3 x P. Prettig, professioneel en persoonlijke attentheid. 2 fietsen gebracht voor een beurt en het loopt/rijdt weer als n zonnetje. Bleek dat alle 4 banden scheurtjes hadden. Voor een schappelijke pr... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Elite trainer anderhalf jaar geleden gekocht. In de ochtend gebeld, besteld en smiddags kon ik hem inclusief cassette ophalen in Apeldoorn. Nu ging de trainer tikken, contact opgenomen, onder ga... See more
Eerst een stel Fizik gekocht. Binnen 4 dagen geleverd. Waren te klein. Gebeld (lang leve corona) en telefonisch super advies gehad. Uiteindelijke een top aanbieding en Northwave besteld. Ook die wa... See more
Donderdagavond bestelling gedaan. Niets ontvangen op vrijdag of zaterdag. Maandagochtend telefonisch contact opgenomen. Ik werd netjes te woord gestaan door Mathijs. Hij dacht ook met mij mee omtrent... See more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Levering ging traag, support nog trager
Levering ging traag, support nog trager.
Antwoorden bijna niet op mail, via facebook bekijken maar niet antwoorden..
Garming
Onlangs een Garming gekocht,vriendelijk geholpen en hebben veel geduld.
Wat ben ik blij met mijn garming.
Tot de volgende x
Marlyse
Prima service!
Prima service, complimenten daarvoor!
In eerste instantie goed en snel geholpen via mail,
Duidelijke antwoorden ( en snelle reactie !) op mijn vragen.
Daarna aankoop gedaan, en producten snel en heel degelijk verpakt ontvangen.
Zeer tevreden met de hele gang van zaken!
Mathijs is zeer klantvriendelijk
Donderdagavond bestelling gedaan. Niets ontvangen op vrijdag of zaterdag. Maandagochtend telefonisch contact opgenomen. Ik werd netjes te woord gestaan door Mathijs. Hij dacht ook met mij mee omtrent de mogelijkheden. Diezelfde middag kon ik mijn spullen ophalen in Apeldoorn. Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd zelfs een kop koffie geschonken. Waarvoor dank. De spullen waren uitgeleverd. Top! Reden waarom ik had besteld zijn de zeer scherpe aanbiedingen. Ik zal de website zeker in de gaten houden m.b.t. toekomstige bestellingen. Mathijs bedankt.
Perfecte service
Ik wil Van Bon Sport bedanken voor de perfecte service! Ondanks dat garantie op een stukke ketting niet van toepassing was, heeft Van Bon Sport toch een nieuwe ketting opgetsuurd.
Ik heb afgelopen week mijn Wahoo Kickr…
Ik heb afgelopen week mijn Wahoo Kickr kunnen aanvullen met een Wahoo Climb. Ik heb deze Climb gekocht bij Mathijs van Bon en wat dan iedere keer weer blijkt hoe fijn het is dat er heel goed uitleg wordt gegeven over de apparatuur en dat dit wordt gegeven door mensen die zelf een grote wielerachtergrond hebben. Van Bon sport is voor mij een (top) zaak met mooie en goede spullen en waar tijd wordt genomen om uitleg te geven over de spullen en materialen die worden aangekocht door een professional.
Wahoooo!
Een wat kleinere webshop wat betreft assortiment. Maar heb er inmiddels twee keer prima kunnen slagen. Castelli overschoenen en een Wahoo Elemnt Roam. Beide voor een zeer nice price! Telefonisch contact verliep uiterst soepel. Vriendelijke mensen.
Levering/handling correct, zoals het hoort.
Bedankt, Dick.
Goede zaak!
In december 2020 zocht ik een Wahoo KICKR Bike. Op het dieptepunt van de Covid-19 leveringsproblematiek. Elke dag alle sites checken, en tot mijn verbazing zag ik er een staan op de site van van Bon. Kan niet waar zijn dacht ik. Gelijk bellen, 's middags halen en 's avonds fietsen, echt niet te geloven.
Super service bij het ophalen, ook qua uitleg was niets teveel, en prima sfeer ook daar!
Nu bij het begin van het nieuwe seizoen heb ik gelijk een probleem met de shifters. De service bij van Bon houdt niet op bij het afleveren. Deze week nog worden nieuwe onderdelen opgestuurd, goed geregeld.
Alles bij elkaar ben ik heel erg tevreden, kan niet beter!
Een tevreden consument
Na ruim een jaar kreeg ik een schermprobleem met mijn Wahoo Roam
Dit heeft Van Bon Sport naar volle tevredenheid en pefecte service
opgelost door een nieuw exemplaar toe te sturen. 👍 👍👍 Peter Lodewijks
Goede ervaring met Van Bon Sport
Goede ervaring met Van Bon Sport! Misschien qua snelheid en gebruiksvriendelijkheid webshop minder professioneel dan bijvoorbeeld Futurum of Mantel maar goed advies en scherpe prijzen. Inmiddels 4 bestellingen naar volle tevredenheid gedaan.
Prima advies en service
Net een nieuwe fietshelm gekocht. Goed advies en fijn dat ik even tussen de diverse modellen kon passen. Weet ook niet beter, want ik koop er al meer dan 10 jaar, naar volle tevredenheid.
Levering blijft uit
Ruim een week geleden fietstassen besteld. Wel bevestingsmail ontvangen, daarna niks meer. Telefoon wordt niet opgenomen. Geen reactie op mail.
Mijn vriend is over 3 dagen jarig. Sta ik zometeen met lege handen?
Service en communicatie was prima
Fietstrainer Elite Direto XT gekocht. Deze werkte niet naar behoren. Apparaat teruggestuurd en geld teruggevraagd. Hoewel het voor hun en mij wat gedoe gaf, is er altijd keurig gecommuniceerd. Ik zou gerust opnieuw wat bestellen.
Betrouwbare deskundige webshop
Hele fijne webshop met fysieke winkel in Apeldoorn. Ik heb er verschillende aankopen gedaan (o.a. fietskleding en elektronica) en heb altijd superdeskundig en betrouwbaar advies gekregen, waarop ik makkelijk een goede aankoopbeslissing kon nemen. Leveringen waren altijd netjes en op tijd.
Supersnel en supergoed
Supersnel en supergoed. De bestelling verliep soepel en de levering was stipt. Zeer tevreden dus: goede webshop, prima prijs en goed afwikkeling!
Schoenen besteld welke op voorraad…
Schoenen besteld welke op voorraad moesten zijn (1-3 werkdagen), dus besteld op vrijdag , wel de bevestiging van de bestelling gehad maar nu op dinsdag nog geen bevestiging dat het verzonden is. gisteren een mail hierover gestuurd maar geen reactie. zeer onprofessioneel! Mantel , Futurum , Decathlon e.d. doen dat wel netjes. Hoe moeilijk kan het zijn? Maar hoe makkelijk raak je klanten kwijt?? UPDATE : O.k. , dus net een mail gehad met als smoesje dat de server van de uitgaande mail storing had. Maargoed , ze hadden mijn bestelde schoenen niet op voorraad (huh??) of ik dan een ander paar wil ontvangen voor dezelfde prijs (nou dat zijn ze normaal ook al maargoed..) en bovendien vond ik ze niet mooi. Ik heb maar geannuleerd.... Dus wees gewaarschuwd! Een beetje zelf repecterend webshop informeerd zijn klanten goed , en als er geen voorraad is geef dat dan gewoon aan maar laat niet iemand 3 dagen wachten zonder iets te laten weten!! Laatste update : De bestelling is geannuleerd en het geld is teruggestort. Case closed...
Northwave Celcius Arctic MTB schoenen
Vandaag nieuwe Northwave Celcius Arctic GTX MTB schoenen binnengekregen, zitten mega lekker maar ook nog eens binnen 1 (!) werkdag binnen. Ook nog voor een vraag moeten bellen met Van Bon en zeer netjes geholpen. 5*****
Winter raceschoenen
Eerst een stel Fizik gekocht. Binnen 4 dagen geleverd. Waren te klein. Gebeld (lang leve corona) en telefonisch super advies gehad. Uiteindelijke een top aanbieding en Northwave besteld. Ook die waren er redelijk snel. Eerder reviews gelezen over geen track an trace. Kreeg gewoon keurig een mail hiermee.
Bryton 420E
Een mooie aanbieding met een scherpe prijs. Op donderdag besteld en zaterdagmiddag in huis! Correcte communicatie en alles volgens afspraak zoals vermeld op hun site.Prima bestelproces. Ik ben er zeer tevreden over. En ook met het product.
Gr Jos
Communiceren niet
Communiceren niet. 10 december besteld maar 24 december nog niet binnen. Na 2 mails en 2 telefoontjes komen ze op gang maar helaas te laat. Voortaan naar futurum of mantel. Veel professioneler ingericht.
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.








