Winbeast Reviews 

516
•
TrustScore 3 out of 5

2.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I want to warn everyone about this casino! I won €34,000 there, but not a single cent was paid out! My withdrawal was denied with fabricated excuses! Overburdened finance department, external financia... See more

Rated 1 out of 5 stars

AVOID Currently sat with 2 pending withdrawals 1 for £2500.00 and the other for £2400.00. My account is fully verified and they’re not paying me out my winnings. Been sat in queue over 24 hou... See more

Rated 5 out of 5 stars

Ive been using this site and enjoying the games, and withdrawals have been fast. Support very good. I had a good win yesterday of £6000 ish and so far not received my winnings whilst all previous cash... See more

Rated 3 out of 5 stars

I have had £5,000 of pending withdrawals for 48 hours. I was told there is a queue for withdrawals and withdrawl size and account balance will not make a difference. I am a VIP member so I apparen... See more

Company details

Written by the company

WinBeast Casino is an online gambling platform suitable for both new and experienced players. It offers a wide selection of games, along with convenient payment methods and helpful customer support. Players can benefit from welcome bonuses and regular weekly promotions. The casino also has a VIP program with perks such as free spins, cashback, and cash rewards. Overall, it provides a solid and easy-to-use gaming experience.


Contact info

You should know

2.9

Average

TrustScore 3 out of 5

516 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 60% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.9

All reviews

(516)

515 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Attention for Simon account manager,


Attention for Simon account manager,
Thank you very much for all your support and assistance.
I would like to take the opportunity to say that Simon is an outstanding Account Manager. His professionalism, responsiveness, and commitment to resolving customer queries are exceptional.
He is always quick to respond, provides clear and helpful support, and genuinely goes the extra mile to ensure that issues are resolved efficiently.
I hope this feedback is helpful to others using the site and highlights the high level of customer support available.
Many thanks again for all your help, Simon.
Kind regards

Lee

16 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Lee,

Thank you so much for taking the time to share such detailed and glowing feedback! We are absolutely thrilled to hear how much you appreciate Simon’s dedication, responsiveness, and top-tier support.

We will be sure to pass your kind words directly to Simon— he will be delighted to know his hard work made such a positive impact on your experience. Thank you for being a valued player, and we wish you the best of luck!

Best regards,
Winbeast Casino team

Rated 1 out of 5 stars

FAKE CASINO

FAKE casino
SCAMMERS with no license to accept any deposits anywhere around the globe
They keep your deposits and winnings
Be very CAUTIOUS about this SCAM site operating as a casino to ROB you of your money
BE CAREFUL PLEASE
I have managed to get CHARGEBACK refunds on deposits from my bank for non delivery of goods
I did this because they WITHHELD my WINNINGS that I won with my own money as I never play with bonuses and they DID NOT PAY any of my winnings to me

16 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Customer,

Thank you for bringing your concerns to our attention.

We would like to clarify that our platform is fully regulated, and we operate strictly within legal standards. We do not engage in fraudulent activities, nor do we withhold player winnings arbitrarily. All transactions and payout requests are processed according to our clear terms and conditions, provided all verification requirements are met.

We treat claims regarding payouts very seriously and will thoroughly review your account history to ensure all procedures were carried out properly.

Best regards,
Winbeast Casino team

Rated 1 out of 5 stars

I am not one for writing reviews…

I am not one for writing reviews however I have never came across a gambling website as bad as this one. 0 withdrawals after several deposits. None of the games bonus and when you build your coins up it throws you off so you have to start over again. At not one point was I up in any profit. This website is a complete scam!

14 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Chrystal,

Thank you for sharing your feedback with us.

We completely understand your frustration, but we want to assure you that our platform operates strictly as a fully regulated casino with certified Random Number Generators (RNG) to guarantee that all game outcomes are fair and random. While win rates and bonus features depend entirely on chance, we do not engage in any form of manipulation or unfair practices.

Regarding the technical issue with games disconnecting, we take this very seriously. If you experienced any interruptions or issues during your game rounds, you can contact our support team and provide them with detailed information about the issue so it can be reviewed. If necessary, appropriate measures will be taken. Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
Winbeast Casino team

Rated 3 out of 5 stars

More then 30 hours ago I did a witdraw…

More then 30 hours ago I did a witdraw of 2200 and it is still on pending a witdraw at this casino usually takes 6 hours I will keep you guys updated when the money has been send I will put in 5 stars..
'
Update today still not recieved it.

14 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Customer,

Thank you for your review.

While we always strive to process requests as quickly as possible on our end, larger withdrawals can sometimes require routine checks or experience processing windows on the payment provider's side. Please rest assured that our team works hard to clear payouts and complete all requests smoothly.

We appreciate your patience, and we look forward to finalizing your payout so we can earn those 5 stars!

Best regards,
Winbeast Casino team

Rated 1 out of 5 stars

Scammers

Scammers, waiting 3 days for withdrawal approval. All my documents were verified and accepted. They are staling and lying, looking for way to avoid payout and hoping I will cancel withdrawal. DO NOT PLAY THIS CASINO, THEY DO NOT HAVE ANY LICENCE VISIBLE ON THEIR PAGE AND WHEN YOU ASK FOR IT, THEY SAY IT IS TEHNICAL ISSUE AND THAT THEY WILL PUT IT SOON. AVOID TO SAVE YOUR MONEY.

10 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Toni,

Thank you for sharing your feedback with us.

We would like to assure you that our platform operates strictly under regulations, and we do not condone any form of fraud or deceptive practices. We do not hold player winnings arbitrarily, nor do we stall requests to encourage cancellations. All withdrawals are processed as quickly as possible following standard verification procedures.

Regarding the license display, we will review this with our team to resolve any technical issues or misunderstandings and ensure all licensing details are properly updated and visible. Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
Winbeast Casino team

Rated 3 out of 5 stars

It pays sometimes

It pays sometimes really good but most of the time i lose

6 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Thissa,

Thank you for your honest review.

We understand that results can vary — sometimes wins come through, other times not — and we appreciate you sharing your perspective.

Our goal is to keep the experience fair, transparent, and enjoyable, and your feedback helps us continue improving.

Best regards,
Winbeast Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

Ok so i was sent an text saying they…

Ok so i was sent an text saying they had tried to contact me 3 times as i was a winner!. I clicked the link and it sent me straight to their casino site!.. i then went to support that said.. it wasnt them that sent the message!.. i asked why somebody else would send me a message that directed me to their page!. Wont answer. This is a scam casino!!!! Do not use Win Beast..

8 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Damien,

Thank you for bringing this issue to our attention. We understand your concern and want to clarify that our casino operates strictly within regulatory guidelines and does not engage in fraudulent activities or unauthorized messaging.

It appears that a third party may be misusing our brand name. We do not send promotional texts to individuals who are not registered on our platform, nor do we run SMS campaigns of this nature. We recommend avoiding links from unrecognized numbers. Please rest assured that our site remains fully secure, legitimate, and regulated.

Best regards,
Winbeast Casino team

Rated 4 out of 5 stars

Fast withdrawals

Fast withdrawals, plenty of bonuses and fairly decant pay rate!

4 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Sam,

We’re pleased to know you value the quick withdrawals, the bonuses, and the overall payout experience.

Providing a fair and enjoyable environment is always our priority, and it’s great to see that reflected in your play.

Best regards,
Winbeast Casino Team

Rated 5 out of 5 stars

Best casino maddie helps best

3 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Kwales,

We’re glad to know our team has been helpful and that your experience with the casino has been positive. Support that makes players feel valued is something we always strive for.

Best regards,
Winbeast Casino Team

Rated 5 out of 5 stars

Very good selection of games

2 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Josh,

We’re pleased to know the game selection meets your expectations — offering variety and entertainment is something we always aim for, and it’s great to see that reflected in your experience.

Best regards,
Winbeast Casino Team

Rated 5 out of 5 stars

Really good casino I’ve never had any…

Really good casino I’ve never had any issues when withdrawing I won 4k and got it no bother I’d highly recommend helpful customer service agents also 10/10 from me

1 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Kirsty,

Thank you for your feedback.

It’s great to know that withdrawals have been smooth and that our support team has been helpful. We’re committed to keeping the process reliable and transparent so players can enjoy their winnings with confidence.

Best regards,
Winbeast Casino Team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service friendly…

Excellent customer service friendly staff always willing to help Excellent range of games and quick payout! Best casino!!

1 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Shel,

Thank you for such an enthusiastic review.

It’s wonderful to hear that our customer service team comes across as friendly and genuinely helpful, and that the range of games keeps things exciting.

We’re also glad the payout process feels quick and reliable for you — that’s exactly the kind of experience we strive to deliver.

Knowing you consider us the “best casino” is truly motivating for the whole team.

Best regards,
Winbeast Casino Team

Rated 5 out of 5 stars

Really good site with plenty of games…

Really good site with plenty of games that pay. I have won a fair amount now so sitting on a large balance. I have had previous withdrawals before but this will be a test of their authenticity. I will report back on conclusion....

1 September 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Player,

Thank you for sharing your experience.

It’s great to hear that you’re enjoying the variety of games and have already had successful withdrawals in the past.

We understand that when you’re holding a larger balance, the withdrawal process feels like the real test of trust.

Please rest assured that all cashouts are handled according to our standard procedures and regulatory requirements, and our team is committed to ensuring every transaction is processed securely and transparently.

We appreciate your willingness to report back once your withdrawal is completed — feedback like yours helps us continue building confidence and improving the player experience.

Best regards,
Winbeast Casino Team

Rated 5 out of 5 stars

Good site i recommend

Good site i recommend

31 August 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Dec,

Thanks for the feedback.

If you recommend the site, that means your experience felt solid and enjoyable, and we truly appreciate you taking a moment to share that publicly.

Best regards,
Winbeast Casino Team

Rated 1 out of 5 stars

Worst casino ever

Worst casino ever.
I have asked them to close my account many times. But they give me cash back and they don’t want to close my account. Scammers !

30 August 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

⚠️ Withdrawals not possible. Account closure not possible. Please avoid

My experience with WinBeast has been extremely concerning.

I have been unable to withdraw my balance. When I tried to make a crypto withdrawal, I was told I needed to confirm the wallet address through a separate email. That email never arrived, and the withdrawal was then cancelled.

I also tried to make a fiat withdrawal, but that was cancelled with the message: “converting between fiat and cryptocurrency during withdrawals isn’t allowed”. This made no sense, as I had selected the fiat withdrawal option. Whatever the reason was, the explanation did not match what I had actually selected.

Support first sends you through an AI chatbot, and when you eventually manage to reach an agent, they are unable to resolve the issue. Instead, I kept receiving generic replies about wanting to “make your experience comfortable”, while also being told that the practical solution was simply to log out and not come back.

The most concerning part was trying to close my account. I repeatedly asked for permanent closure, but was told that this was “technically impossible”. I pointed out that their own FAQ clearly says accounts can be permanently closed, but I was still told it could not be done. For a gambling operator, refusing to process a customer’s request to close their account is a major red flag.

I had also opted out of communications, but still received an email from a VIP representative offering further incentives to deposit. Since I had specifically asked to stop receiving communications, I found this completely inappropriate.

The support experience was also incredibly frustrating. The repeated “we understand your frustration” responses, without actually doing anything to resolve the problem, came across as extremely condescending.

The games themselves seem legitimate, but that becomes somewhat irrelevant if you cannot withdraw your money. My experience has left me with serious concerns about the platform.

I would also recommend looking carefully at the reviews here before depositing. There appear to be multiple very similar five-star reviews posted repeatedly by the same reviewers. Some reviews also seem to promote specific offers or features rather than describe a genuine customer experience. I would therefore treat the five-star reviews with caution and make up your own mind.

Based on my experience, I would not deposit money with WinBeast now, or even if they manage to let players withdraw in the future. Once your money is in their hands, you should consider it already gone.

29 August 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Where do I start with this site first…

Where do I start with this site first of all they say they take responsibile gambling seriously no they don’t in the terms and conditions it’s clearly states they have responsibile tools in place and to contact them on their email address when they come back to you they say there having technical issues now as a gambling site they are breaking there own terms and conditions and here is the proof 1. Breach of Mandatory Immediate Action
Their Terms State: Under their Cooling-Off Limit, Self-Exclusion Limit, and Session Limit sections, WinBeast explicitly guarantees that player protection restrictions take effect immediately or instantly upon request.
How They Broke It: They failed to block your access when you asked. Leaving your account open past the moment you requested closure violates their explicit promise of immediate enforcement. 2.2. Breach of "Self-Exclusion by Request" Obligations Their Terms State: Under Self-Exclusion by Request, their policy promises:We will take all measures to block your access to your account and make sure that you receive no promotional materials."How They Broke It: They took no manual measures to block your access. When their automated system failed, their compliance team was contractually obligated under their own policy ("all measures") to apply a manual administrative lock to your account immediately. Passing the responsibility onto you by telling you to simply "not access the account" directly violates this clause.3. Breach of Contract Due to Internal System Failure Their Admission: In their email, WinBeast wrote:We're currently experiencing an unexpected technical issue that is temporarily preventing us from processing account closures..."How They Broke It: Under general contract law, an operator cannot enforce the benefits of a contract (accepting your deposit money) while failing to deliver their contractual obligations (enforcing safety tools and account termination) due to an internal breakdown of their own software. Their internal glitch is a breach of service delivery.WinBeast breached section 'Self-Exclusion by Request' of their Terms and Conditions. They guaranteed immediate account access blocking upon request. They admitted in writing that an internal technical failure prevented them from executing this contractual duty, yet they continued to process financial transactions on my account while in breach of their own contract." DO NOT USE THIS SITE THEY WILL NOT CLOSE YOU ACCOUNT SNY BODY THAT WANTS TI REPORT THIS SITE HERE IS THE EMAIL TO DO SO THE MORE PEOPLE THAT REPORT IT THE BETTER Complaints cga.cw put the @ sign I better the complaints and cga as its not letting add the email on here that’s the email address to use then go to ur bank and tell them this You: "I am not disputing a gambling loss. I am disputing an explicit breach of contract by the merchant.
Under the merchant’s binding Terms and Conditions, they are contractually required to block account access immediately upon a self-exclusion or account closure request. I submitted a formal closure request, but the merchant failed to restrict my account.
Crucially, the merchant sent me an email admitting in writing that an internal technical failure prevented them from closing my account. Despite knowing their system failed, they continued to process deposits on my card instead of applying a manual block.
Because the merchant breached their contract and failed to enforce mandatory protection tools, every transaction processed after my initial request is a service failure. I need to submit this chargeback to your card disputes team along with my written evidence."Bank
When the dispute team opens your case, email or upload these exact items:
1. Proof of Closure Request: A screenshot or email showing the date/time you first asked WinBeast to close or exclude your account.
2. WinBeast’s Admission Email: The email where WinBeast states: "We're currently experiencing an unexpected technical issue that is temporarily preventing us from processing account closures..."
3. WinBeast's T&Cs: A copy or screenshot of their Self-Exclusion by Request policy highlighting where it states they will "take all measures to block your access."
4. Bank Statement: Highlight every deposit made after your initial request timestamp. GET THESE SCAMMERS OUT OUT BUISNESS

25 August 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Nice games and fast answers with support

Nice games and fast answers with support

23 August 2026
Unprompted review
Winbeast logo

Reply from Winbeast

Dear Izzy,

Thank you for your review — we’re glad to hear that you enjoy the game selection and that our support team has been quick and helpful whenever you needed assistance. Fast, clear communication is something we take seriously, so it’s great to know it stands out for you.

Best regards,
Winbeast Casino Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look