Ludos Digital Reviews 

336
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Great service, reliable and fast. Managed to get hold of Office family edition activation codes substantially cheaper than RRP or discount offered by other resellers. I must admit, I had to do a b... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

We ordered licenses and received them promptly. Very clear instructions. Our Ludos website account and PayPal account have different email addresses, as a security measure Ludos shipped the licenses... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

After seeing great reviews used this. Unfortunately, due to mix up, someone else ordered same thing as me on this site. Customer service very prompt (within hours) and receiving refund in 5 working... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

No problems, genuine activation code sent quickly by email. They even got to spot a potential security banana skin. I set up an account with an email address but paid via PayPal account which uses a... See more

Company replied

Company details

  1. Video Game Store

Written by the company

Ludos Digital is an online video game store. We sell a variety of video game product keys and other digital products, accessible via our website. You can buy for Nintendo Switch, Xbox, PSN and Steam. We're located in London, United Kingdom, and the website accepts payment in GBP and many other currencies via a variety of payment methods.


Contact info

4.6

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

336 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.6

All reviews

(336)

10 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great experience

Great experience, fast delivery and all as described- thabks

5 September 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

Always glad to hear about our happy customers' experiences. Thanks for your review and enjoy your purchase ^^

Rated 5 out of 5 stars

Cheapest price for Office 365 family…

Cheapest price for Office 365 family subscription I found. I placed the order and received my codes by email within minutes. I ordered 12 months and they sent me 2 x 6 month subscription codes which you enter one after the other, and it worked perfectly. Thank you.

3 September 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

Thanks for sharing your experience with us. We are glad that you had a wonderful one and you are always welcome.

Thanks for choosing Ludos and we hope to deal with you again soon.

Rated 5 out of 5 stars

Quick reply with download code

Quick reply with download code. Very easy and well explained process

18 August 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

Glad to hear about your experience with us. Looking forward to dealing with you again soon ^^

Rated 5 out of 5 stars

Really quick to deliver and cheaper…

Really quick to deliver and cheaper than anywhere else I could find. This is the second year I have used this company.

3 August 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

We are delighted to hear your thoughts about our service. We will continue to offer the best possible prices to our valued customers. Enjoy your purchase ^^

Rated 1 out of 5 stars

Stay away from this company bought…

Stay away from this company bought digital code for my son still nothing been 3 weeks...

1 August 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

Dear Andrew,

We are really sorry to see your harsh review of our service while our system shows that you have received and accessed your purchased code multiple times!

The access was on the 10th of July, 2 hours after your order. Please check that your review is about the right company and please contact our customer service team if you require any help. We will be more than happy to sort it out.

Ludos Digital

Rated 5 out of 5 stars

Fast and Reliable

The second time I have used Ludos, once again a great price, fast electronic delivery. Recommended.

27 July 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

Thanks a lot for your kind review. We are glad to hear about your pleasant experience with us. Enjoy your purchase ^^

Rated 1 out of 5 stars

Bloody awful 100% con

Bloody awful 100% con! Description incorrect thought I was purchasing a game for my switch, as described on their website, turns out it’s content for a game which was NOT stated so I’ve wasted my money! Avoid like the plague go and buy from a proper shop!

2 July 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

So sorry to hear about your experience and the harsh rating you left us.

We have investigated the issue but unfortunately, the photo and the description of the product state clearly and in Bold that it is a DLC (Extra downloadable content for a game). Our records show that we delivered the product and that you redeemed it. You also confirmed that. The product was not faulty nor was it not as described. It should also be available for you when you purchase the main game.

Our customer service team tried to explain to you that if it was not redeemed we could have offered you a return and refund for it.

If you still believe that it was not clear then please get in touch with our customer service and provide your evidence. We will definitely sort it out for you if it was the case.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service always use for x box…

Excellent service always use for x box ultimate pass.

29 June 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

Thanks for your review and we will continue to provide the best service for our customers. We hope to deal with you again soon ^^

Rated 5 out of 5 stars

Had a problem with a subscription

Had a problem with a subscription. Contacted support, absolute legends and sorted it. Would highly recommend Ludos and the support they provide. Thank you again. Happy son 🙂

29 June 2022
Unprompted review
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

Thanks a lot for sharing your experience with us. We are glad to hear that our customer service team sorted out the problem you had. Enjoy the purchase and we hope to deal with you again soon ^^

Rated 1 out of 5 stars

PLEASE DONT BUY FROM THIS COMPANY

PLEASE DONT BUY FROM THIS COMPANY

Purchased a 1 year xbox ultimate pass from Ludos digital for a xmas present. First code worked fine but other 3 codes for the rest of the year show they have been re-sold on again. Making them void for me. Spoke to xbox who confirmed this. But obviously due to data protection they can not say who the codes are sold on to.

Now Ludos will say the codes can be used together (As per their terms and conditions) and they can't take responsibility for once the codes have left them.

But their confirmation paper work that you recieve clearly states that the codes can be used at the customer's convenience. No where says they must be used within in a time span or that their is any risk the codes can be sold on. Even though Ludos are fully aware this is happening to their customers. Their are taking no responsibility for this. Or even acknowledging that they are aware of the problem.

Look back and many customers over nearly 2 years have had the same issue with their codes being sold on again. Ludos have made no changes to their wording or tried to protect customers purchases from this. Even though in one feedback they said they were looking into making it clearer for customers. Someone is making double Money selling these codes on.

Please learn from mine and lots of other customers experience and spend a few more pounds and buy from xbox. Much better protection on your purchases should a problem arise.

6 June 2022
Unprompted review
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

Dear Annette,

We are really sorry that you feel this way. Our support team have replied to all your emails and explained the process in detail and why your case regrettably did not result in a positive outcome for you.

To clarify some points:

Xbox never claimed nor confirmed that the codes have been sold again to another customer from your provided screenshots. This is simply your conclusion. Ludos Digital will never do such unlawful behaviour.

The PDF file that contains your product code/codes is not a "Confirmation Paperwork". We do not issue such documents to our customers nor do we call it that. Our support team have explained to you how the product description on our website is the most important.

We have put all efforts into making the wording as accurate as possible for our customers so they can buy rest assured of getting the product they bought.

Ludos Digital will continue to offer products at the best price utilising one of the safest delivery methods in the market.

Rated 5 out of 5 stars

Great service as always

Great service as always, fast prompt service, and when I have had any issues in the past (only had 1) and they were extremely helpful and resolved the issue for me within minutes highly recommend.

15 May 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

As always you are very welcome. Your positive experience is very important to us. We hope to deal with you again in the near future ^^

Rated 5 out of 5 stars

Recommended

Great price, and quick turnaround for Microsoft 365 Family

13 May 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

Thanks for your review. We are glad to hear about your lovely experience with us. We hope to deal with you again soon ^^

Rated 5 out of 5 stars

Ordered a 6 months xbox ultimate

Ordered a 6 months xbox ultimate, was quick and easy, received my code within 30 mins. Will use again 👍

3 May 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

Thanks for your lovely review. We look forward to dealing with you again ^^

Rated 1 out of 5 stars

Scammers

Scammers
12 month XBOX pass purchased, first worked and 3 months later saying remainders redeemed. You have multiple comments re this you should sort. There attitude is tough which is disgusting. The info states can be input separately but they now change there tune

3 May 2022
Unprompted review
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

We are really sorry that you feel this way about our service. Rest assured that if you have contacted our customer service team, they would have done their best to support you.

At Ludos Digital we treat each case separately as not one case is the same as any other. The description of the product clearly states that the codes provided are stackable and could all be redeemed one by one without the need to wait for one duration to expire before redeeming the others.

We will definitely improve that further to make it even clearer and keep passing the best product price, quality and safety to our customers.

Rated 1 out of 5 stars

*12 MONTH DIGITAL PASS*

*12 MONTH DIGITAL PASS*

I purchased a 12 month digital pass for my step-son for Christmas. I purchased the digital codes November time; received them in a very timely manor and printed off the voucher that they sent me with the codes on as the link they send you is only valid for 48hrs. All seemed well and was very easy.

Christmas present given and my step son entered the first code onto his Xbox when he got home to his mums early January once he had spent Christmas/New Year with us.
First code went on no problem a very happy boy with a 3 month game pass.

It is important to mention at this point on the voucher that I gifted it says one line of text after the 4 codes printed -

These codes are stackable, please redeem them separately at your convenience.

Fast forward to last week. My step-son arrives Friday evening to say he had tried to enter the next code on Wednesday as his next game pass was due. However, a fault code came up saying that the code had already been redeemed. He tried the next 2 codes and the same fault came up.

I contacted the team at Ludos, after many emails batting between us the end result is it is my fault because I chose not to add all codes on at once.

I was totally unaware that when you bought from a retailer it was a total lottery whether a product would work.

Also because I bought the codes in November (5 months ago) it is now too long ago for them to help.

There is a section on their website where is says I can submit a screen shot of what the error is. - I have done this, however this is not sufficient as they can not take responsibility for the fact that I chose not to upload the codes at once.

My issues are as follows -

Both Ludos and I both know that I am not the first person to have had this happened to. The reviews here suggest that without me doing much digging. That in itself is the definition of fraud - deception for financial gain.

I as the consumer bought a product in good faith and the recipient has only followed the instructions on the voucher which has Ludos logo all over the top.

You can not sell a product with a 12 month live activity, give instructions to activate the codes on the voucher separately and then back track at a later date saying that I should have activated the codes all at once and it is my fault.

Ludos are selling a digital product, where they know there is an issue with codes and have not put in proper steps for existing or previous customers to make sure we are not affected.

I have contacted Microsoft and they can confirm that these codes have been redeemed. Because of GDPR they can not tell me who has redeemed the codes but can confirm it’s not my step-sons profile.

My step-son has no one to share these codes with. He has no social media outlet.

Ludos continue to take the stance -

You could have easily checked all codes when you received them by inputting them at the Microsoft Redeem website or in your console. You chose to treat them as 4 separate 3 months codes rather than 4 codes pack to get the 12 months you purchased. That's where we say we are sorry, but we cannot take responsibility for the choice you made and the security of your codes.

You are absolutely right Ludos you can not take responsibility for the security of the codes. That I agree with. However as I started this review - this is an ongoing issue within your business and I am not the first. Therefore it is a problem you know about. Security is highly important, hence why Microsoft can not also share the information regarding these codes. I have reported your organisation and actions to the police as I truly believe you are actively selling a product that is not fit for purpose, taking money for a 12 months pass knowing that there may be an issue in the future but then washing your hands of the consumer and claiming fault with us when there is one. Disgusting behaviour.

10 April 2022
Unprompted review
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

Dear Elizabeth,

We are sorry to hear about your experience with us. Rest assured that we have tried our best to help in your case under the terms and conditions that was agreed on when making the order.

We have supplied you with 4 new stackable and working codes and we check all codes before they are sent to our customers in a secure link. According to our system, the codes were only assigned to your order and the link expired after 21 days of order which is the default.

Due to the nature of digital products such as redeemable codes, no business can take responsibility of your codes after you received them and had all this time access to them. You stated that after you let the first code expire your step-son tried to put the second code. The description of the product on our website clearly states: "If your product come as more than one key, the keys can all be activated one by one and they will stack/add up duration, so you don't have to wait until one finishes before redeeming the other. Collectively all the keys redeemed give the equivalent duration of your purchase".

When you chose to gift the codes without mentioning what the description states and treat them as separate 3 months codes, we said we are sorry but we cannot take responsibility for the safety of the codes after around 5 months of purchase.

We are sorry again for not being able to reach the outcome you wished for.

Rated 5 out of 5 stars

Very satisfied!

Very satisfied with my experience of Ludos Digital. Everything worked fine at a great price. Straight forward procedure, good communications. I would definitely use them again for a similar purchase.

7 April 2022
Ludos Digital logo

Reply from Ludos Digital

We are glad to hear about your lovely experience with us. Enjoy your purchase ^^

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look