Swanson UK & Europe Reviews 

483
•
TrustScore 2 out of 5

2.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

I placed my first order at Swanson, the order came quick and no problems. BUT in my parcel they had send me a big PLASTIC cup, with PLASTIC lid and a PLASTIC straw, containing a silly sample of some e... See more

Rated 1 out of 5 stars

AVOID!! Same as other peoples experiences below, estimated delivery was 8th November to 30 November, never arrived. Had an automated email saying to wait another 7 days due to covid. Still no item... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Updated 1.5 months later: I have waited 3.5 months, and finally my order has been delivered! Original review follows: I'm still waiting for my order SWO-742554-3521EN-NL to be delivered. It's been 2... See more

Rated 1 out of 5 stars

Not received product. Several emails sent but no response from Swanson just an automated msg. Apparently the package was shipped on 15/07/2020. Using covid as an excuse in the fake response msg. Web... See more

Company replied

Company details

  1. Fitness and Nutrition Service

Information provided by various external sources

We’ve been developing targeted nutritional formulas since 1969, to share the best possible health and value with our friends and families around the world.


Contact info

2.0

Poor

TrustScore 2 out of 5

483 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.0

All reviews

(483)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I would have given non if possible,as i…

I would have given non if possible,as i have still not received the items I bought and paid for on the 11th of July and it is now the 5th of September,and am now waiting for PayPal to sort out my refund,after sending many E-mails and receiving only robot messages and no items in return.I will never deal with this company again.

5 September 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

Not good customer service

I haven’t received my ordered yet, it’s been nearly two months now. Emailed them but they sent a generic email.

5 September 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

Not Received

Still waiting after more than a month. Just excuses from customer services.

4 September 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

I ordered two shipments of calcium…

I ordered two shipments of calcium orotate several weeks ago. I have still yet to receive either of them. Please progress chase and let me as customer know what’s going on. My wife has now been without this supplement too long. Thank you, C Rosiek

4 September 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

I have still not received the order I…

I have still not received the order I placed with the company in July.

4 September 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

I never received the product 😕

4 September 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

Not received product

Not received product. Several emails sent but no response from Swanson just an automated msg. Apparently the package was shipped on 15/07/2020.
Using covid as an excuse in the fake response msg. Website is misleading.
Order number:SWO-682749-TQ26EU-GB

2 September 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

No response

No response, no refund, I'm waiting 2 months for a reply to my e-mail. No product, no product replacement. No contact whatsoever. Only automatic reply. Giant Scam !!!

EDIT:
I email you 10 times. How may emails do i need to write to get the response? My order numer is #SWO-925161-05-800-PL. The order is processing for 2 months. I wrote that the product is needed for a sick person who needs a drug to function normally. The order was placed 1 month in advance so that the drug would not run out. I asked for help in changing the product to another lower dose for the same price, but no one helped me solve the problem. The product is still available on the website, both in the dose of 400 mg and 200 mg with delivery within 2 weeks, but unfortunately my order is not supported.

1 September 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

Never arrived to destination

29 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 5 out of 5 stars

Problem solved

In business problems happen. That can not be helped.
What matters is how the problem is dealt with and I am happy to say Swanson has resolved my problem just as this company with great products should.
i will be very happy to continue buying from them for years to come.

29 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear your order did not arrive within the delivery estimate provided. Increased demand for health products, reduced warehouse staff availability (due to illness or self-isolation) and extended postal processing/transit times have culminated in an overall increase in delivery times. I have checked and unfortunately your order is now considered lost for which I sincerely apologise. Please be assured that we will issue you with a full refund shortly. We have also contacted you separately by email to provide further information. Kind regards, Swanson.co.uk. Customer Services.

Rated 2 out of 5 stars

Ordered 2 products.

Ordered 2 products.
1 Arrived near expired, 2 weeks away from expiring.
The other still had tot arrive. I ordered that one 3 months ago.
I chose, there's an option when u check out to click what location u get it send from, it would be delivered from EU, but then they didn't tell me it ran out and made it come from USA, which I had to find out by emailing them myself, that's been 3+ months ago now.

So to say it straight. Their logistics in the warehouses and on delivery and experiation date is abysmal.
Product ingredient transparency is rather poor, as I had to really had to push certain questions hard for a normal response. Their secrecy doesn't fill me with confidence.

The only redeeming point was the people at the customer service. They did their best with the information they had.

Their business model might just be too big to efficiently control.

29 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

I would have opted for Zero stars

I would have opted for Zero stars had that been an option. Ordered in early July and still no package. No replies to my latest emails asking for an update and a tracking number.

29 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

never again

I didn't receive the order I placed

29 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 3 out of 5 stars

Good customer service but items have been lost in post

I ordered several bottles of zinc carnosine in early June. I realise that there has been huge demand for these products but I was told it wouldn't arrive until end of July at the earliest. I've had to email several times to say that it still hasn't arrived and was told to wait until 21st August. It still hasn't arrived by the end of August but I have now been issued with a refund. I'm surprised that large orders over £50 aren't tracked in the UK mail given that things seem to be going astray more recently. Swanson's customer service has been very good though and they have now issued a refund. The products are also very high quality and I have found the zinc carnosine to be very helpful. It's just slightly frustrating that they seem so hard to get hold of at the moment.

25 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

Still Waiting For Delivery

Placed an order on 8th July, received an email soon afterwards that it had been shipped, it is now been 7 weeks and still no delivery. Will not order from them again.

25 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

AVOID!

AVOID!! I made an order on 4th July and have still yet to receive it on 23rd August - which is beyond a joke! I have had minimal response from customer service and complete silence when I asked to cancel the order and get a full refund.

23 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

I am still waiting for my order many…

I am still waiting for my order many many weeks after my order . I do understand it is exceptional times but I have tried to contact customer service but continue to get what appears automated replies. I have two days asked for a refund and still no personal reply. I feel this is bad service and do not feel confident this situation is going to get resolved .

23 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 1 out of 5 stars

Waited 7 weeks - no delivery - no refund - blaming PANDEMIC!?

Waited 7 weeks. Still no delivery. Only automated responses from their contact email. Now they want a review!.
They will keep your money, send you nothing, he uncontactable, and blame Covid 19 in automated responses.
Avoid this company.

23 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Dear Valued Swanson Customers,

We truly apologize for the inconvenience and the problems encountered when ordering through www.Swanson.co.uk. 

We would like to inform you of the following:

As of Jan 1, 2021, at the direction of Swanson Health Products, Inc. (US), Swanson Health Products Europe (an official distributor of Swanson Health Products) assumed management of the domain, www.Swanson.co.uk.   Swanson Health Products (US) removed prior management of Swanson.co.uk due to continuous customer complaints and non-compliance with Swanson (US) customer service values.  As a result of the change, we can guarantee all of the European and UK orders/ shipments will be sent within Europe and will be delivered in 2-3 business days by DHL Express.

Swanson Health Products Europe is committed to customer service and will work to solve any open issues created from orders previously issued through www.Swanson.co.uk.  Please feel free to contact us anytime on our live chat support or email us at info@swansoneurope.com .

We will take immediate action to solve every case.
 
We truly appreciate your understanding!

Regards

Swanson Europe Team

Rated 4 out of 5 stars

I am happy now.

I am not happy.
I am still waiting for my order 6 weeks later.

I am happy now. Swansons have refunded my money and explained the issues they were facing. I appreciate the action taken.

23 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Hello John, I'm sorry to hear your order did not arrive within the delivery estimate provided. Increased demand for health products, reduced warehouse staff availability (due to illness or self-isolation) and extended postal processing/transit times have culminated in an overall increase in delivery times. The majority of deliveries are still reaching our customers so we are asking customers to be as patient and understanding as possible in the meantime. However, unfortunately, your order is now considered to be lost and we have issued a full refund which has been credited to your original method of payment. We have contacted you separately by email to provide further information on the status of your order. Kind regards, Swanson.co.uk Customer Services.

Rated 1 out of 5 stars

Not received.

23 August 2020
Unprompted review
Swanson UK & Europe logo

Reply from Swanson UK & Europe

Hello, I'm sorry to hear your order did not arrive within the delivery estimate provided. Increased demand for health products, reduced warehouse staff availability (due to illness or self-isolation) and extended postal processing/transit times have culminated in an overall increase in delivery times. The majority of deliveries are still reaching our customers so we are asking customers to be as patient and understanding as possible in the meantime. We have contacted you separately by email to provide further information on the status of your order. Kind regards, Swanson.co.uk Customer Services.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look