswagen met de verwachting zorgeloos te kunnen rijden. Helaas bleek al snel dat er problemen waren met de boordcomputer en het accelereren van de wagen. Het infotainmentsysteem werkte onstabiel, viel regelmatig uit en ook het rijgedrag gaf problemen bij het optrekken.
Wat mij nog het meest teleurstelde, was de manier waarop dit nadien werd opgevolgd. Gedurende vier maanden heb ik herhaaldelijk moeten bellen, lang moeten wachten op antwoorden en zijn er verschillende diagnoses en pogingen ondernomen zonder echte oplossing. De communicatie verliep moeizaam en ik had vaak het gevoel zelf achter alles te moeten blijven aanzitten.
Omdat mijn vertrouwen in de wagen volledig weg was, heb ik gevraagd om de auto terug over te nemen in functie van een andere, nieuwere en duurdere wagen uit hun aanbod. De overnameprijs die ik hiervoor kreeg, was echter bijzonder teleurstellend en stond totaal niet in verhouding tot de problemen waarmee ik al maanden zat.
Jammer genoeg heb ik hierdoor het vertrouwen in deze garage verloren. Service na verkoop en klantgericht meedenken heb ik hier onvoldoende ervaren.








