De varmeste anbefalinger herfra!
Hos Elisabeth's blomster får man altid en super god oplevelse. Butikken har et virkelig flot udvalg af krukker/pynt, flotte planter samt alverdens friske blomster. Ejeren er utrolig sød, imødekommende og passioneret omkring sit fag. Her er kvaliteten i top, og servicen er i særklasse. De varmeste anbefalinger herfra!






