Remitbee Reviews 

608
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 69 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the dedicated staff and exceptionally fast response times when handling everyday money transfers. People note that the online platform consistently offers a reliable, smooth way to send funds home safely without any unnecessary complications, making overall financial transactions extremely pleasant. However, some reviewers were not happy with unexpected delays in processing their crucial money transfers and getting timely status updates. A few other people also felt that customer support could occasionally be unresponsive, unhelpful, or difficult to reach when attempting to resolve complicated payment errors and technical connection issues.

What people talk about most

Customer service

Reviewers mention ambiguous feedback about customer service, with many customers praising specific agents for... See more

Staff

Clients share positive opinions on staff, frequently praising team members for their prompt and professional... See more

Service

Users describe positive interactions with service, expressing strong satisfaction with fast and reliable fund... See more

Response time

People report high satisfaction with the rapid response times and efficient support provided by the team.... See more

Payment

Reviewers highlight ambiguous experiences with payment processing, as some consumers report instant fund... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

I don't have a mobile, and the pc version of remitbee didn't allow me to manually link a bank account to remitbee without providing my bank password (which not only violates my bank's regulations but... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic Service. Remitbee is the best. The app is user-friendly, offers good exchange rates, and transfers usually take 30 minutes to 1 hour. Delays are often due to the destination bank. Their c... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Thank you Anish for resolving technical difficulties on my account. Great service, it was resolved immediately. Could not ask for me. I am so happy. Thank you again. Love Remitbee.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I am happy with you guys, you’re on hand every step of the way when tracking my remittance. To you Mr. Aakash thank you for helping me what was wrong. Keep it up, I’m glad that there a prompt respo... See more

Company replied


Company details

  1. Money Transfer Service

Written by the company

RemitBee is a worldwide money transfer and mobile money company specialized in online money transfer. Its a convenient and user friendly service in which customers can send money online using their web browsers, tablets and mobile phones. Remitbee's goal is to end the ridiculous high cost of sending money overseas by cutting out the middleman or money transfer “agents” and sending money straight from customers to bank accounts and cash accounts worldwide. Remitbee is currently serving customers in Canada. We currently send money to 80+ countries and more to come over the next few months.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

608 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.3

All reviews

(608)

68 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Anish is great person

Anish is great person, help me out my queries and very friendly. Thank you for your great customer service

20 January 2026
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you so much for your kind words, VADAMALAI/BHUVANESWARI! We’re glad to hear that Anish was friendly and helpful in answering your queries. Providing great customer service is always our goal, and your feedback truly means a lot to us. We appreciate your support and trust in RemitBee!

Rated 5 out of 5 stars

The customer service is excellent

The customer service is excellent

19 January 2026
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you so much for your kind words, jayashri srinivasan! We’re delighted to hear that you found our customer service excellent. Providing fast, friendly, and reliable support is always our top priority. We truly appreciate your feedback and your trust in RemitBee!

Rated 1 out of 5 stars

I got scammed in july 2024

I got scammed in july 2024 , I asked for help to remitbee to help me to get my funds back but they just backout by saying it's not their responsibility they can't do anything . I asked for help from my bank (scotia)by exp-laining them the situation they said to wait 1 month while they investigate I waited for a month and after that bank refund my money i didnot know what they did but happy atleast they help me and today Nov 2024 , am sending money to my parents in india and remitbee put my transaction on hold by stating (I breach the contract by telling bank to chargeback remitbee about that fraud amount and now I need to pay them for that amount after that they will release my funds) What the hell , you guys did not helped me , I marked those transactions fraud and inform my bank they did their process .How can you ask money from me. You guys are fraud . Don't send money through remibee they will not help their customers but will harass them like thwy did with me right now.

I want to share after story as well, remitbee fraudulently hold my funds and gave option to deduct their share only then they can release the balance amount. I left with no options because they hold my whole amount.
Recently same happened with *Remitly* but in good terms. As my other transaction was from remitly . I came accross the same scenario. I put my funds in remitly account; they hold it; and informed my bank charge them back. However, officer told me that they were not gonna process my transaction but they have no right to hold ut as well. So they reflect funds back to my account. This is authenticity and professionalism. Not like remitbee frauds.

20 September 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Hello Nikita Rajput,
We understand your frustration, and we truly appreciate your feedback. As your transfer involves sensitive matters, we are unable to address the details publicly. However, we encourage you to reach out to us directly via support so we can clarify the specific limitations and processes involved in our remittance services.

At RemitBee, security and transparency are our top priorities. To help protect you from potential fraud, we have published several helpful resources. You can find one such article here that provides valuable information on recognizing and avoiding scams: https://www.remitbee.com/blog/money-remittance-fraud-and-scams-2022.

The recall request was escalated, and a hold on the recipient account was requested. The matter was reported to our overseas partner, who has raised multiple follow-ups with NPCI. No response has been received from the beneficiary bank to date.
Recalls are not guaranteed and remain subject to the cooperation of the recipient bank and account holder. In accordance with RemitBee’s terms and conditions, users are responsible for maintaining account security, and RemitBee bears no liability for transactions related to fraud or scams.
Furthermore, you have initiated a chargeback with your bank notwithstanding that the transactions were completed successfully. This constitutes a breach of the contractual agreement between RemitBee and yourself. Your failure to fund and pay for the completed transactions has resulted in RemitBee being deprived of lawful payment for services that were acknowledged and accepted.

Thank you for understanding, and we look forward to assisting you further.

Rated 2 out of 5 stars

Nightmare Customer Service

It is a nightmare to get responses from customer service. A got a call to my cell phone from a customer service rep whose English I could not decipher. How can you have somebody on staff that cannot be understood. After sven emails I still do not have a response to my query about a transaction. Second time I use. The first time no problem, this time a very frustrating experience. I will never use again. Beware!!!

7 January 2026
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you for sharing your feedback, Frank Bravo. We understand how frustrating this situation must feel and want to help resolve it as quickly as possible. Unfortunately, we’re unable to locate your account or transaction with the name provided here. Please contact us at customercare@remitbee.com
using your registered email address or transaction details. You can also call us directly at 647-689-2323, and our team will promptly review the issue and assist you further. We’re always here to help and look forward to getting this clarified for you.

Rated 2 out of 5 stars

I have been using this service for more…

I have been using this service for more than 10 years; however, lately their service has been tardy. They’ve not kept up their time commitments. To add to it, the customer service outsourced to a foreign country is pathetic.
I run a charity, 80 children depend on this money on a scholarship scheme. The timing is crucial. Not even an apology from anyone.
DISAPPOINTED

5 January 2026
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Hello Lohini Ellis,

Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry for the frustration and disappointment this has caused, especially considering the meaningful work you do and how critical the timing of these funds is for the children who depend on them.
The delay occurred due to technical issues with our local partner in Sri Lanka, and we take full responsibility for this. We sincerely regret that our service and communication did not reflect the standards you’ve come to expect over the years.
Please rest assured that this is being treated with the utmost priority. One of our team members will personally reach out to you today to discuss the situation and ensure it’s addressed promptly. We deeply value your long-standing trust in RemitBee and appreciate your patience as we work to make this right.

Rated 2 out of 5 stars

I always checked reviews by Trustpilot before I make final decisions. .

I haven’t send any amount never I tried I attempt several times but worried when I read comment and reviews by trustpilot. . although they attract a customer the exchange rate.If I go to their website most gave 4 to 5 star. Trustpilot is a registered trade for reviews and most reviews for RemitBee is 1 star.Honestly I’m scared. Better I sent lower than $1.00 but in 4 to 6 minutes my family received the amount. Very high exchange but risk to try. Thanks to all reviews .

23 October 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Hello Sally A
Thank you for sharing your honest thoughts, we completely understand why some reviews might make you hesitate. RemitBee is a trusted and regulated money transfer service proudly serving many happy customers across Canada.
Most transfers are completed within minutes, with competitive exchange rates, no hidden fees, and bank-level security. We care deeply about your trust and always stay in close contact with our customers to make sure every transfer is smooth and stress-free.
Even in rare cases where an issue arises, our support team is here 24/7 to assist and resolve it quickly. We truly value your feedback and expect that you'll continue using our service, knowing that we are dedicated to keeping you a happy and satisfied customer.

Rated 1 out of 5 stars

Remitbee is a big scam

Remitbee is a big scam. Don’t be deceived by what others have posted here. They have employed incompetent customer service agents . I sent money to my home county to be used for medical treatment and they screwed me up . The money was actually meant for surgery and they needed a down payment before they begin. I called these guys several times and they keep telling me they have escalated the issue and still waiting to hear back from the service provider . It’s over 24 hours these guys keep saying the same thing . They have employed some lazy guys who can’t even speak English . They don’t be deceived . My money is still hanging in there . I have asked them to reverse the transaction and they keep telling me nonsense.

6 October 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you for sharing your experience Sam, we deeply apologize for the inconvenience you’ve faced. We truly understand how important this situation is, especially when it comes to medical funds. The delay was due to connectivity issues with the recipient’s service provider, and we’ve been doing everything we can to resolve it as quickly as possible. We also noticed that you’ve initiated a new transaction, which has already been completed. Our team is dedicated to providing the best support possible, and we’re sorry if we fell short this time. We truly appreciate your patience and understanding as we continue to work to improve our services. If you need any further assistance, we’re here for you every step of the way.

Rated 2 out of 5 stars

This app is favoring some people but…

This app is favoring some people but not me, maybe because I'm not an Indian. I sent money for over 24hrs now not received. Their customer service is just telling me different intangible reasons for delaying processing my transactions. They will say it'll be processed in few minutes, after hours still not processed..just sick and tired of them..
I guess they are looking for way to cancel the transactions because they just reduced their rates.

Transaction IDs: 17591006727244
17590925377187
17590943938268

28 September 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you for sharing your experience, Okonkwo Stephen. We’re happy to confirm that transactions 17591006727244 and 17590925377187 have been successfully completed. The transaction 17590943938268 is currently pending as we await some documents required from your end to clear overseas compliance. We’ve already reached out via email for the necessary details and will proceed as soon as we receive them. For any further assistance, our customer support team is available 24/7 to help ensure your transfers are completed smoothly.

Rated 1 out of 5 stars

This platforms service is the worst…

This platforms service is the worst ever, how can someone send money and you have the gut to cancel it and now saying that the refund will take 2-10 days but it’s over 3weeks now we still haven’t gotten our refund, I’m going to sue yall for playing with people

1 September 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you for your feedback, Mary fowler. We completely understand your frustration and truly appreciate your patience.
After a thorough review, we regret to inform you that, based on our compliance protocols and risk assessment policies, we’re unable to proceed with your initial payment method. This decision is based on our risk assessment criteria, to ensure safe and compliant transactions.
Your refund has been processed, and a confirmation email has been sent.
We truly value your understanding as we continue to prioritize both compliance and the security of all customer transactions.
If you have any questions or need further assistance, please feel free to reach out. We're here to help.
Thanks again for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

Delayed Transfer, No Refund, Unhelpful and Evasive Support – Very Disappointe

I used Remitbee to send money on [august 1 2025], with the promise of a fast Interac transfer. It’s now been over a week, and the money has not reached the recipient. Despite multiple calls and follow-ups with customer service, I’ve only received evasive responses, shifting excuses, and even rude or dismissive behavior from agents when I ask for a refund or a timeline.

Every time I ask for accountability, they tell me to “wait” with no clear explanation or resolution. I was assured of a 100% Money-Back Guarantee if the transfer failed or was delayed—but they have not honored it. Instead, I feel ignored and left in the dark.

What started as a simple transfer has turned into a stressful situation where my money is being held against my will. Their behavior has caused me to lose trust in the platform completely. I’ve already contacted my bank and local authorities and will escalate this further if it’s not resolved immediately.

If this is how Remitbee treats customers when things go wrong, I cannot recommend this service to anyone. A company that offers financial services should be transparent, professional, and responsive—not evasive and confrontational.

I’m requesting:
• A full refund of my money
• A written apology and explanation
• Immediate closure of this issue

If Remitbee wants to resolve this professionally, I’m still open to communication. But ignoring or avoiding the issue is unacceptable.

1 August 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Hello Alejo Rincon,
Thank you for sharing your concerns, and we truly understand your frustration with the delay in your transaction. We want to assure you that we’ve been actively working with our overseas partner to resolve the technical issue that impacted your transfer to Colombia. We regret the delay and understand how this has caused you inconvenience.
A full refund is already in progress. You should receive it by the end of the day.
We sincerely appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter. We are committed to providing you with a seamless experience and hope to regain your trust in our services.
If you have any further concerns, please don’t hesitate to reach out to us. We’re here to help.

Rated 1 out of 5 stars

Horrible service

Horrible service, 6 days not yet received the money. bad, bad service, horrible, the person will be dead when the money reaches the medical expenses. Bad horrible service.

25 May 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Hello shanez anton,

Thank you for reaching out and appreciate your understanding as we worked to resolve the issue. As discussed with you this had happened due to an overseas technical issue, we’re happy to inform you that it has now been fully resolved. We’re grateful for your trust in RemitBee and look forward to continuing to provide you with fast, reliable service. Thank you for choosing us!

Rated 1 out of 5 stars

Their service sucks.I sent money on the…

Their service sucks.I sent money on the 17th so 23rd and no one still got their money.Then I get this message that I have to resend ithey should compensate my friends or me for wasting my time. My family had to borrow money and now people are pissed off with them for not paying it back and they still haven't received the money I sent

17 April 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Hello Don Me, Thanks for writing us, However We were unable to locate your customer record exactly with the name mentioned here. To address your concerns effectively, please contact by emailing (customercare@remitbee.com) from your associated email address to help identify your transaction and resolve. We look forward to resolving any issues promptly.

Rated 5 out of 5 stars

There were a few glitches at first and…

There were a few glitches at first and my transfer took a bit longer than I had hoped.About 4 days. After I contacted
Remitbee they figured it out and my next few transfers went through quite quickly.
Overall, I’m quite satisfied now

12 April 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you for your feedback! We appreciate your patience, and we're glad to hear that after working with Remitbee, your transfers went smoothly and quickly. Your satisfaction is important to us, and we’ll continue working hard to provide a great experience. If you ever need further assistance, we’re always here to help!

Rated 5 out of 5 stars

Very good service

Very good service

9 April 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you for your feedback! We're glad to hear you're satisfied with our service. If you ever need assistance, we're always here to help!

Rated 5 out of 5 stars

Very fast and reliable service to send…

Very fast and reliable service to send money across Nations.

5 April 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you for your feedback, Prabhakar Nerusu! We're glad to hear that your funds reached your account within 5 hours and that the transaction was completed smoothly. We strive to provide fast and reliable service, and we’re always here to assist you with any future transfers!

Rated 5 out of 5 stars

The fund reach my account with in 5…

The fund reach my account with in 5 hours from when the transaction started on it was send to a account in a other country.

4 April 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you for your feedback! We're glad to hear that your funds reached your account within 5 hours and that the transaction was completed smoothly. We strive to provide fast and reliable service, and we’re always here to assist you with any future transfers!

Rated 5 out of 5 stars

Very reliable and trustworthy

I have been using Remitbee for a long time and I really find it very reliable, efficient and quick. It provides very decent exchange rates that I did not find on any other app. The support panel is really helpful and they have always assisted me with any of the queries in a very timely manner.

31 March 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Hello Harshita Gupta,
Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you find RemitBee reliable, efficient, and quick. We're also glad that you've been happy with our competitive exchange rates and the support you’ve received. Your satisfaction is our top priority, and we’re always here to assist you with any future needs.

Rated 1 out of 5 stars

5 DAYS GAP FROM SENDING TO RECEIVING

>AWFUL SERVICE: if theres an option for zero star, i would choose it.
>i sent money to Gcash mobile wallet in Philippines, its now 118hrs and 33 minutes (5days) before the money was received. the money was sent March 25 but received March 30.
>DELAYED RECEIPT OF FUNDS:the customer service of remitbee said there is technical problem with their international partner and “escalated” the isse to international partnner, my recipient has to wait another 24-48hrs.
>MISLEADING INFORMATION: In their app, it indicates within 2 business days funds will be received.
>PROCESS A TRANSACTION NOT REQUESTED: the customer service reprocess the transaction when i requested for return of funds.
>SLOW CUSTOMER SERVICE RESPONSE: the response of the customer service is taking forever
>INCONSISTENT RESPONSE: at first, the customer service said that gcash has to accept the transaction but later the customer service said there is not problem with the recipients account, it is their international partner
>i sent money using taptap send in the same gcash account to just to check if gcash has no problem, it was indeed received in less than 3minutes.
>NO PROPER COMMUNICATION: there was no advise that there is technical issues with GCash Mobile wallet

24 March 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced with your transaction. We understand how frustrating delays can be, especially when you need your funds to be received promptly. However We were unable to locate your customer record exactly. To address your concerns effectively, please verify your identity by emailing (customercare@remitbee.com) from your associated email address to help identify your transaction. We look forward to resolving any issues promptly. If you need further assistance or have any more questions, please don't hesitate to reach out to our customer support team, and they will be happy to assist you further. We appreciate your patience and understanding.

Rated 5 out of 5 stars

Peace of Mind

Excellent, swift transaction

22 March 2025
Unprompted review
Remitbee logo

Reply from Remitbee

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you had an excellent and swift transaction. If you ever need any further assistance, we’re always here to help!

Rated 4 out of 5 stars

untimely double check

I've gone through multiple step to get to a high verification level but even then some of my transaction are taking much longer than it should to complete to go through more verification.
I appreciate that the the transaction were flagged for verification, it is a great security features as I moved lots of money. However, this process should be more streamlined.

17 March 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look