Banner for TrimRx

TrimRx Reviews 2,244

TrustScore 3 out of 5

3.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 2,161 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers generally find the product to be effective, with many noting positive results such as weight loss, improved appetite control, and better health markers. Reviewers appreciate the quick intake process and the helpfulness of some support staff in addressing dosage questions and making adjustments. However, a significant number of people were dissatisfied with the company's communication and customer service. Many reported extreme difficulty in contacting the company, experiencing long wait times, unanswered calls, and unreturned messages. There are also concerns about payment issues, including unexpected charges and difficulties with refunds, as well as problems with medication delivery and the quality of some shipments.

What people talk about most

Product

Users describe ambiguous interactions with product. Many customers praise the product itself, noting positive... See more

Customer service

Clients share ambiguous opinions on customer service. Many reviewers express significant frustration, citing... See more

Customer communications

Customers consistently express significant frustration with the company's contact methods. Many reviewers... See more

Response time

Reviewers highlight significant dissatisfaction with response times. Many customers report long wait times on... See more

Payment

Consumers express significant dissatisfaction with the payment process, citing incorrect or disputed charges... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

The product itself is great. It came very quickly and was packaged very securely. Once I received it and was told that I was on a subscription plan and it would renew in July at a much higher amount... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I placed my order late on 4/23 and was approved 4/24. Said my medication was being processed at the pharmacy. Mind you I was with a different company before them, but they didn’t offer Tirzepatide, so... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I dealt with a young woman who worked hard to get me some discounts. This is the first person to help with this and I hope others follow her lead, we live in expensive times and that help is appreciat... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Update: they addressed my concerns and took care to make sure I was satisfied! Thank you, TrimRx!

Company replied


Company details

  1. Weight Loss Service

About TrimRx

Written by the company

TrimRx Logo

TrimRx provides medically-supervised weight loss treatment using FDA-registered GLP-1 medications like Semaglutide and Tirzepatide. Whether you're starting your weight loss journey or seeking more effective solutions than traditional diets, our board-certified physicians create personalized programs tailored to your metabolism, health goals, and lifestyle needs.

See if you are eligible

Our comprehensive approach combines proven weight loss medications with ongoing clinical support. Licensed medical providers develop customized treatment plans while our dedicated healthcare team remains available 24/7 for questions and guidance throughout your transformation.

Beyond a weight loss clinic, TrimRx functions as your dedicated wellness partner, delivering pharmaceutical-grade medications, expert medical supervision, and concierge-level care to help you achieve sustainable weight management and improved health outcomes.


Need more info? Call us at +1 888-896-1612

Guaranteed Results in 90 Days or your Money Back

We want you to feel confident trying TrimRx risk-free!

We want you to feel confident trying TrimRx risk-free!

At TrimRx, we stand behind the effectiveness of our clinically proven weight loss program. That’s why we proudly offer a 3-Month Results Guarantee for new patients.

If you consistently follow your TrimRx treatment plan, including taking your prescribed medication and completing monthly check-ins for three consecutive months and you are not satisfied with your progress, you may be eligible for a 100% refund of your medication costs.

For more information email us at: guarantee@trimrx.com

Contact info

3.2

Average

TrustScore 3 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Their customer service is horrible

UPDATE - Wow I wish they responded to their portal and emails as quickly as they respond to these reviews. I wish I could just reply to their response. so that leaves me back with the choices that I have already done - email, portal, etc. TRIM RX - PLEASE READ THE PORTAL COMMUNICATIONS!!! You should be able to look me up by my name in your system....so quit telling me that you cannot do anything. Take the initative and respond.
Still Frustrated.........

Their customer service is horrible! I signed up for 12 month plan and did not realize they were charging the full 12 months at once, as they advertise it as monthly amounts. I called immediately and spoke to customer service and they said that 3 months of medication was already in process and that they would credit back 9 months worth. That was on 4/22. I have called, asked for a call back, left a VM, messaged on their portal - no return calls. I have to sit on hold forever to talk to someone. Called today to check on credit and was told it was in the Billing Dept. it has been 16 days and no refund. I did receive the 3 months of medication. Not sure I want to continue with them since customer service is not important to them at all. I asked for a supervisor and Helen told me it would not help and said goodbye and hung up!. WOW! DO NOT RECOMMEND THIS COMPANY!!!

20 April 2026
Unprompted review
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Janelle, we’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding billing, refund timing, and communication with our support team.

Our longer-term programs are billed upfront at enrollment, while medication is typically fulfilled in stages to allow providers to periodically review patient progress and treatment response before future shipments are processed. Because this is a public platform, we’re unable to review account-specific billing or refund details here.

We would appreciate the opportunity to review the current status of your billing review and provide additional clarification regarding your account. Please reach out through your patient portal or contact us directly at hello@trimrx.com with the email associated with your account so our team can further assist you.

Thank you for sharing your feedback.

— TrimRx Team 💙

Rated 1 out of 5 stars

Awful customer service

Awful customer service. No one calls back or responds via chat

8 May 2026
Unprompted review
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hi Rachel, thank you for sharing your feedback. We understand how frustrating delays in communication can be and appreciate you bringing this to our attention.
Our team is continuing to work through patient inquiries, and we appreciate your patience.

Rated 5 out of 5 stars

Package was cold when it arrived and…

Package was cold when it arrived and everything was labeled clearly.

7 May 2026
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hi Richard,

Thank you for your feedback! We’re happy to hear your package arrived cold and clearly labeled. We appreciate you taking the time to share your experience!

— TrimRx Team 💙

Rated 5 out of 5 stars

Pretty easy start to finish.

Pretty easy start to finish.

8 May 2026
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hi Julie,
Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear the process felt easy from start to finish. We appreciate your support!

— TrimRx Team 💙

Rated 1 out of 5 stars

Didn't Inform me my glp1 would be mixed…

Didn't Inform me my glp1 would be mixed with b12. Can't seem to get it resolved. My meds hadn't been shipped when I contacted them. Absolutely terrible customer service. I was told compounded trizepatide. It should be stated if/what vitamins are going to be added. If it were b6, I wouldn't be as concerned but b12 has shown to create impurities. Ive also tried canceling my account and I cant seem to do that either. Their every day monthly price is 399. You can get a zepbound savings card discount for 499 of the real name brand. Seems like a ripoff.
Hard to "continue" working with your support team when they never answer and if they do are ruse and unhelpful. Ill be sure to warn others of this terrible company.

7 May 2026
Unprompted review
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hi Kathy, thank you for sharing your feedback. We understand your concerns regarding formulation details and communication, and we appreciate you bringing this forward.
Medication formulations can vary depending on provider and pharmacy protocols, and we encourage you to continue working with our support team so your questions and account concerns can be reviewed directly.
Thank you again for your feedback.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered my medication

Ordered my medication. They took my money. Tried to contact them through email and phone. No response at all. No news on when I will receive my medication. Not a good way to start with a new customer. Do better Trim RX

8 May 2026
Unprompted review
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Debra, thank you for sharing your feedback. We understand your concerns regarding communication and the lack of updates related to your order status and shipment timeline.

Prescription processing and shipment timing may vary depending on provider review, pharmacy coordination, and order volume. Because this is a public platform, we’re unable to review account-specific order details here.

We would appreciate the opportunity to review your account and provide additional clarification regarding the status of your medication order. Please reach out through your patient portal or contact us directly at hello@trimrx.com with the email associated with your account so our team can further assist you.

Thank you for sharing your feedback.

— TrimRx Team 💙

Rated 5 out of 5 stars

My refill shipped without me having to…

My refill shipped without me having to chase anyone.

8 May 2026
Unprompted review
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Alexander, thank you for your feedback! We’re glad to hear your refill process was smooth and hassle-free. Providing a reliable experience is very important to us.

— TrimRx Team 💙

Rated 5 out of 5 stars

Customer service answered my dosage…

Customer service answered my dosage question without making me wait days.

8 May 2026
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Kenneth, thank you for your feedback! We’re glad to hear your question was answered quickly and that you received timely support from our team. We appreciate you sharing your experience with us.

— TrimRx Team 💙

Rated 2 out of 5 stars

Stay Away

Getting set up went smooth, I paid for my prescription and received my GLP1 and it worked a described. after my first month I requested my second dose, and it came without issue. Down 20lb happy and have my diet straight. This is where things go off the rails, request my third month and it was approved and charged 399.00, but never received a shipment notice. I wait two weeks try the customer support line always says they are busy leave a message. They never got back to me. I messaged my doctor no response. I requested a new prescription that's when I got a response saying they had to change my prescription I agreed. 3 weeks later still no prescription and no response to my messages. This company will take your money will not communicate, most importantly when you are venerable and trying to make a real change, they will not be a solution but an obstacle...

RX team just responded to this review.
1: They told me to contact them through the portal and I've been doing this the hole time, no response...
2: I have just emailed them using the email they provided I will let everyone know if they correct the issue.

6 May 2026
Unprompted review
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Samuel, thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear your initial treatment experience and first shipments met your expectations, but we understand your concerns regarding communication delays and refill coordination for your continued treatment.

Treatment continuation and refill approvals may sometimes require additional provider review or prescription updates before shipment can be finalized. Because this is a public platform, we’re unable to review account-specific prescription or order details here.

We would appreciate the opportunity to review the current status of your refill and provide additional clarification regarding your account. Please reach out through your patient portal or contact us directly at hello@trimrx.com with the email associated with your account so our team can further assist you.

Thank you for sharing your feedback.

— TrimRx Team 💙

Rated 2 out of 5 stars

Lack of Communication

The beginning was great. I did the online form, and the approval was almost instant and script sent. When it came time for renewal, they charged me before verifying how everything was and then sent the form but never sent the meds and the cost went up $100. I tried communicating with their online chat and no response. I called they said they were expediting yet still nothing. I tried the online chat again and nothing. I called to cancel since it’s been over 2 weeks, yet they told me I would be charged $38 even though they are the ones who haven't followed through. I am disputing this charge with my CC company and hopefully it gets rectified. This could have all been avoided had they followed through with the plan they set forth.

29 April 2026
Unprompted review
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Shannon, thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must have been. This is not the level of communication or follow-through we aim to provide. We would appreciate the opportunity to review your case in detail and work toward a resolution. Please contact us at support@trimrx.com with your information so our team can investigate what happened and assist you further.
— TrimRx Team 💙

Rated 1 out of 5 stars

I signed up for a 1 year plan that…

I signed up for a 1 year plan that stated it would be $159 PER MONTH on their website. After being approved for the medication, the portal indicated that that was a ONE TIME price and it would go up to $299 per month after that. Nowhere on the website did I see anything about that being an introductory offer. They make it look really appealing by showing how much you will "save" by taking this particular plan and then they hit you with double the price after you sign up. Their customer service agent was a very ignorant person who would not even let me speak. She was a smart ass. DO NOT BELIEVE THIS WEBSITE. It is false advertising.

8 May 2026
Unprompted review
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Susan, we’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding pricing, plan details, and communication with our support team.

Promotional pricing may apply to certain introductory offers for first-time patients, while standard program pricing can vary depending on the selected treatment plan and enrollment option. Because this is a public platform, we’re unable to review account-specific details here, including the pricing and enrollment information associated with your account.

We would appreciate the opportunity to review your concerns further and provide additional clarification regarding your plan and billing details. Please reach out through your patient portal or contact us directly at hello@trimrx.com so our team can assist you further.

Thank you for sharing your feedback.

— TrimRx Team 💙

Rated 5 out of 5 stars

The intake form was straightforward

The intake form was straightforward. I liked that it asked real health questions and not just payment info.

8 May 2026
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hello Marina, thank you for your feedback! We’re glad to hear you appreciated the intake process and the thoughtful approach to gathering health information. Providing personalized and responsible care is very important to us.

— TrimRx Team 💙

Rated 5 out of 5 stars

Refill went through ON TIME and…

Refill went through ON TIME and tracking showed up the next day.

8 May 2026
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hello Tina, thank you for your feedback! We’re glad to hear your refill process was timely and that tracking information was provided quickly. We appreciate you sharing your experience with us.

— TrimRx Team 💙

Rated 1 out of 5 stars

Beware, no communications with company

Beware, I mistakenly placed an order and then tried to cancel via multiple emails and phone calls, with no response. I rejected delivery of the order via UPS and still have heard nothing from this company. Be sure when you place your order, you know what you are doing, because you won't be able to change it.

8 May 2026
Unprompted review
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hi Carl,
We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must have been. Because this is a public platform, we’re unable to review account-specific details here, but we encourage you to reach out through your patient portal or via email at hello@trimrx.com for further assistance.
Thank you for sharing your feedback.

— TrimRx Team 💙

Rated 5 out of 5 stars

Down 11 lbs....

Down 11 lbs....

8 May 2026
Unprompted review
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hi Dawn,
Thank you for sharing your experience! We’re so happy to hear you’re making great progress and appreciate you taking the time to leave your feedback.

— TrimRx Team 💙

Rated 1 out of 5 stars

Customer service is awful

Customer service is awful! I am still waiting to hear back from them as I have called and emailed numerous times. They charged over $2500 on my credit card twice. I paid for the 12 month plan up front and for some reason was charged another $2500. I am going to the BBB as well as this is horrible service. Beware!!!

5 May 2026
Unprompted review
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hello, thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the frustration and concern caused by this experience. We understand how serious billing issues like this are, and this is not the experience we want for our customers.

Our team would like the opportunity to review your account and investigate these charges as soon as possible. Please contact us directly at support@trimrx.com with your account details so we can assist you further and work toward a resolution.

— TrimRx Team 💙

Rated 5 out of 5 stars

14 pounds so far

14 pounds so far

8 May 2026
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hi Raymond,
Thank you for sharing your experience! We’re so happy to hear you’re making great progress and truly appreciate you taking the time to leave your feedback. Wishing you continued success on your journey!

— TrimRx Team 💙

Rated 5 out of 5 stars

Refill went fine!

Refill went fine!

7 May 2026
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hi Kelly,
Thank you for your feedback! We’re so glad to hear your refill process went smoothly. We truly appreciate your support and thank you for taking the time to share your experience!

— TrimRx Team 💙

Rated 5 out of 5 stars

I was paying almost double locally

I was paying almost double locally. This has been easier and the cost is much better for me.

8 May 2026
TrimRx logo

Reply from TrimRx

Hi Ada,
Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear TrimRx has been a more affordable and convenient option for you. We truly appreciate your support!

— TrimRx Team 💙

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look