MeetAlfred.com Reviews 924

TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Great experience, easy to get the job done. Has great integration with LinkedIn and supports a variety of channels. It also provides high value for money. Customer service is very responsive and hel... See more

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love automating outreach campaigns through MeetAlfred. The UI is easy to understand and what I'm most pleased about is the live chat with customer support to tackle your problems. You're... See more

Rated 5 out of 5 stars

I am full time marketing automation associate. I used many tools for LinkedIn automation. I used the old ones (Linkedhelper, Duxsoup Etc) and the new ones like (Jobin cloud, Phantom Buster Etc). T... See more

Rated 4 out of 5 stars

Really great tool. I had trouble with other tools when Linkedin was asking for the 2FA code, but Alfred makes that process really simple. Love the overview of leads and campaigns and don't feel like I... See more

Company details

  1. Software Company

Written by the company

Reach and engage prospects through Linkedin social selling sequences. Alfred helps for Lead Generation in LinkedIn. You can automate the bot for posts, social sequences, send connect, response, increase profile visits, InMail, send messages using this ...


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

924 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 50% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

My best option from ARgentina

MeetAlfred help me a lot to make my startup visible from everywhere in the world. I didn't know how to increase my visibility and Meetalfred explain it clearly and give me all the tools needed to make this possible. It's the best option comparing the price and service. I really recommend it.

9 October 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Support Beats It All...

When you are in a bind working on your LinkedIn automation, live support to get you unstuck is all that's needed, nothing else. This is where MeetAlfred shines.

Others that do a punch list feature comparison can keep doing that, but if you are stuck and cannot use those features in a bind, how good is it?

I used MeetAlfred sometime back and was going to give skylead.io a chance, but having support when I need to has made me come back to MeetAlfred and ditch all those fancy features that other automation tools claim they provide. Maybe it's there, but I can't use them, so it is not worth it at all.

thanks MeetAlfred for being there when I need you!

5 September 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Full Time Marketing Automation with Meet Alfred

I am full time marketing automation associate. I used many tools for LinkedIn automation. I used the old ones (Linkedhelper, Duxsoup Etc) and the new ones like (Jobin cloud, Phantom Buster Etc).

The thing I love most about Alfred Noble is the multi-channel outreach and analytics. When using other tools, I have to go back and forth switching accounts and platforms. Here, you get everything in one dashboard. So far the best!!!

26 November 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

always come back

I Have cancel my account couples of times because I want jump and test other tools out there, but at the end, I always come back to meetAlfred.

17 July 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Unpaused, and Charged me Anyway

I paused my account for 6 months. When it resumed they tried to bill me, which failed, i went in again and paused it again and reached out to them IMMEDIATELY and told them to cancel the payment because i paused it again. They Tried again, which failed. i reached them again telling them the same thing. So they decided to unpause my account and charge me anyway. Then refused to give me a refund. Even with all of the proof that i made it painfully clear to NOT charge me they still did and keep referring me to they no refund policy. To top it all off, they unpaused my account again and charged me the next month too.

Rhea is the.... person, who refuses to give me my money back.

I dont recommend these people at all. The software is sub-par at best in comparison to WeConnect and others. I wouldnt do business with them.

27 June 2023
Unprompted review
MeetAlfred.com logo

Reply from MeetAlfred.com

Dear Jhamal,

Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any frustration you experienced with our service.

Based on our records, it appears that you didn't cancel your account after the paused period ended, which resulted in a charge. All of our customers have full control over their billing within their accounts. They can upgrade, downgrade, or cancel their subscription at any time.

Although we normally do not offer refunds, we have decided to make an exception in your case and grant your partial refund request as a gesture of goodwill.

We understand your frustration, but we want to emphasize that your recent negative rating does not reflect our commitment to delivering quality service. Prior to completing their subscription purchase, all our customers are required to review and agree to our terms and conditions, including our refund policy.

We wish you the best in your future endeavors.

Sincerely,
Jessika
Head of Operations

Rated 5 out of 5 stars

Thank you Guys I really needed this

MeetAlfred.com is my secret tool for reaching my business goals It's like having an additional employee that takes care of helping me generate leads. Seriously, I think this will change the game for me and give me back time to focus on what I love. Can't recommend it enough!"

23 June 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don't trust the good reviews

This company offer free months in exchange of good reviews and you can see on the top right panel of Trustpilot that the company "May use unsupported invitation methods".

That said, after 7 months of decent usages, outages, and weird numbers in terms of connection requests and actions taken, I've asked to be refunded at least for the weeks wasted asking questions to the customer support which the continuos answer was "problem escalated to the technichal team, will let you know" and then... it's all working fine

So I went from 100 connection requests and 100 messages per day to barely half of them, and an outage of a whole week which they never blamed on Linkedin.

Seems quite curious how it seems they have no control of the random numbers although on Linkedin is provenly possible to send 100 connection requests and messages in 5h (I did for months when it was working properly).

My opinion is that this company is slowing down actions to extend usage on Linkedin and sales navigator. I wasted money on both for months.

I come from Expandi, which outages were even worse but at least they were blaming Linkedin for upgrading their defense system against the use of similar software.

Unfortunately even now, with Dripify seems I'm confronting the same problem. Now they're talking about a "Linkedin monitoring system" which tells the software about the limits.

This doesn't exist because Linkedin first of all don't like these SAAS because are used for spamming, therefore will just block accounts and actions against their own policy. It definitely doesn't give any feedback to them on what is permitted or not.

I'm honestly losing hope and thinking all these SAAS are just losing the battle, and just limiting their own numbers to extend the number of days used.

23 April 2023
MeetAlfred.com logo

Reply from MeetAlfred.com

Hi Giacomo,

We are sorry to hear that you had a negative experience with our industry and the use of LinkedIn automation software. However, we would like to clarify that MeetAlfred does not offer free months in exchange for positive reviews. We strongly believe in transparency and we encourage our users to share their honest opinions.

Regarding your concerns about the number of connection requests and messages per day, we would like to highlight that LinkedIn has certain limitations and restrictions on the number of actions that can be taken per day. These restrictions vary depending on a user's account type and usage pattern. Our software is designed to bypass LinkedIn's weekly limitations, and we do not slow down actions to extend usage on LinkedIn or Sales Navigator.

Furthermore, MeetAlfred has many customers who have been able to automate 100 connections a day, depending on their LinkedIn profile type and the usage pattern. We have a wide range of features that help our users to grow their network and connect with potential customers in a safe and effective manner.

Regarding the outages and technical issues that you experienced, our support team works tirelessly to resolve any issues that our users may encounter. We assure you that our software undergoes continuous testing and development to ensure that it is reliable and efficient.

If you have any further concerns or questions, please feel free to reach out to me directly at Jessika@meetlafred.com

Best regards,
Jessika
Head of Operations at MeetAlfred.com

Rated 2 out of 5 stars

LinkedIn account got suspended

LinkedIn account got suspended : times, subscription price bumped without prior notice, campaigns pause randomly -not stable-.

3 April 2023
MeetAlfred.com logo

Reply from MeetAlfred.com

Hi John, thank you for taking the time to provide feedback on your experience with Alfred. We appreciate your input and would like to address the concerns mentioned in your review.

Firstly, we want to clarify that, as publicly displayed on our website, the use of Alfred may not comply with LinkedIn's User Agreement, and customers are advised to use Alfred at their own discretion and risk. We provide a variety of best practices and guidelines for our users to follow in order to avoid any potential LinkedIn suspensions.

Regarding pricing, we do not raise prices on existing customers without prior notice. In rare instances where price changes occur, we honor what our customers initially signed up for and grandfather all existing customers to ensure they are not affected by the changes.

As for campaign stability, campaigns may be paused only if the LinkedIn connection is interrupted, and customers have full control over pausing and resuming their own campaigns through our platform.

We understand that you may have additional questions or concerns, and we would be more than happy to address them. Please do not hesitate to contact our Head of Operations, Jessika, at jessika@meetalfred.com for further assistance.

Rated 1 out of 5 stars

Tried this tool because of all the…

Tried this tool because of all the positive reviews.. my experience with it has been absolutely terrible. After following their recommendation, my LinkedIn account got banned, after which they refused to even refund me (even though I am based in EU and have the right to ask for a refund for 14 days after buying)

I can not express how much I don't recommend them, and suggest going for any of the other automation tools available.

3 April 2023
MeetAlfred.com logo

Reply from MeetAlfred.com

Thank you for choosing to use our services. We appreciate your feedback and would like to address your concerns regarding your experience with Alfred.

We would like to clarify that, as publicly displayed on our website, the use of Alfred may not comply with LinkedIn's User Agreement, and customers are advised to use Alfred at their own discretion and risk. Additionally, being an Australian-based company, we operate in compliance with Australian laws, and our terms and conditions, including our refund policy, are made available during the checkout process All customers are prompted to review and agree to our terms and conditions, including our refund policy, through a checkbox prior to completing their subscription purchase.

We apologize for any misunderstanding or inconvenience in this regard. If you have any additional concerns or questions, please do not hesitate to contact our Head of Operations, Jessika, at jessika@meetalfred.com. She will be more than happy to assist you further and address any additional concerns you may have.

Rated 5 out of 5 stars

I have been using meet Alfred for about…

I have been using meet Alfred for about a month , so I’m a very new user
I’m still learning the ropes but in the little time I’ve been using it (mostly for LinkedIn automation) I’ve found several potential deals which is super exciting because it will only get better with consistency
I have yet to fully maximize all its uses but from what I’ve seen so far the potential is really great!

30 March 2023
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look