Star Shaker® | Drinks Come True Reviews 

136
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

I ordered jiggers and im surprise that the volume are not the one specified on the site, i would have wanted to send them back but the cost of the shippement is too high.

Rated 5 out of 5 stars

A beautiful range of products all with the highest quality. What's even better than that? Their service when you have questions about your orders. They answer within no time and show interest about... See more

Rated 5 out of 5 stars

Easy to shop and premium items available. Regular shipping was quite expensive to the Netherlands but only took 2 days so it was worth it! I recommend shopping at Star Shaker.

Rated 5 out of 5 stars

Very kind and professional service, helpful contakt service on instagram as well. Shipment is always punctual and fast. It,s always a pleasure to order from you! With kindest regards, Vuk Males

Company details

  1. Kitchen Supply Store

Information provided by various external sources

Star Shaker stocks goods that matter to bartenders, bar owners and home bar enthusiasts. Whether you are a drink slinger or a master mixologist we can supply you with the finest bar tools and equipment.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

136 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.3

All reviews

(136)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

20€ to ship a small jigger from Greece…

20€ to ship a small jigger from Greece to Portugal is way to much! It should never be more than 5€. It’s two EU counties.
It’s a shame because you guys have awesome products and if the shipping wasn’t so expensive I could order more often

23 May 2021
Star Shaker® | Drinks Come True logo

Reply from Star Shaker® | Drinks Come True

Dear Mr Fernandez,

Thank you very much for your review. We want to let you know the following:

First of all we are not a shipping company, so letting a review regarding shipping fee is a shame. You should be reviewing in many assets such as quality of products, customer support, price of the product etc. it is at least unethical to write a review and give one star only for shipping price.

Secondly you sent us a message on instagram asking for shipping fee to Portugal. We explained that is a fixed price for the most countries in Europe and we can’t do any discount on shipping fee.

Before completing your order you were able to check again the total cost and the cost of shipping. You agreed with our terms and conditions and you completed your order. That means you agreed with the price of shipping. You were able to cancel your order if you thought that price of shipping was too much for you.

We believe that one star for just shipping fee is way to low and it’s not fair.

In any case thank you for your review.

Rated 1 out of 5 stars

Damaged Item: Refund Refused (AVOID!)

AVOID this company as they sell poor products, have poor customer service and disingenuously REFUSE to REFUND the cost of FAULY ITEM they send.

When unpacking a Julep strainer, it was noticed it was damaged, with a deep scratch on underside of the spoon.

The scratch is so deep it has removed the polished stainless steel surface.

Clear photographs were sent to evidence the damaged item.

However Starshaker REFUSED to issue a REFUND for the item stating:
“Factory assured that all the products before shipping pass from a quality check. We check items before shipping as well. This is not something that we will issue a refund.”

This was clearly disingenuous as the photos clearly so the item was received in a damaged condition.

The items were ordered as gifts, as such they have NOT BEEN USED.

I should be expected to pay the return postage when the item was supplied in a damaged condition.

Re Shipping: StarShaker’s own website and FedEx both stated the package would be delivered initially on Monday 11/01/20 and then on Wednesday 13/01/20. This did not happen.

I contacted Starshaker and asked for a shipping refund as FedEx offer a delivery guarantee.

Starshaker stated they would contact FedEx and ask for an explanation for the delay, and make a claim for the shipping to be refunded if FedEx were found to be at fault. Yet in their review response this contradict themselves.

Again, this shows how disingenuous and poor this customer service is.

19 January 2021
Unprompted review
Star Shaker® | Drinks Come True logo

Reply from Star Shaker® | Drinks Come True

Dear Customer,

Thank you for your valuable review but let’s take the things from the beginning.

You place an order on Friday 8th January 2021 which means that it would be packed and shipped on the first working day (as mentioned in our policy) which is Monday 11th and you were informed that due to the covid-19 situation there might be delays even if you pay the most expensive shipping rate. ( THE UK IS UNDER A VERY HEAVY LOCKDOWN ) .

You were supposed to receive your products on Thursday 14th and instead you received them the day after which is Friday 15th. On Wednesday you sent us an email asking for a refund of the shipping cost not of the products because wrongly thought that you were to receive the products on Monday 11th. That was your own assumption of course and therefore we refused the refund of the shipping cost (You can read all the information about shipping in our policy). In the time of covid when you expect a package with the intention of giving it as a gift i suggest you plan long before.

As far as the faulty item is concerned , all items are in boxes and in plastic slips and none of the packaging was reported as DAMAGED. All items are checked in the factory in Japan and then in our warehouse prior to shipping. So it is rather difficult to be scratched so deep so as the polished stainless steel surface to be removed unless it is done on purpose with a sharp object or it has been used.You do send photos asking for a refund for the second time. We do not refuse the refund but we asked you to send the item back to our warehouse.
Your response was :

"The item was damaged/defective out of the box. The tooling scratch has completely exposed the layers beneath the polish stainless steel.
Clearly you did not properly check the item, as you shipped it in a damaged condition.
As such I will be disputing the transaction and also leaving negative feedback and photos on Trust Advisor, etc.
I will also escalate the issue without further correspondence."

So at that point as a company we decided that we will not refund you the item if you DO NOT ship it back because we believe that your intentions were DISINGENUOUS and not our service as you mentioned in your review.

To sum up, we are more than willing to refund you the item provided that you send it back as it is described in our policy (that you should have read carefully). You can escalate the issue and hopefully we will be given the chance to back up our decision as well.

Best Regards
Star Shaker Team

PS. It is really awkward to edit your review 11 times and add new information. This is going to be our final reply. In our terms of policy we clearly state that it may take 3 working days to prepare and ship the items. We do contact FedEx to ask about the one day delay out of courtesy. Still in covid time 1 day delay is totally acceptable especially for the UK WHICH IS UNDER STRICT LOCKDOWN.
Finally, if you decide to send the item back you will get a full refund. We never refund a product without having it in our warehouse. Once we receive the product you can get you refund. Your refusal to confirm with our policy and at the same time demand to keep the product and to get a refund make YOUR intentions seem DISINGENUOUS and not our customer service.

Rated 5 out of 5 stars

Perfect!

Lot of Japanese tools you can't find everywhere and great customer service.

12 December 2020

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look