Top service !
Ik ben al lang fan van het merk.
Maar deze keer, dat ik rechtstreek bij Miss June bestel, ontvang ik een jurk met een default.
Dat kan gebeuren en dat is ook niet erg. Het gaat erover hoe het bedrijf dit aanpakt. En dat hebben ze perfect gedaan. Ze hebben dit onmiddellijk opgelost en heel correct aangepakt, waarvoor dank.
En ik heb er nu weer een hele mooie jurk, zonder default, van Miss June bij.








