Cavendish Clinic Fitzrovia Reviews 882

TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Very professional. I cannot live without hydrafacials anymore! Ric is amazing and very knowledgeable with what he does. Im obsessed with the glow everytime i walk out the clinic

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

The company closed down its John Lewis spaces without notice. They have taken funds without providing the services that were paid for or giving refunds. To add insult to injury, they have j... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Wish I had done more research before booking here. Cavendish Clinic is no results. They pressure you into paying upfront for expensive treatments that do absolutely nothing. The clinic itself feels ch... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

They are one family of clinics (and they used to have one website with the same one used for booking services). They closed down the Cambrkdge site and now claim it was a separate legal entity (quietl... See more

Company replied

Company details

  1. Medical Spa

Written by the company

***Under New Ownership*** We are pleased to announce that 'Cavendish Clinic Fitzrovia' is now under new ownership, marking the beginning of an exciting new chapter for the clinic. In December 2025, the previous owners entered liquidation and their John Lewis concession locations closed at that time. The flagship Fitzrovia clinic has since been acquired by a new owners, committed to building on Cavendish Clinic’s long-standing reputation for clinical governance, advanced technology, and exceptional client results. Importantly, the expert clinical team remains in place, with the same trusted specialists delivering industry-leading treatments in body contouring, skin rejuvenation, and aesthetic transformation. While historical reviews remain visible on this profile, they may relate to the previous ownership and closed clinics. Under new ownership, Cavendish Clinic Fitzrovia is investing further in technology, protocols, and the overall client experience as we continue our mission to be one of London’s leading destinations for body and skin treatments. We look forward to welcoming both new and returning clients and continuing the Cavendish journey together.


Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

882 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 91% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Very professional

Very professional. I cannot live without hydrafacials anymore! Ric is amazing and very knowledgeable with what he does. Im obsessed with the glow everytime i walk out the clinic

5 May 2026
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

Dear Sin

Great to hear you are happy with your Hydrafacial treatments, and that Ric is looking after you se well!

We look forward to seeing you next time.

The Cavendish Team

Rated 1 out of 5 stars

Paid for treatments with zero results (legal action ongoing)

I had a very disappointing experience with Cavendish Clinic and would strongly advise others to proceed with caution. I initially underwent CoolSculpting treatment, which produced zero results. Following this, I was offered either a refund or an alternative treatment at a different branch. I chose to proceed with the alternative treatment, but unfortunately, this also did not work at all. Despite this, the clinic refused to issue a refund. I also repeatedly requested: My before/after photos and copies of the documents I signed. These were never provided, despite being entitled to them. When I raised the issue with the manager at the branch where I received the second treatment, they refused any refund outright. Due to the lack of resolution, I had no choice but to take legal action. I obtained a County Court Judgment and submitted a warrant of control. Bailiffs have already visited the premises, but I have not yet recovered my money. I will continue to pursue this matter, including escalating enforcement through the High Court if necessary. Overall, this experience has been extremely stressful and disappointing. Based on my experience, I cannot recommend this clinic.

** For clarity, my treatment took place at Cavendish Clinic Fitzrovia, and the issue I describe relates directly to this clinic.

17 April 2026
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

***Updated Response***

Dear VP

We have searched our database under the name you provided through Trustpilot and unfortunately we can not find your account or any infromation in relation to your complaint. Nor have Enforcement Officers attended the Clinic in respect of your claim.

We can only suspect this is not a recent incident and happened under previous ownership and the information hasn't transitioned.

We are keen to get to the bottom of this matter and ask that you email fitzrovia@cavendishclinic.co.uk with more information about your claim.

Best wishes
The Cavendish Team

_________________________________________________

Dear VP
We are sorry to read about your experience.

For clarity, this review appears to relate to a historic matter involving a separate legal entity and a clinic location that is no longer trading, rather than Cavendish Clinic Fitzrovia, which now operates under different ownership and management. As this concerns private customer matters, we are unable to comment in detail publicly, but have requested further information.

Many thanks
Cavendish Clinic Fitzrovia

Rated 5 out of 5 stars

Definitely recommend, great place

I came the first time here in 2023 for a Coolsculpting session and came back today for another one and everything went well. The staff is very welcoming (Katie took care of me today and was very sweet, she put me at ease). I would highly recommend this clinic!

2 April 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I wouldn’t trust anyone else with my Botox!

I’ve seen doctor Luca 3 times now for Botox and I couldn’t recommend him enough. He has such a kind and calming presence and I’ve been delighted with my results. I wouldn’t trust anyone else to do my Botox!

25 March 2026
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

Hi K Chase

We're delighted to hear that Dr Luca has looked after you so well and that you're delighted with the results.

We hope to see you at the Clinic again soon!

Many thanks
The Cavendish Team

Rated 5 out of 5 stars

I visited the Fitzrovia clinic for my…

I visited the Fitzrovia clinic for my coolsculpting treatment. Couldn’t be happier with the results and Eleni’s customer service.

19 March 2026
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

Hi Anna

It's wonderful to hear you are so happy with the service and results from your recent treatment with Eleni.

We hope to see you at the Clinic again soon!

Many thanks
The Cavendish Team

Rated 5 out of 5 stars

I had my Hydrafacial at cavendish…

I had my Hydrafacial at cavendish clinic Fitzrovia . I am really happy with the service and I will definitely come back again.

22 January 2026
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

Hi Raviraj

Thank you for your wonderful review and hope to see you for your next treatment soon!

Many thanks
The Cavendish Team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent experience

Excellent experience. I had my favourite face treatment skin pen with Eleni Tona. I have seen amazing result. Highly recommend.

4 February 2026
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

Hi Bhadresh

Thank you for your kind review and feedback about Eleni. Hopefully we'll see you for your next treatment soon.

Many thanks
The Cavendish Team

Rated 5 out of 5 stars

Great experience at Cavendish Clinic!

I had a great experience at Cavendish Clinic from start to finish. The team were welcoming, professional and made me feel completely at ease. The consultation was thorough and everything was clearly explained. I'm really pleased with my results and would happily recommend them to anyone considering treatment.

1 March 2026
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

Dear Lucy
That's great to hear. We're glad we were able to help you achieve your results

Rated 5 out of 5 stars

Very happy!

Very happy!! Can’t wait to return

11 March 2026
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

Dear Lucy
Thank you!

Rated 1 out of 5 stars

fitzrovia withhold information

fitzrovia withhold information when we clean up their messess!

They have the info.
Do a subject access request.
YOU DESERVE YOUR MONEY BACK
Hundreds of thousands / millions owed to patients. Don't go with them. They could fix it if they wanted.

19 December 2025
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

Thank you for your comments.

We’re sorry to read about your experience under the previous ownership.

We would like to clarify that Cavendish Clinic Fitzrovia is now operating under new ownership following the closure of the previous operating company in December 2025.

While historical reviews remain visible on this profile, some may relate to the previous ownership or locations that are no longer operating.

At that time, the former owners closed their John Lewis concession locations, which may be referenced in some historical reviews on this page. The flagship Fitzrovia clinic has since been acquired by new owners, who are committed to continuing the Cavendish brand’s long-standing reputation for clinical governance, advanced technology, and exceptional client results.

Importantly, the expert clinical team remains in place, with the same trusted specialists delivering treatments in body contouring, skin rejuvenation, and aesthetic transformation.

Under new leadership, Cavendish Clinic Fitzrovia is investing further in technology, treatment protocols, and the overall client experience as we continue our mission to be London’s leading destination for body and skin treatments.

Any Cavendish Fitzrovia client who wishes to access their personal data is very welcome to submit a Subject Access Request. We fully comply with all GDPR and ICO requirements and are committed to maintaining a transparent, open, and responsible approach to data handling.

Rated 1 out of 5 stars

Ineffective treatments that are there to fleece you of your hard earned cash

I have been a customer since 2023 & frankly really angry that despite me asking for a refund repeatedly then submitting a complaint - no attempt was even made to acknowledge the issue or inform me that the clinic at Peter Jones had folded.....I have just found out by looking at the web. They owe me nearly £400. Disgusting behaviour! Why is the owner(s) not making a public apology and confirming their identity? No doubt most likely a business person who has a track record of setting up a stream of similar clinics offering ineffective treatments, talking the money before dissolving the business. Thank god Companies house is public so there is no hiding

21 January 2026
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

We’re sorry to read about your experience under the previous ownership.

We would like to clarify that Cavendish Clinic Fitzrovia is now operating under new ownership following the closure of the previous operating company in December 2025.

While historical reviews remain visible on this profile, some may relate to the previous ownership or locations that are no longer operating.

At that time, the former owners closed their John Lewis concession locations, which may be referenced in some historical reviews on this page. The flagship Fitzrovia clinic has since been acquired by new owners, who are committed to continuing the Cavendish brand’s long-standing reputation for clinical governance, advanced technology, and exceptional client results.

Importantly, the expert clinical team remains in place, with the same trusted specialists delivering treatments in body contouring, skin rejuvenation, and aesthetic transformation.

Under new leadership, Cavendish Clinic Fitzrovia is investing further in technology, treatment protocols, and the overall client experience as we continue our mission to be London’s leading destination for body and skin treatments.

We look forward to welcoming both new and returning clients as this new chapter begins.

Rated 1 out of 5 stars

Daylight Robbery

They are one family of clinics (and they used to have one website with the same one used for booking services). They closed down the Cambrkdge site and now claim it was a separate legal entity (quietly removing it from their website). J had prepaid services with them whi h they say will no longer be refunded as the clinic has now vanished into thin air and no one is responsible for its outstanding obligations. They will scam you out of your money. DO NOT BOOK WITH THEM

19 January 2026
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

We’re sorry to read about your experience under the previous ownership.

We would like to clarify that Cavendish Clinic Fitzrovia is now operating under new ownership following the closure of the previous operating company in December 2025.

While historical reviews remain visible on this profile, some may relate to the previous ownership or locations that are no longer operating.

At that time, the former owners closed their John Lewis concession locations, which may be referenced in some historical reviews on this page. The flagship Fitzrovia clinic has since been acquired by new owners, who are committed to continuing the Cavendish brand’s long-standing reputation for clinical governance, advanced technology, and exceptional client results.

Importantly, the expert clinical team remains in place, with the same trusted specialists delivering treatments in body contouring, skin rejuvenation, and aesthetic transformation.

Under new ownership, Cavendish Clinic Fitzrovia is investing further in technology, treatment protocols, and the overall client experience as we continue our mission to be London’s leading destination for body and skin treatments.

We look forward to welcoming both new and returning clients as this new chapter begins.

Rated 1 out of 5 stars

Massively dishonest company

Massively dishonest company and directors' board; pushing for prepayment during Black Friday and then immediately filing for administration leaving John Lewis to pick up the pieces, their former staff unemployed before Christmas and clients out of pocket to the tune of £1000s. Administrators are already working on it but given the fuzzy legality of the situation I hope authorities are also able to retrieve funds owed from the former directors. Anyone using their Fitzrovia clinic take heed.

15 December 2025
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

We’re sorry to read about your experience under the previous ownership.

We would like to clarify that Cavendish Clinic Fitzrovia is now operating under new ownership following the closure of the previous operating company in December 2025.

While historical reviews remain visible on this profile, some may relate to the previous ownership or locations that are no longer operating.

At that time, the former owners closed their John Lewis concession locations, which may be referenced in some historical reviews on this page. The flagship Fitzrovia clinic has since been acquired by new owners, who are committed to continuing the Cavendish brand’s long-standing reputation for clinical governance, advanced technology, and exceptional client results.

Importantly, the expert clinical team remains in place, with the same trusted specialists delivering treatments in body contouring, skin rejuvenation, and aesthetic transformation.

Under new ownership, Cavendish Clinic Fitzrovia is investing further in technology, treatment protocols, and the overall client experience as we continue our mission to be London’s leading destination for body and skin treatments.

We look forward to welcoming both new and returning clients as this new chapter begins.

Rated 5 out of 5 stars

The staff are very welcoming and…

The staff are very welcoming and polite. The waiting area, rooms and spaces within the building are clean and aesthetically pleasing.

Cavendish Clinic Fitzrovia is the most professional and care driven clinic. The best practitioner’s and the most amazing staff.

2 January 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

The company closed down its John Lewis…

The company closed down its John Lewis spaces without notice.

They have taken funds without providing the services that were paid for or giving refunds.

To add insult to injury, they have just reopened their website to focus on their London clinic.

Absolutely no shame.

12 December 2025
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

We’re sorry to read about your experience under the previous ownership.

We would like to clarify that Cavendish Clinic Fitzrovia is now operating under new ownership following the closure of the previous operating company in December 2025.

While historical reviews remain visible on this profile, some may relate to the previous ownership or locations that are no longer operating.

At that time, the former owners closed their John Lewis concession locations, which may be referenced in some historical reviews on this page. The flagship Fitzrovia clinic has since been acquired by new owners, who are committed to continuing the Cavendish brand’s long-standing reputation for clinical governance, advanced technology, and exceptional client results.

Importantly, the expert clinical team remains in place, with the same trusted specialists delivering treatments in body contouring, skin rejuvenation, and aesthetic transformation.

Under new ownership, Cavendish Clinic Fitzrovia is investing further in technology, treatment protocols, and the overall client experience as we continue our mission to be London’s leading destination for body and skin treatments.

We look forward to welcoming both new and returning clients as this new chapter begins.

Rated 1 out of 5 stars

Dishonest business

John Lewis Kingston branch shut down. Owed treatment and money - seen one email so far with no information on how to recover the money. Cannot use at other branch as they have separated the business entity. Not very ethical as they probably knew the risk taken with JL Kingston. Even got text messages to buy more treatment before they shut down! Trading standards might be interested. I like my full refund now please as you been owing me since 2023. Business practice and ethics are shockingly low in this business. I would have expected to be contacted to provide alternate treatment at diff location or refund. As neither is done then it shows you have no intention to act honourably. Terrible business owners.

1 January 2026
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

We’re sorry to read about your experience under the previous ownership.

We would like to clarify that Cavendish Clinic Fitzrovia is now operating under new ownership following the closure of the previous operating company in December 2025.

While historical reviews remain visible on this profile, some may relate to the previous ownership or locations that are no longer operating.

At that time, the former owners closed their John Lewis concession locations, which may be referenced in some historical reviews on this page. The flagship Fitzrovia clinic has since been acquired by new owners, who are committed to continuing the Cavendish brand’s long-standing reputation for clinical governance, advanced technology, and exceptional client results.

Importantly, the expert clinical team remains in place, with the same trusted specialists delivering treatments in body contouring, skin rejuvenation, and aesthetic transformation.

Under new ownership, Cavendish Clinic Fitzrovia is investing further in technology, treatment protocols, and the overall client experience as we continue our mission to be London’s leading destination for body and skin treatments.

We look forward to welcoming both new and returning clients as this new chapter begins.

Rated 1 out of 5 stars

TERRIBLE REFUND SERVICE GOOD RIDDENCE…

TERRIBLE REFUND SERVICE GOOD RIDDENCE FROM PETER JONES

18 December 2025
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

We’re sorry to read about your experience under the previous ownership.

We would like to clarify that Cavendish Clinic Fitzrovia is now operating under new ownership following the closure of the previous operating company in December 2025.

While historical reviews remain visible on this profile, some may relate to the previous ownership or locations that are no longer operating.

At that time, the former owners closed their John Lewis concession locations, which may be referenced in some historical reviews on this page. The flagship Fitzrovia clinic has since been acquired by new owners, who are committed to continuing the Cavendish brand’s long-standing reputation for clinical governance, advanced technology, and exceptional client results.

Importantly, the expert clinical team remains in place, with the same trusted specialists delivering treatments in body contouring, skin rejuvenation, and aesthetic transformation.

Under new ownership, Cavendish Clinic Fitzrovia is investing further in technology, treatment protocols, and the overall client experience as we continue our mission to be London’s leading destination for body and skin treatments.

We look forward to welcoming both new and returning clients as this new chapter begins.

Rated 1 out of 5 stars

Humiliating, disrespectful and heart breaking

Humiliating, disrespectful and heart breaking.

The way i was treated was awful and now I'm getting ignored by the company. I was pressured to pay for a package and then they wouldn't give me a refund, which forced me to go through with the appointment anyway because they refused to give me my money back.
I was treated badly by the staff, i was in so much pain, my pain scale was at a nine, i was crying.
The staff just laughed at me while the other woman who was supposed to be looking after me was checking her make up in the mirror.
They treated me like i was less than human, no empathy what so ever.

Update: The management is refusing to call me or communicate with me, Anela Kosar is supposed to be talking with me like a person but instead she's refusing to answer any of my questions and I'm being ignored by the company.

25 November 2025
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

Thank you for sharing your experience. We’re very sorry to hear how you feel and we take your concerns extremely seriously. This is not the level of care or respect we aim to provide. We want to look into this urgently and understand exactly what happened.

So that we can investigate properly and support you, we have requested more information through Trustpilot.
We are committed to addressing this as quickly as possible.

Many thanks
The Cavendish Team

Rated 1 out of 5 stars

Great before the staff left- would NOT go there now!!!

My review is in 2 parts... before my skinpen practitioner left, it was fantastic.
However, she and one of her colleagues have left the company and when i went to get a refund, they would not give it to me. Even though I had purchased my package based solely on having my treatment with that specific practitioner. i am so so disappointed in this unprofessional company and would not recommend at all, since the the 2 staff have left.

6 October 2025
Unprompted review
Cavendish Clinic Fitzrovia logo

Reply from Cavendish Clinic Fitzrovia

Thank you for sharing your feedback, we truly appreciate your time as well as your previous custom. We’re sorry to hear that you were disappointed following changes within our team.

While we completely understand your preference for a specific practitioner, unfortunately, refunds are not available in these circumstances as outlined in our terms and conditions.

We encourage you to give our highly experienced practitioners a chance; they are equally skilled and looking forward to welcoming you back to continue your treatment journey with the same level of care and professionalism you’ve come to expect.

We look forward to welcoming you back to the clinic soon.

Best Wishes
The Cavendish Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look