Raising The Bar App Reviews 7

TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Company details


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

7 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 50% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Very nice atmosphere

Very nice atmosphere, very helpful gentleman serving us, but unfortunately I didn’t get his name. I had Sunday lunch, which was actually not even Luke warm, but all the other 4 meals in our party were very hot, these were from the main menu. It is only our 2nd visit to the water meadow, and we will be going again. Thankyou

1 February 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Friends get together

My friends and I went for a meal at the White horse pub in broughton astley the staff were very knowledgeable and friendly the food was hot and delicious and reasonably priced everywhere was clean and well lit a very good experience will definitely be going back

10 January 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

started this program honestly just to…

started this program honestly just to test it out and see if it would work. I wasn’t expecting much at first, but seeing people actually buy and apply what I shared made me realize this is legit. It’s simple, realistic, and something I actually use myself. If you’re consistent and don’t overthink it, it works.

7 January 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don’t trust this website and go…

Don’t trust this website and go elsewhere. My son signed up for a free trial and was scammed into additional costs of £14.99. We tried to cancel straight away and they took a further £19.99 out of his bank account. Despite ongoing emails with them they have only refunded £4.99 and said we needed to wait until the 30 days are up. That has now passed and still no refund and no reply to emails chasing

6 January 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Cant remove card as payment method

I added my card as a payment method, i got charged without me pressing anything. I contacted customer service didn’t and didnt receive any email back and now they try charge 19.99 every week COMPLETE SCAM

30 November 2025
Unprompted review
Raising The Bar App logo

Reply from Raising The Bar App

Hi Haron,

Thanks for reaching out — I’m really sorry this experience has felt so stressful.

I’ve gone back through your account and our previous messages so I can give you a clear update and make sure everything is properly closed on our side.

1. Your subscription and card are now fully closed

I’ve now personally:

Cancelled your subscription

Closed the billing agreement linked to your card

Stopped any further payment attempts from our payment processor

From this point on, we cannot charge your card again — no new renewals or retries can be created.

2. About “being charged without pressing anything”

Here’s what actually happened on your account:

When you first signed up, the £0.00 you saw was for the free offer / trial.

After that, the system creates the first paid invoice (usually £19.99) once the trial ends, unless the account is cancelled beforehand.

If that payment fails (for example, insufficient funds), the payment processor automatically retries the same invoice a few times in the background.

Those retries can look like repeated “£19.99” attempts on your banking app, but they are all tied to one single invoice, not multiple new subscriptions every week.

I completely understand how, from your side, that can feel like you’re “being charged without pressing anything” — especially if you weren’t expecting the plan to roll from free into paid.

3. Why you still saw attempts after contacting us

We did reply to your previous email on 12 November, but it looks like that reply may not have reached you (it may have gone to spam/junk or been missed). In that email, we explained that:

Your details would be removed automatically once cancellation was processed

And we asked you to confirm if you definitely wanted to cancel, so we could close everything

Because we didn’t receive that confirmation at the time, the system kept the existing invoice active and the processor continued its automatic retries.

Either way, that’s on us to resolve once you’ve clearly said you don’t want the service — which is why I’ve now fully cancelled everything for you.

4. If you believe money has actually been taken

If your bank shows a cleared payment (not just a failed/pending attempt) and you’d like this reviewed for a refund, I can help with that as well.

All refunds are handled through our 30-day Money-Back Guarantee, which means:

Your account can be manually reviewed by the billing team

If it falls within the guarantee conditions and timeframe, they can approve a refund

If you’d like me to push this forward, please reply to our email info@raisingthebarapp.com with either:

A screenshot of the transaction (you can hide any sensitive info), or

The exact date and amount of the payment that has cleared

I’ll attach that to your file and escalate it to billing for review.

I completely understand why this has left a bad impression, and I’m genuinely sorry it felt like you were being ignored or repeatedly charged. From here, you’re fully cancelled and safe from any future attempts, and if you want the payment reviewed, I’m happy to fight your corner with the billing team.

If there’s anything else you’d like me to check or clarify, I’m here to help.

Warm regards,
Jasmine
Customer Support
Raising The Bar

Rated 5 out of 5 stars

so far so good

so far so good. my gf sent me a vid from tiktok, i completed this quiz and then i bought the plan and it came with a home workout kit. defo feel the burn!

20 September 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look