Til TV3 I burde fyre Peter Kjær. Han er en mand som ikke er kommet videre fra 1990 erne. Han taler i klicher og uden facts. Han kan kun lide Liverpool og taler ned om alle andre klubber. Han er me... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Ved den aktuelle VM i ishockey har man ansat komentator hr Eller som er ganske uduelig at kommentere spil det er ikke at hah ikke har en vis kendskab til spilet men ingen evner at udføre job Han har... See more
Håbløst at se en fodboldkamp, da kommentaterne når AGF spiller er håbløst ensidige mod AGF. Alle sære meget lange VAR afgørelser, som altid går imod AGF (undtagen når modstanderen er Brøndby underligt... See more
Deres kontakt med seerne er helt og aldeles skuffende, kan aldrig finde ud af hvor der sendes formel 1 når der er en fodbold kamp som skal spille på samme tid. Hvem end der har valgt og ændre formel... See more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Til TV3. Engelsk fodbold.
Til TV3
I burde fyre Peter Kjær. Han er en mand som ikke er kommet videre fra 1990 erne. Han taler i klicher og uden facts. Han kan kun lide Liverpool og taler ned om alle andre klubber. Han er meget usympatisk. I bør kunne gøre bedre med mere nyere og mere kvalificerede kommentatorer.
Ved den aktuelle VM i ishockey har man…
Ved den aktuelle VM i ishockey har man ansat komentator hr Eller som er ganske uduelig at kommentere spil det er ikke at hah ikke har en vis kendskab til spilet men ingen evner at udføre job
Han har ganske svært at holde mund dvs fostyre den visuelle spillets forløb ofte tale om fuldstændig irrelevante ting i den pågældende spil!Hans talediarhoe er ganske ulidelig man skal dæmpe helt ned i speakeren det er ikke særlig professionelt.Jeg vil helst undgå at omtale også has bodega stemme!Kan ikke findes prof Speaker l Danmark??
Inkompetente kofaintrippene evigt jappende griseknipper.
Helt ærligt... Jeg har set F1 siden 90'erne...! Jeg har en stor kærlighed til denne form for motorsport!!!❤️ Men jeg må sige at jeg er blevet tvunget til at lade være med at se det siden Hr Hansen's evigt jappende intet Signe inkompetente klaphat er blevet kommentator!!!!. Det er simpelthen ufattelig og sindssygt stressende at høre på det uendelig intet Signe motormundssavl!!! Der r sku for meget snak og for lit motorlyd...!!!!
I favoriserer tydeligvis de såkaldte…
I favoriserer tydeligvis de såkaldte “danskerklubber” vildt meget. Det er irriterende at høre på, når ens eget hold spiller imod dem. Og så skal here kommentatorer også bare kommentere på kampen, i stedet for at pifte en irrelevant stemning op
Hvorfor skal begge kommentatorerne…
Hvorfor skal begge kommentatorerne holde 100 % med AGF i kampen AGF -OB.
Næste gang bliver det helt uden lyd på vores TV
Sælg Simo til radio
Endnu en kamp uden lyd på grund af Simo.
Men jeg savner lyden fra stadion... Er det helt umuligt at forestille sig muligheden for at slukke for kommenteringen og lade stadion lyden køre?
Skrigende kommentator
Man får virkelig ondt i ørerne af den måde Jonas Helmy kommenterer på. Overgearet allerede når spillerne går på banen til fodboldkampene fra England. Og så går han helt amok og nærmest hysterisk skrigende når der scores.
CL studiet/nedtakt
Hvordan kan man stadigvæk bruge så mange af vores dyrt betalte abonnement på at vi skal høre på ham Gravesen
Han er fuldstændig ulidelig at høre på.
Han skal hele tid høre sig selv og er direkte dum at høre på.
Så hellere en mindre i studiet
Fodbold studio fremfor live ishockey
At man vælger at sende nedtakt af en superliga kamp fremfor live ishockey forstår jeg simpelthen ikke.
Det er så dårligt at se og se en…
Det er så dårligt at se og se en fodboldkamp her under kvindernes em.
De kommentatorer som skal forsøge at kommentere kampen. De sidder bare og taler og taler og taler om ligegyldige ting. Hvorfor ikke bare tie stille bare lidt. Hvis en fodboldkamp vare 90 min har de snakket de 97 minutter ihjel.
Så har watt kommenteret formel 1
Så har watt kommenteret formel 1. Igen igen snøvler han - Hør nu her, udtaler han hele tiden . Men hør nu her Jason , du er ikke en optimal kommentator . TV3. Forny jer eller giv Keisa mere mikrofon tid han er bare mere faglig dygtig kommentator
Hvorfor jo man kan ikke holde kæft…
Hvorfor jo man kan ikke holde kæft Frimann Sæbye ja de ødelægger kampene når de 2 er på så er det fodbold uden lyd . Da FCK fik pokalen spillerne navne bliver råbt op jo de selvglade kommentatorer ødelagde det Jeg håber virkelig at jeg og andre kan se fodbold uden for meget snak
TV3 sender WM i ishockey.
TV3 sender WM i ishockey.
Man kunne også kalde det WM I reklamer.
Helt godnat. En skandale. Det duer bare ikke. Hvem gider se på alle de reklamer..
Hold nu kæft de viser fodbold og ikke…
Hold nu kæft de viser fodbold og ikke formel 1 træning.
For at se det skal jeg betale 499 kr på viaplay for en træning, som om man ikke betaler nok.
Skuffet.
Deres kontakt med seerne er helt og aldeles skuffende, kan aldrig finde ud af hvor der sendes formel 1 når der er en fodbold kamp som skal spille på samme tid. Hvem end der har valgt og ændre formel 1 navne FX: FORMEL 1 360° Til grin sidste season (2024) gav navnene meget mere mening, og rakleme pauserne? Alt for lang og hyppigt, man misser så meget af løbene også selvom skærm størrelsen nu er 50/50. Kan slet ikke læse team radioerne.
Hjertelig Hilsen, en meget skuffet seere.
Ualmindeligt frustrerende at et godt F1…
Ualmindeligt frustrerende at et godt F1 løb skal ødelægges af 4-5 reklameblokke, hvis man er heldig de stadig viser F1 skærmen parallelt med reklamerne, så er den 1/4 størrelse og uden lyd.
Skræmmende nok, så betaler man en del penge for netop denne kanal, men alligevel skal man fodres med de samme åndsvage gambling reklameblokke.
Folk gider stå model til de her reklameblokke længere, i kommer til at miste et ellers godt marked til F1tv.com som er der for kunden, uden reklamer...
Overvejer seriøst at tage springet.
Jeg mener jeres kommentatorer snakker…
Jeg mener jeres kommentatorer snakker for meget specielt Per Frimann sidder og ser mit hold Arsenal jeg elsker deres sang og den skal de to snakke til . Jeg hader alt den snak , hvorfor skal de ødelægge kampene .
Hvis i ikke snart skifter ham NC ud så…
Hvis i ikke snart skifter ham NC ud så opsiger jeg alt hos jer
Daniel ortved er den værste kommentator…
Daniel ortved er den værste kommentator … han ser ikke hvad der sker og så han … p….irriterende at hører på …
Jeres kommentatorer bør lære at udtale…
Jeres kommentatorer bør lære at udtale spillernes navne.
Hilsen trofast agf fan.
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.








