Koprez® Reviews 

829
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 440 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Consumers consistently state that these compression sleeves offer tremendous relief from chronic foot pain and plantar fasciitis. Users find the products very comfortable to wear throughout the day, even during long working shifts or physical activities. Buyers deeply appreciate the supportive design that fits easily under footwear and helps restore daily mobility. Some reviewers were not happy with delayed shipments and extremely unhelpful customer service responses when requesting refunds. Customers additionally reported frustrating issues concerning unexpected extra charges on their accounts and orders that completely failed to arrive.

What people talk about most

Product

Customers consistently note positive experiences with product, highlighting significant pain relief and... See more

Quality

Customers had positive experiences with quality, expressing deep appreciation for the well-made products that... See more

Order

Reviewers highlight ambiguous aspects of order experiences, as many customers report fast delivery and smooth... See more

Customer service

Consumers find customer service to be deeply divided, with some reviewers praising the outstanding and... See more

User experience

Reviewers mention positive feedback about user experience, highlighting how comfortable and secure the... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I've been wearing them every day for about a month and according to many reviews I read prior to purchasing, my expectation was that the heel pain would be eliminated. That is not the case, although... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Was very sceptical before ordering but once received and tried the effect was immediate.Cant say a 100 % less morning pain but a 20% less for sure after the first evening and night that I wore it.From... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I have had a severe case of plantar fasciitis on my left foot for going on 6 months. I have seen a podiatrist, and had 12 sessions with a physical therapist. I bought special athletic shoes and bough... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The Koprez ankle compression sleeves brought tremendous relief to my foor pain, so I gave a pair to my son-in-law. He experienced so much relief that he gave a pair to his brother-in-law. I eventually... See more

Company replied


Company details

  1. Activewear Store
  2. also in
  3. Clothing Store

About Koprez®

Written by the company

About Koprez

Helping people stay active, one step at a time.

Koprez® provides recovery, rehabilitation, and pain-relief solutions focused on foot, knee, and joint support — designed for people who refuse to slow down.


What we're known for

Compression sleeves

Targeted plantar fasciitis relief

Pain-relief patches

Fast, on-the-go comfort

Heat-moldable insoles

Custom fit for every foot

Support solutions

Braces and wraps for joints


Who we're built for

✓ People who spend long hours on their feet

✓ Active individuals in sports and exercise

✓ Anyone who wants to move more comfortably every day


Our promise

Every product is developed with a simple goal — practical, affordable solutions that help customers manage pain, maintain mobility, and regain confidence in their movement. We are committed to exceptional customer service, continuous product improvement, and listening to the community we serve.


Contact info

4.4

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

829 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 98% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.4

All reviews

(829)

446 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Im sceptical about online purchases

Im sceptical about things I see online but my feet were so sore for so long, it was really bothering me. So I decided to give koprez a go. It worked for me.
I could work all day on my feet, they'd be a bit sore by the end of day, and as soon as I sat even from a short car journey home and then stood up again the pain was terrible, getting out of bed was excruciating. I found wearing the straps took my pain away, I dont wear them much now, just when I feel the need.

10 August 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Marie,

Thank you for giving Koprez a chance and sharing your experience! We’re so happy to hear that the straps helped relieve your foot pain and made it easier to work, drive, and get out of bed comfortably.

It’s wonderful that you now only need to wear them occasionally. Your story will surely encourage others experiencing similar discomfort!

Kind regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Sue,

Thank you for your kind review! We’re delighted to hear that you had a smooth experience with us and that your order arrived promptly.

We truly appreciate your support!

Kind regards,
Thalia

Rated 3 out of 5 stars

it did help my pain but Im still…

it did help my pain but Im still dealing with it.

6 August 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

H Libby,

Thank you for sharing your experience. We’re glad the product has helped ease some of your discomfort, although we’re sorry you’re still dealing with pain.

We hope it continues to provide you with comfort and support. If the pain persists or worsens, please consider consulting a healthcare professional.

Kind regards,
Thalia

Rated 1 out of 5 stars

Feels like a scam

Update: somehow manged to get a very quick reply this time! Unfortunately you never sent me a link or message to send you any private information. You can fine my order number and email address attached to the emails you've already ignored.

Placed an order over a month ago. I sent in a query on their online portal and got a automated email suggesting they'd respond in 4 hours. Two days and some hours later still no reply. I sent an email. Two days later again and I get what appears to be a bot response "sorry for our delayed response" and that orders are typically shipped in one business day! Oh great! No explanation as to where my package is or why it STILL HAS NOT BEEN SHIPPED! For the price of these this is shockingly bad customer service.
So far it seems Koprez has scammed me out of my money. Order placed the first week on July, money taken, no product on its way just a tone of pushy emails telling me to spend more of my money.

8 August 2026
Unprompted review
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Heather,

We sincerely apologize for the delay and the lack of a clear, helpful response regarding your order. This is not the standard of service we aim to provide, and we completely understand your frustration.

We would love to investigate this and resolve it immediately. Please provide your order number and the email address used to place the order through Trustpilot’s private information request or by replying to our support email at support@koprez.com.

Once we receive your information, we’ll review your order status and contact you with a clear update and resolution as quickly as possible.

Kind regards,
Thalia

Rated 1 out of 5 stars

I ordered the right size but it was so…

I ordered the right size but it was so tight, it was very painful. I tried to adjust the straps, but it was still too tight. It actually caused some bruising above my ankle. It hurt for some time after taking it off. It is made in China so a retail price of $80 is ridiculous. Scam. They advertise a retail price of $160 for 2 and tell you it is a sale price to make you feel like you are getting a great deal. They would not help unless I took my review off. So I contacted customer service and they apologized and gave me a refund. Never again.

7 August 2026
Unprompted review
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Christina,

We’re very sorry that the sleeves felt painfully tight and caused bruising. We have personally addressed your concerns and resolved the issue to your satisfaction.

We would also like to clarify that your order was for one pair purchased at the promotional price of $39.99, not $80. We sincerely apologize that the product did not work for you.

Thank you and again, our apologies for the inconvenience caused.

Kind regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

I wish I could do something for you!!

I wish I could do something for you!!! My husband and myself were both suffering with PF!!!! I tried the Koprez foot sleeve for myself first and when I saw how quickly I received relief and began healing I ordered for my husband too! We can’t say THANK YOU for this miracle enough!!!! Nothing handled our PF issues like this MAGNIFICENT foot sleeve!!!! ♥️♥️♥️♥️♥️👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

8 August 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Liz,

Thank you so much for this heartfelt review! We’re incredibly happy to hear that both you and your husband have found such meaningful comfort and support from your Koprez Foot Sleeves.

Your kind words and enthusiasm truly mean the world to our team. Thank you for trusting Koprez and sharing your wonderful experience!

Kind regards,
Thalia

Rated 1 out of 5 stars

I canceled my order due to size issues

I canceled my order due to size issues. I emailed before my order shipped as per koprez instructed. They shipped it anyway! Customer service is difficult to deal with and is not listening to my concerns

4 August 2026
Unprompted review
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Lilian,

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience this caused. We were able to intercept the shipment, and your order has now been cancelled and fully refunded.

Please allow 3–7 business days for the refund to appear in your account, depending on your bank’s processing time.

We’re sorry that you felt your concerns were not heard, and we appreciate the opportunity to resolve this for you.

Kind regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

It is a great relief when I walk with…

It is a great relief when I walk with the Koprez sleeve. I have now plantar fascitis since February 26 and I was going crazy because of pain by walking. Until I got the Koprez sleeve. I use it every day and gives a great relieve when I walk. A relieve without pain. So buy this sleeve and try for yourself! Good Koprez!

8 August 2026
Unprompted review
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Rhode,

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that your Koprez Sleeve provides the comfort and support you need while walking.

Knowing that it has made such a positive difference in your daily life means so much to us. Thank you for trusting and recommending Koprez!

Best regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

Help for tradesmen with sore feet

The Koprez ankle compression sleeves brought tremendous relief to my foor pain, so I gave a pair to my son-in-law. He experienced so much relief that he gave a pair to his brother-in-law. I eventually ended up ordering enough pairs to give them out as Fathers' Day gifts to many of the men in my family. Everyone has experienced relief from sore feet.

5 August 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Melissa,

Thank you so much for sharing your wonderful experience! We’re thrilled that the Koprez Foot Compression Sleeves have brought comfort to you and your family. Giving them as Father’s Day gifts was such a thoughtful idea!

It means so much to know that everyone has experienced relief and support. We truly appreciate your continued trust in Koprez!

Kind regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

Instant relief

The product was delivered on time and actually worked.
The Koprez support actually gave me instant relief as soon as I put it on, not total relief but made it bearable to put weight back on my heel. I’ve been wearing for a while now and it seems to be helping but not totally recovered.

4 August 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Wade,

Thank you for sharing your experience! We’re delighted to hear that your Koprez support arrived on time and provided immediate relief, making it more comfortable to put weight on your heel.

We truly appreciate your trust and hope you continue to experience greater comfort and support!

Best regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

Works as claims

Works as claims

4 August 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi James,

Thank you for your review! We’re delighted to hear that the product works as promised and meets your expectations.

We truly appreciate your support!

Best regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

Data is confirmed by experience

I always try new healing items with a grain of salt. What intrigued me was the data collected and the common sense about blood flow. I purchased two for my feet. Swelling went down. Pain was better. I was also wearing a different brand of knee brace. So I bought more feet sleeves and started with a couple of knee. From the moment I strapped on the knee sleeves I felt support. My knees have carried me through many challenges these 65 years. The data on the knee sleeves made sense. Three months in I am not healed but can walk around my property that is covered with rocks not in pain. I have not had the sharp pain of stepping wrong in my knees. For me I can prevent further damage. Slow down the natural aging process just a little. Keeps me away from doctors who want injections, pills, and surgery that results in more damage.

4 August 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Tonie,

Thank you for sharing such a thoughtful and detailed review! We’re delighted to hear that our foot and knee sleeves have helped reduce your discomfort, provide reliable support, and make walking around your property more comfortable.

It means so much to know they have made a positive difference in your daily life.

We truly appreciate your trust and wish you continued comfort and mobility!

Best regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

I have quite enjoyed this product

I have quite enjoyed this product. It does exactly what they said it would do. Changed my life.

5 August 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Sara,

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that the product has delivered on its promises and made such a meaningful difference in your life.

Your kind words truly mean a lot to us!

Best regards,
Thalia

Rated 1 out of 5 stars

Koprez is hopeless and failed on every front

I cannot comment on the product as more than three weeks after my order being paid for, I have not received anything, and Relay the courier they use in UK, having said it had arrived with them, now say it hasn't and they don't know when it will, they say perhaps another 7 to 10 days.
Koprez customer service is simply appalling, just a waste of time. The company presents as being based in Wisconsin USA but I think this is a ruse and it is a Chinese company based in and sending from China. Emails seem to be pointless and go unanswered so I called. You only ever get an answer machine and the eventual very unhelpful reply seems to be from someone in China. The first order they say was lost by the courier but I never received a dispatch confirmation so that doesn't add up.
Maybe the sleeves are good but Koprez are useless.

5 August 2026
Unprompted review
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Howard,

We sincerely apologize for the delivery delay and the frustration caused by your experience with our customer service.

We understand that you were eager to receive and try the product, and we recognize the urgency of resolving this matter. We have sent you an email to clarify the situation and discuss the next steps.

Again, our sincere apologies and rest assured that we are closely monitoring your parcel to ensure it will reach you in no time.

Kind regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

Haven’t been wearing them really long…

Haven’t been wearing them really long enough to know long term effects yet but in the short amount of time the pain in my heal has greatly diminished. Within 10-15 minutes any burning pain I get is gone.

3 August 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Tina,

Thank you for sharing your experience! We’re delighted to hear that your heel pain and burning sensation have greatly diminished after wearing the sleeves for just a short time.

We hope you continue to experience even more relief with regular use!

We truly appreciate your review.

Best regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

The strap is high grade

The strap is high grade, feels good

31 July 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Jim,

Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you're pleased with the quality of the strap and that it feels comfortable to wear.

We take pride in providing high-quality products that offer both support and comfort. Thank you for choosing Koprez, and we wish you continued relief and satisfaction!

Best regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

The ordering part on website tough.

The ordering part on website was tough they began with offering one pair and if you checked their offer it was a timed offer. But the also then followed with a better off that took long to load and O could not get back to cancel offer right away and uncheck the warranty and upgrade shipping that was somehow put into my order. Once I saw the offer the next day I messaged customer service and the original order and unneeded extra was canceled.

4 August 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Vincent,

Thank you for taking the time to share your experience. We appreciate your honest feedback and understand that the checkout process can sometimes be confusing, especially with the optional offers presented after the initial purchase.

We're glad our customer support team was able to assist you promptly and cancel the additional items you didn't want.

Your feedback is valuable to us, and we'll continue working to improve the ordering experience for all our customers. Thank you for choosing Koprez!

Best regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

Great service prompt delivery and a…

Great service prompt delivery and a very useful product. I live in the South Pacific and it arrived without any problems. The brace works very well on my badly collapsed ankle and fits very well under shoes and boots. I wear them daily.
I can reccomend this company without hesitation

4 August 2026
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Celia,

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that your order arrived safely in the South Pacific and that the brace has been providing the support and comfort you need for your collapsed ankle.

Your recommendation means the world to us. Thank you for choosing Koprez, and we wish you continued comfort and relief!

Best regards,
Thalia

Rated 1 out of 5 stars

Hope your order is right the first time...

I hope you don’t have any health issues or cancer treatments, because you seem to expect people to check their email nonstop. Don’t forget the spam folder, since it feels like you don’t care what someone is experiencing with your product or what health problems it may have caused.

I can take responsibility for responding later to an email that said you’d exchange for a different size, but you don’t seem to account for real-life issues that happen during your 30-day policy. You should honor your email confirming a size exchange instead of hiding behind the policy.

31 May 2026
Unprompted review
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Livelt,

We're truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. We never want any customer to feel unheard, especially when they're dealing with health concerns.

We'd really like the opportunity to make this right. Could you please reply with your name or order details so we can locate your order and get this sorted out as quickly as possible?

We look forward to resolving this for you.

Best regards,
Thalia

Rated 5 out of 5 stars

Quick Relief

I ordered from Amazon because I wanted the sleave as quickly as possible. I couldn't believe the relief I felt immediately! Now I see why ordering at least two is important. If you wear it to bed you might want to wash it at some point and that can easily be done if you have a spare. I am very happy with this purchase and I'm probably going to order another one.

31 July 2026
Unprompted review
Koprez® logo

Reply from Koprez®

Hi Susan,

Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you experienced immediate relief after wearing your sleeve.

Your feedback and support mean a great deal to us, and we truly appreciate you choosing Koprez. We hope your sleeves continue to provide you with lasting comfort and relief!

Best regards,
Thalia

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look