Har det hänt något på Diléns?
Har det hänt något på Diléns?
Tror att de har missat färskvarugarantin som de stora affärerna använder sig utav.
Verkar som denna färskvarugarantin inte fanns på deras karta. Iof gick jag 2 öre plus mellan mitt inköp och retur.
Citat från en stor kedja
-Därför har vi även en färskvarugaranti som ger dig dubbla pengarna tillbaka om en färskvara inte skulle hålla måttet-
En lördagsmiddag förstörd pga en dålig fisk och den lokala pizzerian blev glad för två extra kunder.
Blir lite tveksam till om det blir något besök hos D. den närmaste tiden. Det finns många affärer som har färskvarugaranti och är betydligt billigare på liknande råvaror.
Tråkigt men sant men sånt är livet...



