Line2 Reviews 

830
•
TrustScore 3 out of 5

2.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 143 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers often find the mobile service very useful for separating personal and business calls efficiently on the same device. Many people appreciate having convenient features like transcribed voicemails and a responsive support team that quickly assists with problems. However, some reviewers were not happy with recurring technical glitches and unexpected performance bugs across various devices. Users frequently experience app crashes and freezing, requiring them to constantly reboot or reinstall the software to work. Additionally, some customers mentioned ongoing difficulties with delayed messages and inconsistent customer service responses during technical troubleshooting.

What people talk about most

Customer service

Customers had ambiguous experiences with customer service, noting that while some reviewers found tech... See more

Service

Customers consistently note ambiguous experiences with service, as some reviewers praise the provider for... See more

User experience

Users describe ambiguous interactions with user experience, noting that the service helps separate business... See more

Application

Reviewers mention negative feedback about application, expressing frustration over frequent crashes, login... See more

Response time

Consumers find response time to be ambiguous, as some reviewers experience fast actions and quick problem... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

This works well most the time but when people text you things like a video or share a contact with you it cannot be opened which is awkward. Customer service is very responsive which is nice when... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I am unable to text out because that new regulation requiring tax number. I have used my SS number in lieu of a tax number for 40 years with no problem from the IRS. My tax man advised me to conti... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Once in a while I have to either delete the software and redownload it to my iPad Air 4 and other times reboot the iPad. That because I miss calls and text message. Sometimes I get to see that I got... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

I think the service is really bad at times and people has trouble in hearing you in a phone call- Also would be helpful and great if we were able to share videos on the text message-for some reason I... See more


Company details

  1. Telecommunications Service Provider

Written by the company

Line2 adds a second phone line to your favorite mobile devices. Keep work calls and texts separate from personal ones. Do business on the run.

30-Day Money Back Guarantee

Get started in minutes with no hardware, no complicated setup.

If you cancel within the first 30 days of your subscription.

Contact info

2.8

Average

TrustScore 3 out of 5

830 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 95% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.8

All reviews

(830)

135 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Bad service.

Bad service.

16 December 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Moe - Thank you for your feedback. We sincerely apologize for your recent experience and any frustration it may have caused. We strive to provide high-quality service, and we regret that we did not meet your expectations.
Upon reviewing your recent interaction with our team, we noted that after establishing that the international calling feature was not included in your initial service package, you requested to cancel your account. According to our Terms of Service https://www.line2.com/terms-of-service/accounts, accounts less than 90 days old are not eligible for international call access, as we require a positive payment history of at least 90 days. We appreciate your understanding in this matter and are here to assist you with any further questions or concerns you may have.

Rated 1 out of 5 stars

It seems the common issue is people…

It seems the common issue is people can't save their recovery address or their emergency address to their account, nor can they seem to transfer phone numbers and use them.

4 January 2026
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Dark - We’re sorry to hear that you’ve experienced technical difficulties. We’re always happy to help, and in some cases, email may not be the most efficient way to provide support due to potential delays between responses.
We’d love the opportunity to assist you by phone. To make this as easy as possible, we now offer scheduled phone appointments through our Contact Us page. Simply visit the link below and select Set Up Assistance Appointment. You’ll then receive a link to choose a dedicated time to work one-on-one with a member of our team. https://l2up.zendesk.com/hc/en-us/requests/new. We look forward to speaking with you and getting this resolved as quickly as possible. As a reminder, if you are dissatisfied with your new account for any reason, we offer a 30-day money-back guarantee.

Rated 1 out of 5 stars

Trying to reach someone about my…

Trying to reach someone about my account to no avail. Its not letting me pay online.

31 December 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Emilie - Thank you for bringing this to our attention, and we are happy that our team was able to reach out and assist with accessing and clearing the payment. Providing exceptional support is something we take pride in!

Rated 3 out of 5 stars

Inconsistent

Lots of spam calls, a robust filter would help.
Sound and connection stability aren’t consistently reliable
Calls coming in work
Calling out works inconsistently

13 December 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Tom - Thank you for sharing your feedback regarding the issues you are experiencing with our service. We appreciate your insights, as they are invaluable in helping us improve our offerings. We understand that you are receiving a significant number of spam calls and that a more robust filtering system would be beneficial. Additionally, we acknowledge your concerns regarding sound quality and connection stability, as well as the inconsistent performance of outgoing calls. Please submit a request at this link https://line2.zendesk.com/hc/en-us/requests/new and include code TP1626OS in your message so we can prioritize your case and arrange outreach promptly.

Rated 2 out of 5 stars

I wanted to reset my password

I wanted to reset my password. They sent me a reset link which expired before I used it. I requested another reset link and so far one has not been received by me.

30 December 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Adam - Thank you for reaching out regarding your password reset issue. We apologize for the inconvenience you have experienced with the expired reset link and the delay in receiving a new one. We have sent a new password reset link to your registered email address promptly. Please check your inbox, including your spam or junk folder, for the email.

Rated 1 out of 5 stars

This company is a complete fraud

This company is a complete fraud. They have been taking my money for over 15 years and they have sucked me dry.

29 December 2025
Unprompted review
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Sandhya Nagabhushan - Thank you for sharing your concerns. We’re genuinely sorry to hear how frustrated and disappointed you’re feeling. We take feedback like this very seriously and want to help. We would like the opportunity to better understand what has led you to feel this way and to review your account in detail. We will do our best to ensure everything has been handled correctly and transparently. Please reply to the Trustpilot request for more information so we can contact you offline.

Rated 5 out of 5 stars

The only way you will ever get a better…


The only way you will ever get a better deal on your car

28 December 2025
Unprompted review
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Kr Deschambeault - Thank you for the great feedback! We're glad to hear you had a great experience. Providing great service is always our priority.

Rated 5 out of 5 stars

Reply was correct

Reply was correct. Issue resolved.

16 December 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello SteveB - Thank you for your great feedback. We're glad to hear that the issue has been resolved. If you have any further questions or need assistance in the future, please feel free to reach out. Your satisfaction is important to us.

Rated 5 out of 5 stars

They have recording feature

Very easy. I wish they had AI in built.

20 December 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Harry Batth - Thank you for your feedback! We're glad to hear that you find Line 2 easy to use. Your suggestion regarding the integration of AI features is valuable, and we appreciate your input as we continually strive to enhance our services.

Rated 5 out of 5 stars

Best believe bro 💯 and time

Yes we are the only company on top right now

21 December 2025
Unprompted review
Line2 logo

Reply from Line2

Hey Brian Watson - Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you had a positive experience. Providing exceptional service is our highest priority.

Rated 2 out of 5 stars

Communications is very poor

Communications is very poor. I was never told the problem I was having was resolved. I love the Line2 App but customer support and communications needs work.

26 November 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Mark - Thank you for your candid feedback regarding your experience with our customer support. We sincerely apologize for the lack of communication and any frustration this may have caused you. We're glad to hear that you love the Line2 app, and we appreciate your understanding as we work to improve our support services. Your insights are invaluable, and we will ensure that your concerns are addressed with our team to enhance our communication processes moving forward.

Rated 5 out of 5 stars

Line 2 has just made life easier by…

Line 2 has just made life easier by separating business from personal all on the same phone. The transcribed voicemail is also a plus when in places that you cannot take an audible message.

25 November 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Richard - Thank you for sharing your feedback! We're glad to hear that it has made managing your business and personal communications easier. The ability to separate these aspects on the same device is indeed a valuable feature, and we agree that the transcribed voicemail functionality is incredibly helpful in situations where taking a call isn’t possible. We always appreciate hearing from our users!

Rated 2 out of 5 stars

Can’t Hear Callers

I get calls on Line2 but when I answer, I cannot hear the caller. I’ve done all the service email tell me but to no avail.

12 December 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Christy - Thank you for taking the time to leave your review. We're sorry you have had persistent issues with hearing the caller for inbound calls. We completely understand how frustrating this may be. Our technical support team would like the opportunity to troubleshoot these issues. Please review your emails with the ticket number (1399485) and reply so that we can arrange a time to connect with you via phone.

Rated 1 out of 5 stars

There are many good qualities that I…

There are many good qualities that I appreciate, but the deficits create an overall poor experience. Three stand out. First, the sound quality on calls leaves much to be desired. Many times I've had to end a call because someone could not hear me clearly enough. I depend on these calls for my business, so this is a critical shortcoming. Second, the length of text messages is truncated making it necessary, when leaving more detailed messages, to break them into several parts. An unnecessary consumption of time in a busy day. Lastly, unlike mainline services (AT&T, T Mobile, etc), text messages are deleted after a period of time. In my work it is necessary to retrieve a string of correspondence that may go back two or three years. Conclusion: I will probably be closing my account in the coming year and just pay the additional cost for a mainline service in order to avoid dealing with the above mentioned problems.

12 December 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Invictus Psychological - Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We sincerely apologize for the call quality issues you have encountered, and we understand how disruptive it can be when calls are unclear or need to be ended prematurely. Various factors can impact call quality, including network connection, data availability, or temporary technical issues. Regarding the truncation of text message length, we acknowledge that this is not unique to eVoice and can be typical when using VoIP or virtual service providers, as these services operate differently from traditional mobile carriers. Concerning message retention, we recognize that our current text message storage policies differ from those of some major carriers. We understand that long-term access to message history is critical for professional recordkeeping, and many of our business customers have opted to download their messaging history for retention purposes. While we regret to hear that you may be considering closing your account, we truly appreciate the opportunity you have given us and the candid feedback you have provided. We would welcome the chance to troubleshoot the call quality issues you have experienced and explore potential solutions before you make a final decision. Please submit a request at this link https://line2.zendesk.com/hc/en-us/requests/new and include code TP1216OS in your message so we can prioritize your case and arrange outreach promptly.

Rated 5 out of 5 stars

Customer Support

20 November 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello A.D. Selders - Thank you for the great feedback! We're thrilled you had a positive experience. Delivering excellent service is always our top priority.

Rated 5 out of 5 stars

The representative was kind and…

The representative was kind and accommodating in assisting me.

23 November 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Abdus-Shaheed Azeez - Thank you for your feedback. We are pleased to hear that our representative was kind and accommodating in assisting you. Providing excellent customer service is our priority, and your satisfaction is important to us. If you have any further questions or need additional assistance, please do not hesitate to reach out.

Rated 1 out of 5 stars

Joke inconvenient, ineffective iPhone app

Lol, this company. They may mean well, but their iPhone app SUCKS. It is totally unreliable. Just about every other time I go to use it to make a call, it it comes back with a message saying "Could not connect to server". It says this even though I am correctly logged into my account. It just will not complete the call. Whenever this happens, I have found the only "fix" (if you can't even call it that) is to delete the app, reinstall it, and log back in again - IF I can log back in again. When I try to do that, it almost always says, "Check your login information and try again". This, even though I KNOW I am using the correct username and passcode. This problem goes on far too often, probably every other time I try to use the app. I'm sick and tired of it.

8 December 2025
Unprompted review
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Robert M. - Thank you for taking the time to share your feedback, and I’m truly sorry for the frustration you’ve experienced. This is absolutely not the level of reliability we want for our users, and we understand how disruptive it is to depend on an app that doesn’t consistently work as expected.

If you're willing, please reach out to our support team via https://www.line2.com/resources/contact/ and include the code AP121PD in your message. This will help us quickly locate and prioritize your request.

Thank you for your patience. Your feedback helps us improve, and we’re committed to getting this resolved for you.

Rated 5 out of 5 stars

This time someone actually picked up…

This time someone actually picked up the phone and helped me solve my problem. In the past no one would ever answer the phone.

4 December 2025
Line2 logo

Reply from Line2

Hello PIERCE/DARRICK MICHAEL - Thank you for your feedback. We are pleased to hear that your recent experience was positive and that you received the assistance you needed. We strive to improve our service and ensure that our customers feel supported. Your comments are invaluable in helping us achieve this goal. Should you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to reach out.

Rated 3 out of 5 stars

I am unable to text out because that…

I am unable to text out because that new regulation requiring tax number. I have used my SS number in lieu of a tax number for 40 years with no problem from the IRS. My tax man advised me to continue using it and not complicate things with the IRS. There seems to be no valid reason to do so. I feel I should be able to continue to use my SS number, And since I can no longer send text out I should pay a discounted rate for the service.

4 December 2025
Unprompted review
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Greg Fayton - We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback. The registration requirement for sending business SMS is part of the nationwide 10DLC regulations that apply to all VoIP providers https://try.line2.com/10dlc-faq/. Our 10 DLC support team is always ready to assist with completing the process, as we prioritize our customers' needs. We’d love the chance to make things right. If you’d like to speak with a specialist, please submit a request at this link https://line2.zendesk.com/hc/en-us/requests/new and include code TP124OS in your message so we can prioritize your case and arrange outreach promptly.

Rated 5 out of 5 stars
Line2 logo

Reply from Line2

Hello Ray - Thank you for your feedback. We are glad to hear that the situation was resolved promptly. If you have any further questions or require assistance in the future, please do not hesitate to reach out. Your satisfaction is our priority.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look