Trevlig och kunnig personal och väl utfört arbete
Trevlig och kunnig personal som gärna svarade på frågor och gav tips om ac-användning. De testar först om det finns läckage, sedan när allt är klart får man en utskriven rapport på vad som gjortsd och hur många gram de har fyllt på. Nu har jag en perfekt fungerande ac i bilen igen








