Je bent een dief van je eigen…
Je bent een dief van je eigen portemonnee wanneer je hier gaat tanken!!! Alle bp’s zijn overgenomen door dit bedrijf dus ook bp’s vermijden!!! Door heel Nederland zijn de prijzen gezakt behalve bij de Ok & bp die schieten omhoog vandaag de dag 2,279 BELACHELIJK DIEVEN ZIJN HET!!!








