While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Company details

  1. Online Sports Betting Vendor

Written by the company

Chez Pronext, nous révolutionnons le monde des prédictions sportives en utilisant une Intelligence Artificielle de pointe et une stratégie d'analyse exclusive. Notre service, disponible sur iOS et Android, est conçu pour répondre aux besoins de tous les types de parieurs — des novices aux experts. L'application Pronext vous offre une expérience de pari sportif personnalisée, en combinant des analyses précises et des algorithmes avancés pour fournir des prédictions hautement fiables. Avec Pronext, vous obtenez plus qu'un simple outil de prédictions. Vous adhérez à une vision qui place l'intégrité, la technologie, et le bien-être du joueur au centre de chaque décision. Notre plateforme est extrêmement conviviale, grâce à son ergonomie innovante qui facilite l'accès aux prédictions et aux statistiques. Ainsi, non seulement vous pouvez suivre nos conseils, mais vous avez également la liberté d'utiliser les données pour faire vos propres choix. Le service Pronext est flexible et accessible, avec des options d'abonnement mensuel à 29,99€ et une offre d'essai de 30 jours pour seulement 1€. Nous nous engageons à fournir un service de qualité et une expérience utilisateur optimale. C'est pourquoi nous offrons un remboursement complet dans les 48 heures suivant votre premier paiement si vous n'êtes pas satisfait. Notre équipe de conseillers est toujours disponible pour répondre à vos questions via le chat en bas de la page. Alors, êtes-vous prêt à transformer votre façon de parier sur les sports avec Pronext? Abonnez-vous aujourd'hui et faites partie de la révolution de l'IA dans les prédictions sportives


Contact info

2.7

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

128 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 50% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

They are scamming you of your money

I have been trying to end the subscription for about 2 months now, I haven't gotten any option to do so in my app and I've sent multiple emails and used their website support page. They aren't answering or saying anything back. I've even tried to message them on social media which haven't worked

27 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Subscription cancellation

I've been trying to cancel my subscription for for the last month with email and messages on certain platforms to no response and no customer service And still trying to take money 😠

14 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Tried to stop payments even deleted…

Tried to stop payments even deleted data, contacted my bank and my bank declined the payment thank God, however they have tried to take payment every month but thankfully my bank keeps declining it!
This has got to be a SCAM!
KEEP WELL AWAY!
Update! I cancelled via the app and also deleted my data and still they try to take payment every month.
Update again to their reply to this (see below) I did use the manage membership tab but no option to cancel. So I deleted my details and the data plus bank details THEN deleted the app and still you keep trying to take money from my account so deleting everything means nothing to you! The past three months my bank has had to decline your attempt to get more money ( you would think the penny had dropped for you by now!) Thankfully my bank will never pay you again no matter how many times you try. Now explain that!

16 September 2025
Unprompted review
Pronext App logo

Reply from Pronext App

Hello,
We understand your reaction and would like to clarify the situation. Pronext is in no way a scam: all the terms of the offer, including the price and automatic renewal of the subscription, are clearly indicated at the time of subscription.
If you notice attempted withdrawals, this simply means that your subscription has not been canceled. As long as it is active, the billing system continues to generate payments automatically. Once the cancellation is complete, no withdrawals can be made.
For your complete reassurance, we invite you to send us your email address via this chat. We will then be able to send you a photo proof of the status of your subscription and, if necessary, cancel it immediately.
Our customer service team remains at your disposal to assist you and ensure that everything is resolved quickly.

Please note that deleting the app does not constitute cancellation of your subscription. The correct procedure is indicated on our website, under the "Manage" tab.
To provide you with visual proof of your subscription cancellation, please immediately send me your email address via this chat.

Sincerely,
The Pronext Team

Rated 1 out of 5 stars

SCAMMERS

SCAMMERS
Be warned DO NOT give your card details for the £1 trail, centre trail is over they will continue to take money from your account, they will not reply to your emails telling them to cancel, they will just continue to charge your card, I have removed funds from my account to stop them while my banks FRAUD team deal with this, my bank have all the emails sent to prove I want to stop but Pronext ignore any communication and just try and steal your money, fraudster and scammers you guys have been warned stay away!!!

31 August 2025
Unprompted review
Pronext App logo

Reply from Pronext App

Hello,

We have received your feedback and your request regarding your subscription.
After verification, we confirm that your bank card was only charged £0, during the trial period only. No further charges were made subsequently. Therefore, there is no refund to be issued.
Your subscription was created on April 14, 2025, and the first request we received from you regarding an application access issue was on August 9, 2025. Had you contacted us earlier, we could have resolved this issue immediately. Our service is indeed very responsive when requests are submitted to us in a timely manner.
In any case, we have now canceled your subscription and have sent you a photo of proof of cancellation. Your problem is therefore completely resolved.
Under these circumstances, we believe your review is somewhat exaggerated and does not reflect the reality of your case. We would be grateful, in the interests of fairness and transparency, if you would withdraw or amend your negative review so that it does not unfairly harm our image.
We remain available for any further clarification and thank you for your understanding.
Sincerely,
the team, Pronext

Rated 1 out of 5 stars

SCAM!

SCAM!
They charged me every month since last year a monthly membership! I reached out to the bank and they sent me a new card as there is no way to cancel your membership! Somehow they managed to get my new card details about 2 months later and started charging me again
I was charged yesterday once and today I was charged twice £24.99
I am so pissed, the police has been contacted and my bank raised it with the fraud department
So I am taking it as far as I can

DON’T DO THE MISTAKE TO GIVE THEM YOUR CARD DETAILS

2 August 2025
Unprompted review
Pronext App logo

Reply from Pronext App

Hello,
We understand your frustration and would like to clarify some important points. You signed up for our service yourself, and all the terms and conditions of the subscription (price, automatic renewal, cancellation) were clearly stated at the time of subscription.
Regarding your banking information, it's important to note that our services are unable to obtain new details if a card has expired. This is technically impossible. The direct debits you mention therefore come solely from the subscription you signed up for yourself, which has not yet been canceled.
To resolve this situation as quickly as possible, we invite you to contact us directly via our chat, providing your email address. This will allow us to:
immediately check the status of your subscription,
send you a screenshot confirming its effective cancellation,
and implement a commercial gesture to best support you. Our team is available to assist you urgently to resolve the situation immediately.
Sincerely,

Rated 1 out of 5 stars

Scam avoid this

Scam avoid this

26 May 2025
Unprompted review
Pronext App logo

Reply from Pronext App

Hello,
Pronext is in no way a scam. All information related to the subscription, its price, and its automatic renewal are clearly indicated during registration. If you have been charged, it means that the subscription is still active; once canceled, no charges are possible.
We invite you to contact us via our chat with your email address so that we can verify your file and provide you with a quick and transparent solution.
Sincerely,
The Pronext Team

Rated 1 out of 5 stars

This company Are scammers

This company Are scammers. I canceled my free subscription The Day I got it and The Charged me 30 euros one month after. The suck at answering and have no information and everything in french.

5 June 2025
Unprompted review
Pronext App logo

Reply from Pronext App

Hello,

We would like to clarify this situation.

Your subscription was activated on January 26, 2025, at 5:01 PM. No cancellation request was sent to us until today, the day you finally contacted us. Following your request, our agent immediately canceled your subscription, and we even sent you the photo proof, as proof of transparency.

We would like to remind you that we are not thieves, and that every request is treated seriously. It is unfair to post a negative comment while ignoring the facts and without even responding to our messages.

We remain at your disposal for any clarification, but we cannot accept unfounded accusations that do not reflect reality.

Sincerely,
The ProNext Team

Rated 5 out of 5 stars

Excellente application elle facilite la…

Excellente application elle facilite la vie :) tres sympa et flexible

1 May 2025
Unprompted review
Pronext App logo

Reply from Pronext App

Merci beaucoup pour votre message !
Nous sommes heureux que l’application vous facilite la vie et que vous la trouviez à la fois sympa et flexible
Votre satisfaction est notre priorité !

Bien à vous,
L’équipe Pronext

Rated 5 out of 5 stars

Une application simple et fiable avce…

Une application simple et fiable avce service comercial correcte 🤩

17 March 2025
Unprompted review
Pronext App logo

Reply from Pronext App

Merci beaucoup pour votre retour !
Nous sommes ravis que vous trouviez l’application simple et fiable, et que notre service commercial ait répondu à vos attentes.
Votre satisfaction est essentielle pour nous !

Bien à vous,
L’équipe Pronext

Rated 1 out of 5 stars

SCAMMERS!!!

I started the trial period for £1 to see what it would be like i didn’t like the subscription and tried to cancel and was looking to cancel my subscription immediately and they said give it another go and to wait a few days before the end of the trial period and I tried contacting them before my trial period expired and I haven’t heard anything back from them since they stopped responding to my messages and yesterday they took money out of my account for a subscription I’ve been trying to cancel for about a month now and yet the only response I get is there automated response and even though the app states u can cancel through the subscription section you can’t BEWARE OF THESE SCAMMERS And I’ve Already Reported Them To Apple Store

7 March 2025
Unprompted review
Pronext App logo

Reply from Pronext App

Bonjour,

Nous comprenons votre frustration et prenons en compte votre retour.

Après vérification, nous confirmons que votre abonnement a bien été résilié et qu’aucun renouvellement ne sera effectué.

Nous considérons ce dossier comme traité, mais restons disponibles si vous avez d’autres questions.


Cordialement,
L’équipe Pro­next

Rated 1 out of 5 stars

impossible de se connecte a l…

impossible de se connecte a l application via mon pc
cordialement

3 April 2025
Unprompted review
Pronext App logo

Reply from Pronext App

Bonjour,

Merci pour votre message.

Actuellement, l’application n’est disponible que sur mobile via les stores, et n’est pas encore accessible sur PC. Cependant, la bonne nouvelle est qu’une version compatible avec les ordinateurs est en cours de développement et sera disponible très prochainement.

Nous vous remercions pour votre patience et restons à votre disposition si vous avez d’autres questions.

Cordialement,
L'équipe Pronext

Rated 1 out of 5 stars

Scammers

I started the trial period cost of £1 for 30 days, within days i did not like the app so i contacted them to cancel, the app states that you can cancel via app store on subscription section but its a lie, its not there, you will have to email them or contact them via app chat option, that is what i did, they replied saying that my trial was still active and for me to contact them a few days before the end of the trial date, i replied back saying that i did not want to wait and asked them to cancel the automated renewal for the membership, they stopped replying to my chat mails and normal emails, i believe i send about 5 and no reply to any of them, on the 23th Feb, 2 days before the end of my trial and the start of a full subscription i email them again and contacted them on the chat option via the app as they requested and i received an automated message saying an operator will get in touch with me soon, of course they did not. Today on the 28th Feb they have charged my bank account for the full subscription, now i had to put a claim via the bank as an unauthorized transaction and i have also reported them to play store. I also reported them to social media outlets and now i am reporting it here on trustpilot. Stay away.

28 February 2025
Unprompted review
Show reviews in all languages. (128 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look